به سایت خرید نو خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

زودپز دوقلوی روگن ساخت کشور آلمان اسن. این کمپانی سالهاست در زمینه تولید لوازم خانگی در آلمان فعالیت دارد. در حال حاضر روگن محصولاتش را در کشور چین با نظارت مهندسین آلمانی مونتاژ و تحت لیسانس آلمان به بازار ارائه می‌کند. کیفیت عالی مواد استفاده شده در ساخت، دو کاره بودن و پخت آسان و سریع غذا از دلایل محبوبیت این زودپز دوقلوی روگن است. لوازم خانگی روگن از بهترین و مرغوب ترین محصولات بازار هستند.

زودپز روگازی دوقلو روگن مدل RU-6020

بررسی مشخصات زودپز روگازی روگن مدل RU-6020

زودپز روگازی دوقلو روگن مدل RU-6020 از سری زودپزهای محبوب در میان بانوان است که در ادامه به طور کامل به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

بدنه استیل و کف چدن زودپز روگن

زودپز روگازی دوقلو RU-6020 روگن با بدنه ساخته شده از استیل براق و مرغوب که قابلیت ضد خش بودن دارد طراحی بسیار زیبای دارد. کف زودپز از چدن ساخته شده است که قابلیت انتقال حرارت در زمانی سریع و به صورت یکنواخت را دارد که موجب می‌شود غذا به صورت یکنواختی آماده شود و از چسبیدن آن به کف قابلمه جلوگیری می‌کند.

داخل زودپز روگازی دوقلو روگن مدل RU-6020کف زودپز روگازی دوقلو روگن مدل RU-6020

دسته‌های هر دو قابلمه از پلاستیک نسوز مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است که با قرار گیری بر روی شعله گاز آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

درب شیشه‌ای زودپز از جنس پیرکس نشکن ساخته شده است که مقاومت بالای در برابر حرارت دارد. کیپ بودن درب این محصول باعث می‌شود که بخار داخل قابلمه به بیرون نفوذ نکند و در نتیجه غذا را با کیفیت خوبی بپزد.

لینک خرید از سایت ژینال :https://zhinal.com/product/rogenpressure-cookerru-6020/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , آموزش ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 87
تاریخ : یکشنبه 23 مرداد 1401 زمان : 17:26 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

از بین همزن های کاسه دار گوسونیک مدل 910 دارای بیشتری ظرفیت کاسه است. این همزن برقی ظرفیت 10 لیتری دارد و کاسه و بدنه آن تمام فلز می باشد. از آنجا که قدرت دستگاه 2000 وات واقعی است با قدرت می توان گفت یکی از بهترین همزن های کاسه دار بازار است. برای اشنایی بیشتر با این دستگاه ادامه مطلب را بخوانید:

همزن برقی گوسونیک GSM-910 یکی از بهترین محصولات مارک گوسونیک موجود در بازار است. این همزن صنعتی به دلیل داشتن کاسه بزرگ، بدنه و کاسه تمام استیل ضد زنگ، سری های خمیر زن و امکانات بی نظیری که دارد جزو پرفروش ترین محصولات بازار به حساب می آید. در ادامه قصد داریم به طور مفصل این محصول را به شما معرفی کنیم تا در صورتیکه قصد خرید همزن برقی دارید بتوانید دستگاه بهتری را انتخاب کنید.

مشخصات همزن برقی گوسونیک GSM-910

در ادامه به بررسی مشخصات همزن گوسونیک 910 می پردازیم:

1- مهمترین مشخصه همزن برقی گوسونیک GSM-910 داشتن موتور بسیار قدرتمند 2000 واتی است. این دستگاه با توان 2000 وات می تواند در سریعترین زمان ممکن همه مواد شما را هم زده ، خمیر کند و آماده پخت و پز نماید

2- همزن 910 گوسونیک دارای سری های خمیر زن و همزن و ورز دهنده از جسن استیل ضد زنگ است.

3- این همزن با تنظیمات سرعت 6 حالته به شما کمک می کند که مواد خود را در سطح های مختلف هم بزنید و سرع میکس کردن مواد را تنظیم نمایید .

4- همزن گوسونیک GSM-910 دارای کاسه استیل 10 لیتری است که به شما امکان می دهد حجم مواد بسیار زیادی را به طور همزمان میکس کنید.

5-همزن کاسه دار گوسونیک 910 از آجا که صنعتی بوده و ظرفیت بالایی دارد عملکرد چرخش اتوماتیک کاسه ندارد. معمولا همزن های صنعتی بزرگ این عملکرد را ندارند و این ضعف دستگاه نیست.

6- کاسه همزن دارای درپوش بوده و از پاشیده شدن مواد داخل کاسه به بیرون جلوگیری می کند

7- این همزن دارای سری بادکنکی است . موارد استفاده همزن بادکنکی : برای هم زدن تخم مرغ، خامه، موس ها و سس
در کل همزن کاسه دار گوسونیک 910 دستگاهی چند منظوره، جهت مخلوط کردن، همزدن و ورز دادن خمیر نان، مایه کیک و شیرینی و دیگر مواد غذایی است.

قیمت همزن برقی گوسونیک GSM-910 در سال جدید

همزن برقی گوسونکی GSM-910 در حال حاضر با قیمت ثابتی به فروش نمی رسد. عوامل زیادی مثل نوسانات ارزی، شرایط محیطی  بر روی قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد. اما در سال جدید دستگاه در رنج قیمت 3500000 تا 4500000 به فروش می رسد.

برای خرید همزن کاسه دار گوسونیک 910 چکار کنیم؟

اگر مشخصات همزن برقی گوسونیک GSM-910 شما را جذب کرده و قصد دارید این دستگاه را بخرید، کافیست دکمه افزودن به سبد خرید فروشگاه ژینال را بزنید و فرآیند خرید را طی کنید. بلافاصله پس از ثبت سفارش از سمت شما، دستگاه با پست پیشتاز برای شما ارسال می گردد

درباره : کتاب و کتاب خوانی , آموزش ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 41
تاریخ : جمعه 23 اردیبهشت 1401 زمان : 17:44 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

همزن کاسه دار دلمونتی 210 یکی از پر فروش ترین همزن های برقی جهیزیه است. این همزن کاسه متوسطی دارد و به دلیل قیمت مناسب و موجود بودن دو رنگ سفید و مشکی از آن بسیار خوش فروش است. در ادامه می خواهیم به بررسی کیفیت و مشخصات این همزن برقی بپردازیم.

همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 ، یکی از همزن‌های دلمونتی است که عملکرد آسان و کارایی بالا باعث محبوبیت آن در میان همزن‌ها شده است. ظرف این همزن با ظرفیت بالایی که دارد در تهیه خمیر انواع کیک، شیرینی و نان بسیار پر کاربرد است و به راحتی می‌توان با ان حجم زیادی خمیر تهیه کرد. اگر شما هم جز کسانی هستید که به شیرینی پزی بسیار علاقه دارید و به دنبال یک همزن با عملکرد خوب و قیمت بسیار مناسب از یک برند معتبر هستید، همزن کاسه دار DL210 دلمونتی گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

همزن کاسه دار DL210 دلمونتی ساخت کدام کشور است؟

همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 ساخت کشور ایتالیا است که جز برندهای برتر در زمینه تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود. این کمپانی به علت تقاضای زیاد و به دلیل کم شدن هزینه‌های تولید در حال حاضر محصولاتش را در کشور چین زیر نظر کارشناسان خود مونتاژ و تحت لیسانس ایتالیا به بازار عرضه می‌کند. محصولات دلمونتی با استفاده از مواد درجه یک ساخته می‌شوند و در نهایت محصولی که تولید می‌شود بسیار با کیفیت است. این برند در ساخت محصولات دلمونتی به نیاز مشتریان بسیار توجه دارد و تمامی محصولاتش را بر اساس فناوری‌های روز دنیا تولید می‌کند.

مشخصات و نحوه کار با همزن کاسه دار DL210 دلمونتی

ما در ادامه این مطلب قصد داریم که شما را بیشتر با مشخصات ظاهری و فنی همزن کاسه دار دلمونتی آشنا کنیم لطفا با ما همراه باشید.

  1. همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 با توان مصرفی 300 وات در تهیه انواع خمیر با سرعت و کیفیت بسیار خوبی به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این همزن حرفه‌ای نان، کیک و شیرینی را در کمترین زمان و با بافتی عالی درست کنید.
  2. عملکرد TURBO در همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 ، قدرت موتور دستگاه را به حداکثر توان خود می‌رساند. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید مواد داخل همزن را با حداکثر قدرت پره‌های همزن مخلوط و آماده کنید.
  3. کاسه همزن با قابلیت چرخشی که دارد خمیر را با کیفیت بهتری و به صورت یکدست‌تری برایتان آماده خواهد کرد و همچنین استفاده از دستگاه را هم راحت‌تر کرده است و دیگر نیازی به خاموش کردن‌های پی در پی و چرخش مواد داخل کاسه را ندارد.
  4. یکی دیگر از قابلیت‌های این همزن قفل ایمنی آن است. تا زمانی که وسایل همزن به طور صحیح و کامل در جای خود قرار نگرفته باشند دستگاه روشن نخواهد شد. این قابلیت طول عمر دستگاه و امنیت استفاده از آن را بسیار بالا برده است.
  5. ظرفیت 4 لیتری کاسه همزن یکی از نقاط قوت این دستگاه می‌باشد. ظرفیت بالای این همزن برای تهیه خمیر در حجم بالا بسیار مناسب می‌باشد و با هر بار استفاده از همزن می‌توانید خمیر زیادی را آماده کنید که به سرعت شما در آشپزی کمک خواهد کرد و در نهایت خمیری یکدست خواهید داشت.
  6. پایه دار بودن همزن در مقایسه با دیگر همزن‌های بدون پایه استفاده از دستگاه را آسان و ایمن ساخته است و عملکرد شما را در استفاده از همزن سریع‌تر کرده است.
  7. جنس بدنه همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 از پلاستیک فشرده ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. همچنین جا به جایی و کار کردن با دستگاه و تمیز نمودن بدنه را بسیار راحت‌تر کرده است.
  8. جنس کاسه همزن از استیل ضد زنگ با استحکام بالایی ساخته شده است. استفاده و شستشوی مداوم این کاسه در کیفیت آن تاثیری ندارد و استیل بودن آن طول عمر بالای همزن را ضمانت می‌کند.
  9. پره‌های همزن برقی از جنس استیل و کروم می‌باشد که در استفاده طولانی مدت و روزانه دچار آسیب نخواهد شد. 4 سری همزن همراه این دستگاه عرضه شده است که قابلیت خمیر زنی به صورت حرفه‌ای را دارد.
  10. همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 قابلیت تنظیم سرعت موتور در 5 حالت را دارد. بسته به موادی که دارید می‌توانید هر کدام از این سرعت‌ها را انتخاب و از عملکرد آن لذت ببرید.
درباره : کتاب و کتاب خوانی , آموزش ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 33
تاریخ : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 زمان : 12:56 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آموزش ایجاد قالب های سفارشی در اکسل. چگونه می توانیم در مایکروسافت اکسل قالب های سفارشی Custom Templates را ایجاد کنیم؟ همین حالا خواندن این مقاله را از دست ندهید.

آموزش ایجاد قالب های (Templates) سفارشی در اکسل

بسیار خوب است که یک صفحه گسترده اکسل بارها و بارها ایجاد می کنید. اما ایجاد یک الگو یا قالب سفارشی می تواند به روند انجام این کار بسیار کمک کند. بسیاری از کاربران از صفحات گسترده مشابه استفاده می کنند و تنها داده هایی ار که نمی خواهند حذف و داده های جدید را جایگزین می کنند و سپس آن را دوباره به عنوان پرونده جدید ذخیره می کنند. این در حالی است که این افراد می توانند به جای استفاده از صفحات گسترده مشابه از قالب های سفارشی استفاده کنند.

ایجاد قالب های سفارشی در اکسل بسیار راحت انجام می شود. فایل های قالب کم و بیش شبیه فایل های استاندارد اکسل هستند اما با قالب بندی و محتوای boilerplate که از قبل تنظیم و آماده شده اند. کافی است که از template برای ایجاد یک فایل جدید اکسل استفاده کنید و داده ها را وارد کنید. شما می توانید از همان ابتدا یک الگو سفارشی را ایجاد یا می توانید یک صفحه گسترده موجود را به عنوان یک الگو ذخیره کنید و سپس کمی آن را تغییر دهید. تنها تفاوت در این است که آیا شما کار خود را با یک برگه جدید یا برگه ای که از قبل ایجاد کرده اید شروع می کنید. در این مقاله از فرازسافت قصد داریم نحوه ایجاد قالب های سفارشی در اکسل را به شما آموزش دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

این آموزش نیز برای شما مفید خواهد بود: آموزش نحوه قالبندی صفحات گسترده مایکروسافت اکسل (راهنمای کامل)

نحوه ایجاد قالب های سفارشی در اکسل

برای مثال ما می خواهیم با استفاده از صفحه گسترده ای که قبلا ایجاد و ذخیره کردیم یا قالب سفارشی را ایجاد کنیم. این پوشه یک فایل معمولی اکسل است که با پسوند .xlsx ذخیره شده است. این پرونده قبلا قالب بندی شده است و ما تنها داده هایی را که لازم نداریم را در آن حذف می کنیم. اکنون می توانید صفحه پایه اصلی خود را تنظیم کنید، هدرها، فرمول ها، سلول های فرمت شده و مرزهای را ایجاد کنید. در حالت کلی به صورتی آن را ایجاد کنید که وقتی یک فایل جدید را بر اساس قالب ایجاد می کنید به راحتی داده های جدید را در آن تایپ کنید.

نحوه ایجاد یک قالب سفارشی در مایکروسافت اکسل

هنگامی که تغییرات مورد نیاز خود را ایجاد کردید، باید فایل را به عنوان قالب یا تمپلیت ذخیره کنید. برای انجام این کار کافی است بر روی تب File کلیک کرده و گزینه Save As را انتخاب کنید.

نحوه ایجاد یک قالب سفارشی در مایکروسافت اکسل

اکنون در منو کشویی کادر Save گزینه (Excel template (.xltx را انتخاب کنید.

نحوه ایجاد یک قالب سفارشی در مایکروسافت اکسل

به صورت پیش فرض، مایکروسافت اکسل معمولا فایل را در Documents\Custom Office Templates ذخیره می کند. اما شما می توانید فایل مورد نظر خود را در هر جایی که می خواهید ذخیره کنید.

نحوه ایجاد یک قالب سفارشی در مایکروسافت اکسل

نکته:

اگر یک فرایند سازمان یافته تر را می خواهید، می توانید مکان پیش فرض را که مایکروسافت اکسل قالب های سفارشی را ذخیره می کند، تغییر دهید. برای انجام این کار در منو File بر روی گزینه Options کلیک کنید. سپس در پنجره Excel Options دسته Save را در سمت چپ پنجره انتخاب کنید.

نحوه ایجاد یک قالب سفارشی در مایکروسافت اکسل

حال در سمت راست کادر Default personal templates location را خواهید دید، در این قسمت شما می توانید محل مورد نظر برای ذخیره شدن قالب های سفارشی خود را وارد کنید.    

نحوه ایجاد یک قالب سفارشی در مایکروسافت اکسل

ادامه مطلب : https://www.farazsoft.ir/create-custom-templates-in-excel/


درباره : کتاب و کتاب خوانی , آموزش ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 59
تاریخ : پنجشنبه 14 فروردین 1399 زمان : 19:50 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آموزش قرار دادن تقویم در پاورپوینت به صورت گام به گام. چگونه به اسلایدهای پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟ این مقاله را بخوانید تا پاسخ سوال خود را پیدا کنید.

insert-a-calendar-in-powerpoint

 

اگر سخنرانی را ارائه می دهید که مخاطبان نیاز دارند تا درباره تاریخ های خاصی اطلاع پیدا کنند، بهترین راه این است که به ارائه خود یک تقویم اضافه کنید. مایکروسافت پاورپوینت دارای چندین تقویم مختلف است که شما می توانید به راحتی آن ها در اسلاید های خود قرار دهید و از آن ها استفاده کنید. در این مقاله آموزشی از فرازسافت می خواهیم به آموزش قرار دادن تقویم در پاورپوینت بپردازیم. به شما نشان دهیم که چگونه می توانید به راحتی یک تقویم را به پاورپوینت خود اضافه کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش لینک دادن به سایر اسلایدها در پاورپوینت (سریع و آسان)

نحوه قرار دادن یک تقویم در پاورپوینت

اضافه کردن یک تقویم به اسلایدهای پاورپوینت کار بسیار آسانی است و شما می توانید آن را به راحتی انجام دهید. برای انجام این کار کافی است گام های زیر را به ترتیب دنبال کنید.

گام اول:

نخست پاورپوینت خود را باز کنید. سپس، اسلایدی را که می خواهید به آن تقویم اضافه کنید را انتخاب کرده و بر روی File کلیک کنید.

نحوه قرار دادن یک تقویم در پاورپوینت

گام دوم:

اکنون در سمت چپ صفحه بر روی گزینه New کلیک کنید.

نحوه قرار دادن یک تقویم در پاورپوینت

گام سوم:

حال صفحه New برای شما باز خواهد شد. در نوار جستجو عبارت calendar را تایپ کنید و کلید Enter را در صفحه کلید خود فشار دهید. اکنون الگوهای مورد نظر برای شما نمایش داده خواهد شد، آن ها را مرور و الگوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر الگوی مورد نظر خود را پیدا نکردید، شما می توانید از قالب های تقویم آماده آنلاین استفاده کنید.

نحوه قرار دادن یک تقویم در پاورپوینت

گام چهارم:

بعد از انتخاب قالب تقوم مورد نظر خود، توضیحاتی در مورد قالب مورد نظر برای شما نمایش داده می شود. برای ایجاد آن در اسلاید خود بر روی گزینه Create کلیک کنید.

نحوه قرار دادن یک تقویم در پاورپوینت

اکنون تقویم به پاورپوینت اضافه خواهد شد و هر ماه در یک اسلاید متفاوت ظاهر می شود. با استفاده از normal view در سمت چپ حرکت کنید و ماه مورد نظر خود را برای ارائه خود انتخاب کنید. برای مثال ما ماه اکتبر را انتخاب می کنیم.

نحوه قرار دادن یک تقویم در پاورپوینت

بر روی اسلاید راست کلیک کرده و در منو ظاهر شده گزینه Copy را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید از کلید میانبر Ctrl + C نیز برای انجام این کار استفاده کنید.

نحوه قرار دادن یک تقویم در پاورپوینت

گام پنجم:

 

اکنون دوباره به ارائه خود برگردید. سپس، در صفحه normal view در جایی که می خواهید تقویم خود را قرار دهید راست کلیک کرده و در قسمت Paste Option گزینه Keep Source Formatting را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید برای انجام این کار از کلید میانبر Ctrl + V استفاده کنید.

ادامه : https://www.farazsoft.ir/insert-a-calendar-in-powerpoint/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , آموزش ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 47
تاریخ : پنجشنبه 14 فروردین 1399 زمان : 19:47 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 144
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 43
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 868
بازدید سال : 2,590
بازدید کلی : 15,639

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

موضوعات

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir