به سایت خرید نو خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

گوشت کوب پایه دار 3 کاره روگن مدل RU-2220 یکی از گوشت کوب‌های کاربردی موجود در بازار است. این گوشت کوب با قابلیت سه کاره بودن شما را از خرید وسایلی همچون همزن و خردکن به صورت تکی بی‌نیاز می‌کند. موتور قوی این محصول با توانایی بالایی که دارد امکان چرخ کردن گوشت به وسیله خردکن را به شما می‌دهد که از قابلیت‌های ویژه این گوشت کوب پایه‌ دار روگن است. اگر قصد خرید وسیله‌ای کاربردی و چندکاره برای آشپزی سریع و راحت‌تر را دارید ما به شما گوشت کوب 3 کاره RU-2220 روگن را پیشنهاد می‌کنیم زیرا نسبت به کیفیت و امکاناتی که دارد، قیمت بسیار مناسبی هم است.

گوشت کوب 3 کاره روگن محصول کدام کشور است؟

گوشت کوب روگن محصول کشور آلمان است. کمپانی روگن با سالها فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی با کیفیت توانسته مشتریان زیادی را از سراسر دنیا مجذوب محصولات خود کند. گوشت کوب پایه‌دار 3 کاره یکی از  لوازم خانگی روگن است که به دلیل چندکاره بودن و کارایی بالای آن، قدرت بسیار خوب دستگاه و تیغه بسیار بران آن طرفداران زیادی دارد.

بررسی گوشت کوب پایه دار روگن مدل RU-2220

گوشت کوب سه کاره روگن مدل RU-2220 یکی از ابزارهای آشپزی محبوب بانوان است. ما در این مطلب به طور کامل به نحوه عملکرد و مشخصات این محصول می‌پردازیم.

قدرت موتور 1100 واتی گوشت کوب روگن

گوشت کوب 3 کاره RU-2220 روگن با توان 1100 وات، موتور بسیار قوی دارد. توان 1100 وات در گوشت کوب قابلیت خرد کردن انواع گوشت، سبزیجات و مواد غذایی دیگر در زمانی سریع و با کیفیتی بسیار خوب را دارد.

نحوه عملکرد گوشت کوب پایه دار RU-2220 روگن

  1. گوشت کوب برقی روگن قابلیت تنظیم سرعت در 2 حالت را دارد. شما با توجه به نیاز خودتان و میزان خرد شدن مواد غذایی می‌توانید سرعت دستگاه را کم یا زیاد کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
  2. عملکرد TURBO در وسایل برقی، دستگاه را در بالاترین حالت عملکرد خود قرار می‌دهد. شما با فعال کردن این عملکرد می‌توانید از حداکثر توان دستگاه برای خرد کردن استفاده کنید.
  3. گوشت کوب با وجود 4 تیغه بسیار تیز از جنس استیل ضد زنگ کارایی بالایی به دستگاه داده است. استیل بودن تیغه‌ها در طول عمر و عملکرد دستگاه بسیار موثر هستند.
  4. همراه گوشت کوب روگن RU-2220 یک لیوان با ظرفیت بسیار مناسب جهت استفاده کردن بهتر از گوشت کوب قرار گرفته است. به دلیل ارتفاع زیاد ظرف در هنگام مخلوط شدن مواد غذایی از کثیف شدن محیط اطراف گوشت کوب جلوگیری می‌شود.
  5. خردکن گوشت کوب روگن با ظرفیت 500 میلی لیتر و تیغه استیل بسیار تیزی که دار حجم مناسبی از مواد غذایی را در زمانی سریع و با کیفیتی بسیار بالا خرد می‌کند.
  6. یکی دیگر از اقلام همراه گوشت کوب روگن، همزن است. قدرت بالای موتور گوشت کوب استفاده از همزن را برای درست کردن انواع دوغ و نوشیدنی‌های گرم و سرد با قابلیت بسیار خوبی همراه کرده است.

قیمت و نحوه خرید گوشت کوب 3 کاره روگن مدل RU-2220

گوشت کوب 3 کاره روگن مدل RU-2220 به دلیلی وارداتی بودن با قیمت‌های مختلفی در کشور عرضه می‌شود. ما در فروشگاه ژینال تمام تلاشمان این است که در شرایط اقتصادی فعلی حاکم بر کشور محصولات خارجی را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت اصلی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما می‌توانید با مشاورین ما در ژینال تماس بگیرید تا شما را از قیمت به روز محصول و نحوه ارسال آن مطلع کنند. هدف تیم ما در ژینال این است که تجربه یک خرید امن و ایده آل را برای شما فراهم آوریم.

لینک منبع و خرید : https://zhinal.com/product/rogen-meat-grinder-ru-2220/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 58
تاریخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 زمان : 12:12 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

زودپز دوقلوی روگن ساخت کشور آلمان اسن. این کمپانی سالهاست در زمینه تولید لوازم خانگی در آلمان فعالیت دارد. در حال حاضر روگن محصولاتش را در کشور چین با نظارت مهندسین آلمانی مونتاژ و تحت لیسانس آلمان به بازار ارائه می‌کند. کیفیت عالی مواد استفاده شده در ساخت، دو کاره بودن و پخت آسان و سریع غذا از دلایل محبوبیت این زودپز دوقلوی روگن است. لوازم خانگی روگن از بهترین و مرغوب ترین محصولات بازار هستند.

زودپز روگازی دوقلو روگن مدل RU-6020

بررسی مشخصات زودپز روگازی روگن مدل RU-6020

زودپز روگازی دوقلو روگن مدل RU-6020 از سری زودپزهای محبوب در میان بانوان است که در ادامه به طور کامل به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

بدنه استیل و کف چدن زودپز روگن

زودپز روگازی دوقلو RU-6020 روگن با بدنه ساخته شده از استیل براق و مرغوب که قابلیت ضد خش بودن دارد طراحی بسیار زیبای دارد. کف زودپز از چدن ساخته شده است که قابلیت انتقال حرارت در زمانی سریع و به صورت یکنواخت را دارد که موجب می‌شود غذا به صورت یکنواختی آماده شود و از چسبیدن آن به کف قابلمه جلوگیری می‌کند.

داخل زودپز روگازی دوقلو روگن مدل RU-6020کف زودپز روگازی دوقلو روگن مدل RU-6020

دسته‌های هر دو قابلمه از پلاستیک نسوز مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است که با قرار گیری بر روی شعله گاز آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

درب شیشه‌ای زودپز از جنس پیرکس نشکن ساخته شده است که مقاومت بالای در برابر حرارت دارد. کیپ بودن درب این محصول باعث می‌شود که بخار داخل قابلمه به بیرون نفوذ نکند و در نتیجه غذا را با کیفیت خوبی بپزد.

لینک خرید از سایت ژینال :https://zhinal.com/product/rogenpressure-cookerru-6020/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , آموزش ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 88
تاریخ : یکشنبه 23 مرداد 1401 زمان : 17:26 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

چرخ گوشت روگن مدل RU-1310 یک چرخ گوشت بسیار حرفه‌ای و با کیفیت می‌باشد. که برای هر خانه‌ای لازم و ضروری است. امروزه خانواده‌ها برای تهیه غذایی سالم و با کیفیت تا جایی که بتوانند مواد اولیه مورد نیاز غذا را خودشان در خانه را به بهترین و سالم ترین شیوه تهیه می‌کنند. البته که برای تمام مواد غذایی این امکان مهیا نمی‌باشد. چرخ گوشت‌ یکی از وسایلی است که امکان تهیه گوشت چرخ‌کرده با کیفیت و تازه را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. اگر قصد خرید چرخ گوشت با کارایی بالا و قیمت بسیار مناسب را دارید ما به شما چرخ گوشت روگن مدل RU-1310 را پیشنهاد می‌کنیم. با خرید این محصول، لذت یک خرید ایده آل را به خودتان هدیه دهید.

محصولات روگن ساخت کدام کشور هستن؟ کیفیت خوبی دارند؟

روگن یک شرکت آلمانی است، که هم اکنون محصولات خود را با وارد کردن مواد اولیه مرغوب به کشور چین زیر نظر کارشناسان خود و طبق قوانین کشور آلمان تولید و تحت لیسانس آلمان به بازار عرضه می‌کند. لوازم خانگی روگن به دلیل کیفیت بالای محصولات و توجه به نیاز مشتریان، مواد اولیه مرغوب بکار رفته در ساخت محصولات و همچنین قیمت بسیار مناسب، در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد.

مشخصات چرخ گوشت روگن مدل RU-1310

با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات ظاهری و فنی چرخ گوشت روگن مدل RU-1310 بپردازیم.

مشخصات ظاهری چرخ گوشت روگن RU-1310

چرخ گوشت حرفه‌ای روگن با بدنه تیتانیوم سبک و مقاوم در برابر ضربه و فشار با طراحی زیبایی ساخته شده است  و یکی از وسایل آشپزخانه ای است که هر خانم مشکل پسندی را مجذوب خود می‌کند. پنل دیجیتال و نمایشگر رنگی تعبیه شده روی دستگاه، امکان نمایش عملکرد چرخ گوشت، سرعت موتور و بسته بودن تمام قطعات چرخ گوشت را به شما می‌دهد. همچنین روشن/ خاموش کردن دستگاه و سرعت موتور را بسته به نیاز خود با پنل دیجیتالی می‌توانید تنظیم کنید. جنس تیغه بران چرخ گوشت از استیل ضد زنگ ساخته شده است که هر ماده غذایی را با کیفیت بسیار بالایی برای شما چرخ می‌کند.

توان مصرفی و موتور چرخ گوشت روگن مدل RU-1310

چرخ گوشت روگن RU-1310، با توان مصرفی 3000 وات واقعی بهترین خروجی با کیفیت بسیار بالا در سریع‌ترین زمان و با صرف انرژی پایین به شما می‌دهد.  موتور چرخ گوشت با دو حالت سرعت طراحی شده است که بسته به نیازتان می‌توانید آت را تنظیم کنید. دو عدد صفحه با سایزهای درشت و ریز همراه چرخ گوشت برای استفاده شما قرار داده شده است. سیستم چرخش معکوس در چرخ گوشت روگن RU-1310 این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت لزوم گوشت را به ورودی باز گردانید.

ترموستات چرخ گوشت روگن RU-1310

ترموستات تعبیه شده در چرخ گوشت روگن RU-1310، این محصول را جز اندک چرخ گوشت‌هایی کرده که دارای ترموستات می‌باشند. ترموستات موتور چرخ گوشت را در برابر گرمای زیاد و کار مداوم محافظت و خنک می‌کند. و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا ساعت‌ها بدون استرس و نگرانی از داغ شدن موتور با چرخ گوشت کار کنید.

وسایل همراه چرخ گوشت روگن مدل RU-1310

همراه چرخ گوشت روگن مدل RU-1310، قطعات سوسیس ساز و کبه ساز، 2 عدد صفحه ریز و درشت، تیغه‌های فولادی ، سینی بزرگ نگهدارنده گوشت، کارایی و کیفیت چرخ گوشت را بسیار بالاتر بده اند.

قیمت و نحوه سفارش چرخ  گوشت روگن RU-1310

چرخ گوشت روگن RU-1310 به دلیل تغییرات ارزی موجود در کشور دارای نوسانات قیمت در بازار می‌باشد. قیمت حدودی محصول از 2.700.000 تا 3.500.000 متغیر می‌باشد. شما می‌توانید چرخ گوشت روگن RU-1310 را با بهترین قیمت موجود در بازار از فروشگاه ژینال به صورت اینترنتی تهیه کنید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که محصول را در سریع‌ترین زمان و در سلامت کامل به دست شما برسانیم. هدف ما در ژینال این است که تجربه خریدی ایده آل و امن را برای شما فراهم آوریم.

لینک خرید:https://zhinal.com/product/rogen-meat-grinder-ru-1310/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 53
تاریخ : جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 18:41 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

مشخصات آسیاب قهوه و ادویه روگن مدل 2810

آسیاب قهوه و ادویه روگن RU-2810 فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی‌کند اما چون به زیبایی طراحی شده است، محیط را نیز زیباتر نشان می‌دهد. فقط با فشار دادن یک دکمه دستگاه شروع به کار کرده و بعد از چند ثانیه مواد را پودر می‌کند. برای اینکه در هنگام کار امنیت شما نیز کاملا حفظ شود، این آسیاب به کلید امنیتی قفل درب مجهز شده است. در ادامه این محصول را بیشتر به شما معرفی می‌کنیم.

کیفیت بدنه عالی آسیاب قهوه روگن RU-2810

برای ساخت یک آسیاب زیبا و در عین حال محکم از استیل ضد زنگ استفاده شده است. آسیاب قهوه و ادویه روگن مدل RU-2810 بدنه و دربی کاملا استیل دارد. با اینکه فقط یک نوع متریال در ساخت بدنه این آسیاب استفاده شده است اما ظاهری فوق العاده زیبا و خیره کننده دارد. استیل از جمله موادی است که به وفور در ساخت لوازم خانگی استفاده می‌شود و هیچوقت از مد نمی‌افتد. اگر شما نیز به محصولات استیلی علاقه مند هستید قطعا آسیاب قهوه 2810 روگن توجه شما را به خود جلب کرده است.

توان مصرفی آسیاب قهوه و ادویه 2810 روگن

آسیاب‌ها به دلیل جثه کوچک‌ترشان نسبت به سایر لوازم آشپزخانه، توان کمتری نیز مصرف می‌کنند. توان مصرفی آسیاب قهوه و ادویه RU-2810 حدود 300 وات است. این آسیاب با این میزان قدرت قادر است دانه‌های قهوه، مواد خشک، ادویه، خشکبار، غلات، سبزیجات خشک، مغزها، میوه خشک، داروها و … را به پودر تبدیل کند.

خرید آسیاب قهوه و ادویه روگن مدل RU-2810

آسیاب قهوه و ادویه روگن مدل RU-2810 همه نیازهای شما برای آسیاب کردن مواد خشک و خشکبار را تامین می‌کند. اگر برای کامل کردن جهیزیه یا لیست لوازم برقی آشپزخانه خود به دنبال یک آسیاب باکیفیت و زیبا از یک برند معتبر هستید، آسیاب قهوه روگن 2810 که به شما معرفی کردیم یک گزینه انتخابی عالی است.

این آسیاب را می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و هدر دادن وقت خود، به صورت اینترنتی سفارش دهید. فروشگاه آنلاین ژینال با قیمت مناسبی آسیاب قهوه و ادویه روگن آلمان مدل 2810 را به فروش می‌رساند. جهت سفارش از سایت ژینال می‌توانید محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل پرداخت را طی کنید یا آنکه از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین با پشتیبانان سایت در ارتباط باشید.

لینک خرید محصول :https://zhinal.com/product/rogen-mill-model-ru-2810/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 50
تاریخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 زمان : 14:31 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

زمانیکه دنبال مطالعه درباره شرکت های قدرتمند بودم تصمیم گرفتم زندگینامه مدیرها و رهبرهای اون شرکت ها هم بخونم. این شد که رسیدم به زندگینامه مرد آسیایی که مدیر عامل شرکت بزرگ گوگل شده. ساندرا پیچای. شاید شما هم مثل من فکر می کنین که این شرکت های بزرگ کارمندهای آسیایی و حتی رهبران و مدیرهایی هندی یا ایرانی تبار ندارند. اما اگه کمی جستجو کنید که در شرکت گوگل بیشتر افراد آسیایی تبار هستند. در ادامه زندگینامه افراد موفق رو براتون آوردم.

ساندار پیچای که در واقع نام اصلی اش پیچای سونداریا راچان است؛ ۱۲ جولای سال ۱۹۷۲ در چنای هندوستان و خانواده‌ای با اوضاع مالی در سطح پایین متولد شد. پدر پیچای در چنای، در شرکت « جنرال الکتریک» که شرکتی مهندسی الکتریکی بود، کار می‌کرد و مادرش تا قبل از اینکه فرزندانش را به دنیا بیاورد در کار تندنویسی (استنوگرافی) مشغول به کار بود.

پیچای یک برادر کوچکتر از خود داشت که در آن زمان به همراه خانواده  در آپارتمانی دو خوابه کوچک، که اجاره‌ای بود زندگی می‌کردند و این در حالی بود که نه تلویزیون و نه هیچ گونه تجربه‌ای از سواری با ماشین را نداشتند. به جای آن از وسایل نقلیه عمومی یا اسکوتر برای رفت و آمد استفاده می‌کردند.

پدر پیچای که در یک شرکت مهندسی الکتریکی مشغول به کار بود، هر روز اتفاقات محیط کارش را برای خانواده‌اش تعریف می‌کرد. این شد که پیچای با تکنولوژی آشنایی پیدا کرد. ولی اولین چیزی که جلوه گر تکنولوژی برای پیچای بود، خرید یک تلفن توسط پدرش برای منزل در سن ۱۰ سالگی او بود. اینجا بود که همین تلفن باعث شد که خانواده و اطرافیان پیچای، به هوش او پی ببرند. چرا که تمامی شماره تلفن‌ها را بعد از یک بار شنیدن به حافظه بلند مدت خود می‌سپرد. همین ویژگی او، همکارانش را بارها در زمان حال شگفت‌زده کرده بود.

بیوگرافی ساندار پیچای

دوران کودکی و جوانی ساندار پیچای

تحصیلات ساندار پیچای

ساندار پیچای در مدرسه «جواهر ویلاهای» شهر آشوک نگار، دوران دبستان و در «واناوانی» چنای، دوران دبیرستانش را گذرانده است. مدرسه‌هایی که پیچای در آنها تحصیل کرده است از مدارس فقیرانه هند به حساب می‌آمدند. به همین خاطر نمی‌توانستند به پیچای در شکوفا شدن استعداد هایش کمک کنند و تحسین او تنها راه پیش روی معلمان پیچای بود.

ساندرا پیچای در آن زمان کاپیتان تیم کریکت و نقطه عطف دبیرستانشان بود. از آنجا که به کامپیوتر علاقه زیادی داشت یک بازی شطرنج را به عنوان اولین برنامه ی کامپیوتری خود نوشت.

کالج خراپور محل تحصیل دانشگاهی ساندار

ساندار پیچای با به پایان رساندن دوران دبیرستان، در رشته مهندسی متالوژی در دانشگاه «کالج خراپور» مشغول به تحصیل شد. که توانست با فارغ التحصیلی از این دانشگاه به عنوان بهترین دانشجو، بورسیه تحصیلی دانشگاه استنفورد را به دست بیاورد.

پیچای به دنبال گرفتن وام که خرج سفرش به آمریکا را با آن  تامیین کند، تلاش بسیاری کرد که بی نتیجه بود. به همین خاطر خانواده اش مجبور شدند هزینه سفر او به آمریکا، که بیشتر از یک سال دستمزد پدر پیچای بود به او بدهند.

بیوگرافی ساندار پیچای و ورود به استفورد

سرانجام ساندار  با کمک خانواده‌اش به استنفورد رفت. او توانست با تحصیل در رشته‌های «مهندسی مواد» و «شاخه فیزیک نیمه هادی» مدرک کارشناسی ارشدش را دریافت کند. که بعد از فارغ التحصیلی‌اش به دره سیلیکون رفت تا بتواند در یکی از شرکت‌های آنجا برای خود، کار مناسبی پیدا کند.

پیچای در سال 2002 از دانشکده کسب و کار وارتون «دانشگاه پنسیلوانیا» جایی که موفق شد عناوین پژوهشگر برتر پالمر و پژوهشگر برتر سیبل را دریافت و مدرک MBA خود را اخذ کند. وی در تمام مدتی که مشغول به تحصیل بود با انجام کارهای نیمه وقت به خانواده اش در هندوستان کمک مالی می‌کرد.

فعالیت های ساندار پیچای قبل از گوگل

ساندرا  در سال ۲۰۰۲ به عنوان «مهندس مواد» و «مدیر مشاور» بعد از دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت، به شرکت « مک کینزی و شرکا» ورود پیدا کرد. مدتی بعد برای استفاده بیشتر از دانش مهندسی خود، به شرکت « اپلاید متریال» رفت که به مدت یک سال در جایگاه مدیر تولید، این شرکت را همراهی کرد. ولی باز کار در یکی از شرکت‌های «سیلیکون ولی» که از آرزوهای دیرین او بود را از یاد نبرد. چرا که از همان کودکی عاشق تکنولوژی بوده  و براساس تعاریف عمویش در مورد «سیلیکون ولی» با رویای آن بزرگ شده بود.

فعالیت های حرفه ای ساندار پیچای در گوگل

سرانجام در آوریل ۲۰۰۴ روز معرفی سرویس ایمیل، ساندار پیچای برای مصاحبه شغلی به گوگل پلکس رفت. سپس با پذیرفته شدن پیچای در شرکت گوگل، سمت مدیر محصول و رهبری تیمی که وظیفه کار بر روی  پروژه نوار ابزار گوگل را داشتند به او داده شد. نوار ابزار گوگل دسترسی راحت تر به موتور جستجوی گوگل را برای کاربران فراهم می‌کرد. زمانی که این پروژه به موفقیت رسید؛ در پی آن مدیریت پروژه‌های « گوگل گیرز» و « گوگل پک» را به پیچای سپردند.

بیوگرافی ساندار پیچای

شروع فعالیت های حرفه ای ساندار پیچای در گوگل

بیوگرافی ساندار پیچای و مهم ترین دستاوردها

ساندرا زمانی که موفقیت نوار ابزار گوگل در افزایش قابل ملاحظه تعداد کاربران مشاهده کرد، به این فکر افتاد که گوگل هم باید از خود یک مرورگر وب داشته باشد. این زمانی بود که متداول‌ترین مرورگر اینترنتی، اینترنت اکسپلورر مایکروسافت بود. پیچای پیشنهادش را مطرح کرد که لری پیج بالاترین مقام شرکت گوگل، با پیشنهاد پیچای موافقت نمود. ولی مدیر عامل وقت گوگل «اریک اشمیت» با این اعتقاد که شرکت‌شان در ابتدای مسیر است و نباید وارد چنین رقابت‌های سنگینی شود با پیشنهاد پیچای مخالفت کرد.

اهمیت پیشنهاد ساندرا در سال ۲۰۰۶ زمانی که موتور جستجوی بینگ از طرف مایکروسافت به عنوان پیش فرض اینترنت اکسپلورر معرفی شد. البته پیچای تا حدی سیاست مایکروسافت برای تسلط به بازار را با متقاعد کردن تولیدکنندگان کامپیوتر به نصب نوار ابزار گوگل، خنثی کرد.

همین ماجرا باعث تشکیل تیمی از سمت گوگل به سرپرستی ساندار پیچای شد که مسئول طراحی و توسعه سیستم عامل کروم و یک مرورگر جدید باشند. سرانجام پیچای گوگل کروم را در سال ۲۰۰۸ زمانی که معاون مدیر عامل گوگل بود، معرفی کرد. این مرورگر در طی چند سال توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و نظر اریک اشمیت را اینگونه برگرداند که بگوید با دیدن نمونه گوگل کروم هیجان زده شده است. این در حالی بود که او از اولین مخالفان طرح و پیشنهاد پیچای بود.

معرفی گوگل کروم توسط ساندار

این بار با معرفی سیستم‌عامل کروم یک سال بعد از ارائه گوگل کروم، ساندار پیچای به یکی از چهره‌های اصلی این شرکت تبدیل نمود. همچنین در سال ۲۰۱۳ در دنیای فناوری به عنوان چهره برتر معرفی شد. چرا که مدیریت و نظارت تمامی محصولات اندروید، پس از یک دهه فعالیت در گوگل به عنوان جایگزین « اندی رابین» به او داده شد. از مهم ترین اقدامات او در این سمت می‌توان به توسعه «اندروید وان» اشاره کرد. همچنین پیچای معتقد بود که اندروید باید به کار خود در بخشی مخصوص، زیر نظر گوگل ادامه دهد.

خرید شرکت نست مهمترین اقدام ساندار

   خرید شرکت «نست» به مبلغ ۳.۲ میلیارد، از مهم‌ترین اقدامات پیچای در گوگل بود. که به واسطه آن گوگل به عرصه خانه‌های هوشمند ورود پیدا کرد.

گوگل مپس، گوگل درایو و جیمیل پروژه هایی بودند که پیچای نقش ناظر ارشد را در آنها ایفا کرد. همچنین برای لپ تاپ  سیستم عامل کروم را توسعه داد.  در این سیستم‌عامل‌ها به جای درایوهای کامپیوتر فضاهای ابری روی کار آمدند.

با فعالیت‌های ارزشمندی که ساندار پیچای در سمت مدیر محصولات داشت، توانست بعد از لری پیج به دومین مهره موثر گوگل تبدیل شود. او تنها کسی بود که می‌توانست دیدگاه لری پیج را به گروه‌های مختلف انتقال دهد. اینگونه بود که پیچای تقریبا در تمام بخش‌های گوگل عهده دار مسئولیت‌های سنگینی  بود و از شرکت‌های مختلفی به او پیشنهاد سمت‌های بالاتری داده می‌شد. از این رو گوگل برای نگه داشتن پیچای، با افزایش دستمزد، رقیبانش را از میدان خارج می‌کرد.

ساندار مدیر عامل سیلیکون ولی

سرانجام در سال ۲۰۱۵  با کناره گیری لری پیج، ساندار پیچای در سن ۴۳ سالگی به سمت مدیر عاملی یکی از شرکت‌های سیلیکون ولی که همیشه رویای آن را در سر داشت رسید. او تا کنون با ارائه خدمات متنوع به بازار اینترنت و تکنولوژی، با رشد و پیشرفت بسیاری همراه بوده است

بیوگرافی ساندار پیچای و زندگی شخصی

ساندار پیچای در سال ۲۰۱۱ با یکی از همکلاسی‌های سابقش آنجالی پیچای، که در دانشگاه خراپو هند هم دوره بوده اند، ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند است. محل زندگی خانواده پیچای بروکلین نیویورک بوده و تا کنون دارایی او با سهامی که در سال ۲۰۱۶ از شرکت هولدینگ آلفابت گرفت، ۶۵۰ میلیون دلار است.

بیوگرافی ساندار پیچای

زندگی شخصی ساندار پیچای

با خواندن بیوگرافی زنان و مردان موفق در جهان شما می‌توانید با باورهای قدرتمند آنها آشنا شوید و از آنها در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. چرا که الگوی فکری تمام انسان‌های روی زمین به یک شکل بوده و کسی که در هر نقطه‌ای از جهان توانسته به هدفی دست پیدا کند، بدون شک شما نیز می‌توانید به آن هدف دست پیدا نمایید. فقط کافی است باورهای مخرب خود را تغییر دهید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 49
تاریخ : دوشنبه 17 مرداد 1401 زمان : 16:13 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

سرویس قاشق چنگال یونیک 24 نفره 120 تکه در طرح های مختلفی در بازار وجود دارد. در این میان فقط طراحی و زیبایی ظاهری سرویس نیست که ملاک بهتر بودن سرویس قاشق چنگال خواهد بود. برند یونیک بسیار محبوب است اما سرویس های این برند در کیفیت های مختلفی تولید شده و در بازار موجود است. از این رو اولویت انتخاب شما باید اصل بودن سرویس قاشق چنگال یونیکی باشد که انتخاب کردین.

سرویس قاشق چنگال یونکی 24 نفره 120 تکه نیمه طلایی ناخنی یکی از زیباترین سرویس های بازار است که می توانید برای پذیرایی از 24 نفر با خیال راحت از آن استفاده کنید. این سرویس از اسیل ضد زنگ 18.10 ضد زنگ ساخه شده است . استیل آهنربانگیر این سرویس قاشق چنگال تا مدت زیادی جلا و درخشندگی سرویس را حفظ می کند. این سرویس نیمه طلایی به سادگی با سرویس های غذاخوری شما ست می شود و می توانید علاوه بر کیفیت آن از زیبایی و ظرافت سرویس سرو غذای خود لذت ببرید.

اقلام سرویس قاشق چنگال یونیک 24 نفره

در این سرویس تمام اقلامی که برای پذیرایی نیاز دارید موجود است.

سرویس قاشق چنگال یونیک 24 نفره آهنربا نگیر
سرویس نقره ای خالص 120 تکه
قاشق غذاخوری24عدد
چنگال غذاخوری24عدد
شربت خوری12عدد
مرباخوری12 عدد
چای خوری 12عدد
چنگال میوه12عدد
کارد میوه خوری12عدد
کفگیر4 عدد
ملاقه بزرگ2 عدد کوچک2 عدد
قاشق خورشت4 عدد
در صورت نیاز به جعبه، جعبه های چوبی پایه دار و بدون پایه، کیفی و آلومنیومی موجود است و می توانیم برای هر سرویس بصورت جدا براتون بذاریم.

لینک خرید این سرویس قاشق چنگال: https://zhinal.com/product/set-of-unique-24-piece-120-piece/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 59
تاریخ : جمعه 31 تیر 1401 زمان : 19:08 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

سرویس قاشق چنگال 24 نفره 120 تکه یونیک نیمه طلایی پرفروش ترین سرویس قاشق چنگال بازار است که در سه کیفیت مختلف تولید شده است. این سرویس قاشق چنگال در دسته بندی سرویس قاشق چنگال فروشگاه ژینال منتشر شده است.

این سرویس 24 نفره نیمه طلایی یونیک اگر اصل باشد درخشش بسیار زیبایی دارد و به وسیله آهنربا جذب نمی شود. اما مدل های بی کیفیت تر آن رنگ و روی جذابی ندارد. شما باید در حین خرید مشخصات سرویس را کامل بررسی کنید. برای مشاهده مشخصات و قیمت سرویس قاشق چنگال 24 نفره 120 تکه یونیک نیمه طلایی که در دسته بندی قاشق چنگال https://zhinal.com/product-category/kitchen-appliances/spoon-fork/ فروشگاه ژینال https://zhinal.com/منتشر شده است از لینک مستقیم زیر کمک بگیرید:

لینک مستقیم:https://zhinal.com/product/24-person-spoon-and-fork-service/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 38
تاریخ : چهارشنبه 29 تیر 1401 زمان : 11:33 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

بدنه کتری از پلاستیک است و با رنگ مشکی براقی که دارد، زیبایی خاصی به اشپزخانه شما میدهد. نشانگر کناری کتری میزان آب را در کتری نشان می‌دهد. دکمه روشن و خاموش شدن کل دستگاه در زیر دسته کتری قرار دارد و روی دسته، دکمه جوش‌آمدن یا گرم نگه‌داشتن تعبیه ‌شده است. و همچنین لامپ‌های نشانگر روی دسته، جریان کار را نشان میدهد.

قوری چای ساز فیلیپس مدل HD7301 از جنس شیشه مقاوم به حرارت دارد که صافی توری آن گنجایش زیادی دارد تا حجم زیادی از برگ چای را در خود جای دهد؛ بدین صورت برگ چای دم می‌کشد، ولی وارد فنجان یا استکان نمی‌شود. حجم قوری و کتری 0.7 تا 1 لیتر است که با مقدار مناسبی چای خشک، می‌توان برای تعداد نفرات زیادی چای بینظیر تهیه کرد.

این دستگاه مجهز به سیستم گرم‌نگهدار است. بعد از جوش‌آمدن آب کتری در‌صورتی‌که درپوش کتری بسته باشد یا قوری روی کتری قرار داشته باشد، سیستم گرم‌نگهدار فعال می‌شود و دمای کتری را نزدیک به نقطه‌ی جوش نگه‌ می‌دارد. در این حالت آب کتری بخار می‌شود و با برخورد به کف قوری باعث دم‌کشیدن چای می‌شود. با استفاده از دکمه‌ای که روی دسته کتری قرار دارد، می‌توان به حالت دستی سیستم نگم‌نگهدار را فعال کرد.

دارای قابلیت گرم نگهدارنده خودکار

– دارای فیلتر ضدرسوب متحرک

– دارای صافی قرارگرفته در قوری

– امکان قرارگیری و چرخش 360 درجه روی پایه برقی

این چای ساز جزو بهترین های بازار است که بدون شک می تواند خرید خوبی باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 47
تاریخ : دوشنبه 20 تیر 1401 زمان : 21:26 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

چای ساز پروفی کوک 1056 یکی از بهترین چای سازهای جهان به شمار می‌رود. این دستگاه از امنیت بسیار بالایی در برابر دمای بالا، بخار زیاد و حتی ولتاژهای نامناسب برخوردار است. قابلیت خاموش شدن اتوماتیک دستگاه، ظرفیت مناسب کتری و قوری، فیلتر ضد آهک، قابلیت چرخش 360 درجه کتری و از همه مهم‌تر دوکاره بودن دستگاه چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک از دلایل محبوبیت این دستگاه در میان کاربران می‌باشد. اگر قصد خرید دستگاهی کاربردی و لوکس و شیک را دارید در خرید مدل PC-TKS 1056 پروفی کوک شک نکنید که بهترین خرید شما خواهد بود.

چای ساز پروفی کوک 1056 محصول کدام کشور است؟

پروفی کوک یک شرکت آلمانی است. این کمپانی هم اکنون محصولات خود را در کشور چین و تحت لیسانس آلمان به بازار عرضه می­کند.

چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک مدل PC-TKS 1056

چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک مدل PC-TKS 1056 کیفیت خوبی دارد؟

چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک طراحی بسیار زیبایی دارد که در نگاه اول به دلتان خواهد نشست. مدل PC-TKS 1056 یکی از با کیفیت­ترین دستگاههای دوکاره شرکت پروفی کوک از دید مشتریان می­باشد. جنس کتری از شیشه بسیار مقاوم و کف آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. قوری محصول 1 لیتر ظرفیت داشته و از جنس پیرکس ساخته شده است. از دیگر ویژگی­های برجسته دستگاه قابلیت گرم نگه­داشتن چای یا قهوه است. به جرات می­توان پروفی کوک مدل PC-TKS 1056 را یکی از کاربردی­ ترین و با کیفیت ­ترین وسیله ­ای معرفی کرد که در هر آشپزخانه­ ای حضور دارد. ما در اینجا شما را با تمام مشخصات این دستگاه فوق العاده آشنا می­کنیم، با ما همراه باشید.

مشخصات چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک مدل PC-TKS 1056

در اینجا به بررسی کامل مشخصات چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک مدل PC-TKS 1056 می­پردازیم. چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک مدل PC-TKS 1056 شامل کتری، قوری و بدنه است.

 کتری چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک مدل 1056

کتری چای ساز 1.8 لیتر گنجایش دارد. که ظرفیت بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد. جنس آن از شیشه پیرکس مقاوم و کف کتری از استیل ضد زنگ ساخته شده است. فیلتر ضد آهک تعبیه شده در چای ساز این امکان را فراهم می‌کند که مقدار زیادی از آهک موجود در آب را جذب ­کند. اتصال کتری به پایه طوری است که امکان چرخش 360 درجه را فراهم می­کند. بنابراین می­توان بعد از برداشتن کتری بدون دردسر و دقت خاصی دوباره آن را سرجایش گذاشت. پس از جوشیدن آب، کتری به صورت خودکار خاموش می­شود. دکمه خاموش/ روشن روی دسته کتری تعبیه شده است. قابلیت قفل درپوش کتری امنیت خاصی به دستگاه داده است که مانع ریختن آب هنگام استفاده از کتری می­شود. چای ساز به سیستم ایمنی در برابر بخار و دمای زیاد مجهز است که علاوه بر امنیت، طول عمر دستگاه را هم افزایش می­دهد.

قوری چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک مدل 1056

قوری چای ساز پروفی کوک 1056 به مقدار  0.8 لیتر ظرفیت داشته و از جنس پیرکس شفاف و مقاوم ساخته شده است. که علاوه بر استحکام بالای آن در برابر فشار و حرارت، از ظرفیت بسیار مناسبی هم برخوردار است که نیاز شما را تامین می‌کند. از دیگر مشخصات قوری می­توان به صافی توری از جنس استیل ضد زنگ اشاره کرد، این توری از مخلوط برگ چای و آب جلوگیری می‌کند و قابلیت بیرون آمدن از قوری و تمیز نمودن را به راحتی برای شما فراهم می‌کند.

پایه چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک مدل PC-TKS 1056

رویه پایه دستگاه از شیشه مقاوم ضد خش و قسمت پایینی سینی از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این بخش در برابر حرارت عایق خوبی بوده و با وجود پایه های ضد لغزش زیر سینی امکان جابه­جایی هنگام روشن بودن را فراهم می­کند. نمایشگر دیجیتال بسیار زیبا روی پنل چای ساز این امکان را به شما می‌دهد تا دما را به دلخواه خود بین 70 تا 90 درجه تنظیم نمایید. از دیگر ویژگیهای دستگاه قابلیت گرم نگه داشتن چای بعد از دم کشیدن است. در این حالت مصرف دستگاه بسیار پایین بوده و تنها 250 وات انرژی مصرف می­کند. دستگاه در برابر ولتاژهای نامناسب از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

  1. این دکمه در چای ساز پروفی کوک 1056 برای کاهش دمای گرم نگه‌دارنده بکار می رود
  2. برای افزایش دمای گرم نگه‌دار
  3. این قسمت صفحه نمایش دستگاه است
  4. این دو چراغ کوچک لامپ‌های راهنما برای قهوه و چای
  5. انتخاب دمای از پیش تعیین شده برای قهوه یا چای
  6. روشن / خاموش کردن

پنل لمسی چای ساز پروفی کوک

قیمت چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک مدل 1056

شما عزیزان می­توانید چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک مدل PC-TKS 1056 را با بهترین قیمت موجود بازار از فروشگاه ژینال تهیه نمایید. قیمت این محصول با توجه به نوسانات ارزی از 2.000.000 تا 3.000.000 تومان عرضه می­شود. شما می­توانید برای اطلاع از قیمت روز با مشاورین ما در ژینال مشورت نمایید.

نحوه سفارش چای ساز و قهوه ساز پروفی کوک

چای ساز پروفی کوک 1056 را می توانید با کمک از مشاورین ما در این زمینه و به صورت آنلاین از فروشگاه ژینال تهیه نمایید. ما به شما این اطمینان را می­دهیم که پس از ثبت سفارش، محصول را در کمترین زمان و در سلامت کامل برای شما ارسال نماییم. هدف ما در ژینال این است که خریدی آسوده و ایمن را به شما هدیه بدهیم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 44
تاریخ : دوشنبه 20 تیر 1401 زمان : 18:39 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

از بین همزن های کاسه دار گوسونیک مدل 910 دارای بیشتری ظرفیت کاسه است. این همزن برقی ظرفیت 10 لیتری دارد و کاسه و بدنه آن تمام فلز می باشد. از آنجا که قدرت دستگاه 2000 وات واقعی است با قدرت می توان گفت یکی از بهترین همزن های کاسه دار بازار است. برای اشنایی بیشتر با این دستگاه ادامه مطلب را بخوانید:

همزن برقی گوسونیک GSM-910 یکی از بهترین محصولات مارک گوسونیک موجود در بازار است. این همزن صنعتی به دلیل داشتن کاسه بزرگ، بدنه و کاسه تمام استیل ضد زنگ، سری های خمیر زن و امکانات بی نظیری که دارد جزو پرفروش ترین محصولات بازار به حساب می آید. در ادامه قصد داریم به طور مفصل این محصول را به شما معرفی کنیم تا در صورتیکه قصد خرید همزن برقی دارید بتوانید دستگاه بهتری را انتخاب کنید.

مشخصات همزن برقی گوسونیک GSM-910

در ادامه به بررسی مشخصات همزن گوسونیک 910 می پردازیم:

1- مهمترین مشخصه همزن برقی گوسونیک GSM-910 داشتن موتور بسیار قدرتمند 2000 واتی است. این دستگاه با توان 2000 وات می تواند در سریعترین زمان ممکن همه مواد شما را هم زده ، خمیر کند و آماده پخت و پز نماید

2- همزن 910 گوسونیک دارای سری های خمیر زن و همزن و ورز دهنده از جسن استیل ضد زنگ است.

3- این همزن با تنظیمات سرعت 6 حالته به شما کمک می کند که مواد خود را در سطح های مختلف هم بزنید و سرع میکس کردن مواد را تنظیم نمایید .

4- همزن گوسونیک GSM-910 دارای کاسه استیل 10 لیتری است که به شما امکان می دهد حجم مواد بسیار زیادی را به طور همزمان میکس کنید.

5-همزن کاسه دار گوسونیک 910 از آجا که صنعتی بوده و ظرفیت بالایی دارد عملکرد چرخش اتوماتیک کاسه ندارد. معمولا همزن های صنعتی بزرگ این عملکرد را ندارند و این ضعف دستگاه نیست.

6- کاسه همزن دارای درپوش بوده و از پاشیده شدن مواد داخل کاسه به بیرون جلوگیری می کند

7- این همزن دارای سری بادکنکی است . موارد استفاده همزن بادکنکی : برای هم زدن تخم مرغ، خامه، موس ها و سس
در کل همزن کاسه دار گوسونیک 910 دستگاهی چند منظوره، جهت مخلوط کردن، همزدن و ورز دادن خمیر نان، مایه کیک و شیرینی و دیگر مواد غذایی است.

قیمت همزن برقی گوسونیک GSM-910 در سال جدید

همزن برقی گوسونکی GSM-910 در حال حاضر با قیمت ثابتی به فروش نمی رسد. عوامل زیادی مثل نوسانات ارزی، شرایط محیطی  بر روی قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد. اما در سال جدید دستگاه در رنج قیمت 3500000 تا 4500000 به فروش می رسد.

برای خرید همزن کاسه دار گوسونیک 910 چکار کنیم؟

اگر مشخصات همزن برقی گوسونیک GSM-910 شما را جذب کرده و قصد دارید این دستگاه را بخرید، کافیست دکمه افزودن به سبد خرید فروشگاه ژینال را بزنید و فرآیند خرید را طی کنید. بلافاصله پس از ثبت سفارش از سمت شما، دستگاه با پست پیشتاز برای شما ارسال می گردد

درباره : کتاب و کتاب خوانی , آموزش ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 40
تاریخ : جمعه 23 اردیبهشت 1401 زمان : 17:44 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

همزن صنعتی سنکور مدل STM3730SL با طراحی جذاب و بسیار زیبای خود زینت بخش هر محیطی خواهد بود. موتور پرقدرت این همزن باعث می‌شود مواد به طور یکنواخت و سریع ترکیب شوند که نتیجه آن دسر، شیرینی جات و غذاهای خوشمزه‌ تر است. اگر می‌خواهید یک همزن باکیفیت و پرقدرت را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید پیشنهاد می‌کنم با همزن سنکور مدل 3730SL در ادامه متن آشنا شوید.

مشخصات همزن صنعتی سنکور مدل STM3730SL

همزن صنعتی سنکور مدل 3730SL با موتور پرقدرت 1000 وات خود سریع و عالی مواد را هم می‌زند و ترکیب می‌کند. جابجایی این همزن به دلیل وزن 1.5 کیلویی آن بسیار راحت است و دسته‌های قرار گرفته روی کاسه همزن، حمل و برداشتن آن را آسان کرده‌اند.

موتور پرقدرت ولی کم صدای این همزن مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نمی‌کند و آزاردهنده نخواهد بود. در زیر دستگاه پایه‌هایی قراردارند که مانع از لغزش و حرکت همزن روی سطح می‌شوند. سیستم حرارتی همزن صنعتی سنکور مدل STM3730SL از داغ شدن موتور جلوگیری می‌کند. مشخصات این همزن باکیفیت و بسیار زیبای برند سنکور در ادامه بیشتر بررسی می‌شود.

جنس و ظرفیت همزن

همزن برقی کاسه دار سنکور مدل STM3730SL دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده و باکیفیت است. کاسه 4 لیتری همزن نیز از استیل ساخته شده است و روی آن به وسیله یک درپوش شفاف پلاستیکی پوشانده می‌شود تا مواد به بیرون پاشیده نشوند. چهار پره مختلف از جنس استیل همراه همزن قرار دارند که برای ورز دادن خمیر و سایر مواد سنگین و هم زدن مایعات مثل تخم مرغ به کار می‌روند.

چراغ LED همزن

چراغ‌های LED که در همزن سنکور مدل 3730SL به کار رفته‌اند، دید بهتری از فرایند هم زدن مواد ایجاد می‌کنند و در محیط‌های کم نور بسیار کاربردی خواهند‌ بود. این لامپ‌ها علاوه بر روشن‌تر کردن محیط، زیبایی همزن را نیز دوچندان کرده‎‌اند. در طراحی محصولات سنکور به کوچکترین جزئیات دقت شده است.

تنظیمات سرعت همزن

مواد داخل کاسه همزن با توجه به نوع و میزان غلظت‌شان سرعت‌های مختلفی نیاز دارند که به وسیله ولوم چرخشی روی بدنه همزن اعمال می‌شود. با استفاده از این ولوم سرعت همزن را در 6 حالت مختلف می‌توان تنظیم کرد. دقت کنید که اول از سرعت‌های پایین شروع کنید و سپس آن را افزایش دهید نه اینکه درهمان لحظه اول همزن را در حداکثر سرعت خود قرار دهید چون باعث آسیب به موتور می‌شود.

خرید همزن صنعتی سنکور مدل STM3730SL

از طریق فروشگاه ژینال همزن صنعتی سنکور مدل STM3730SL را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید و با بسته بندی عالی درب منزل تحویل بگیرید. مشاوران ژینال به همه سوالات شما در خصوص مشخصات، نحوه خرید و قیمت همزن صنعتی سنکور 3730 پاسخ می‌دهند و شما را راهنمایی می‌کنند. جهت خرید همزن آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل پرداخت را انجام دهید تا سفارش ثبت شود. محصول طی 3 الی 7 روز کاری ارسال و به دست شما خواهد رسید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 19
تاریخ : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 زمان : 13:27 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

همزن حرفه ‌ای روگن مدل RU-1930 یکی از همزن‌های حرفه‌ای موجود در بازار به انتخاب مشتریان می‌باشد. این همزن حرفه‌ای به گونه‌ای طراحی شده است که برای افراد حرفه‌ای و همچنین افراد مبتدی بسیار مناسب و کار کردن با آن بسیار آسان می‌باشد. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به تازگی علاقمند به شیرینی پزی و آشپزی شده‌اید ما به شما همزن کاسه دار روگن مدل 1930 را پیشنهاد می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

همزن کاسه دار روگن ساخت کجاست؟

روگن یک شرکت آلمانی است که سالهاست در زمینه تولید لوازم خانگی به صورت تخصصی فعالیت دارد. این کمپانی با وارد کردن اولین محصولات خود به بازار خیلی زود توانست جایگاه بالایی در میان کاربران بدست آورد. این کمپانی هم اکنون در کشور چین محصولات خود را تولید و تحت لیسانس آلمان به بازار عرضه می‌کند. لوازم خانگی روگن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند . همزن های کاسه دار این برند نیز توانسته اند قدرت خود را به خوبی نشان دهند.

مشخصات همزن کاسه‌ای روگن 1930

ما در اینجا قصد داریم تا شما را با مشخصات و قابلیت‌های همزن کاسه‌ای روگن 1930 بیشتر آشنا کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات ظاهری همزن روگن مدل 1930

همزن کاسه دار روگن 1930 با جنس بدنه ساخته شده از استیل ضد زنگ و ضد خش ظاهری بسیار زیبا دارد. پره‌های این همزن از جنس استیل مقاوم در برابر فشار و ضربه می‌باشد که طول عمر و کیفیت بالایی دارد. کاسه همزن قابلیت جدا شدن از همزن را دارد که به راحتی قابل شستشو می‌باشد و همچنین از خود همزن هم می‌توان به تنهایی استفاده کرد. دکمه ولومی روی بدنه همزن با قابلیت 6 سرعت امکان تهیه انواع خمیر، کیک و شیرینی را براحتی برایتان ممکن می‌کند.

مشخصات فنی همزن حرفه ‌ای روگن مدل RU-1930

دوست دارید بدونید که همزن روگن 1930 کیفیت خوبی داره؟ آیا این همزن ارزش خرید داره؟ تو این رنج قیمت این مدل می تونه بهترین انتخاب برای شما باشه. ربرای اینکه اطلاعاتتون در مورد این محصول کامل بشه ادامه این مطلب رو بخونید. در ادامه به بررسی قدرت دستگاه، ظرفیت کاسه و سایر مشخصات آن پرداخته ایم.

همزن روگن 1930 با عملکرد توربو در حالت حداکثری دستگاه امکان کار کردن با کیفیت بالا را برای شما مهیا می‌کند. سیم همزن با 1.5 متر طول، قرار گیری و کار کردن با دستگاه را در هر جایی از آشپزخانه برایتان امکان‌پذیر می‌کند. کاسه همزن با درپوش از پاشیدن مواد داخل کاسه به بیرون و نامرتبی آشپزخانه جلوگیری و کار کردن با دستگاه را برایتان بسیار لذت‌بخش می‌کند.

توان مصرفی همزن کاسه دار روگن مدل RU-1930

همزن کاسه دار روگن مدل RU-1930 با توان مصرفی 1000 وات واقعی امکان کار کردن با دستگاه را در بهترین حالت ممکن و با کیفیت بالا و مصرف انرژی بسیار پایین برایتان ممکن می‌سازد. کاسه همزن روگن 1930 با ظرفیت 6 لیتر انواع شیرینی، خمیر و کیک را در حجمی مناسب و با کیفیت برای جمعیتی نسبتا بالا آماده می‌کند.

قیمت و نحوه خرید همزن کاسه دار حرفه‌ای روگن مدل RU-1930

با توجه به تاثیر عوامل خارجی بر قیمت کالاهای وارداتی همزن کاسه دار روگن 1930 به دلیل وارداتی بودن محصول با قیمت حدودی 2.600.000 تا 3.200.000 در بازار موجود می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را با ضمانت اصل بودن و با قیمتی بسیار مناسب به صورت اینترنتی از فروشگاه ژینال تهیه کنید. هدف تیم ما در ژینال این است که خریدی امن و ایده آل را برای شما فراهم کنیم.

لینک منبع: https://zhinal.com/product/rogen-stirrer-ru-1930/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 21
تاریخ : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 زمان : 11:58 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

دنبال خرید همزن با کاسه متوسط هستی؟ میخوای مدلی بهت معرفی کنم که حرف نداشته باشه؟ ازش همه جوره راضی باشی. همزن گوسونیک 405 بهترین مدل بازاره که از هر نظر عالیه. در ادامه معرفیش می کنم بهتون.

همزن گوسونیک مدل GSM-405 ، یکی از همزن‌های زیبای موجود در بازار است. این محصول علاوه بر طراحی زیبایی که دارد، کارایی بسیار بالایی در تهیه انواع خمیر برای درست کردن نان، کیک و شیرینی دارد. همزن گوسونیک GSM-405 وسیله‌ای بسیار مناسب برای علاقه‌مندان به آشپزی به خصوص شیرینی‌پزی می‌باشد. به طوریکه با داشتن این محصول خمیر با کیفیت بسیار عالی را در زمانی سریع همانند حرفه‎‌ای ها تهیه خواهید کرد. در ادامه به بررسی کامل این محصول می‌پردازیم تا بتوانید با اطلاعات کامل دست به انتخاب بزنید.

همزن GSM-405 گوسونیک محصول کدام کشور است؟ کیفیت خوبی دارد؟

همزن برقی گوسونیک ساخت کشور ترکیه است. گوسونیک سالهاست که با تولید لوازم خانگی با کیفیت توانسته کاربران زیادی را از سراسر جهان به استفاده از محصولات خود ترغیب کند. این کمپانی به دلیل تقاضای زیاد هم اکنون محصولات گوسونیک زیر نظر کارشناسان خود در کشور چین تولید و تحت لیسانس ترکیه به بازار عرضه می‌کند. کیفیت، کارایی بالا و استفاده از مواد درجه یک در ساخت محصولات و همچنین قیمت بسیار مناسب از دلایل محبوبیت برند گوسونیک در میان مردم می‌باشد.

همزن گوسونیک 405

مشخصات و قابلیت‌های همزن گوسونیک مدل GSM-405

برای آشنایی بیشتر با مشخصات ظاهری و فنی همزن GSM-405 گوسونیک با ما همراه باشید تا با هم به بررسی این محصول بپردازیم.

طراحی بدنه همزن کاسه‌دار گوسونیک

همزن گوسونیک به صورت پایه‌ دارو کاسه‌ای با ترکیب رنگی مشکی و نقره‌ای ساخته شده است. این محصول با بدنه بسیار مقاوم ساخته شده از استیل با وزن 7 کیلوگرم در ابعاد استاندارد طراحی بسیار زیبایی دارد که با هر سبک آشپزخانه‌ای تناسب دارد. دکمه ولومی روی دستگاه برای روشن/خاموش کردن و تنظیم سرعت طراحی شده است که استفاده از آن بسیار آسان است. کابل همزن 405 گوسونیک با طول مناسب 1 متر محل قرار دادن دستگاه را روی کابینت بدون نزدیک بودن به پریز فراهم کرده است.

قدرت موتور همزن گوسونیک

همزن گوسونیک با توان 1000 وات و امکان تنظیم تا 8 درجه برای آماده کردن انواع خمیر کیک، شیرینی و نان کاربرد دارد. به طوریکه در مدت زمان کمی خمیر با کیفیتی را برای شما آماده می‌کند.

گنجایش کاسه همزن کاسه دار 405 گوسونیک

همزن کاسه دار گوسونیک از جنس استیل و با گنجایش 5 لیتر ظرفیت بسیار بالایی برای تهیه انواع خمیر را به شما می‌دهد. با استفاده از این همزن به راحتی می‌توانید سفارش کیک و شیرینی خانگی در تعداد بالا را آماده کنید. خانواده‌های پر جمعیت می‌توانند با هر بار استفاده از این همزن به راحتی 2 یا 3 عدد کیک برای یک هفته خود را آماده کنند که گزینه مناسبی برای مادران حساس به تغذیه خانواده می‌باشد.

مشخصات و قابلیت‌های همزن

همزن 405 گوسونیک با پره ساخته شده از استیل و امکان تنظیم در 8 حالت برای تهیه انواع خمیر با حجم بالا و بافت سفت بسیار مناسب می‌باشد. همچنین پره‌های استیل دستگاه در اثر استفاده و شست و شو مداوم همان کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کنند. که باعث دوام و طول عمر بالای همزن می‌شود. پره‌های خمیر زن دستگاه برای تهیه انواع نان با بافت‌های متفاوت بسیار کاربردی می‌باشد. قابلیت پایه دار بودن و پایه‌های ضد لغزش همزن گوسونیک امنیت استفاده از دستگاه را بالا برده به طوری که با چسبیدن پایه‌ها به سطح مورد نظر شما در هنگام روشن بودن و با سرعت گرفتن دستگاه، شما لرزشی در همزن احساس نمی‌کنید و با اطمینان خاطر با دستگاه کار می‌کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی همزن کاسه دار گوسونیک درپوش آن می‌باشد که از پاشیده شدن مواد داخل کاسه به اطراف جلوگیری می‌کند.

قیمت و سفارش همزن گوسونیک مدل GSM-405

با توجه به تغییرات ارزی موجود در کشور و تاثیر آن بر وارد کردن محصولات خارجی، قیمت کالاهای وارداتی با نوسان همراه است. همزن GSM-405 گوسونیک به دلیل وارداتی بودن با قیمت حدودی 2.300.000 تا 3.200.000 در بازار متغیر است. شما می‌توانید این محصول را با بهترین قیمت بازار از فروشگاه ژینال به صورت اینترنتی سفارش دهید. کارشناسان ما پس از بررسی سفارش شما، محصول را در سریعترین زمان و در سلامت کامل درب منزل به شما تحویل می‌دهند. هدف تیم ژینال این است که تجربه یک خرید ایده آل را برای شما فراهم آورند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 26
تاریخ : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 زمان : 12:37 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

دنبال خرید ماشین آشپزخانه سه کار هستید؟ می خواید بهترین مارک رو با قیمت مناسب بگیرید. در ادامه یکی از بهترین ماشین آشپزخانه خوب بازار رو بهتون معرفی می کنیم.

ماشین آشپزخانه هنریچ مدل HKM 5262 یکی از ابزارهای کاربردی موجود در آشپزخانه است. این دستگاه به شما در تهیه کردن گوشت چرخ کرده، انواع خمیر برای کیک و شیرینی، انواع نوشیدنی و غذاها کمک می‌کند. در واقع وجود ماشین آشپزخانه هنریچ در خانه شما همانند یک دستیار حرفه‌ای در آشپزی کنارتان خواهد بود. این محصول یک وسیله چند کاره حرفه‌ای است که شما را بی نیاز از خرید مخلوط کن، چرخ گوشت، همزن و خمیر زن به صورت تکی خواهد کرد. ماشین آشپزخانه 5262 هنریچ توان بسیار بالایی دارد به طوری که هر کدام از این وسایل کار خود را به خوبی و با توان بسیار بالا انجام می‌دهند. برای شناخت بیشتر محصول تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ماشین آشپزخانه هنریچ محصول کدام کشور است؟

ماشین آشپزخانه هنریچ ساخت کشور آلمان است. این کمپانی سالهاست که در زمینه تولید لوازم خانگی به صورت حرفه‌ای فعالیت دارد و توانسته با ارائه محصولات با کیفیت به بازار رضایت کاربران را در سراسر دنیا جلب کند.

ماشین آشپزخانه هنریچ 5262 دارای موتور بسیار قدرتمندی است. بدنه مقاومی دارد، ظرفیت بالا، قابلیت کنترل تنظیم سرعت و کاربری آسان از دلایل محبوبیت این محصول در میان کاربران است.

بررسی ماشین آشپزخانه هنریچ مدل HKM 5262

ما در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با ماشین آشپزخانه هنریچ مدل HKM 5262 آشنا کنیم، لطفا با ما همراه باشید.

توان مصرفی ماشین آشپزخانه هنریچ

ماشین آشپزخانه 5262 هنریچ دارای توان مصرفی 1300 وات است. این توان بالا نشان از موتور بسیار قوی دارد که می‌تواند انواع گوشت چرخ کرده، نوشیدنی، انواع خمیر برای تهیه کیک و شیرینی و انواع نان را برای شما در زمانی سریع آماده سازد.

بدنه ماشین آشپزخانه 5262 هنریچ

بدنه ماشین آشپزخانه هنریچ از جنس استیل ضد زنگ است که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد. بر روی بدنه دستگاه دکمه ولومی برای تنظیم کردن سرعت و روشن/ خاموش کردن دستگاه قرار گرفته است که امکان کار با دستگاه را بسیار آسان کرده است. این محصول در رنگ‌های جذاب بسیار زیبایی عرضه شده است که بسته به دیزاین آشپزخانه و سلیقه‌تان می‌توانید یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید.

چرخ گوشت ماشین آشپزخانه 5262

چرخ گوشت یکی از اقلام کاربردی ماشین آشپزخانه هنریچ است. تیغه، صفحه‌های مشبک، بدنه و تمامی قطعات چرخ گوشت از استیل ضد زنگ ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی دارند و بر اثر استفاده طولانی و شستشوی مداوم دچار آسیب نمی‌شوند. تیغه چرخ گوشت بسیار تیز و بران است که با استفاده از شبکه‌های مشبک در 3 سایز ریز، درشت و متوسط می‌توانید گوشت چرخ کرده با کیفیت و تمیز را در منزل تهیه کنید.

مخلوط کن ماشین آشپزخانه هنریچ

مخلوط کن ماشین آشپزخانه 5262 هنریچ از شیشه نشکن و محکم ساخته شده است که امکان درست کردن انواع نوشیدنی سرد و گرم را برایتان فراهم می‌کند. تیغه مخلوط کن بسیار تیز و از جنس استیل با مقاومت بسیار خوبی در برابر مواد غذایی سفت ساخته شده است.

همزن و خمیرزن ماشین آشپزخانه HKM 5262

کاسه همزن یکی از ابزارهای کاربردی در این دستگاه است که با سری همزن و خمیرزنی که دارد می‌تواند انواع خمیر با بافت‌های مختلف را برای تهیه کیک، شیرینی و نان آماده سازد. گنجایش ظرف همزن 5.5 لیتر است که در نوع خود بی نظیر است و با هر بار استفاده می‌توانید حجم زیادی از خمیر را در زمان سریعی آماده کنید. ظرف همزن درب دار است و از پاشیدن آرد و مواد داخل کاسه بر اثر همزدن و سرعت بالا جلوگیری می‌کند.

قابلیت کاربردی در ماشین آشپزخانه هنریچ

عملکرد پالس یکی از قابلیت‌های کاربردی در ماشین آشپزخانه 5262 هنریچ است که با استفاده از آن می‌توانید از سرعت و توان دستگاه تا جایی که مدنظرتان است استفاده کنید. در واقع با عملکرد پالس یا لحظه‌ای کنترل دستگاه در دستان شماست.

تنظیم سرعت در 10 حالت یکی از قابلیت‌های این ماشین آشپزخانه است که نشان از طراحی هوشمندانه آن دارد. برای عملکرد بهتر دستگاه و سفت یا نرم بودن موادی که دارید می‌توانید از مناسب ترین سرعت دستگاه برای خروجی بهتر استفاده کنید.

قیمت خرید و نحوه سفارش ماشین آشپزخانه هنریچ مدل HKM 5262

ماشین آشپزخانه هنریچ مدل HKM 5262 به دلیل وارداتی بودن و تاثیر نوسانات ارزی بر وارد کردن این کالاها با قیمت حدودی 3.600.000 تا 4.300.000 در بازار به فروش می‌رسد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب و با اطمینان از اورجینال بودن از فروشگاه ژینال به صورت اینترنتی تهیه کنید. ما محصول را در زمانی سریع و در بسته بندی سالم درب منزل به شما تحویل می‌دهیم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 23
تاریخ : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 زمان : 11:52 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

دنبال همزنی هستید که هم بصورت دستی و هم کاسه دار استفاده بشه؟ میخواید باهاش هم شیرینی بپزید و هم مواد غذاهاتون رو هم بزنید؟ میخوام شما رو با همزن کاسه دار روگن 1920 آشنا کنم. محصولات روگن متعلق به کشور آلمان هستند ولی در حال حاضر تو چین مونتاژ میشند.

مشخصات همزن روگن مدل 1920

همزن کاسه دار روگن مدل 1920 متعلق به برند روگن است و تحت لیسانس آلمان به تولید می‌رسد. این همزن کارایی و قابلیتی فراتر از استفاده خانگی داشته به ‌طوری که در کارگاه‌های شیرینی پزی نیز می‌تواند به کار رود. توان مصرفی همزن 600 وات است که برای تبدیل آن به یک محصول پرقدرت کافی است.

دو نوع سری همزن و خمیر زن همراه محصول قرار دارد. چرخش کاسه، پره و موتور از مهم‌ترین قابلیت‌های این همزن است. خرید همزن روگن مدل 1920 با ویژگی‌های منحصربه ‌فرد خود بی گمان یکی از بهترین انتخاب‌ها است. با ادامه متن همراه ما باشید تا شما را با دیگر مشخصات مهم این محصول آشنا کنیم.

جنس و ظرفیت همزن

بدنه همزن برقی روگن مدل 1920 از پلاستیک فشرده و مقاوم است. کاسه و پره‌های همزن نیز از جنس استیل ضد زنگ هستند. ظرفیت کاسه همزن 3 لیتر است و می‌توانید برای جمعیت زیادی شیرینی و کیک تهیه کنید. در طراحی همه لوازم خانگی روگن از مواد با کیفیت بسیار بالا استفاده شده است.

کاسه و موتور چرخشی همزن

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌ فرد همزن روگن مدل 1920 این است که علاوه بر چرخش کاسه و چرخش پره‌ها، پره‌ها به سمت چپ و راست نیز حرکت داده می‌شوند تا به بهترین شکل مواد ترکیب یا همزده شوند. یعنی پره‌ها هم حرکت چرخشی دارند و هم حرکت به سمت چپ و راست که این ویژگی در تعداد محدودی از همزن‌ها دیده می‌شود.

قابلیت استفاده به صورت همزن دستی

ویژگی دیگر بسیار کاربردی و جالب همزن روگن مدل 1920 این است که همزن را می‌توان به صورت دستی نیز استفاده کرد و به‌وسیله دکمه روی دستگاه از پایه جدا نمود. اگر ظرفیت 3 لیتری کاسه برای شما کافی نیست پس همزن را به صورت دستی استفاده کرده و در کاسه مورد نظر قرار دهید تا عمل هم زدن مواد را انجام دهد.

تنظیمات سرعت و عملکرد توربو همزن

روی بدنه همزن روگن 1920 دکمه کشویی مربوط به تنظیمات سرعت قرار دارد که می‌توان سرعت همزن را با استفاده از آن در 5 حالت سرعت مختلف با توجه به نوع مواد تنظیم کرد. در کنار این دکمه کشویی، دکمه‌ای دیگر مربوط به عملکرد توربو قرار دارد که با فشار دادن آن حداکثر توان موتور بکار گرفته می‌شود و برای مواد غلیظ و سفت‌تر کاربرد دارد. این تنظیمات سرعت به شما کمک می‌کند که با توجه به نوع موادی که قصد هم زدن آن را دارید، سرعت دستگاه را تغییر دهید. برای برخی از مواد شما به سرعت بالا نیاز دارید و برای دسته ای از مواد لازم است سرعت همزن پایین باشد. بنابراین این تنظیمات کمک بسیار زیادی به شما می‌کند.

خرید همزن حرفه‌ ای روگن مدل 1920

اگر قصد خرید همزن کاسه دار روگن مدل 1920 را دارید از طریق فروشگاه آنلاین ژینال آن را سفارش دهید تا با قیمت مناسب‌تر و بسته بندی عالی آن را درب منزل تحویل بگیرید. مشاوران سایت ژینال هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما در خصوص مشخصات، نحوه خرید و قیمت همزن روگن مدل 1920 هستند.

برای خرید این همزن از فروشگاه ژینال کافی است آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل پرداخت محصول را انجام دهید. طی 3 الی 7 روز کاری محصول ارسال و به دست شما خواهد رسید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 22
تاریخ : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 زمان : 11:11 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

دنبال همزن کاسه داری می گردی که تمام فلز باشه و کاسه اش استیل؟ همزنی که قدرت خوبی داشته باشه و بتونید حجم زیادی مواد رو باهاش میکس بکنید. بنظرم همزن گوسونیک 607 واقعا حرف نداره. در ادامه مشخصاتش رو براتون میارم تا کلی کیف کنید.

همزن گوسونیک مدل GSM-607 یکی از بهترین همزن‌های ساخته شده توسط کمپانی گوسونیک است. این همزن با کاسه‌ای به گنجایش 7 لیتر وسیله بسیار مناسبی برای آماده کردن خمیر کیک و شیرینی در حجم بالا است. موتور قدرتمند همزن و توان بالای آن برای تهیه انواع بافت خمیر بسیار پر قدرت عمل می‌کند. همزن گوسونیک مدل GSM-607 وسیله بسیار مناسب برای کسانی است که به طور حرفه‌ای در هنر آشپزی و شیرینی پزی فعالیت دارند و یا تازگی مشغول به کار در این حرفه شده‌اند.

همزن گوسونیک محصول کدام کشور است؟ کیفیت خوبی دارد؟

همزن گوسونیک محصول کشور ترکیه است. این کمپانی سالهاست که در زمینه تولید لوازم خانگی با کیفیت فعالیت دارد و توانسته رضایت کاربران سراسر دنیا را به دست آورد. محصولات گوسونیک از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. همزن 607 گوسونیک با تنظیم سرعت موتور در 6 حالت و موتور قدرتمند 1300 واتی با سیم پیچی داخلی 100 درصد مس با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است. این محصول دارای درپوش فلزی است که از پاشیدن مواد داخل کاسه به بیرون جلوگیری می‌کند.

بررسی کامل همزن گوسونیک مدل GSM-607

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و نحوه عملکرد همزن GSM-607 گوسونیک با ما همراه باشید.

موتور قدرتمند همزن 607 گوسونیک

همزن برقی 607 گوسونیک با توان مصرفی 1300 وات موتور بسیار قدرتمندی دارد که قابلیت تنظیم سرعت در 6 حالت را دارد. شما می‌توانید برای آماده شدن خمیر با بافت‌های مختلف از سرعت مناسب دستگاه استفاده کنید تا نتیجه بهتری از همزن بگیرید و همچنین خمیر را با کیفیت بهتری آماده کنید.

کاسه دار بودن همزن

همزن پایه دار گوسونیک مجهز به کاسه‌ای با ظرفیت 7 لیتر است. جنس این کاسه از استیل با دوام و مقاوم ساخته شده است که کیفیت بسیار خوبی دارد. ظرفیت بالای کاسه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید حجم زیادی از خمیر را برای درست کردن نان و شیرینی آماده کنید.

جنس بدنه و پره‌های همزن

همزن GSM-607 گوسونیک با بدنه‌ای از ترکیب استیل و پلاستیک فشرده طراحی شده است. طراحی بسیار زیبای همزن در کنار کیفیت ساخت بالای آن این محصول را در میان کاربران بسیار محبوب کرده به طوری که خرید آن را به دوستان و اطرافیان خود پیشنهاد می‌دهند.

اقلام همراه

همراه این همزن علاوه بر پره‌های همزن، ورز دهنده و خمیر زن هم ارائه شده است. جنس این وسایل از استیل ساخته شده است، مقاومت بسیار بالایی در برابر خمیر با بافت سفت دارند و اینکه با استفاده طولانی مدت و شستشوی مکرر دچار آسیب نمی‌‍شوند.

قیمت و نحوه خرید همزن GSM-607 گوسونیک

با توجه به تغییرات ارزی موجود در کشور و تاثیر آن بر کالاهای خارجی این محصولات با قیمت مختلفی در بازار به فروش می‌رسند. همزن GSM-607 گوسونیک با قیمت حدودی 2.800.000 تا 3.500.000 متغیر است. ما در فروشگاه ژینال آماده عرضه این محصول با قیمت بسیار مناسب به شما عزیزان هستیم. برای اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره در مورد مشخصات و خرید محصول می‌توانید از کارشناسان ما در این زمینه کمک بگیرید. هدف تیم حرفه‌ای ژینال ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید و مشاوره محصول به شما عزیزان است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 22
تاریخ : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 زمان : 19:56 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

همزن کاسه دار دلمونتی 210 یکی از پر فروش ترین همزن های برقی جهیزیه است. این همزن کاسه متوسطی دارد و به دلیل قیمت مناسب و موجود بودن دو رنگ سفید و مشکی از آن بسیار خوش فروش است. در ادامه می خواهیم به بررسی کیفیت و مشخصات این همزن برقی بپردازیم.

همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 ، یکی از همزن‌های دلمونتی است که عملکرد آسان و کارایی بالا باعث محبوبیت آن در میان همزن‌ها شده است. ظرف این همزن با ظرفیت بالایی که دارد در تهیه خمیر انواع کیک، شیرینی و نان بسیار پر کاربرد است و به راحتی می‌توان با ان حجم زیادی خمیر تهیه کرد. اگر شما هم جز کسانی هستید که به شیرینی پزی بسیار علاقه دارید و به دنبال یک همزن با عملکرد خوب و قیمت بسیار مناسب از یک برند معتبر هستید، همزن کاسه دار DL210 دلمونتی گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

همزن کاسه دار DL210 دلمونتی ساخت کدام کشور است؟

همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 ساخت کشور ایتالیا است که جز برندهای برتر در زمینه تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود. این کمپانی به علت تقاضای زیاد و به دلیل کم شدن هزینه‌های تولید در حال حاضر محصولاتش را در کشور چین زیر نظر کارشناسان خود مونتاژ و تحت لیسانس ایتالیا به بازار عرضه می‌کند. محصولات دلمونتی با استفاده از مواد درجه یک ساخته می‌شوند و در نهایت محصولی که تولید می‌شود بسیار با کیفیت است. این برند در ساخت محصولات دلمونتی به نیاز مشتریان بسیار توجه دارد و تمامی محصولاتش را بر اساس فناوری‌های روز دنیا تولید می‌کند.

مشخصات و نحوه کار با همزن کاسه دار DL210 دلمونتی

ما در ادامه این مطلب قصد داریم که شما را بیشتر با مشخصات ظاهری و فنی همزن کاسه دار دلمونتی آشنا کنیم لطفا با ما همراه باشید.

  1. همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 با توان مصرفی 300 وات در تهیه انواع خمیر با سرعت و کیفیت بسیار خوبی به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این همزن حرفه‌ای نان، کیک و شیرینی را در کمترین زمان و با بافتی عالی درست کنید.
  2. عملکرد TURBO در همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 ، قدرت موتور دستگاه را به حداکثر توان خود می‌رساند. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید مواد داخل همزن را با حداکثر قدرت پره‌های همزن مخلوط و آماده کنید.
  3. کاسه همزن با قابلیت چرخشی که دارد خمیر را با کیفیت بهتری و به صورت یکدست‌تری برایتان آماده خواهد کرد و همچنین استفاده از دستگاه را هم راحت‌تر کرده است و دیگر نیازی به خاموش کردن‌های پی در پی و چرخش مواد داخل کاسه را ندارد.
  4. یکی دیگر از قابلیت‌های این همزن قفل ایمنی آن است. تا زمانی که وسایل همزن به طور صحیح و کامل در جای خود قرار نگرفته باشند دستگاه روشن نخواهد شد. این قابلیت طول عمر دستگاه و امنیت استفاده از آن را بسیار بالا برده است.
  5. ظرفیت 4 لیتری کاسه همزن یکی از نقاط قوت این دستگاه می‌باشد. ظرفیت بالای این همزن برای تهیه خمیر در حجم بالا بسیار مناسب می‌باشد و با هر بار استفاده از همزن می‌توانید خمیر زیادی را آماده کنید که به سرعت شما در آشپزی کمک خواهد کرد و در نهایت خمیری یکدست خواهید داشت.
  6. پایه دار بودن همزن در مقایسه با دیگر همزن‌های بدون پایه استفاده از دستگاه را آسان و ایمن ساخته است و عملکرد شما را در استفاده از همزن سریع‌تر کرده است.
  7. جنس بدنه همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 از پلاستیک فشرده ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. همچنین جا به جایی و کار کردن با دستگاه و تمیز نمودن بدنه را بسیار راحت‌تر کرده است.
  8. جنس کاسه همزن از استیل ضد زنگ با استحکام بالایی ساخته شده است. استفاده و شستشوی مداوم این کاسه در کیفیت آن تاثیری ندارد و استیل بودن آن طول عمر بالای همزن را ضمانت می‌کند.
  9. پره‌های همزن برقی از جنس استیل و کروم می‌باشد که در استفاده طولانی مدت و روزانه دچار آسیب نخواهد شد. 4 سری همزن همراه این دستگاه عرضه شده است که قابلیت خمیر زنی به صورت حرفه‌ای را دارد.
  10. همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 قابلیت تنظیم سرعت موتور در 5 حالت را دارد. بسته به موادی که دارید می‌توانید هر کدام از این سرعت‌ها را انتخاب و از عملکرد آن لذت ببرید.
درباره : کتاب و کتاب خوانی , آموزش ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 34
تاریخ : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 زمان : 12:56 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

لپ تاپ سرفیس پرو 5 مایکروسافت استوک چقدر ارزش خرید دارد؟ رم و حافظه این لپ تاپ چقدر است ؟ آیا این لپ تاپ به تبلت تبدیل می‌شود و می‌توان کیبورد آن را جدا کرد؟ سرفیس پرو 5 بهتر است یا مدل‌های قبلی لپ تاپ مایکروسافت؟ SURFACE PRO 5 به نسبت سایر مدل‌های لپ تاپ مایکروسافت چه برتری‌ها و چه معایبی دارد؟

در ادامه این مطلب از فروشگاه اینترنتی ژینال به نقد و بررسی لپ تاپ سرفیس پرو 5 مایکروسافت و کانفیگ‌های مختلف این محصول بی نظیر می‌پردازیم. و ضمن معرفی مشخصات برجسته این محصول به مقایسه آن با سایر محصولات مایکروسافت می‌پردازیم.

طراحی جذاب لپ تاپ Surface Pro 5 استوک

سرفیس پرو 5 به نسبت سرفیس پرو 4 مدل قبلی مایکروسافت دارای طراحی جذاب تری است. ابعاد پرو 5 کوچکتر از سرفیس پرو 4 است و حدود 29.9*20.2*9 سانتی متر است. وزن 0.7 کیلوگرمی این لپ تاپ تبلت شو مایکروسافت حکایت از خوش دست بودن آن دارد.

صفحه نمایش سرفیس پرو 5 به گونه ای طارحی شده است که شما می‌توانید به سادگی مانند یک تبلت از آن استفاده کنید. صفحه نمایش 12.3 اینچی سرفیس پرو یکی از جذابیت های این لپ تاپ به حساب می‌آید. رزولوشن صفحه نمایش آن حدود 2736*1824 با تراکم پیکسل 267.34 پیکسل در هر اینچ است که کیفیت تصویر بسیار بالایی را به شما هدیه می‌دهد. صفحه نمایش دستگاه لمسی است و شما با کمک قلم ، ماوس و حتی انگشتان خود می‌توانید از آن استفاده کنید. ساختار بدنه سرفیس پرو 5 از جنس آلیاژ منیزیم ا و از استحکام بالایی برخوردار است.

بپ تاپ سرفیس پرو 5

کانفیگ‌های مختلف سرفیس پرو 5

سرفیس پرو 5 در کانفیگ‌های مختلف موجود است. شما می‌توانید سرفیس پرو 5 با پردازنده cori5 را با رم 4 و هارد 128 ssd خریداری کنید و یا سرفیس پرو 5 با رم 8 و هارد 256ssd را انتخاب کنید.  این لپ تاپ با پردازنده cori7 ، رم 16 و هارد 512ssd نیز موجود است. شما می‌توانید هر کدام از این کانفیگ‌ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. هر چقدر کانفیگ لپ تاپ سرفیس پرو 5 بالاتر باشد، قطعا لپ تاپ قدرتمندتر و با کارایی بالاتری خواهد بود.

مشخصات فنی لپ تاپ سرفیس پرو 5 مایکروسافت

سرفیس پرو 5 استوک دارای یک پردازنده مرکزی حرفه‌ای از نوع  CORE I5-7300U است . فرکانس پردازنده مرکزی پرو 5 1.6 تا 3.4 گیگا هرتز است. پردازنده گرافیکی آن از نوع Intel UHD Graphics 620  است. هارد سرفیس پرو 5 دارای ظرفیت 256 گیگا بایت است و از نوع SSD  می‌باشد. از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و کارت حافظه آن حداکثر تا 256 گیگ ظرفیت دارد.

باتری سرفیس پرو 5 عمر بسیار بالایی دارد و می‌تواند و کارکرد آن حدود 13.5 ساعت است. یعنی شما می‌توتانید به طور متوسط حدود 13.5 با آن فیلم ببینید، کارهای روزانه خود را انجام دهید و همچنان شارژ باتری آن باقی بماند. سیستم عامل آن  از نوع Windows 10 pro است.

سرفیس پرو 5 مایکروسافت

کیبورد سرفیس پرو 5

سرفیس پرو 5 استوک دارای یک کیبورد بسیار نرم و راحت است که در حین تایپ سریع و کار زیاد با دستگاه، دکمه ها ثابت می مانند. در حال حاضر این مدل سرفیس با کیبوردهای به رنگ سرمه‌ای ، مشکی، قرمز و آبی موجود است و شما با توجه به علایق خود می‌توانید هر کدام از آنها را خریداری کنید.

قیمت سرفیس پرو 5 مایکروسافت 2017

قیمت سرفیس پرو 2017 در حال حاضر با توجه به کانفیگ‌های مختلف آن ثابت نیست. این سرفیس مایکروسافت در حال حاضر به صورت لپ تاپ استوک در بازار ایران موجود است و با توجه به گرید دستگاه نیز قیمت‌های مختلفی برای آن اعلام می‌شود. از این رو قیمت سرفیس پرو 5 را باید به صورت لحظه‌ای و ا توجه به کانفیگ‌های مختلف دستگاه استعلام کنید.

نحوه خرید Surface pro 5

براس سفارش لپ تاپ سرفیس پرو 5 استوک مایکروسافت می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ژینال اقدام کنید. شما می‌توانید مستقیم از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز از طریق چت آنلاین یا راههای ارتباطی فروشگاه ژینال با ما تماس بگیرید تا مشخصات و اطلاعات کامل محصول را در اختیار شما قرار دهیم و پس از آن سفارش خود را ثبت کنید. خرید سرفیس پرو 5 از طریق فروشگاه اینترنتی ژینال بسیار آسان است و کالا شما را به هر نقطه از ایران که بخواهید ارسال خواهد کرد.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 27
تاریخ : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 زمان : 18:47 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 4 مایکروسافت Surface Pro 4

در جدول مقایسه لپ تاپ سرفیس پرو 4 و پرو 3 به خوبی بسیاری از مشخصات جذاب این تبلت مایکروسافت را مشاهده کردید.

مشخصات ظاهری تبلت سرفیس پرو 4 مایکروسافت

سرفیس پرو 4 دارای صفحه نمایشی 12.3 اینچی با رزولوشن بسیار بالاست. به همین دلیل این تبلت مایکروسافت می‌تواند محصول بی نظیری برای کارهای گرافیکی باشد. وزن 786 گرمی آن در کنار ابعاد بسیار نازک لپ تاپ از دیگر ویژگی های جذاب این سرفیس است. پرو 4 را می‌توانید ساعت‌ها با خود حمل کنید و متوجه حضورش نشوید. کیبورد سرفیس پرو 4 به آسانی جدا می‌شود و شما می‌توانید به عنوان تبلت از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی لپ تاپ سرفیس پرو 4

زمان‌هایی که در سفر هستید و یا دسترسی به پریز برق ندارید، این تبلت برای شما معجزه می‌کند. عمر باتری Surface Pro 4 بسیار بالاست و می‌تواند 9 ساعت شارژ نگه دارد. یعنی اگر باتری آن را پر شارژ کنید می‌توانید بیشتر از 9 ساعت با آن فیلم آموزشی ببینید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

هارد SSD 128 سرفیس پرو 4 فضای ذخیره سازی بسیار خوب و سرعت عملکرد بالایی را به شما هدیه می‌دهد. به سادگی می‌توانید رم و هارد این سرفیس را ارتقا دهید و از کارایی بالاتر آن لذت ببرید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 22
تاریخ : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 زمان : 18:34 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آیا ارتقا CPU لپ تاپ امکان پذیر است؟ برای اینکه بخواهیم لپ تاپ خود را ارتقا دهیم این چیزی غیرقابل انتظاری نیست. یکی از گزینه های که کاربران می توانند از آن استفاده کنند، ارتقا دادن CPU لپ تاپ است.

در بیشتر مواقع علت اصلی سرعت کم، هنگ کردن و یا نصب نشدن نرم افزار، مشکل در قسمت سخت افزار لپ تاپ می باشد. کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند با صرف هزینه کم می توانند لپ تاپ خود را ارتقا دهند و سرعت و عملکرد آن را افزایش داده و از کارایی بالایی را خواهد داشت. از طرفی باید به این نکته هم اشاره کنیم که ارتقا دادن لپ تاپ از کامپیوترهای رومیزی بسیار سختتر بوده به خصوص لپ تاپ های جدید امروزی ارتقا دادنشان آسان نخواهد بود. ما در این مقاله از مجموعه مقالات آموزشی فروشگاه ژینال قصد داریم به طور جامع به این موضوع بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

خرید سرفیس استوک

نکات مهم قبل از ارتقا CPU لپ تاپ

در مقاله  قبلی در مورد سرعت پردازنده لپ تاپ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. قبل از اینکه اقدام به ارتقا CPU کنیم باید به چند نکته اساسی توجه ویژه ای داشته باشیم. ارتقا پردازنده ارتباط مستقیمی با مین برد لپ تاپ و دیگر اجزای آن دارد. برای انجام دادن این کار باید اول از همه به حداکثر سرعت پشتیبانی شده توسط مین برد لپ تاپ توجه نشان دهیم. افزایش کارایی و ارتقا سی پی یو با تولید حرارت آن در ارتباط است، پس فن CPU یا هیت سینگ لپ تاپ باید قدرت پشتیبانی و خنک کردن دستگاه را داشته باشد، در غیر این صورت فن لپ تاپ را نیز باید تعویض کنید.

یکی دیگر از نکاتی که برای ارتقا CPU لپ تاپ باید مورد توجه قرار گیرد، سیستم پردازشگر قدیم با سیستم پردازشگر جدید هم خوانی داشته یعنی اگر پردازنده قبلی از شرکت اینتل می باشد، پردازنده جدید نیز از همین شرکت استفاده شود. پس از تعویض هم نباید انتظار یک سرعت بالا را از دستگاه داشته باشید چرا که مادربرد شما تغییری نمرده است که همین نقش بسیار مهمی در کارایی و سرعت لپ تاپ دارد.

نکات مهم قبل از ارتقا CPU لپ تاپ

دو روش برای ارتقا سی پی یو

اگر قصد دارید که CPU لپ تاپ خود را ارتقا دهید، دو روش را باید مد نظر قرار دهید. که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد.

روش اول خرید رم برای ارتقا سی پی یو لپ تاپ

برای ارتقا سی پی یو در ابتدا افزایش رم آن می باشد. که نیاز به اسلات رم اضافه به روی مادربرد است. برای افزایش رم دستگاه خود اول مشخصات آن را چک کنید، بعد به دنبال رم با همان برند و با همان مشخصات را خریداری نمایید و ظرفیت آن به لپ تاپ شما بستگی دارد، مثلا می توانید از رم 4 گیگابایتی در کنار یک رم 2 گیگابایتی استفاده نموده و هیچ مشکلی برای سیستمتان پیش نخواهد آمد. برای خرید رم لپ تاپ با مناسب تری قیمت می توانید همین حالا از طریق فروشگاه ژینال اقدام کنید.

دوستان اگر دوست دارید لپ تاپ استوک درجه یک و لپ تاپ سرفیس مایکروسافت رو با قیمت مناسب بخرید، می تونید از طریق فروشگاه ژینال اقدام کنید. در زیر چند مدل از لپ تاپ های فروشگاه رو براتون آوردیم. با کلیک روی هر مدل می تونید محصول مورد نظر تون رو خریداری کنید.

روش دوم تعویض رم برای ارتقا CPU لپ تاپ

در این روش با تعویض رم قدیمی و جایگزین کردن رم جدید به ارتقا CPU لپ تاپ کمک خواهید کرد چرا که در برخی موارد اسلات های موجود در مادربرد فضای خالی ندارند و شما را مجبور به تعویض می کند. برای اقدام به خرید رم جدید باید مشخصات لپ تاپ و مشخصات رم های پشتیبانی شده را بدانید. در برخی از لپ تاپ های قدیمی قسمتی در زیر، پنل و دریچه ای برای تعویض و افزایش رم تعبیه شده است که برای راحتی ارتقا رم قرار داده شده و در مواردی که نیاز باز کردن لپ تاپ باشد در صورت داشتن گارانتی، با باز کردن پشت دستگاه گارانتی آن باطل نمی شود.

اما لپ تاپ هایی نیز تولید شده که نه دارای پنل تعویض و ارتقا رم هستند و نه با باز کردن آن می توان گارانتی را حفظ کرد و باید در هنگام تعویض به کارشناسان فنی شرکت مربوط سپرده شود تا مجددا دستگاه را گارانتی کنند.

روش دوم تعویض رم برای ارتقا CPU لپ تاپ

ارتقاء حافظه ذخیره سازی

لپ تاپ های امروزی بیشتر برای کارهای روزمره طراحی شده اند، به همین خاطر از ظرفیت بالایی برای ذخیره سازی اطلاعات بهره نمی برند. بسیاری از کاربران همیشه از نداشتن حافظه کافی لپ تاپ خود ابراز نارضایتی می کنند و به دنبال ارتقا دادن CPU سیستم خود هستند. ارتقا حافظه لپ تاپ امکان دارد از کمبود آن و یا سرعت پایین در دستگاه باشد که برای ارتقاء حافظه ذخیره سازی در گام اول باید مشخص کنید که می خواهید سرعت سیستم خود را بالا ببرید یا قصد دارید حجم ذخیره سازی اطلاعات را افزایش دهید. پس در این صورت مجبور به استفاده از هارد دیسک با ظرفیت بالاتر برای دستگاه خود هستید.

حافظه SSD برای ارتقا CPU لپ تاپ

در صورت کم شدن سرعت سیستم و مجبور شدن به ذخیره سازی اطلاعات خود بر روی حافظه دیگری همچون هارد اکسترنال و یا دستگاه دیگری هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم از حافظه SSD برای دستگاه خود استفاده کنید. با ارتقاء دادن هارد مغناطیسی به اس اس دی از یک عامل مهم و تاثیر گذار پشتیبانی کرده اید.

چنانچه لپ تاپ شما از هارد نوع مغناطیسی و مکانیکی بهره می برد، شما می توانید هارد دیسک فعلی خود را با حافظه های نسل جدید جا به جا کرده و جانی تازه به سیستم خود بدهید. این حافظه از نظر ظاهری همانند هارد دیسک لپ تاپ می باشد که به راحتی می توان آن را جایگزین کرد.

در این مقاله از مجموعه مقالات آموزشی فروشگاه آنلاین ژینال به بررسی این سوال که آیا CPU لپ تاپ قابل ارتقا است یا خیر پرداختیم. امیدواریم که با خواندن این مقاله توانسته باشد پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. شما می توانید سوالات خود را در مورد خرید لپ تاپ و یا دیگر لوازم جانبی با مشاوران ما در فروشگاه ژینال به اشتراک بگذارید و پاسخ سوالات خود را پایدا کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 29
تاریخ : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 زمان : 11:13 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر می خواهید موهای خود را صاف کنید، انتخاب یک کراتین مو مناسب برای شما اولین قدم است. کراتین مو توسط برندها و شرکت های زیادی تولید می شود که در این میان کراتین کادیوو قدیمی ترین برند محبوب در ایران است. همین قدیمی بودن باعث شده است نمونه های فیک و تقلبی این مارک در ایران بسیار پیدا شود. شما می توانید از لینک زیر کراتین کادیوو اصل را خریداری نمایید.

https://zolfan.com/product/keratin-cacau-cadiveu/

اما در حال حاضر بیش از 20 برند محبوب هستند که انواع کراتین مو را متناسب با موهای مختلف تولید می کنند. در حین انتخاب یک کراتین مو علاوه بر مارک شما باید به موارد بسیار مهم تری همچون درصد صافی کراتین ، درصد احیا ، مواد تشکیل دهنده کراتین ، میزان فرمالدهید آن ، مدت زمان ماندگاری کراتین مو ، میزان قرنطینه و همه موارد دیگری که ممکن است آرایشگرتان به شما توصیه کرده باشد، توجه کنید. دقت داشته باشید کراتین کردن مو مانند رنگ کردن مو کاری آسان نیست که شما بتوانید در منزل به آسانی انجام دهید. میزانی دانش و تخصص برای اینکار لازم است. از این رو در ادامه این مطلب ما فقط مارک های خوب کراتین مو را معرفی می کنیم و شما خود باید با توجه به توصیه آرایشگرتان انتخاب نمایید. شاید بهتر باشد انتخاب کراتین مو را به عهده کراتین کارتان بگذارید. اینجوری ریسک کار شما بسیار کاهش پیدا می کند.

بهترین مارک کراتین مو احیا کننده

اگر موهای آسیب دیده دارید با این روش می توانید موهای خود را که در اثر دکلره و مواد شیمیایی آسیب دیده اند را احیا کنید. کراتین احیا به همراه سرم مو، شامپوها و نرم کننده ها موجب از بین رفتن آسیب های مو می شود. میزان تاثیری گذاری این روش و مواد آن به شرکت تولید کننده بستگی دارد. برخی از مواد هستند که 50 درصد قدرت صاف کنندگی و 50 درصد احیا کننده می باشد و برخی دیگر میزان آن کاهش یا افزایش پیدا می کند که به نوع مارکی که خریداری می کنید بستگی دارد. همچنین به نوع موهای شما نیز بستگی داشته و با توجه به نیاز مو و درصد مورد نیاز آن این درصدها هم تغییر خواهد کرد.

بهترین مارک کراتین برای صافی مو

برای اینکه موهای خود را به صورت نیمه دائم صاف کنید می توانید از کراتین مو استفاده کرده که باعث نرم، صاف و ابریشمی شدن موهایتان خواهد شد. با این کار موهای وز و فر خود را از بین ببرید و به جای آن موهای صاف و درخشانی داشته باشید. محلول حاوی کراتین را به موهای خود بمالید سپس با استفاده از یک اتومو مواد را روی موها ثابت نگه دارید و به مدت 90 دقیقه بگذارید بماند با این کار چند ماه از موهای صاف و حریر مانند خود لذت ببرید. این نوع از کراتین برای موهایی که آسیب ندیده اند مفید است و فقط برای صاف شدن مو استفاده می شود.

اگر موهای آسیب دیده دارید و می خواهید کراتین برای صافی مو انجام دهید باعث سوختگی کامل موهای خود خواهید شد. بهتر است این کار را هم به کارشناس و متخصص این کار بسپارید.

کراتین مو فیوس پلاستیکا کادیوو، بهترین مارک کراتین مو

اگر می خواهید موهایی زیبا، صاف و درخشان داشته باشید با یکی از بهترین مارک های کراتین مو که طرفداران زیادی دارد و کراتین فیوس پلاستیکا نام دارد این کار را انجام دهید. پس موهای وز و شکننده خود را در کوتاهترین زمان ممکن تقویت و صاف کنید. این محصول با فرآورده های کمپانی برزیلی کاکائو تولید شده که یکی از معروف ترین شرکت ها در دنیا می باشد. برای اطلاع از قیمت مواد کراتین مو و خرید آن کافی است به فروشگاه اینترنتی زلفان مراجعه نمایید.

کراتین مو فیوس پلاستیکا کادیوو، بهترین مارک کراتین مو

کراتین مو فورت ریسرچ، بهترین مارک کراتین مو

برای آرایش و کراتینه کردن موهای خود معمولا می خواهید به آرایشگاه های مراجعه کنید اما شما می توانید با تهیه کردن برخی از مواد کراتینه این کار را در منزل خود انجام دهید و از هزینه های زیاد آن بکاهید. محلول کراتین مو فورت ریسرچ دارای فرمولاسیون پیشرفته که حاوی روغن های بسیار موثر مانند روغن آرگان می باشد. با این محصول هم موهای خود را صاف کنید و هم با مواد مفیدی که در آن قرار دارد موهای خود را تقویت نمایید.

کراتین مو فورت ریسرچ، بهترین مارک کراتین مو

بهترین مارک کراتین مو، کراتین مو امگا زیرو فلپس 

کراتین مو امگا زیرو فلپس با فرمولاسیون منحصربه فرد باعث ترمیم و صاف شدن موهای شما خواهد شد و موهای شما را آبرسانی می کند. درصد احیای مو در این محصول بیشتر از صافی بوده که نتیجه فوق العاده ایی از آن می گیرید. بهترین مارک کراتین مو موجود در ایران که بدون فرمالدهید می باشد پس هیچگونه آسیبی به موهای شما وارد نمی کند.

بهترین مارک کراتین مو، کراتین مو امگا زیرو فلپس 

کراتین مو بیوتانیکس پرایم

اگر موهای مقاوم و ضخیمی دارید این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود چرا که موها را به خوبی صاف کرده و از حجم آن نیز می کاهد. پس برای بازیابی کامل مو، صافی، تقویت و تغذیه مو با اطمینان از این کراتین مو استفاده کنید. یکی از تاثیرات بسیار خوب دیگر آن از بین بردن موخوره بدون اینکه موهای روشن را زرد کند و تغییر رنگی را در آن ایجاد نماید برای خرید کراتین اصل نیز و طریقه استفاده این محصول به فروشگاه زلفان مراجعه نمایید.

کراتین مو بیوتانیکس پرایم

کراتین اکو کادیو از بهترین مارک کراتین مو

اگر دنبال کراتین مو حرفه ایی صاف کننده هستید که برای موهای هایلایت، طبیعی و رنگی مناسب باشد ما به شما کراتین اکو کادیو را پیشنهاد می کنیم. این محصول به طور کامل به موهای شما رطوبت رسانی کرده و از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می کند. این کراتین خاصیت بازسازی  و تقویت کنندگی دارد و فیبر مو را بازسازی کرده و باعث درخشندگی فوق العاده برای موها خواهد شد. کراتین اکو کادیو بدون فرمالدئید،پارابن و وازلین بوده و همچینی برخلاف دیگر محصولات در دوران شیردهی و بارداری نیز می توانید از آن استفاده کنید.

کراتین اکو کادیو از بهترین مارک کراتین مو

کراتین گلد لیبل ریسرچ

یکی از محبوب ترین و بهترین مارک کراتین مو در ایران و دنیا همین کراتین گلد لیبل ریسرچ بوده که انواع پروتئین، روغن آرگان اسیدهای چرب، روغن نارگیل و… از ترکیبات آن می باشد که با اکثر موها سازگاری دارد و همین باعث محبوبیت این محصول شده است. با تاثیر 95 درصدی این کراتین بر روی موها و با مواد مغذی که داشته تا 94 درصد هم موهای شما را احیا می کند. کراتین گلد لیبل ریسرچ در هنگام استفاده از خود گاز فرمالدئید ساطع نکرده و این یکی از مزیت های بسیار خوب این محصول به شمار می رود.

کراتین گلد لیبل ریسرچ

در ابن مقاله از مجموعه مقالات آموزشی فروشگاه زلفان شما را با بهترین مارک های کراتین مو در ایران آشنا ساختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای خرید انواع محصولات کراتین یا بوتاکس مو می توانید از طریق فروشگاه زلفان اقدام کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 108
تاریخ : شنبه 02 اسفند 1399 زمان : 10:24 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (1)

آیا کراتین مو که باعث صافی و زیبایی مو می شود ، می تواند به موها هم اسیب بزند؟ آیا کراتین مو معایبی هم دارد؟ آیا می تواند باعث صدمه زدن به مو شود. در جواب این سوال ها باید بگوییم بله. هر چیزی در این جهان در کنار مزایا معایبی نیز دارد.

معایب کراتینه ی مو

مصنوعی بودن محصولات کراتینه

کراتین یک ماده شیمیایی طبیعی است که در مو، دندان و ناخن وجود دارد. ولی کراتینی که برای استفاده در درمان مو رایج است، به صور مصنوعی ساخته می شود به همین دلیل ممکن است پوست و چشم های حساس را تحریک کند. با وجود این، تا به حال هیچ عوارض جانبی قابل توجهی بعد از کراتینه گزارش نشده است.

قیمت کراتین مو

کراتینه یک روش پرهزینه و نسبتا گران است. علاوه بر اینکه برای استفاده از این روش باید هزینه بالایی بپردازید، بعد از کراتینه نیز باید مراقب موهای خود باشید. در نتیجه باید شامپوهای خاص بدون سولفات استفاده کنید که این محصولات معمولا هزینه های بالاتری نسبت به محصولات عادی دارند.

ماندگاری کوتاه مدت

بعد از کراتینه کردن مو، موهای شما برای مدت دو تا سه ماه، براق و صاف و لخت باقی می مانند. بعد از این مدت، مو دوباره به شکل اولیه خود برمی گردد و دوباره وز یا مجعد می شود.

احتمال آسیب دیدگی مو

محصولات مرتبط با کراتینه در حالت کلی هیچ آسیبی به مو نمی زنند و بسیار تاثیرگذار هستند مگر آن دسته از محصولاتی که از برندهای نامعتبر و با قیمت های بسیار ارزانی ارائه می شوند. برای اینکه موهای شما در فرایند کراتینه مو کوچک ترین آسیبی نبیند، باید از یک آرایشگر متخصص کراتینه مو کمک بگیرید. اگر فردی که موهای شما را کراتینه می کند، به اندازه کافی مجرب نباشد، ممکن است موهایتان را در معرض حرارت بسیار بالا یا ترکیبات زیاد مواد شیمیایی قرار دهد.

ممنوعیت برای بانوان باردار

به زنان باردار توصیه می شود که موهای خود را کراتینه نکنند. این کار ممکن است برای سلامتی آنها و برای سلامتی فرزندان شان، خطرآفرین باشد. درمان با کراتین موجب آزاد شدن فرمالدهید می شود؛ ماده ای شیمیایی که حتی آرایشگران نیز در معرض خطر آن قرار می دهد.

عامل فرمالدهید

حتما در مورد فرمالدهید در کراتینه درمانی شنیده اید. این ماده شیمیایی، مشکلاتی برای سلامتی افراد ایجاد می کند به خصوص برای کسانی که دائما در معرض آن قرار دارند مثلا آرایشگرانی که کار کراتینه کردن مو انجام می دهند. بیشترین خطری که این ماده برای افراد دارد، متوجه افرادی است که به طور دائم با آن کار می کنند نه برای کسانی که فقط یک بار کراتین درمانی انجام می دهند. ضمنا میزان فرمالدهید در محصولات مختلف کراتین، متفاوت است و این مقدار معمولا روی بسته بندی این محصولات ذکر می شود.

واکنش های آلرژیک

بعضی از افراد ممکن است بعد از کراتین درمانی، واکنش های آلرژیک داشته باشند. خارش و ایجاد راش در پوست، از علائم حساسیت است که در این افراد مشاهده می شود.

استفاده از شامپوهای خاص

برای اینکه کراتینه مو، مدت بیشتری دوام داشته باشد، باید بعد از انجام این کار، از شامپوها و نرم کننده های خاصی استفاده کنید که قیمت بالایی دارند.

صاف کردن مو به‌روش برزیلی روشی نیمه‌دائمی برای صاف کردن موست. در این روش از اتوی مو استفاده می‌شود تا محلول کراتین مایع و نوعی مایع نگه‌دارنده به مو تزریق شود. این نوع صاف کردن مو معمولا در آرایشگاه انجام می‌شود. تمام این فرایند ۹۰ دقیقه یا بیشتر طول می‌کشد، ولی این زمان ممکن است بسته‌ به بلندی مو بیشتر هم باشد.

نتیجه‌ی کراتینه کردن معمولا تا سه ماه روی مو باقی می‌ماند. باید بدانید اگر موهای صاف و نازکی دارید، حتی فکر کراتینه کردن را هم نکنید. «افراد ایده‌آل» برای کراتینه کردن، افرادی هستند که موهای فرفری و ضخیم‌تری دارند.

بزرگ‌ترین مشکل کراتینه کردن مو به‌روش برزیلی این است که بیشتر این مواد حاوی فرمالدهید یا مواد تولیدکننده‌ی فرمالدهید هستند.

مؤسسه‌ی بین‌المللی تحقیقات سرطان و مؤسسه‌ی ملی سم‌شناسی فرمالدهید را به‌عنوان سم‌های سرطان‌زا می‌شناسند. جین هولیهان، معاون رئیس بخش تحقیقات محیطی، در این مورد مصاحبه‌ای انجام داده است. او در این مصاحبه می‌گوید صاف‌کننده‌های مو خطرات احتمالی زیاد و جدی برای بدن دارند: «ما ۴۱ آرایشگاه را بررسی کردیم. نتیجه این شد که تقریبا تمام آنها از مواد صاف‌کننده‌ی مو استفاده می‌کنند. در واقع تمام مواد صاف‌کننده‌ از نوع برزیلی، فرمالدهید آزاد می‌کنند.»

بدن ما به‌صورت طبیعی مقدار کمی فرمالدهید تولید می‌کند. ولی در واقع فرمالدهیدی که از طریق تنفس جذب می‌کنیم خطرناک است. این نوع فرمالدهید در دود سیگار، وسایل گازسوز، اجاق‌های گازسوز یا هیزمی و آرایشگاه‌هایی که با استفاده از کراتین، مو را صاف می‌کنند پیدا می‌شود. این نوع دود است که نه‌تنها برای سلامتی شما، بلکه برای سلامتی آرایشگر هم خطرناک است.

طبق گفته‌ی مرکز کنترل بیماری‌ها (CDC)، حتی بوییدن فرمالدهید می‌تواند باعث گلودرد، سرفه، خارش چشم‌ها و خون‌دماغ شود. CDC همچنین می‌گوید:

مضرات کراتینه کردن - کراتینه کردن مو

«فرمالدهید یکی از مواد شناخته‌شده‌ی سرطان‌زاست. بیشترین نگرانی در مورد سرطان بینی و گلوست. تحقیقات علمی هنوز نشان نداده‌اند که فرمالدهید چقدر می‌توانند در بروز سرطان دخیل باشند، اما هرچقدر سطح فرمالدهید و مدت تماس با آن بیشتر باشد، میزان سرطان‌زایی آن هم بیشتر می‌شود. حتی اگر میزان فرمالدهید در هوا آن‌قدر کم است که فرد چیزی حس نمی‌کند باز هم خطر ابتلای او به سرطان وجود دارد.»

علاوه بر سرطان، تماس طولانی‌مدت با فرمالدهید می‌تواند موجب آسیب سیستم عصبی مرکزی هم شود. این آسیب‌ها شامل افزایش ابتلا به سردرد، افسردگی، تغییر خلق‌وخو، بی‌خوابی،‌ بدخلقی، کاهش تمرکز و کاهش چالاکی، حافظه و تعادل می‌شوند.

تحقیقات علمی نشان داده‌اند مردانی که به‌خاطر شغل خود معمولا در معرض فرمالدهید قرار دارند، نسبت به سایر افراد سه برابر بیشتر احتمال دارد که به ALS (بیماری لو گرینگ) مبتلا شوند.

مؤسسه‌ی بین‌المللی تحقیقات سرطان به زنان باردار یا کسانی که تلاش می‌کنند باردار شوند توصیه می‌کند در طول زمان بارداری موهایشان را کراتینه نکنند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها اعلام کرده، تماس با فرمالدهید می‌تواند باعث مشکلاتی در باروری و سقط جنین شود.

تماس مداوم با فرمالدهید به این معنی است که آرایشگران بیشتر تحت‌تأثیر عوارض جانبی کراتینه کردن مو قرار دارند. به این دلیل که این افراد مدام موها را به این روش صاف می‌کنند. ولی چون شما سالی یکی دو بار این کار را انجام می‌دهید به این معنی نیست که تحت‌تأثیر آثار سوء این مواد قرار نمی‌گیرید، زیرا فورا یا در عرض چند ماه تأثیرات فرمالدهید را احساس نمی‌کنید. آب‌ریزش و سوزش چشم‌ها،‌ خارش گلو و خون‌دماغ شدن از جمله علائم تأثیر فرمالدهید هستند. ممکن است به‌محض تماس با این مواد این علائم را ببینید. اگر به آسم، برونشیت یا هر بیماری تنفسی دیگری مبتلا هستید، احتمالا به این مواد حساس‌تر هم می‌شوید. چون فرمالدهید به مجاری تنفسی آسیب می‌رساند و تنفس را سخت‌تر می‌کند. اگر بیماری مزمن هم دارید ممکن است آسیب‌پذیرتر باشید.

این اثرات وقتی از آرایشگاه خارج می‌شوید از بین نمی‌روند. هر بار که از ابزارهای آرایش‌ مو، مانند سشوار یا اتوی مو در خانه استفاده می‌کنید، گازهای سمی در خانه آزاد می‌شوند.

اگرچه ممکن است در درازمدت در برابر این اثرات مقاوم شوید، ولی صدمات آنها روی سلامتی شما هنوز ادامه دارند. در حالی که بدن‌تان با این آثار مبارزه می‌کند، ممکن است بیشتر به حساسیت مبتلا شوید.

محلول صاف‌کننده‌ی موی برزیلی احتمالا بیشتر از میزان مجاز فرمالدهید دارد. در آمریکا بیشترین میزان مجاز فرمالدهید در محصولات آرایشی کمتر از ۲/۰ درصد است.

در مورد ۱۰ محصول صاف‌کننده‌ی موی مختلف تحقیقی انجام شده‌ است. در این تحقیق هفت تا از آنها بیشتر از حد مجاز فرمالدهید دارند. در این هفت مورد، میزان متوسط فرمالدهید ۴۶/۱ درصد است که خیلی بیشتر از میزان مجاز است. این به این معنی است که کارکنان آرایشگاه و مشتریان مرتب در معرض میزان غیرمجازی از فرمالدهید هستند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 40
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399 زمان : 18:20 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

شما هم به دنبال راه حلی برای رفع تیرگی صورت و چین و چروک های آن به صابون زردچوبه رسیده اید؟ می خواهید بدانید این صابون چه خواصی دارد و بهترین مارک سازنده صابون زردچوبه کدام است؟ جای خوبی را انتخاب کرده اید. در ادامه این مطلب حتما بهترین صابون زردچوبه را به شما معرفی می کنیم.

قبل از هر چیز خواص شگفت انگیز صابون زردچوبه را بدانید

به کمک صابون روشن کننده، پوستی صاف شفاف و زیبا خواهید داشت.

به علت وجود کورکومین در زردچوبه و به جهت خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی بسیار قوی آن در سرعت بهبود زخم ها تاثیر فراوانی دارد.

طبق مطالعات دانشمندان مشخص شده است که این ترکیب به احیاء پوست تولید کلاژن ) و کاهش پسوزیاریس و محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد مفید است.

صابون زردچوبه سیندرلا مناسب برای پوست های معمولی، چرب و مختلط میباشد

مارک های صابون زردچوبه

شرکت های مختلفی صابون زردچوبه را تولید می کنند. اما هر داروخانه گیاهی هم بروید چند عدد از صابون های زردچوبه را جلو ویترین آنها مشاهده می کنید. اگر می خواهید بهترین مارک را انتخاب کنید لازم است به بعضی ویژگی های این صابون توجه کنید. برخی از صابون های زردچوبه دست ساز هستند و هیچگونه سیب سلامت یا استانداردی ندارد. بنابراین ممکن است بار اول از استفاده آن راضی باشید اما دفعه دوم کیفیت صابون پایین بیاید. بنابراین در انتخاب ین صابون دقت کنید.

بهترین صابون زردچوبه چه ویژگی هایی دارد؟

از بوی صابون زردچوبه ارگانیک می توان به راحتی بوی مواد طبیعی بکار رفته در تهیه آن را حس کنید. این صابون کاملا ارگانیک است. 

این صابون با عصاره ی زردچوبه و پودر زردچوبه و چندین نوع روغن های گیاهی ساخته می شود.

برخلاف اکثر صابون ها صابون سیندرلا بدون استفاده از مواد شیمیایی و بدون استفاده از روغن های حیوانی و بدور از حرارت مستقیم در فضایی کاملا بهداشتی تولید می شود. صابون های زردچوبه اصل دارای سیب سلامت هستند تا شما از کیفیت آنها اطمینان داشته باشید. سیندرلا یکی از برندهای ارائه دهنده این صابون است. تمام محصولات سیندرلا با تایید وزارت بهداشت، تحت نظر پزشک متخصص تولید شده و به صورت اتوماتیک با بسته بندی زیبا به بازار عرضه می گردد.

روش استفاده صابون زردچوبه

  • روزانه ۱ بار ، ۱۰ الی ۲۰ ثانیه کف صابون را بر روی صورت با دست یا فیس براش دستی ماساژ دهید. و سپس با آب ولرم شستشو دهید.
  • چنانچه لازم باشد در روز ۲ بار استفاده شود (مثلا برای پاک کردن آرایش) هر بار بیشتر از ۱۰ ثانیه استفاده نشود.
  • بهتر است برای تاثیر هرچه بهتر صابون ها، بعد از شستشو تا ۳۰ دقیقه یا ۱ ساعت از کرم یا مرطوب کننده  و… استفاده نشود.

فروش ویژه صابون زردچوبه سیندرلا

شما می توانید صابون زردچوبه را  در فروش ویژه سیندرلا کالا به صورت رایگان و جایزه بگیرید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 48
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399 زمان : 16:20 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

شما هم به دنبال راه حلی برای رفع تیرگی صورت و چین و چروک های آن به صابون زردچوبه رسیده اید؟ می خواهید بدانید این صابون چه خواصی دارد و بهترین مارک سازنده صابون زردچوبه کدام است؟ جای خوبی را انتخاب کرده اید. در ادامه این مطلب حتما بهترین صابون زردچوبه را به شما معرفی می کنیم.

قبل از هر چیز خواص شگفت انگیز صابون زردچوبه را بدانید

به کمک صابون روشن کننده، پوستی صاف شفاف و زیبا خواهید داشت.

به علت وجود کورکومین در زردچوبه و به جهت خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی بسیار قوی آن در سرعت بهبود زخم ها تاثیر فراوانی دارد.

طبق مطالعات دانشمندان مشخص شده است که این ترکیب به احیاء پوست تولید کلاژن ) و کاهش پسوزیاریس و محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد مفید است.

صابون زردچوبه سیندرلا مناسب برای پوست های معمولی، چرب و مختلط میباشد

مارک های صابون زردچوبه

شرکت های مختلفی صابون زردچوبه را تولید می کنند. اما هر داروخانه گیاهی هم بروید چند عدد از صابون های زردچوبه را جلو ویترین آنها مشاهده می کنید. اگر می خواهید بهترین مارک را انتخاب کنید لازم است به بعضی ویژگی های این صابون توجه کنید. برخی از صابون های زردچوبه دست ساز هستند و هیچگونه سیب سلامت یا استانداردی ندارد. بنابراین ممکن است بار اول از استفاده آن راضی باشید اما دفعه دوم کیفیت صابون پایین بیاید. بنابراین در انتخاب ین صابون دقت کنید.

بهترین صابون زردچوبه چه ویژگی هایی دارد؟

از بوی صابون زردچوبه ارگانیک می توان به راحتی بوی مواد طبیعی بکار رفته در تهیه آن را حس کنید. این صابون کاملا ارگانیک است. 

این صابون با عصاره ی زردچوبه و پودر زردچوبه و چندین نوع روغن های گیاهی ساخته می شود.

برخلاف اکثر صابون ها صابون سیندرلا بدون استفاده از مواد شیمیایی و بدون استفاده از روغن های حیوانی و بدور از حرارت مستقیم در فضایی کاملا بهداشتی تولید می شود. صابون های زردچوبه اصل دارای سیب سلامت هستند تا شما از کیفیت آنها اطمینان داشته باشید. سیندرلا یکی از برندهای ارائه دهنده این صابون است. تمام محصولات سیندرلا با تایید وزارت بهداشت، تحت نظر پزشک متخصص تولید شده و به صورت اتوماتیک با بسته بندی زیبا به بازار عرضه می گردد.

روش استفاده صابون زردچوبه

  • روزانه ۱ بار ، ۱۰ الی ۲۰ ثانیه کف صابون را بر روی صورت با دست یا فیس براش دستی ماساژ دهید. و سپس با آب ولرم شستشو دهید.
  • چنانچه لازم باشد در روز ۲ بار استفاده شود (مثلا برای پاک کردن آرایش) هر بار بیشتر از ۱۰ ثانیه استفاده نشود.
  • بهتر است برای تاثیر هرچه بهتر صابون ها، بعد از شستشو تا ۳۰ دقیقه یا ۱ ساعت از کرم یا مرطوب کننده  و… استفاده نشود.

فروش ویژه صابون زردچوبه سیندرلا

شما می توانید صابون زردچوبه را  در فروش ویژه سیندرلا کالا به صورت رایگان و جایزه بگیرید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 48
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399 زمان : 16:20 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

شما هم به دنبال راه حلی برای رفع تیرگی صورت و چین و چروک های آن به صابون زردچوبه رسیده اید؟ می خواهید بدانید این صابون چه خواصی دارد و بهترین مارک سازنده صابون زردچوبه کدام است؟ جای خوبی را انتخاب کرده اید. در ادامه این مطلب حتما بهترین صابون زردچوبه را به شما معرفی می کنیم.

قبل از هر چیز خواص شگفت انگیز صابون زردچوبه را بدانید

به کمک صابون روشن کننده، پوستی صاف شفاف و زیبا خواهید داشت.

به علت وجود کورکومین در زردچوبه و به جهت خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی بسیار قوی آن در سرعت بهبود زخم ها تاثیر فراوانی دارد.

طبق مطالعات دانشمندان مشخص شده است که این ترکیب به احیاء پوست تولید کلاژن ) و کاهش پسوزیاریس و محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد مفید است.

صابون زردچوبه سیندرلا مناسب برای پوست های معمولی، چرب و مختلط میباشد

مارک های صابون زردچوبه

شرکت های مختلفی صابون زردچوبه را تولید می کنند. اما هر داروخانه گیاهی هم بروید چند عدد از صابون های زردچوبه را جلو ویترین آنها مشاهده می کنید. اگر می خواهید بهترین مارک را انتخاب کنید لازم است به بعضی ویژگی های این صابون توجه کنید. برخی از صابون های زردچوبه دست ساز هستند و هیچگونه سیب سلامت یا استانداردی ندارد. بنابراین ممکن است بار اول از استفاده آن راضی باشید اما دفعه دوم کیفیت صابون پایین بیاید. بنابراین در انتخاب ین صابون دقت کنید.

بهترین صابون زردچوبه چه ویژگی هایی دارد؟

از بوی صابون زردچوبه ارگانیک می توان به راحتی بوی مواد طبیعی بکار رفته در تهیه آن را حس کنید. این صابون کاملا ارگانیک است. 

این صابون با عصاره ی زردچوبه و پودر زردچوبه و چندین نوع روغن های گیاهی ساخته می شود.

برخلاف اکثر صابون ها صابون سیندرلا بدون استفاده از مواد شیمیایی و بدون استفاده از روغن های حیوانی و بدور از حرارت مستقیم در فضایی کاملا بهداشتی تولید می شود. صابون های زردچوبه اصل دارای سیب سلامت هستند تا شما از کیفیت آنها اطمینان داشته باشید. سیندرلا یکی از برندهای ارائه دهنده این صابون است. تمام محصولات سیندرلا با تایید وزارت بهداشت، تحت نظر پزشک متخصص تولید شده و به صورت اتوماتیک با بسته بندی زیبا به بازار عرضه می گردد.

روش استفاده صابون زردچوبه

  • روزانه ۱ بار ، ۱۰ الی ۲۰ ثانیه کف صابون را بر روی صورت با دست یا فیس براش دستی ماساژ دهید. و سپس با آب ولرم شستشو دهید.
  • چنانچه لازم باشد در روز ۲ بار استفاده شود (مثلا برای پاک کردن آرایش) هر بار بیشتر از ۱۰ ثانیه استفاده نشود.
  • بهتر است برای تاثیر هرچه بهتر صابون ها، بعد از شستشو تا ۳۰ دقیقه یا ۱ ساعت از کرم یا مرطوب کننده  و… استفاده نشود.

فروش ویژه صابون زردچوبه سیندرلا

شما می توانید صابون زردچوبه را  در فروش ویژه سیندرلا کالا به صورت رایگان و جایزه بگیرید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 48
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399 زمان : 16:20 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

شما هم به دنبال راه حلی برای رفع تیرگی صورت و چین و چروک های آن به صابون زردچوبه رسیده اید؟ می خواهید بدانید این صابون چه خواصی دارد و بهترین مارک سازنده صابون زردچوبه کدام است؟ جای خوبی را انتخاب کرده اید. در ادامه این مطلب حتما بهترین صابون زردچوبه را به شما معرفی می کنیم.

قبل از هر چیز خواص شگفت انگیز صابون زردچوبه را بدانید

به کمک صابون روشن کننده، پوستی صاف شفاف و زیبا خواهید داشت.

به علت وجود کورکومین در زردچوبه و به جهت خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی بسیار قوی آن در سرعت بهبود زخم ها تاثیر فراوانی دارد.

طبق مطالعات دانشمندان مشخص شده است که این ترکیب به احیاء پوست تولید کلاژن ) و کاهش پسوزیاریس و محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد مفید است.

صابون زردچوبه سیندرلا مناسب برای پوست های معمولی، چرب و مختلط میباشد

مارک های صابون زردچوبه

شرکت های مختلفی صابون زردچوبه را تولید می کنند. اما هر داروخانه گیاهی هم بروید چند عدد از صابون های زردچوبه را جلو ویترین آنها مشاهده می کنید. اگر می خواهید بهترین مارک را انتخاب کنید لازم است به بعضی ویژگی های این صابون توجه کنید. برخی از صابون های زردچوبه دست ساز هستند و هیچگونه سیب سلامت یا استانداردی ندارد. بنابراین ممکن است بار اول از استفاده آن راضی باشید اما دفعه دوم کیفیت صابون پایین بیاید. بنابراین در انتخاب ین صابون دقت کنید.

بهترین صابون زردچوبه چه ویژگی هایی دارد؟

از بوی صابون زردچوبه ارگانیک می توان به راحتی بوی مواد طبیعی بکار رفته در تهیه آن را حس کنید. این صابون کاملا ارگانیک است. 

این صابون با عصاره ی زردچوبه و پودر زردچوبه و چندین نوع روغن های گیاهی ساخته می شود.

برخلاف اکثر صابون ها صابون سیندرلا بدون استفاده از مواد شیمیایی و بدون استفاده از روغن های حیوانی و بدور از حرارت مستقیم در فضایی کاملا بهداشتی تولید می شود. صابون های زردچوبه اصل دارای سیب سلامت هستند تا شما از کیفیت آنها اطمینان داشته باشید. سیندرلا یکی از برندهای ارائه دهنده این صابون است. تمام محصولات سیندرلا با تایید وزارت بهداشت، تحت نظر پزشک متخصص تولید شده و به صورت اتوماتیک با بسته بندی زیبا به بازار عرضه می گردد.

روش استفاده صابون زردچوبه

  • روزانه ۱ بار ، ۱۰ الی ۲۰ ثانیه کف صابون را بر روی صورت با دست یا فیس براش دستی ماساژ دهید. و سپس با آب ولرم شستشو دهید.
  • چنانچه لازم باشد در روز ۲ بار استفاده شود (مثلا برای پاک کردن آرایش) هر بار بیشتر از ۱۰ ثانیه استفاده نشود.
  • بهتر است برای تاثیر هرچه بهتر صابون ها، بعد از شستشو تا ۳۰ دقیقه یا ۱ ساعت از کرم یا مرطوب کننده  و… استفاده نشود.

فروش ویژه صابون زردچوبه سیندرلا

شما می توانید صابون زردچوبه را  در فروش ویژه سیندرلا کالا به صورت رایگان و جایزه بگیرید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 48
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399 زمان : 16:20 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آیا کراتین مو که باعث صافی و زیبایی مو می شود ، می تواند به موها هم اسیب بزند؟ آیا کراتین مو معایبی هم دارد؟ آیا می تواند باعث صدمه زدن به مو شود. در جواب این سوال ها باید بگوییم بله. هر چیزی در این جهان در کنار مزایا معایبی نیز دارد.

معایب کراتینه ی مو

مصنوعی بودن محصولات کراتینه

کراتین یک ماده شیمیایی طبیعی است که در مو، دندان و ناخن وجود دارد. ولی کراتینی که برای استفاده در درمان مو رایج است، به صور مصنوعی ساخته می شود به همین دلیل ممکن است پوست و چشم های حساس را تحریک کند. با وجود این، تا به حال هیچ عوارض جانبی قابل توجهی بعد از کراتینه گزارش نشده است.

قیمت کراتین مو

کراتینه یک روش پرهزینه و نسبتا گران است. علاوه بر اینکه برای استفاده از این روش باید هزینه بالایی بپردازید، بعد از کراتینه نیز باید مراقب موهای خود باشید. در نتیجه باید شامپوهای خاص بدون سولفات استفاده کنید که این محصولات معمولا هزینه های بالاتری نسبت به محصولات عادی دارند.

ماندگاری کوتاه مدت

بعد از کراتینه کردن مو، موهای شما برای مدت دو تا سه ماه، براق و صاف و لخت باقی می مانند. بعد از این مدت، مو دوباره به شکل اولیه خود برمی گردد و دوباره وز یا مجعد می شود.

احتمال آسیب دیدگی مو

محصولات مرتبط با کراتینه در حالت کلی هیچ آسیبی به مو نمی زنند و بسیار تاثیرگذار هستند مگر آن دسته از محصولاتی که از برندهای نامعتبر و با قیمت های بسیار ارزانی ارائه می شوند. برای اینکه موهای شما در فرایند کراتینه مو کوچک ترین آسیبی نبیند، باید از یک آرایشگر متخصص کراتینه مو کمک بگیرید. اگر فردی که موهای شما را کراتینه می کند، به اندازه کافی مجرب نباشد، ممکن است موهایتان را در معرض حرارت بسیار بالا یا ترکیبات زیاد مواد شیمیایی قرار دهد.

ممنوعیت برای بانوان باردار

به زنان باردار توصیه می شود که موهای خود را کراتینه نکنند. این کار ممکن است برای سلامتی آنها و برای سلامتی فرزندان شان، خطرآفرین باشد. درمان با کراتین موجب آزاد شدن فرمالدهید می شود؛ ماده ای شیمیایی که حتی آرایشگران نیز در معرض خطر آن قرار می دهد.

عامل فرمالدهید

حتما در مورد فرمالدهید در کراتینه درمانی شنیده اید. این ماده شیمیایی، مشکلاتی برای سلامتی افراد ایجاد می کند به خصوص برای کسانی که دائما در معرض آن قرار دارند مثلا آرایشگرانی که کار کراتینه کردن مو انجام می دهند. بیشترین خطری که این ماده برای افراد دارد، متوجه افرادی است که به طور دائم با آن کار می کنند نه برای کسانی که فقط یک بار کراتین درمانی انجام می دهند. ضمنا میزان فرمالدهید در محصولات مختلف کراتین، متفاوت است و این مقدار معمولا روی بسته بندی این محصولات ذکر می شود.

واکنش های آلرژیک

بعضی از افراد ممکن است بعد از کراتین درمانی، واکنش های آلرژیک داشته باشند. خارش و ایجاد راش در پوست، از علائم حساسیت است که در این افراد مشاهده می شود.

استفاده از شامپوهای خاص

برای اینکه کراتینه مو، مدت بیشتری دوام داشته باشد، باید بعد از انجام این کار، از شامپوها و نرم کننده های خاصی استفاده کنید که قیمت بالایی دارند.

صاف کردن مو به‌روش برزیلی روشی نیمه‌دائمی برای صاف کردن موست. در این روش از اتوی مو استفاده می‌شود تا محلول کراتین مایع و نوعی مایع نگه‌دارنده به مو تزریق شود. این نوع صاف کردن مو معمولا در آرایشگاه انجام می‌شود. تمام این فرایند ۹۰ دقیقه یا بیشتر طول می‌کشد، ولی این زمان ممکن است بسته‌ به بلندی مو بیشتر هم باشد.

نتیجه‌ی کراتینه کردن معمولا تا سه ماه روی مو باقی می‌ماند. باید بدانید اگر موهای صاف و نازکی دارید، حتی فکر کراتینه کردن را هم نکنید. «افراد ایده‌آل» برای کراتینه کردن، افرادی هستند که موهای فرفری و ضخیم‌تری دارند.

بزرگ‌ترین مشکل کراتینه کردن مو به‌روش برزیلی این است که بیشتر این مواد حاوی فرمالدهید یا مواد تولیدکننده‌ی فرمالدهید هستند.

مؤسسه‌ی بین‌المللی تحقیقات سرطان و مؤسسه‌ی ملی سم‌شناسی فرمالدهید را به‌عنوان سم‌های سرطان‌زا می‌شناسند. جین هولیهان، معاون رئیس بخش تحقیقات محیطی، در این مورد مصاحبه‌ای انجام داده است. او در این مصاحبه می‌گوید صاف‌کننده‌های مو خطرات احتمالی زیاد و جدی برای بدن دارند: «ما ۴۱ آرایشگاه را بررسی کردیم. نتیجه این شد که تقریبا تمام آنها از مواد صاف‌کننده‌ی مو استفاده می‌کنند. در واقع تمام مواد صاف‌کننده‌ از نوع برزیلی، فرمالدهید آزاد می‌کنند.»

بدن ما به‌صورت طبیعی مقدار کمی فرمالدهید تولید می‌کند. ولی در واقع فرمالدهیدی که از طریق تنفس جذب می‌کنیم خطرناک است. این نوع فرمالدهید در دود سیگار، وسایل گازسوز، اجاق‌های گازسوز یا هیزمی و آرایشگاه‌هایی که با استفاده از کراتین، مو را صاف می‌کنند پیدا می‌شود. این نوع دود است که نه‌تنها برای سلامتی شما، بلکه برای سلامتی آرایشگر هم خطرناک است.

طبق گفته‌ی مرکز کنترل بیماری‌ها (CDC)، حتی بوییدن فرمالدهید می‌تواند باعث گلودرد، سرفه، خارش چشم‌ها و خون‌دماغ شود. CDC همچنین می‌گوید:

مضرات کراتینه کردن - کراتینه کردن مو

«فرمالدهید یکی از مواد شناخته‌شده‌ی سرطان‌زاست. بیشترین نگرانی در مورد سرطان بینی و گلوست. تحقیقات علمی هنوز نشان نداده‌اند که فرمالدهید چقدر می‌توانند در بروز سرطان دخیل باشند، اما هرچقدر سطح فرمالدهید و مدت تماس با آن بیشتر باشد، میزان سرطان‌زایی آن هم بیشتر می‌شود. حتی اگر میزان فرمالدهید در هوا آن‌قدر کم است که فرد چیزی حس نمی‌کند باز هم خطر ابتلای او به سرطان وجود دارد.»

علاوه بر سرطان، تماس طولانی‌مدت با فرمالدهید می‌تواند موجب آسیب سیستم عصبی مرکزی هم شود. این آسیب‌ها شامل افزایش ابتلا به سردرد، افسردگی، تغییر خلق‌وخو، بی‌خوابی،‌ بدخلقی، کاهش تمرکز و کاهش چالاکی، حافظه و تعادل می‌شوند.

تحقیقات علمی نشان داده‌اند مردانی که به‌خاطر شغل خود معمولا در معرض فرمالدهید قرار دارند، نسبت به سایر افراد سه برابر بیشتر احتمال دارد که به ALS (بیماری لو گرینگ) مبتلا شوند.

مؤسسه‌ی بین‌المللی تحقیقات سرطان به زنان باردار یا کسانی که تلاش می‌کنند باردار شوند توصیه می‌کند در طول زمان بارداری موهایشان را کراتینه نکنند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها اعلام کرده، تماس با فرمالدهید می‌تواند باعث مشکلاتی در باروری و سقط جنین شود.

تماس مداوم با فرمالدهید به این معنی است که آرایشگران بیشتر تحت‌تأثیر عوارض جانبی کراتینه کردن مو قرار دارند. به این دلیل که این افراد مدام موها را به این روش صاف می‌کنند. ولی چون شما سالی یکی دو بار این کار را انجام می‌دهید به این معنی نیست که تحت‌تأثیر آثار سوء این مواد قرار نمی‌گیرید، زیرا فورا یا در عرض چند ماه تأثیرات فرمالدهید را احساس نمی‌کنید. آب‌ریزش و سوزش چشم‌ها،‌ خارش گلو و خون‌دماغ شدن از جمله علائم تأثیر فرمالدهید هستند. ممکن است به‌محض تماس با این مواد این علائم را ببینید. اگر به آسم، برونشیت یا هر بیماری تنفسی دیگری مبتلا هستید، احتمالا به این مواد حساس‌تر هم می‌شوید. چون فرمالدهید به مجاری تنفسی آسیب می‌رساند و تنفس را سخت‌تر می‌کند. اگر بیماری مزمن هم دارید ممکن است آسیب‌پذیرتر باشید.

این اثرات وقتی از آرایشگاه خارج می‌شوید از بین نمی‌روند. هر بار که از ابزارهای آرایش‌ مو، مانند سشوار یا اتوی مو در خانه استفاده می‌کنید، گازهای سمی در خانه آزاد می‌شوند.

اگرچه ممکن است در درازمدت در برابر این اثرات مقاوم شوید، ولی صدمات آنها روی سلامتی شما هنوز ادامه دارند. در حالی که بدن‌تان با این آثار مبارزه می‌کند، ممکن است بیشتر به حساسیت مبتلا شوید.

محلول صاف‌کننده‌ی موی برزیلی احتمالا بیشتر از میزان مجاز فرمالدهید دارد. در آمریکا بیشترین میزان مجاز فرمالدهید در محصولات آرایشی کمتر از ۲/۰ درصد است.

در مورد ۱۰ محصول صاف‌کننده‌ی موی مختلف تحقیقی انجام شده‌ است. در این تحقیق هفت تا از آنها بیشتر از حد مجاز فرمالدهید دارند. در این هفت مورد، میزان متوسط فرمالدهید ۴۶/۱ درصد است که خیلی بیشتر از میزان مجاز است. این به این معنی است که کارکنان آرایشگاه و مشتریان مرتب در معرض میزان غیرمجازی از فرمالدهید هستند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 49
تاریخ : سه شنبه 07 بهمن 1399 زمان : 21:39 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید صابون گیاهی کار آسانی است. به هر عطاری سر بزنید چندین مدل از این صابون ها را روبرو شما قرار می دهند. الان هر دارو گیاهی فروشی هم صابون زردچوبه ، صابون سفیداب و صابون های دیگر را موجود دارد. اما آیا همه این صابون های واقعا گیاهی و اصل هستند؟ آیا این صابون ها برای شما مفید خواهند بود؟ آیا می توانید بدون نگرانی آنها را استفاده کنید. این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

صابون گیاهی

فواید صابون های گیاهی سیندرلا

از بهترین صابون های طبیعی، می توان صابون های سیندرلا را نام برد که اساساً بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک ساخته شده است. ما در اینجا برخی از مزایای صابون های گیاهی سیندرلا را بیان می کنیم:

  • صابون های گیاهی سیندرلا فاقد مواد شیمیایی و مضر برای بدن هستند.
  • صابون های گیاهی حاوی گلیسیرین هستند که به عنوان ماده جانبی برای واکنش شیمیایی بین هیدروکسید سدیم و اسیدهای چرب تولید می شود. در واقع، این یک محصول بسیار مطلوب و مفید به عنوان یک ماده مرطوب کننده است، به طوری که رطوبت هوا را جذب می کند.
  • صابون های گیاهی سیندرلا از روغنهای طبیعی ملایم مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن گرچک تهیه می شود.
  • بسیاری از مواد طبیعی مفید برای پوست، مانند عسل، میوه ها و گلیسرین برای افزایش رطوبت به این صابون های گیاهی اضافه شده اند.
  • لایه بردارهای طبیعی مختلفی نیز به این صابون ها اضافه شده اند تا اثرات سلول های پوستی مرده را پاکسازی کنند.
  • پوست را از باکتری های مضر پاک می کنند و رایحه طبیعی زیبایی به آن می بخشند.
  • این صابون ها موجب تغذیه پوست و دادن طراوت به پوست می شوند، که این نیز به تأخیر انداختن چین و چروک صورت کمک می کند.
  • صابون های گیاهی سیندرلا به درمان برخی بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک می کنند.

بهترین صابون گیاهی برای صورت

اجتناب از استفاده از محصولات حاوی مواد شیمیایی به دلیل تأثیر منفی آن بر روی پوست، یکی از مهمترین مراحل برای حفظ پوست صورت است. صابون های تجاری در وهله اول مسئول مشکلات خشکی پوست و از بین رفتن لطافت آن هستند. بنابراین صابون های طبیعی با مراقبت از پوست، که با روغن های مغذی و مواد طبیعی مورد نیاز پوست ساخته می شوند، باعث می شود آنها برای استفاده روزانه بسیار ایده آل باشند.

صابون های گیاهی سیندرلا یکی از بهترین انواع صابون های طبیعی موجود در بازار است، زیرا مزایای فوق العاده ای برای انواع پوست دارد. صابون های گیاهی سیندرلا مواد طبیعی مورد نیاز پوست را تامین کرده و آن را مرطوب می کند. حاوی خواص ضد چروک و ضد پیری است. رنگ پوست را روشن کرده و لکه های سیاه را از بین می برد. این صابون ها برای انواع پوست وجود دارند و برخی از مشکلات پوستی مانند پسوریازیس، عفونت و جوش را درمان می کند و مناطق تیره پوست را روشن می کند.

چرا از صابون های طبیعی استفاده کنیم؟

یک سوال پیش می آید، چه چیزی صابون طبیعی را از صابون های شیمیایی متمایز می کند؟ و چه چیزی ما را مشتاق به داشتن آن می کند؟ به خصوص که صابون های تجاری به وفور، در انواع مختلف و با قیمت های مختلف در دسترس هستند.

در واقع صابون تجاری صابون در نظر گرفته نمی شود، بلکه مخلوطی از مواد شوینده شیمیایی و مواد جامد تولید کننده کف است.

این دقیقاً عکس اتفاقی است که در مورد تهیه صابون طبیعی رخ می دهد، زیرا در نتیجه واکنش یک ماده قلیایی (NaOH) با اسیدهای چرب موجود در روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و سایر روغن های طبیعی ایجاد می شود.

ممکن است برخی بپرسند، آیا هیدروکسید سدیم یک ماده شیمیایی نیست؟ صابون های گیاهی چگونه یک محصول طبیعی است؟

 هنگام ساخت صابون طبیعی، برای اطمینان از اینکه مقدار هیدروکسید سدیم استفاده شده در واکنش شیمیایی با اسیدهای چرب به طور کامل مصرف می شود، مقدار هیدروکسید سدیم و روغن به طور دقیق محاسبه می شود. بنابراین، واکنش شیمیایی ناشی از واکنش اسیدهای چرب با هیدروکسید سدیم، خصوصیات هر دو را کاملاً تغییر می دهد و محصول نهایی هرگز حاوی هیدروکسید سدیم نخواهد بود.

صابون طبیعی با استفاده از مخلوطی از روغنهای گیاهی طبیعی ساخته می شود تا اطمینان حاصل شود که تمام اجزای طبیعی و مواد مغذی پوست را حفظ می کند. صابون طبیعی گلیسیرین را به طور طبیعی در خود نگه می دارد. در مورد صابون های تجاری، آنها با مواد ترکیبی تولید می شوند که کف زیادی تولید می کنند و گلیسرول تشکیل شده در هنگام ساخت آن استخراج می شود. به همین دلیل در مقایسه با صابون های طبیعی ارزان تر هستند.

 تفاوت بین صابون تجاری و صابون طبیعی چیست؟

صابون های تجاری عموماً در مقیاس وسیعی با مواد شیمیایی، مواد مصنوعی و عطرها یا رایحه های ارزان قیمت تولید می شوند که همگی می توانند باعث تحریک پوست شوند.

بعلاوه، صابون های موجود در بازار در بیشتر موارد اصلاً صابون نیستند و در واقع یک ماده شوینده هستند. مواد شوینده پس از دوش گرفتن یا حمام احساس خشکی و سفتی پوست شما را ایجاد کند. از طرف دیگر صابون های گیاهی، که با مواد گیاهی ساخته می شوند همراه با واکنش شیمیایی موسوم به صابونی شدن یک صابون پر از مواد مرطوب کننده، روغن های طبیعی و گلیسیرین به جا می گذارد. گلیسیرین یک ماده مرطوب کننده است که رطوبت هوا را به پوست می کشد و یک لایه محافظ ایجاد می کند که از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.

صابون طبیعی با استفاده از مخلوطی از روغنهای گیاهی طبیعی تولید می شود تا استفاده از صابون به عنوان مواد شوینده باعث از بین رفتن لایه روغنهای طبیعی ایجاد شده توسط پوست که باعث محافظت از پوست در برابر خشک شدن می شود، نشود. در مورد صابون های تجاری، آنها به مقدار زیاد و با ترکیبات مصنوعی که کف زیادی تولید می کنند، تولید می شوند که باعث خشک شدن پوست و از بین بردن لایه ای از روغن های طبیعی می شود. گلیسیرین تشکیل شده در صابون های تجاری برای فروش و استفاده از آن استخراج می شود که باعث می شود صابون تجاری در مقایسه با صابون طبیعی ارزان تر باشد.

مواد تشکیل دهنده صابون های گیاهی و تجاری

اگر به لیست مواد تشکیل دهنده صابون های موجود در بازار نگاه کنید، این مواد تشکیل دهنده رایج برای صابون های تجاری را مشاهده می کنید.

    سدیم کوکوئیل ایزتیونات (شوینده مصنوعی)

    اسید استئاریک (سخت کننده)

    سدیم آب ایزیونات (شوینده و ماده امولسیون کننده)

    استئارات سدیم (امولسیون، همچنین به عنوان یک تثبیت کننده ارزان استفاده می شود)

    سدیم دودسیل بنزیل سولفونات (شوینده مصنوعی)

    اسانس (رایحه مصنوعی)

    سدیم کلراید (نمک خوراکی)

    دی اکسید تیتانیوم (سفید کننده)

EDTA  (تثبیت کننده، مورد استفاده در محصولات تمیز کننده صنعتی برای کاهش سختی آب)

    تری سدیم اتیدرونات (ماده نگهدارنده)

BHT  (نگهدارنده)

اگر این مواد شیمیایی را با مواد تشکیل دهنده یک صابون گیاهی مقایسه کنید این تفاوت که چرا صابون های گیاهی، طبیعی و ارگانیک برای سلامت فرد بهتر است درک خواهید کرد.

    روغن زیتون

    روغن نارگیل

    روغن گرچک

    کره کاکائو

   روغن بادام

   مواد طبیعی

  پس چرا این مواد شیمیایی خطرناک و نامطلوب به بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی و صابون تولید شده تجاری اضافه می شوند؟ برای پاسخ این سوال می توان گفت این مواد ارزان هستند و به تولیدکننده کمک می کنند تا محصولاتشان خراب نشوند.

صابون های گیاهی برای انواع پوست‌ها

صابون های گیاهی سیندرلا برای انواع پوست ها موجود است. این صابون ها همگی از مواد گیاهی با کیفیت تولید شده اند. شایان ذکر است این محصولات همگی دارای مجوز از وزارت بهداشت (سیب سلامت) و استاندارد ملی می باشند.

هر کدام از این صابون های گیاهی برای نوع خاصی پوست مناسب می باشد که بسته به نوع مشکل پوستی باید انتخاب شوند.

برای انتخاب نوع صحیح صابون های سیندرلا از طریق واتساپ سایت سیندرلاکالا، با مشاوران و کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

صابون های گیاهی مخصوص پوست های معمولی و چرب

کسانی که پوست های معمولی و چرب دارند برای استفاده از شوینده روزانه می توانند از صابون های زغال، زردچوبه، اسطوخودوس، گل سرخ، قهوه، عسل، زینک اکساید و آلوئه ورا استفاده نمایند.

افرادی نیز که مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش، گودی جای جوش، لک حاملگی و سایر مشکلات پوستی دارند پیشنهاد می شود جهت دریافت صابون مناسب با مشکل خود از طریق واتساپ سایت سیندرلاکالا با متخصصان این مرکز مشورت نمایند.

صابون های گیاهی مخصوص پوست های مختلط و خشک

افرادی که پوست های مختلط و خشک دارند برای استفاده برای شوینده روزانه می توانند از صابون های زردچوبه، اسطوخودوس، گل سرخ، لیموگلیسرین، عسل، زینک اکساید و آلوئه ورا استفاده نمایند.

افرادی نیز که از مشکلات پوستی مانند آفتاب سوختگی، لک حاملگی، جوش های سر سیاه، سیاهی دور چشم، تیرگی زیر بغل و کشاله ران رنج می برند می توانند از  طریق واتساپ سایت سیندرلاکالا با متخصصان این مرکز مشورت نمایند.

ویژگی ها صابون گیاهی صابون تجاری
مواد تشکیل دهنده روغن های طبیعی مواد شیمیایی
تاثیر روی محیط زیست تجزیه پذیر تجزیه ناپذیر
قیمت گران قیمت ارزان قیمت
نتیجه استفاده ایجاد پوست نرم و لطیف ایجاد پوست خشک
پی اچ 7.5-8.5 9-10

صابون های گیاهی سیندرلا “9 نوع” می باشند که هر کدام از انواع مواد گیاهی مفید برای پوست تولید شده اند. این محصولات همگی دارای مجوز از وزارت بهداشت (سیب سلامت) و استاندارد ملی می باشند. و فروش در داروخانه ها مجاز بوده و از طریق هیچ ارگانی منع نمی گردد.

((جهت خرید عمده می توانید به صحفه “تماس با ما” در سیندرلاکالا مراجعه بفرمایید.))

* این صابون های گیاهی هرکدام خواص خاص خود را دارند که بسته به نوع پوست و نوع مشکل پوستی باید انتخاب شوند.

سوالات متداول مشتریان از سیندرلا کالا

سوال: صابون های گیاهی اصل را از کجا بخریم؟

جواب– سیندرلا کالا بهترین مرجع تخصصی برای خرید صابون های گیاهی اصل است. این فروشگاه آنلاین بهترین صابون های گیاهی سیندرلا را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند. شما می توانید پس از دریافت مشاوره رایگان تخصصی، محصولات این فروشگاه را خریداری نمایید و در هر کجا ایران که هستید، محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

سوال: بهترین برند صابون گیاهی در ایران کدام است؟

جواب- صابون های گیاهی اصل توسط برندهای مختلفی عرضه می شود. اما در میان آنها صابون های گیاهی سیندرلا در بالاترین کیفیت تولید و عرضه می شود. صابون های گیاهی سیندرلا، از مواد با کیفیت و ارگانیک تولید می شوند و به پوست آسیب نمی رساند. نه تنها به پوست آسیب نمی زنند بلکه از پوست مراقبت کرده و برای درمان مشکلات پوستی مناسب می باشند.

سوال: کدام صابون گیاهی سیندرلا برای رفع تیرگی پوست مناسب است؟

همه صابون های گیاهی سیندرلا تا حد کمی می توانند باعث شفافیت و شادابی پوست شوند. اما در این میان صابون قهوه سیندرلا به صورت قدرتمند تیرگی های پوست را از بین می برد. صابون سفیدآب و صابون زردچوبه سیندرلا نیز بسیار قدرتمند هستند و تا حد زیادی پوست را روشن می کنند.

سوال: کدام صابون گیاهی سیندرلا برای جوش های سرسیاه مناسب است؟

جواب- صابون زردچوبه سیندرلا بهترین صابون گیاهی برای از بین بردن جوش های سر سیاه، جوش و جای جوش است. این صابون یک روشن کننده قوی برای پوست، رفع کک و مک و دارای خاصیت ضد چین و چروک است.

سوال: کدام صابون سیندرلا خاصیت ضدآفتاب دارد؟

جواب- صابون سفیدآب که با نام زینک اکساید هم شناخته می شود، بهترین صابون گیاهی سیندرلا است که یک ضد آفتاب قوی برای پوست محسوب می شود. این صابون روشن کننده و لایه بردار سطحی پوست است و به رفع بوی بد بدن کمک می کند.

سوال: کدام صابون گیاهی سیندرلا پوست را آبرسانی و رطوبت رسانی می کند؟

جواب- صابون لیمو گلیسیرین سیندرلا یک مرطوب کننده و شاداب کننده قوی برای پوست است. این صابون یک شوینده بسیار قوی برای پوست های خشک است. صابون عسل سیندرلا نیز یک آبرسان قوی برای پوست است که به روشن شدن و رفع حساسیت های پوستی کمک می کند.

سوال: کدام صابون گیاهی سیندرلا صورت را پر و پوست آن را شاداب می کند؟

جواب- صابون گل سرخ و خاک رس سیندرلا بهترین صابون گیاهی برای پر کردن صورت می باشد. این صابون دارای خاصیت ضد چروک است و نه تنها منافذ باز پوست را درمان کرده بلکه شل شدگی پوست صورت را برطرف می کند.

 

  • برای انتخاب صحیح صابون سیندرلا پیشنهاد می دهیم از طریق واتساپ سایت سیندرلاکالا ، با مشاور و کارشناس ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از جایزه خرید به صفحه اصلی مراجعه کنید تا از شرایط فروش ویژه مطلع گردید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 43
تاریخ : چهارشنبه 24 دی 1399 زمان : 13:02 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)
وشی آیفون اگرچه لذت بخش و هیجان انگیز است اما چالش های خاص خود را دارد. اینکه بتوانیم در این بازار آشفته ایران که هر کسی برای خودش گوشی آیفون وارد می کند، یک محصول رجستر شده و اورجینال پیدا کنیم کار شاقی است واقعا. اما ما به شما نکاتی را می گوییم که در انتخاب گوشی قطعا به شما کمک خواهد کرد.با ما همراه باشید.
اولین کاری که باید بکنید این است که به پارت نامبر گوشی آیفون دقت کنید. دقت کنید که گوشی کارکرده است یا تازه؟ آیا رجستر شده یا نشده؟ برای همه اینها راهکارهایی هست. که در ادامه به شما می گوییم.
تصور کنید که قصد خرید یک آیفون 8 را دارید. در این شرایط برای خیلی مراقب بوده و از اطلاعات جدید طرح رجیستری موبایل با خبر باشید تا خدای نکرده در آینده با مشکلی مواجه نگردد. البته اطلاعات و نکاتی که باید از آن ها واقف شوید، چندان هم سخت نیستند و شامل موارد ساده‌ای می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
1-  قدم اول اصالت گوشی را استعلام کنید!
تصور کنید که برای خرید آیفون 8 جدیدی به فروشگاه موبایلی مراجعه کردید و تمایل دارید یکی از آیفون های 8 فروشگاه را خریداری کنید. در این شرایط پیش از تکمیل خرید، حتما ابتدا اصالت گوشی را استعلام نمایید. برای انجام این کار آیفون 8 مورد نظر را روشن کنید و به دایلر (شماره گیر) آن مراجعه نمایید. کد *#06# را  وارد کنید تا کد IMEI گوشی نمایش داده شود. حالا مراحل زیر را طی کنید:
  • یک پیامک حاوی کد IMEI گوشی را به شماره 7777 ارسال کنید.
  • منتظر دریافت پیامک از سوی سامانه همتا باشید. این پیامک ظرف چند دقیقه برایتان ارسال خواهد شد و حاوی اطلاعات گوشی است که کد IMEI آن را ارسال کرده بودید. اطلاعات ارائه شده را با اطلاعاتی که از طریق پیامک برایتان ارسال شده را مطابقت دهید.
اگر اطلاعات ارائه شده از سوی پیامک سامانه همتا با اطلاعاتی که گوشی مورد نظر دارد همخوانی دارند، گوشی اصلت دارد یا بهتر بگوییم یک گوشی قاچاق نیست. بنابراین می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که فروشنده باید به همراه گوشی به شما یک کد فعال سازی هم بدهد تا با استفاده از آن بتوانید گوشی را در سامانه همتا فعال نموده و ارتباط مابین سیم کارت خود و آن گوشی را برقرار سازید. علاوه بر روشی که در بخش فوق برای استعلام اصالت گوشی شرح دادیم، می‌توانید از روش های دیگر زیر هم بدین منظور استفاده کنید:
  • دریافت استعلام اصالت گوشی از طریق کد دستوری *7777#
  • دریافت استعلام اصالت گوشی از طریق سایت سامانه همتا
  • دریافت استعلام اصالت گوشی
2- در قدم بعدی گوشی را فعال کنید!
قدم بعدی در رابطه با گوشی رجیستر شونده در سامانه همتا این است که فعال سازی آن را انجام دهید. شما بعد از خرید یک گوشی جدید و قابل رجیستر شدن باید آن را فعال کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی نمایید:
  • سیم کارت خود را وارد گوشی کنید و آن را روشن نمایید. در این شرایط یک پیغام هشدار مبنی بر فعال نبودن گوشی دریافت خواهید کرد.
  • کد دستوری *7777# را از دایلر (شماره گیر) گوشی بگیرید.
  • گزینه فعال سازی را انتخاب کنید.
  • اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. این اطلاعات شامل کد IMEI گوشی، شماره سیم کارتی که قرار است گوشی با آن فعال شود و کد فعال سازی می‌شود که از فروشنده دریافت کرده بودید.
بدین صورت فعال سازی گوشی انجام می‌شود. از آن پس شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی از گوشی و سیم کارت خود استفاده کنید. اگر قصد داشتید بنا به هر دلیل گوشی را به شخص دیگری واگذار کرده و بفروشید باید حتما انتقال مالکیت را انجام دهید. به منظور آشنایی با نحوه انتقال مالکیت گوشی از راهنمایی استفاده کنید که در مقاله “آموزش روش های انتقال مالکیت گوشی رجیستر در سامانه همتا” ارائه شده است.
راهنمای خرید آیفون کار کرده و انجام تست های لازم
 
خرید و فروش آیفون های دست دوم امری کاملا شایع است اما هر روز تعداد زیادی آیفون کار کرده در بازار به فروش می‌رسد. متاسفانه همیشه خریدن آیفون دست دوم نمی‌تواند نتیجه مطلوبی را در پی داشته باشد، مگر اینکه شما قبل از انجام این کار با دقت به نکات خاصی وارد عمل شوید. در این مطلب اختصاصی می‌خواهیم راهنمایی برای خرید آیفون کار کرده و انجام تست های لازم ارائه کنیم. بنابراین با جی اس ام باتری همراه باشید. 
 
معایب و مزیت های خرید آیفون دست دوم یا کار کرده

مسلما همیشه بهتر است گوشی یا هر گجت الکترونیکی که قرار شده خریداری شده به صورت آکبند و نو تهیه گردد، چون در اینگونه شرایط احتمال خراب بودن آن یا بروز مشکل در عملکردش به مراتب کمتر است. همچنین اغلب گوشی ها و دیگر گجت های الکترونیکی که به طور آکبند و نو خریداری می‌شوند دارای گارانتی هستند و بدین ترتیب خیال خریدار از بابت کیفیت آن ها راحت خواهد بود. اما زمانی که یک گجت الکترونیکی مثل آیفون دست دوم را خریداری کنید، مشخص نیست که قبلا چه بالایی بر سر آن آمده و آیا گوشی کاملا سالم است؟ آیا قبلا تعمیرکاری گوشی را باز و تعمیرات بر روی آن انجام نداده؟ آیا تمام قطعات دستگاه اورجینال هستند؟

این مسائل سبب می‌شوند که خرید آیفون کار کرده و دست دوم خیلی هم راحت و آسان نباشد و کاربر برای انجام این کار با چالش بزرگی رو به رو گردد. حتی اگر آیفونی که به عنوان گوشی دست دوم خریداری می‌کنید کاملا سالم باشد هم باز بخشی از عمر مفید قطعات سخت افزاری و الکترونیکی آن سپری شده و احتمال خراب شدن یک آیفون این چنینی در آینده به مراتب نسبت به آیفونی که به طور نو خریداری می‌شود بیشتر خواهد بود. اما سوال اینجاست که اگر خریدن آیفون های دست دوم تا این حد ریسک و دردسر دارد، چرا باید به فکر انجام این کار باشیم و چرا بازار خرید و فروش آیفون های دست دوم و کار کرده داغ است؟

خرید آیفون های دست دوم فقط یک مزیت را به همراه دارد که مربوط به کاهش هزینه می‌شود. قیمت آیفونی که دست دوم و کار کرده است به مراتب نسبت به نسخه نوی آن کمتر خواهد بود. ضمن اینکه گاها ممکن است آیفونی که شما تمایل به خرید آن دارید، دیگر به صورت نو و آکبند در بازار موجود نباشد و ملزم به خرید یک نمونه دست دوم شوید. استراتژی اپل بدین صورت است که هر سال و بعد از رونمایی از آیفون های جدیدش، تولید آیفون های سال گذشته آن متوقف خواهد شد. اگرچه با این حال در بازار کشورمان حداقل تا 6 الی 12 ماه بعد از توقف تولید آیفون های قدیمی تر همچنان می‌توانید نسخه های نو و آکبند آن ها را تهیه کنید. پس کاهش هزینه تنها مزیت خرید آیفون دست دوم و کار کرده محسوب می‌شود. اما چطور می‌توانیم با خیال راحت یک آیفون دست دوم را بخریم و خیالمان از بابت کیفیت آن راحت باشد؟ پیش از خرید آیفون دست دوم باید به چه نکاتی توجه کرد؟ 

راهنمای خرید آیفون کار کرده یا دست دوم

قدم اول: اطمینان از اورجینال و اصل بودن دستگاه
برای فردی که در زمینه خرید و فروش آیفون ها تجربه دارد، شناسایی یک آیفون جعلی یا اصطلاحا کپی از آیفون اورجینال خیلی ساده است اما یک کاربر معمولی و فردی که در این حوزه تجربه کافی نداشته باشد ممکن است دچار مشکل شده و قربانی یک کلاهبرداری گردد. دقت داشته باشید آیفون های کپی یا جعلی که در بازار موجود هستند شاید از نظر ظاهر خیلی شبیه به یک آیفون واقعی به نظر برسند و شما به عنوان یک کاربر عادی اصلا متوجه تفاوت مابین آن ها نشوید. بنابراین در قدم نخست لازم است که گوشی را از نزدیک بررسی کرده و از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید.

برای انجام این کار کافیست نگاهی به طراحی گوشی داشته باشید. طراحی آیفون های کپی نسبت به اورجینال تفاوت هایی وجود دارد. این تفاوت ها به ویژه در بخش هایی مثل لوگوی اپل، دکمه های فیزیکی و درزهای گوشی قابل درک تر خواهد بود. سپس شیار سیم کارت گوشی را بررسی کنید. یک آیفون اصل فقط از یک شیار سیم کارت بهره می‌برد و قابلیت اتصال رم میکرو اس دی (Micro SD) را هم ندارد. بنابراین اگر گوشی از اتصال همزمان دو سیم کارت یا اتصال رم میکرو اس دی پشتیبانی می‌کرد، مطمئن باشید که آیفونی که در دست گرفته‌اید تقلبی است. چک کردن اپلیکیشن های داخل گوشی، اپل آیدی، کیفیت صفحه نمایش و غیره هم می‌توانند به عنوان روش های مناسب شناسایی آیفون تقلبی از جعلی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین توصیه داریم به منوی Settings > General > Software Updates بروید و وضعیت سیستم عامل کوشی را بررسی کنید. 

سیستم عامل آیفون های اصل با لقب iOS در این بخش مشخص می‌شود در حالی که آیفون های تقلبی و فیک از سیستم عامل Android بهره می‌برند. بنابراین در قدم اول مطمئن شوید که آیفون مورد نظر اورجینال است و نمونه های تقلبی و فیک دستگاه در اختیارتان قرار داده نشده باشد. بعد از اینکه از این مسئله مطمئن شدید باید مراحل بعدی را طی نمایید. تشخیص یک آیفون اصل از تقلبی با مراجعه به منوی تنظیمات و مشاهده سیستم عامل دستگاه ظرف چند ثانیه قابل انجام خواهد بود و اصلا کار سختی نیست. 
 

قدم دوم: اطمینان از قانونی بودن آیفون (رجیستر بودن)
احتمالا اصطلاح طرح رجیستری موبایل به گوش شما خورده است! طرح رجیستری موبایل طرحی است که تقریبا به تازگی برای جلوگیری از قاچاق گوشی های موبایل در کشور پیاده سازی شده و به موجب آن از واردات گوشی های غیر قانونی یا قاچاق شدن این محصولات جلوگیری می‌شود. در خرید آیفون کار کرده و دست دوم باید مطمئن شوید گوشی که قصد خریدش را دارید قانونی وارد کشور شده و استفاده از آن بلامانع است. برای انجام این کار کافیست به سامانه همتا مراجعه کنید که لینک آن را ضمیمه کرده‌ایم. 
 
اطمینان از قانونی بودن آیفون (رجیستر بودن)

در این سامانه ثبت نام به عمل آورید و وارد پنل کاربری خودتان شوید. از منوی سمت راست پنل خود گزینه "استعلام اصالت دستگاه" را انتخاب کنید. حالا کد IEMI آیفون را در فیلدی که ارائه شده وارد کنید و عبارت امنیتی ارائه شده را هم تایپ نمایید و روی گزینه جستجو کلیک نمایید. ظرف چند ثانیه اطلاعات مربوط به آیفون مورد نظر نمایش داده می‌شوند. در صورتی که آیفون به طور قانونی وارد کشور نشده باشد و عوارض گمرکی آن پرداخت نگردیده باشند، شما به راحتی از طریق سامانه همتا قادر به درک این مسئله خواهید بود. اگر آیفون به طور قانونی وارد کشور شود و از این نظر مشکلی ندارد، وارد قدم بعدی شوید. 

نکته: برای پیدا کردن کد IMEI آیفون ها می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که یکی از ساده ترین این روش ها مربوط به شماره گیری "ستاره، مربع، صفر، شش، مربع" یا "*#06#" می‌شود. کد IMEI گوشی بر روی باکس یا جعبه دستگاه و همچنین در مسیر Settings > General > About گوشی هم قابل مشاهده خواهد بود. 

قدم سوم: اطمینان از آنلاک بودن آیفون
بعضی از آیفون ها و به ویژه آن دسته از آیفون هایی که از خارج کشور به عنوان هدیه وارد شده باشند، ممکن است با اپراتور خاصی تحت قرارداد باشند که در این شرایط گوشی فقط با سیم کارت های همان اپراتور قابل استفاده خواهد بود. اگر آیفون این چنینی در اختیارتان قرار گیرد، نمی‌توانید از سیم کارت ایرانسل، همراه اول، رایتل و غیره در آن استفاده کنید و وقتی که گوشی را روشن می‌کنید با پیغامی مبنی بر SIM Not Valid رو به رو خواهید شد. این پیغام نشان می‌دهد که آیفون مورد نظر آنلاک نیست. 
 
اطمینان از آنلاک بودن آیفون

بنابراین اگر با پیغام مذکور رو به رو شدید به هیچ عنوان آیفونی که در دست دارید را خریداری نکنید چون عملا تا زمانی که آن را آنلاک نکرده باشید قادر به استفاده از دستگاه نخواهید بود. برای آنلاک کردن این نوع آیفون ها هم باید عموما هزینه های گزافی پرداخت شود که مبنای آن ها بر اساس دلار و یورو خواهد بود. اگر آیفونی که قرار است خریداری کنید، هم اکنون یک سیم کارت داخلی فعال دارد، می‌توانید مطمئن شوید که دستگاه آنلاک خواهد بود و هیچ مشکلی برای خرید آیفون کار کرده مورد نظر وجود ندارد. 


قدم چهارم: اطمینان از فعال نبودن اپل آیدی
آیفونی که قرار است به عنوان آیفون دست دوم خریداری کنید باید اپل آیدی (Apple ID) فعالی نداشته باشد چون فعال بودن اپل آیدی در گوشی می‌تواند برای خریدار مشکل ساز شود. اگر فروشنده قبل از فکتوری ریست آیفون (حذف تمام اطلاعات دستگاه) اپل آیدی خودش را از آن لاگ اوت نکند و پس از فکتوری ریست سعی در اجرای دوباره دستگاه داشته باشد با قفل آیکلود (iCloud Activation Lock) رو به رو خواهد شد. این قفل در واقع یک قابلیت امنیتی است که از سمت اپل ارائه شده و هدف از ارائه آن هم جلوگیری از به سرقت رفتن آیفون هاست. تا زمانی که رمز اپل آیدی صاحب قبلی گوشی (فروشند) به درستی وارد نگردد، عملا امکان بالا آمدن گوشی و استفاده از آن مقدور نخواهد بود. حالا تصور کنید یک فروشنده آیفون خود را به شما بفروشد و اپل آیدی وی هم در دستگاه فعال باشد و شما گوشی را فکتوری ریست کنید!


در این شرایط با صفحه iCloud Activation Lock رو به رو خواهید شد و باید رمز اپل آیدی فروشنده را داشته باشید تا بتوانید از گوشی استفاده نمایید. اگر بنا به هر دلیل ارتباط شما با فروشنده متوقف شده باشد و نتوانید رمز اپل آیدی وی را دریافت کنید با مشکل بزرگی رو به رو خواهید بود! به همین جهت بهتر است قبل از خرید آیفون کار کرده مطمئن شوید که فروشنده اپل آیدی خود را از آن ساین اوت (Sign Out) کرده باشد. برخی از فروشندگان و کاربران ممکن است بگویند که رمز اپل آیدی فعال در دستگاه را به همراه ایمیل آن در اختیارتان قرار می‌دهند و به نوعی آیفون را با اپل آیدی فعال در آن به فروش می‌رسانند، اما توصیه می‌کنیم از این پیشنهاد هم استقبال نکنید و حتما از فروشند بخواهید که Apple ID خودش را از گوشی ساین اوت کند. 
 
اطمینان از فعال نبودن اپل آیدی

اگر اپل آیدی فروشنده در گوشی فعال باقی بماند و شما هم از آن استفاده کنید، وی می‌تواند به اطلاعاتی که در سرویس آیکلود (iCloud) گوشی آپلود می‌کنید دسترسی داشته باشد یا از طریق قابلیت هایی مثل Find My iPhone مکان گوشی شما را ردیابی کند و حتی اطلاعات آن را به طور کامل حذف نماید. بنابراین حتما مطمئن شوید که اپل آیدی فروشنده در آیفون غیر فعال شده و آیفون را بدون اپل آیدی فعال از فروشنده دریافت می‌کنید. شما می‌توانید با استفاده از راهنمایی که در لینک ضمیمه شده ارائه کرده‌ایم نسبت به ساخت اپل ایدی (Apple ID) برای خودتان وارد عمل شده و از اپل آیدی اختصاصی خود در گوشی استفاده به عمل آورید. 

قدم پنجم: انتقال مالکیت
پیش از اینکه در مورد مقوله انتقال مالکیت و نحوه انجام آن صحبت کنیم، اکیدا توصیه داریم که این قدم و بخش را خیلی جدی بگیرید چون اهمیت بسیار بالایی دارد و انجام آن از مهمترین نکاتی است که باید در خرید آیفون دست دوم به آن توجه گردد. انجام این کار هم به واسطه پیاده سازی طرح رجیستری اجباری شده است. بنا به قوانین طرح رجیستری موبایل تمام گوشی هایی که به صورت قانونی وارد کشور شده و عرضه می‌شوند باید یک مالک مشخص داشته باشند. هر زمان فردی یک گوشی نو بخرد می‌تواند با کد فعالسازی که در اختیارش قرار داده خواهد شد، آن گوشی را به نام خودش (سیم کارت خود) ثبت نماید. حال اگر وی قصد فروش آن گوشی را داشته باشد، می‌بایست انتقال مالکیت انجام دهد تا سیم کارت خریدار بدون مشکل در گوشی قابل استفاده باشد. این طرح و روش برای جلوگیری از سرقت گوشی های موبایل پیاده سازی شده و باید اعتراف کرد که واقعا هم بازده عالی داشته است. 
به موجب این طرح اگر گوشی فردی به سرقت برود، سارق نمی‌تواند از آن استفاده کند چون گوشی عملا فقط با سیم کارت صاحب اصلی دستگاه قابل استفاده خواهد بود و اگر سیم کارتی که به نام شخص دیگری است در گوشی نصب گردد، فقط برای مدت زمان کوتاه و موقتی فعال باقی مانده و پس از آن غیر فعال می‌شود. بنابراین سارق نه می‌تواند از گوشی استفاده کند و نه آن را به فرد دیگری بفروشد. بنابراین شما هم به عنوان یک خریدار باید از فروشنده بخواهید که انتقال مالکیت دستگاه را انجام دهد. انجام این کار تضمین می‌کند آیفونی که می‌خرید سرقتی نیست.
 
انتقال مالکیت

برای انتقال مالکیت کافیست که فروشنده وارد پنل کاربری سامانه همتای خود شود و گزینه "انتقال مالکیت/فروش" را انتخاب کند و بعد از طی کردن چند مرحله ساده یک کد فعالسازی دریافت نماید و این کد را به خریدار که شما باشید بدهد. حالا شما از طریق سامانه همتای خود یا با شماره گیری کد "ستاره، هفت، هفت، هفت، هفت، مربع" یا همان *7777# و انتخاب گزینه فعالسازی دستگاه می‌توانید نسبت به فعال کردن گوشی به نام خودتان اقدام کنید. بعد از اینکه گوشی به نام شما فعال شد، می‌توانید بدون مشکل سیم کارت خود را در آن وصل کنید و از سیم کارتتان استفاده به عمل آورید. انجام انتقال مالکیت یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در حین خرید آیفون کار کرده و دست دوم انجام شود، در غیر این صورت بعد از 30 روز با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد و حتی ممکن است متوجه شوید که گوشی خریداری شده سرقتی بوده است. پس این مرحله را خیلی جدی بگیرید.


قدم ششم: اطمینان از تعمیری نبودن آیفون
در قدم ششم باید مطمئن شوید که آیفون قبلا تعمیر نشده باشد. عموما خرید آیفون هایی که به دست تعمیرکار سپرده شده‌اند اقدامی است که ریسک بالایی دارد. پس توصیه می‌کنیم تا حد امکان از خرید اینگونه آیفون ها خودداری کنید. متاسفانه در ایران تعمیرات آیفون توسط تعمیرکاران عادی و گاها کم تجربه انجام می‌شود و مرکز تعمیرات رسمی اپل وجود ندارد که بتوان تعمیرات این گوشی ها را با اطمینان از کیفیت کار انجام داد. تجربه نشان داده در اغلب مواقع آیفون های یکه برای تعمیر به دست تعمیرکاران عادی سپرده می‌شوند اصلا عملکرد درستی نخواهند داشت و در آینده نزدیک دوباره دچار مشکل خواهند شد. ضمن اینکه بدون تردید هیچ قطعه تعویضی نمی‌تواند کیفیت  و بازده همان قطعه اورجینال و فابریک گوشی را داشته بشد، مگر اینکه آن قطعه باتری باشد. 


بنابراین اگر آیفونی قبلا باز شده و به دست تعمیرکار سپرده شده باشد، از خرید آن اجتناب کنید. برای تشخیص این مسئله که آیا قبلا گوشی تعمیر شده یا نه، بهتر است از نظر یک فرد متخصص و تعمیرکاری که در این حوزه تجربه کافی دارد استفاده نمایید. در نظر داشته باشید اغلب آیفون های جدید اپل که از استاندارد ضد آب پشتیبانی می‌کنند، بعد از تعمیر توسط تعمیرکاران داخلی خاصیت ضد آب خود را از دست می‌دهند که این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. پس از خرید آیفون های تعمیر شده دوری کنید و مطمئن شوید آیفونی که قصد خریدش را دارید قبلا به دست تعمیرکار سپرده نشده باشد.

قدم هفتم: اطمینان از سالم بودن باتری و مدار شارژ
یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که باید در حین خرید آیفون کار کرده و دست دوم به آن توجه کنید مربوط به سلامت باتری و مدار شارژر گوشی می‌شود. متاسفانه بروز اختلال در عملکرد باتری و مدار شارژ آیفون ها یکی از رایج ترین مشکلات این گوشی هاست و در خیلی از مواقع دیده شده کاربرانی که از دست و پنجه نرم کردن با این مشکل خسته شده‌اند، به فکر فروش آیفون خود می‌افتند! بنابراین حتما از سالم بودن باتری و مدار شارژ آیفون اطمینان حاصل نمایید. برای انجام این کار باید گوشی را به شارژ بزنید و وضعیت شارژ شدن آن را تحت نظر بگیرید و اجازه دهید دستگاه فول شارژ شود.
 

سپس از گوشی استفاده کنید و مقدار دوام شارژ باتری آن را تحت نظر قرار دهید. نباید انتظار داشته باشید که باتری یک آیفون دست دوم بتواند یک روز کامل انرژی مورد نیازش را تامین کند، اما تامین حداقل 6 الی 10 ساعت انرژی مورد نیاز دستگاه و خالی نشدن آنی شارژ باتری امری الزامی خواهد بود. اگر احساس کردید شارژ باتری آیفون ناگهان خالی می‌شود، احتمالا باتری یا مدار شارژ و پاور گوشی مشکل دارد. توصیه می‌کنیم حداقل دو بار پروسه شارژ باتری و استفاده از آن را انجام دهید و قبل از خرید آیفون دست دوم از سلامت باتری و مدار پاور و شارژ آن اطمینان حاصل کنید. 

قدم هشتم: اطمینان از کار کردن تمام بخش های آیفون
در قدم هشتم توصیه داریم که عملکرد تمام بخش ها و قسمت های مختلف گوشی و دکمه های آن را بررسی کنید و به نوعی از سلامت فیزیکی خود گوشی مطمئن شوید. برای انجام این کار باید کمی زمان صرف کنید و با حوصله پیش بروید. بهتر است از فروشنده بخواهید که گوشی را برای مدت زمان 24 ساعت هم که شده به شما بدهد تا تست و بررسی های لازم را روی آن انجام دهید و در صورت رضایت از سلامت دستگاه آن را خریداری کنید. اگر فروشنده از انجام این کار سر باز زد، بهتر است از خرید آن گوشی صرف نظر نمایید یا اقداماتی که نام می‌بریم را با سرعت عمل بالا انجام دهید. برخی از مهم ترین مواردی که باید قبل از خرید آیفون کار کرده چک شوند به شرح زیر هستند:

•    سلامت فیزیکی قاب و بدنه: به ظاهر و بدنه گوشی نگاه کنید و لبه های آن را با دقت بررسی نمایید. وجود زدگی و علائم ضربه می‌تواند هشدار دهنده باشد. هر چقدر ظاهر گوشی سالم تر باشد مطمئنا نگهداری از آن هم با دقت بیشتری انجام شده و ریسک خرابی دستگاه کاهش می‌یابد.
•    سلامت دکمه های فیزیکی: عملکرد تک تک دکمه های فیزیکی گوشی از قبیل پاور، ولوم و غیره را بررسی کنید. اگر آیفونی که قصد خریدش را دارید از دکمه هوم بهره می‌برد، هم عملکرد اصلی آن برای هدایت به صفحه اصلی گوشی را بررسی کنید و هم از کارکرد آن به عنوان اسکنر انگشت مطمئن شوید. 
•    سلامت دوربین: دوربین آیفون را اجرا کنید و وضعیت و کیفیت عملکردش را مورد ارزیابی قرار دهید. دقت کنید که بروز اختلال در عملکرد دوربین آیفون ها به مرور زمان هم بسیار شایع است. پس مطمئن شوید دوربین دستگاه سالم و بدون مشکل است. 
 
اطمینان از کار کردن تمام بخش های آیفون

•    سلامت اسپیکر و میکروفون: برای اطمینان از سلامت اسپیکر و میکروفون آیفون کافیست یک تماس آزمایشی برقرار کنید و عملکرد اسپیکر ها و میکروفون آن را بررسی نمایید. برای بررسی قدرت پخش صدای بلندگو می‌توانید حالت اسپیکر تماس را فعال نمایید یا یک موزیک پخش کنید. همچنین مطمئن شوید که گوشی در ارائه هشدار لرزشی یا همان ویبره مشکلی نداشته باشد. 
•    سلامت قابلیت های اتصال:  قابلیت های اتصال آیفون از قبیل وای فای، بلوتوث، موبایل دیتا، هات اسپات و غیره هم از دیگر مسائل مهمی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند. بنابراین از سلامت این موارد هم اطمینان حاصل کنید. 
•    سلامت ال سی دی و تاچ: با کمی دقت و نگاه کردن به ال سی دی گوشی آیفون می‌توانید کیفیت آن را مورد ارزیابی قرار دهید. عموما کیفیت نمایش محتوا روی ال سی دی آیفون ها بالاست و صفحه نمایش آن ها زاویه دید خوب و شارپنس عالی را ارائه می‌کند. همچنین بازخورد تاچ گوشی را هم مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید تاچ آن هیچ مشکلی نداشته باشد. با کمی استفاده از گوشی در شرایط مختلف می‌توانید این مسئله را درک کنید. اگر احساس می‌کنید کیفیت ال سی دی آیفون مطلوب نیست، دستگاه را به نزد یک تعمیرکار ببرید و از وی بخواهید که مشخص کند آیا آیفون مورد نظر قبلا تعمیر شده یا خیر!

بعد از اینکه از موارد فوق و سلامت آن ها اطمینان حاصل کردید و قدم های نام برده شده را به ترتیب طی کردید، می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید آیفون کار کرده و دست دوم مورد نظرتان وارد عمل شوید. فراموش نکنید عموما هر آیفون دست دوم و کار کرده‌ای همیشه نمی‌تواند 100 درصد کامل و عالی باشد و بدون شکل نقاط ضعفی در آن وجود خواهد داشت. بهتر است با آگاهی از این مسئله به فکر خرید یک آیفون دست دوم باشید.

پارت نامبر گوشی چیست؟

اساسی‌ ترین سوأل در واقع همین است که این پارت نامبر یا شماره مدل دقیقاً چیست. پارت نامبر در تمام قطعات الکترونیکی وجود داشته و در واقع سال تولید، کارخانه سازنده و مدل دستگاه را مشخص می‌کند. ما به طور اختصاصی به پارت نامبر گوشی‌ ها می ‌پردازیم که به طور خاص، مدل گوشی و بازار مقصد را مشخص می‌کند.

شماره مدل (Part Number) گوشی‌ ها از دو بخش تشکیل شده که در بخش اول؛ مدل، رنگ و حافظه، و در بخش دوم بازار و کشور مقصد را نشان می‌ دهد. مسئله‌ای که ما به اشتباه متوجه شده‌ ایم و راهی برای سودجویی بسیاری فروشندگان موبایل شده، این است که گوشی‌‌ های با پارت نامبر های متفاوت، در سخت افزار و حتی عملکرد متفاوت بوده و گوشی‌ های با پارت نامبرهای مختص آمریکا و انگلیس (LL و B)، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. البته که برخی تفاوت‌ های جزئی هم وجود دارد که در ادامه بررسی می‌ کنیم.

همچنین بخوانید: ایرپادهای اپل از رونمایی تا آینده باورنکردنی

تفاوت پارت نامبرها

پیش از این گفتیم که گوشی‌ های با پارت نامبرهای مختلف، تنها تفاوت‌ های جزئی دارند. این تفاوت‌ ها و اختصاص دادن هر پارت نامبر گوشی برای یک کشور خاص، بیشتر به دلیل قوانین حاکم بر این کشورهاست. البته که تفاوت ‌های دیگری مثل؛ زبان دفترچه راهنما، نوع آداپتور متناسب با پریز برق کشورهای مختلف و حذف برخی قابلیت‌ ها، در گوشی ‌های با پارت نامبر کشورهای مختلف وجود دارد.

برای مثال؛ زمانی که شما یک گوشی آیفون با پارت نامبر متعلق به کشور ژاپن خریداری می ‌کنید، صدای شاتر به هنگام عکاسی قطع نشده و حتی در زمان سایلنت بودن گوشی‌، باز هم صدای شاتر را می شنوید. و یا مثلاً در گوشی Apple iPhone با پارت نامبر AE ، قابلیت فیس تایم وجود ندارد. پس با این وجود، پرداخت هر هزینه اضافی، هرچند کم، برای خرید گوشی‌ های با پارت نامبر آمریکا، انگلیس و یا هر کشور دیگری، یک کار اشتباه و تنها یک حربه تبلیغاتی از طرف فروشندگان موبایل است.

تفاوت پارت نامبرها

انواع پارت نامبر گوشی متعلق به کشورهای مختلف

در لیست زیر، می ‌بینیم که کدام پارت نامبر گوشی ، به کدام کشور تعلق دارد. نام کشورهایی که کنار هر کد آمده، به معنای کشور سازنده نیست و تنها به معنی کشور و بازر مبدأ این گوشی‌ هاست.

LE:      آرژانتین

SO:      آفریقای جنوبی

D:        آلمان

DN:      آلمان، اتریش، هلند

LL:       آمریکا، کانادا

FD:      اتریش، لیختن اشتاین، سوئیس

AB:      اردن، مصر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی

EE:      استونی

X:         استرالیا، نیوزیلند

Y:         اسپانیا

HB:      اسرائیل

B:        ایرلند، انگلستان

SL:      اسلواکی

T:         ایتالیا

TY:      ایتالیا

IP:        ایتالیا

BR:      برزیل (پیش ساخته در برزیل)

BZ:      برزیل (پیش ساخته در چین)

NF:      بلژیک، فرانسه، لوکزامبورگ

PO:      پرتغال

TU:      ترکیه

TA:      تایوان

RO:     رومانی

RS:      روسیه

ZA:      سنگاپور

LZ:       شیلی، پاراگوئه، اروگوئه

CZ:      جمهوری چک

CH:      چین

FB:      فرانسه، لوکزامبورگ

J:         ژاپن

KS:      فنلاند، سوئد

PP:      فیلیپین

C:        کانادا

CL:      کانادا

VC:      کانادا

KH:      کره جنوبی

LA:      کلمبیا، اکوادور، السالوادور، گواتمالا، هندوراس، پرو

PL:      لهستان

MO:     ماکائو، هنگ کنگ

MY:     مالزی

MG:     مجارستان

E:         مکزیک

KN:      نروژ

مطالب پر طرفدار هاکان موبایل
گوشی آیفون بهتره یا سامسونگ؟ گوشی اپل بخریم یا سامسونگ؟
گوشی آیفون بهتره یا سامسونگ؟

 گوشی آیفون بهتره یا سامسونگ ؟ این دو غول جهان رو کدومش رو بخریم؟ در اینجا به هریک از ویژگی Read more

 
معرفی بهترین گوشی های آیفون ضد آب و ضد ضربه
معرفی بهترین گوشی های آیفون ضد آب و ضد ضربه

کدام یک از گوشی های آیفون ضد آب و ضد ضربه هستند؟ آیا بهترین گوشی های ضد آب و ضد Read more

HN:      هندوستان

ZP:      هنگ کنگ، ماکائو

GR:     یونان

در این مقاله از مجموعه مقالات آموزشی هاکان موبایل، با هم دیدیم که پارت نامبر گوشی چیست و چه اهمیتی دارد. همچنین با بررسی تفاوت‌ها، بیش از پیش با این کدهای مخصوص روی گوشی‌های موبایل آشنا شدیم. امیدواریم که این مقاله نزی مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای مشادهده دیگر مطالب آموزشی و کاربردی با بخش بلگ سایت فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل همراه باشید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 49
تاریخ : دوشنبه 22 دی 1399 زمان : 17:38 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

مقاله بهترین گوشی های آیفون برای بازی های موبایلی در رسانه مودینگ وی با هدف معرفی بهترین گوشی های آیفون که برای بازی های موبایلی مناسب هستند، منتشر شد. مودینگ وی در طی این مقاله به بررسی گوشی های آیفون مناسب گیم و بازی پرداخته است. از آنجا که علاقه به بازی های موبایلی روز به رزو بیشتر شده است، معرفی بهترین های آیفون قطعا به شما کمک خواهد کرد در حین خرید گوشی به نکات مهمتری دقت نمایید و انتخاب بهتری داشته باشید. برای مطالعه جزئیات این مقاله می توانید به لینک مستقیم زیر مراجعه نمایید.

لینک مستقیم: https://moddingway.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8/

لطفا با معرفی و اشتراک مقالات هاکان موبایل از ما حمایت نمایید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 36
تاریخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 زمان : 12:49 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

مقاله تحلیل آخرین اخبار گوشی آیفوندر سایت خبرپو در روزهای آخر آذرماه منتشر شد. در طی این مقاله که هدف آن بررسی و تحلیل آخرین اخبار گوشی های آیفون بود، خبرپو به بررسی و آنالیز تمام اخبار جدید این حوزه پرداخت و سایت هاکان موبایل را به عنوان بزرگ ترین مرجع اخبار گوشی آیفون در ایران و بهترین مرجع خرید این محصولات معرفی کرد. در حال حاضر فروشگاه هاکان موبایل یک مرجع موثق و قابل اطمینان برای خرید گوشی آیفون با قیمت بسیار مناسب در بازار ایران است. این فروشگاه به دلیل داشتن نماد اعتماد الکترونیکی ، قیمت های مناسب، ارسال سریع محصولات به سراسر کشور توانسته است محبوبیت زیادی را در میان مشتریان خود کسب نماید. جزئیات مقاله خبرپو را می توانید از طریق لینک مستقیم زیر مطالعه نمایید.

لینک مستقیم:https://khabarpu.com/rp/1607852984.htm

لطفا با معرفی و اشتراک مقالات هاکان موبایل از ما حمایت نمایید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 31
تاریخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 زمان : 15:55 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

مقاله بررسی پرفروش ترین گوشی های آیفون هاکان موبایل در سال 99 در سایت تدبیر 24 با هدف معرفی محبوب ترین گوشی های آیفون در سال 99 منتشر شد. تدبیر 24 در این مقاله به معرفی گوشی های آیفونی می پردازد که در ایران بسیار محبوب و خوش فروش هستند. و سایت هاکان موبایل را به عنوان مرجع خرید این گوشی ها معرفی نموده است. برای مطالعه جزئیات این مقاله می توانید از طریق لینک مستقیم زیر به سایت تدبیر 24 مراجعه نمایید و ضمن مطالعه مقاله با فروشگاه هاکان موبایل بیشتر آشنا شده و در صورت نیاز به گوشی آیفون به هاکان موبایل مراجعه نمایید

لینک مستقیم: http://tadbir24.ir/fa/news/121485

لطفا با معرفی و اشتراک مقالات هاکان موبایل از ما حمایت نمایید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 46
تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1399 زمان : 15:53 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

 

مقاله چرا فروش صابون های گیاهی در بازار در حال رشد است؟ در رسانه فردا نیوز با هدف معرفی مزیت ها و برتری های صابون های گیاهی و خواص معجزه گر آن در زیبایی منتشر شد. در این رسانه مزایا و خواص اعجازانگیز انواع صابون گیاهی برای پوست بیان شد و چند نمونه از صابون ها مانند صابون زردچوبه، عسل، قهوه و گل سرخ معرفی شد تا افراد با شناخت این صابون ها بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.  در این مقاله سیندرلا کالا به عنوان بزرگ ترین مرجع خرید انواع صابون گیاهی سیندرلا معرفی شد. شما هم می توانید با مراجعه به لینک مستقیم زیر، جزئیات این مطلب را بخوانید و با خواص و مزیت های صابون های گیاهی و انواع آن آشنا شوید.

لینک مستقیم:https://bit.ly/3fPbP8N

با همراهی و اشتراک گذاری مطالب این پیج از سیندرلا کالا حمایت نمایید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 35
تاریخ : یکشنبه 16 آذر 1399 زمان : 21:35 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

مقاله  آیفون، توسعه دهنده  فردای موبایل در رسانه  فردا نیوز با هدف معرفی و تحلیل گوشی های آیفون منتشر شده است. در این مطلب فردا نیوز به بررسی برند آیفون، کارایی و قابلیت های گوشی آیفون، برتری های گوشی های آیفون به نسبت سایر برندها پرداخته است. اگرچه شرکت های زیادی در حال تولید گوشی موبایل هستند و رقبا سرسختی مثل سامسونگ و شیائومی و هواوی در حال رقابت با آیفون هستند. اما این برند با قدرت بسیار زیادی توانسته است جایگاه خود را در میان مشتریان حفظ نماید.

شما می توانید جزئیات این مقاله بسیار خوب را از فردا نیوز و به راحتی از طریق کلیک روی لینک مستقیم زیر مطالعه نمایید.

لینک مستقیم این مطلب:https://bit.ly/2VlWCCw

لطفا با معرفی و اشتراک مقالات هاکان موبایل از ما حمایت نمایید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 36
تاریخ : شنبه 15 آذر 1399 زمان : 16:11 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

مقاله تحلیلی سیاست های شرکت آیفون در تولید موبایل در رسانه رجا نیوز با هدف معرفی سیاست های اجرایی شرکت اپل منتشر شد. رجا نیوز در این مطلب به بررسی روش ها و راهکارهای شرکت اپل برای افزایش قدرت برندینگ و فروش اشاراتی داشته است. در این مقاله رجا نیوز به برتری های برند آیفون در میان گوشی های موبایلی اشاره داشته و با بیان این مزیت ها سعی دارد دلیل گران بودن محصولات این برند را در میان سایر برندهای محبوب موبایل نشان دهد.

شما می توانید جزئیات این مطلب بسیار جذاب و تحلیلی را از طریق لینک مستقیم زیر از رسانه رجا نیوز مطالعه نمایید.

لینک مستقیم مطلب:https://bit.ly/36nWqcC

لطفا با معرفی و اشتراک مقالات هاکان موبایل از ما حمایت نمایید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 27
تاریخ : جمعه 14 آذر 1399 زمان : 17:19 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

در آشفته بازار تلفن همراه کشور، خرید کالای دست اول و اصلی همواره مهمترین دغدغه مشتریان بوده و خواهد بود. دیگر دوره خریدهای آسانی چون نوکیا 1100 گذشته است. امروز توجیه اقتصادیِ جا زدن گوشی‌های دست دوم به جای نو، یا لوازم جانبی غیراصلی و فیک به جای اصلی و اورجینال در برخی برندهای گرانقیمت و ارزشمند، سودجویان و سوداگران این بازار پر منفعت را وسوسه‌ی چنین اقدامی می‌کند. مطمئن‌ترین راه برای دوری از این دام‌ها، چیزی جز افزایش اطلاعات و دانش خود در رابطه با محصول مورد نظر نیست.

پس بهتر است یکبار برای همیشه به این پرسش پاسخ دهید که چگونه باید در هنگام خرید گوشی آیفون مراقب جیب خود باشید؟ در مقاله پیش رو به این مهم می‌پردازیم. نخست تعریف چند اصطلاح و مفهوم در رابطه با گوشی آیفون:

اصطلاحات رایج

آنلاک فکتوری (Factory Unlocked): گوشی‌های آیفون (و برخی برندهای دیگر) به دو صورت لاک و آنلاک توسط اپل عرضه می‌شود. گوشی‌های لاک تنها با سیم کارتی که درون گوشی از قبل قرار داده شده است قابل استفاده هستند و این کار تنها در کشورها و اپراتورهای طرف قرارداد اپل صورت می‌گیرد. اصطلاحاً این گوشی‌ها روی یک سیم کارت لاک هستند. اگر چنانچه بخواهید گوشی شما با همه اپراتورهای موبایل، از جمله اپراتورهای موبایل ایرانی، سازگار باشد باید نسخه آنلاک شده آن را تهیه کنید. در نسخه آنلاک فکتوری، هیچ سیم کارتی درون آیفون وجود ندارد و به محض قرار دادن سیم کارت درون گوشی، سیگنال شبکه قابل دریافت و گوشی قابل استفاده است.

 

آنلاک به وسیله اپراتور (Operator Unlocked): اگر گوشی روی یک سیم کارت لاک باشد، با پرداخت هزینه و مابه‌التفاوت قیمت خرید گوشی به اپراتور مربوطه می‌توان آن را آنلاک و sim-free کرد تا با هر سیم کارتی کار کند. به این گوشی‌ها اصطلاحاً «آنلاک شده به وسیله اپراتور» گفته می‌شود. البته از نظر مصرف کننده نهایی تفاوتی در گوشی آنلاک فکتوری و آنلاک بوسیله اپراتور دیده نمی‌شود و هر دو دارای یک کیفیت و یک مشخصات هستند.

 

گارانتی: اپل تغییراتی در تاریخ شروع گارانتی خود اعمال کرده است (کسب اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی آیفون) مبنی بر اینکه زین پس تاریخ شروع گارانتی از روز خرید دستگاه محاسبه میگردد، نه از روز نخستین اکتیو شدن آن. بنابر این چنانکه در اطلاع از گارانتی آیفون توضیح دادیم، فقط کافیست پیش از باز کردن و اکتیو کردن آیفون سریال آن را چک کنید و پس از مشاهده اکتیو نبودن آیفون دیگر تردیدی درباره کارکرده بودن آن نخواهید داشت.

 

اپل آی‌دی (Apple ID): اپل آی‌دی یا شناسه اپل نوعی حساب کاربری ویژه کاربران محصولات شرکت اپل است. شرکت اپل برای حفظ حق نشر آثاری که برای سیستم‌های عامل و پلت‌فرم‌های اپل عرضه می‌شود آن‌ها را برچسب‌گذاری می‌کند که هر شخص تنها بتواند با مشخصات خود آن را نصب کند. بدین معنی که هر کاربر٬ برای استفاده از آثار مختلف در دستگاه اپل خود٬ می‌بایست یک Apple ID ثبت کرده و از آن استفاده نماید. (منبع : ویکی‌پدیا)

شماره کارت مداری بین‌المللی یا ICC ID: هر سیم کارت شناسه‌ای منحصر بفرد دارد که طبق استاندارد خاصی تعیین می‌شود. این شناسه همان ICCID است. در گوشی‌های لاک، به دلیل منحصر بودن استفاده گوشی به همان سیم کارت خاص، ICCID در پشت جعبه گوشی هک شده است. داشتن شناسه ICC ID در پشت جعبه گوشی آیفون به معنی آنلاک فکتوری نبودن یا سیم لاک بودن آن است که البته برای فروش قبلاً توسط اپراتور آنلاک شده و تفاوتی در مشخصات و کیفیت آن وجود ندارد.

 

پارت نامبر (Part Number): پارت نامبر شناسه‌ای در پشت جعبه آیفون است که مشخص کننده کشور عرضه کننده آن دستگاه می‌باشد. برای مثال پارت نامبر LL/A مشخص کننده اینست که آیفون مورد نظر در کشور امریکا عرضه شده است یا پارت نامبر AE مربوط به کشور امارات متحده عربی می‌باشد. تفاوت گوشی‌های متعلق به پارت نامبرهای مختلف در اندازه جعبه است که خود ناشی از تفاوت در اندازه و شکل شارژر آنهاست. برای کشورهای مختلف شارژرهایی سازگار با پریز برق رایج آنها عرضه می‌شود. تفاوت دیگر در دفترچه راهنما است که به زبان کشور هدف نوشته شده است. ولی یک فرق مهم در پارت نامبر کشور امارات وجود دارد و آن اینکه آی دیوایس‌های کشور امارات فاقد FaceTime هستند.

 

مراقبت‌های پیش از باز کردن جعبه

 

زمانیکه جعبه گوشی آیفون به دست شما می‌رسد می‌توانید با چک کردن چند نکته ساده زیر از پشیمانی‌های بعدی پیشگیری کنید. در واقع پیش از باز کردن جعبه می‌توانید از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید:

1. به امضای اپل دقت کنید: امضای اپل عبارتی است که در همه محصولات اپل وجود دارد. در دیوایس‌های اپلی تولید شده در کشور چین، از جمله آی دیوایس‌ها این عبارت بصورت Designed by Apple in California Assembled in China ظاهر می‌شود. برخی لوازم جانبی مانند کابل‌های اصلی ممکن است در کشور ویتنام تولید شده باشند و بنابر این انتهای عبارت فوق به جای China کلمه Vietnam درج می‌شود. این عبارت در پشت جعبه همه آی دیوایس‌ها و نیز روی همه لوازم جانبی آن از قبیل ایرپاد، شارژر، کابل و خود گوشی وجود دارد. در موارد غیر اصلی اغلب با حروف در این جمله بازی می‌شود. مثلا به جای California نوشته می‌شود Califormia یا Californial. البته این روش صد در صدی و یقینی برای اطمینان از اصالت محصول نیست و بهتر است همراه سایر موارد دیده شود چرا که دیده شده است جنس تقلبی امضای اصلی اپل را داراست. بنابر این باید گفت با دیدن امضای تقلبی می‌توان به تقلبی بودن محصول پی برد ولی با دیدن امضای اصلی نمی‌توان به اصالت آن یقین پیدا کرد.

رازها و نکات خرید آیفون iPhone

درج کلمه Califorrnia به جای California روی کابل غیراصلی

 

2. حتماً به مشخصات مندرج در برچسب پشت جعبه گوشی دقت کنید: این مشخصات شامل مدل گوشی، رنگ و ظرفیت می‌باشد که در نمونه زیر عبارتست از آیفون 5s طلایی با ظرفیت داخلی 16 گیگابایت. این مورد برای اینست که بدانید محصول خریداری شده از نظر رنگ و حافظه داخلی همانی است که میخواستید.

رازها و نکات خرید آیفون iPhone

 

3. بررسی اکتیو شدن آیفون: برای اطمینان از اکتیو نبودن و کار کرده نبودن گوشی آیفون می‌توانید سریال آن را در سایت اپل در این آدرس وارد کرده و بررسی کنید. اگر چنانچه آی دیوایس شما قبلاً اکتیو شده باشد بلافاصله می‌توانید تاریخ پایان گارانتی را در این قسمت مشاهده کنید (مانند تصویر زیر). بدیهی‌ست یکسال پیش از تاریخ پایان برابر می‌شود با روزی که آن محصول از استورهای رسمی اپل خریداری شده است. ولی اگر محصول اکتیو نشده باشد این صفحه حاوی هیچ اطلاعاتی در این مورد نیست. آیفون های دارای ICCID غالباً اکتیو شده هستند. علت اینست که در هنگام آنلاک کردن توسط اپراتور، دستگاه باید اکتیو شود. بنابراین اگر آیفون شما دارای ICCID بود و در سایت اپل قبلا اکتیو شده بود این امر لزوما به معنی دست دوم بودن آن نیست.

طبق آنچه در تعریف گارانتی محصولات اپل ذکر کردیم، تاریخ شروع گارانتی آیفون از روز خرید آن از اپل استور محاسبه میگردد (نه از روز اکتیو کردن). از آنجاییکه لزوما تاریخ خرید با تاریخ اکتیو کردن یکی نیست و ممکن است بین آنها حتی ماه ها فاصله باشد، لذا اگر پس از اکتیو کردن دستگاه خود مشاهده کردید که تاریخ شروع گارانتی پیش از تاریخ اکتیو شدن به دست شما است، نگرانی به خود راه ندهید. این تاریخ مشخص کننده روز خرید از سیستم فروش اپل میباشد. نکته مهمی که اینجا مطرح میشود اینست که اگر خواهان آیفون اکتیو نشده و باز نشده هستید، کافیست پیش از باز کردن و اکتیو کردن آن، سریال مربوطه را به نحوی که توضیح دادیم چک کنید تا پیغام اکتیو نشده را مشاهده کنید.

 

4. پارت نامبر گوشی را چک کنید: اگر می‌خواهید گوشی شما پارت نامبر ایالات متحده باشد بدین معنی‌ست که باید در انتهای آن LL/A را ببینید. البته تاکید می‌کنیم که هیچ تفاوتی در کیفیت و خدمات پارت نامبرهای مختلف وجود ندارد (به جز یک مورد) و تفاوت اینها تنها در دو شاخه یا سه شاخه بودن شارژر آنهاست که برای مصرف کننده نهایی تنها با یک تبدیل قابل استفاده است. آن یک مورد استثناء در مورد پارت نامبرها مربوط می‌شود به پارت نامبر کشور امارات یا AE که گوشی‌های آن دارای سرویس فیس تایم (FaceTime) نیستند و این سرویس روی آنها فعال نمی شود. حساسیت برخی مشتریان روی پارت نامبر صرفاً جنبه روانی دارد و واقعاً هیچ تفاوتی جز در مورد کشور امارات بین سایر پارت نامبرها وجود ندارد. همین امر دستمایه برخی فروشندگان برای فروش گرانتر و غیرمنطقی آیفون می‌شود. (بیشتر بخوانید)

 

پس از باز کردن جعبه

 

تا اینجای کار با چک کردن‌های مرحله قبل خیالتان راحت شده است ولی برای تکمیل کار بد نیست به موارد زیر هم دقت فرمایید:

1. سیم کارت ایران را داخل دستگاه قرار دهید. به محض اینکه آنتن دریافت کردید میتواند خیالتان از بابت آنلاک بودن گوشی راحت شود. این آنلاک بودن بدون انقضاء و دائمی است.

2. به امضای اپل روی لوازم جانبی دقت کنید. عبارت Designed by Apple in California Assembled in China/Vietnam طوری قرار دارد که بدون باز کردن بسته بندی لوازمی چون ایرپاد و شارژر و کابل قابل خواندن است.

3. اگر گوشی شما اپراتور آنلاک باشد ممکن است در خشاب سیم کارت آن یک سیم کارت مربوط به اپراتور ارائه دهنده وجود دارد که ICCID مندرج در پشت جعبه مربوط به آنست. اگر سیم کارت دیدید نترسید! کلیه آیفون‌های بازار ایران به صورت آنلاک شده به دست مشتری می‌رسند. کافی‌ست سیم کارت خود را در آن قرار دهید و شروع به استفاده کنید.

4. بعضا دیده میشود که وضعیت دستگاه پیش از باز کردن جعبه در سایت اپل اکتیو نشده است و پیغام Please Activate Your iPhone به درستی نمایش داده میشود. ولی پس از اکتیو کردن آیفون، تاریخ پایان گارانتی کمتر یا حتی بیشتر از یک سال درج می شود. این اشکال از سوی سرورها و سیستم اپل است و گاهی بعد از چند روز، این تاریخ جابجا شده و تغییر میکند. اخیرا این مورد برای بسیاری از کاربران محترم اتفاق افتاده است و چنانچه در بخش کامنت های این برگه نیز می توانید مشاهده کنید، مایه نگرانی و اضطراب بسیاری گشته است. لذا شما خریدار محترم اگر خواهان آیفون اکتیو نشده هستید، مبنا را بر همان چیزی قرار دهید که در بررسی اکتیو بودن آیفون تحت عنوان اقدامات پیش از باز کردن جعبه عرض کردیم. قائدتاً تاریخ پایان گارانتی باید یکسال پس از آن باشد، اما در مواقعی چون موارد ذکر شده، اشکال از سوی سرورها و نرم افزارهای اپل است نه فروشنده. 

 

نکات پایانی:

 

1. واقعاً هیچ ترجیهی در داشتن یا نداشتن ICCID وجود ندارد. آیفون مورد نظر چه آنلاک فکتوری باشد و چه آنلاک شده به وسیله اپراتور، در نهایت با هر سیم کارتی کار می‌کند. اگر آیفون شما دارای ICCID است و با سیم کارت‌تان کار می‌کند، در واقع آنلاک شده است و این آنلاک شدن تاریخ انقضاء ندارد. شایعات مربوط به اختلاف کیفیت آنلاک‌ها و یا منقضی شدن آن در صورت آپدیت یا هر تغییر دیگری را جدی نگیرید. اما بعضا ICC  داشتن یا نداشتن گوشی، باعث اختلاف قیمت آنها در بازار شده است.

2. تفاوت در پارت نامبرهای مختلف منحصر می‌شود به همان مورد امارات که ذکر شد. دیگر پارت نامبرها تنها از نظر دو شاخه و سه شاخه بودن شارژر با هم متفاوت‌اند. در این مورد نیز نباید حساسیت داشت و تحت تاثیر تبلیغات برخی فروشندگان قرار گرفت. البته در بازار ایران در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق آیفون‌ها با پارت نامبر ایالات متحده عرضه می‌شوند.

3. با دقت در موارد و نکات گفته شده می‌توانید بدون شناخت و اعتماد به فروشنده، به بررسی اصالت محصول بپردازید و خریدی آرام و بدون استرس داشته باشید.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 36
تاریخ : جمعه 02 آبان 1399 زمان : 20:19 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر شما به تازگی یک گوشی آیفون خریداری کرده اید مطمئنا هیجان زده اید ولی نمیدانید که چه باید بکنید. برای اولین استفاده از این گوشی نیاز دارید تا کارهایی انجام دهید که ممکن است برای کسانی که اولین بار است این کار را انجام می دهند گیج کننده و خسته کننده باشد،اما نگران نباشید ما در اینجا مطلبی را برای شما آماده کرده ایم و در آن ۹ کار مهمی که قبل از اولین استفاده گوشی آیفونتان باید انجام دهید را به شما آموزش دهیم، با ما باشید.


۱-ایجاد یک حساب در apple
برای فعال سازی بسیاری از امکانات گوشیتان (آیتونز،اپ استور،….) شما باید یک حساب کاربری در apple داشته باشید. برای این کار شما می توانید به صفحه مربوطه در وبسایت اپل  مراجعه کنید و یا هنگامی که برای اولین بار گوشی آیفونتان را روشن می کنید از شما خواسته می شود که این کار را انجام دهید. برای ایجاد یک ID شما به یک ایمیل نیاز دارید، بنابراین یک ایمیل برای اولین استفاده از گوشیتان به یاد داشته باشید.

 

اما اگر شما پیش از این یک دستگاه IOS دار و یا یک ID اپل دارید، تنها کاری که باید انجام دهید، همگام سازی دستگاه جدیدتان با دستگاهای قدیمی بوسیله Iclode است. با این کار ممکن است اطلاعاتی که در دستگاه های قبلی داشته اید به وسیله دستگاه جدید دانلود شود. زمانی که شما برای اولین بار در گوشی ایفونتان sign in می کنید، این زمان بهترین موقع برای وارد کردن اطلاعات کارت اعتباریتان است تا بعدا بتوانید ازاین کارت برای خرید آهنگ و برنامه اقدام نمایید.


اما اگر شما مایل به انجام این کار نیستید می توانید آن را بعدا هم با رفتن به آدرس زیر در گوشیتان انجام دهید.

    Settings > iTunes & App Store > Apple ID > View Apple ID > Payment Information

 

2-یاد گرفتن ترفندهای استفاده سریع از گوشی
منظور ما حفظ کردن لیست کامل حرکت های لمسی ای که می توانید انجام بدهید نیست، اما شما باید حداقل حرکت هایی که به شما کمک می کنند تا در گوشیتان چرخی بزنید را بدانید.


باز کردن اپلیکیشن ها
این کار بسیار ساده است، برای باز کردن یک اپلیکیشن تنها کافی است با انگشتتان روی آیکون آن کلیک کنید، و اگر به اپلیکیشنی که در صفحه ای دیگر قرار دارد نیاز دارید کافی است برای رفتن به آن صفحه، انگشتتان را در جهت مخالف روی نمایشگر گوشی بکشید. مثلا برای رفتن به صفحه سمت راست، انگشتتان را به طرف چپ بکشید یا به اصطلاح به سمت چپ Swipe کنید.


جابه جا کردن و پاک کردن برنامه ها

 

ایجاد حساب در apple, ترفندهای موبایل

 

اگر شما انگشتتان را روی آیکون یکی از برنامه ها نگه دارید، ناگهان همه آیکون ها می لرزند و سپس شما می توانید آیکون ها را جابه جا کنید. برای پاک کردن هم کافی است بر روی علامت X بالای آیکون آن اپ کلیک کنید.(آیکون هایی که بالایشان علامت X نباشد برنامه های پیش فرض هستند و نمی توانید آن ها را پاک کنید.)

 

جستجو کردن

 

ایجاد حساب در apple, ترفندهای موبایل

 

هنگامی که در صفحه خانگی یا home Screen به سر می برید با کشیدن انگشت از بالا به پایین یا به اصطلاح با سوایپ کردن به پایین، می توانید کادر جستجو را مشاهده کنید که در این کادر می توانید هر چیزی را از قبیل برنامه و مخاطب و …. را جستجو کنید و به سرعت آن را پیدا کنید.

 

دسترسی به مرکز کنترل

با سوایپ کردن از پایین ترین قسمت صفحه نمایش به سمت بالا، شما به مرکز کنترل(control center) درسترسی پیدا می کنید. برای سوایپ کردن و دسترسی به این قسمت فرقی ندارد که شما در صفحه قفل باشید یا در صفحه خانگی و البته این ویژگی در اکثر برنامه ها هم کار می کند. همچنین می توانید برای دسترسی این قسمت به آدرس Settings > Control Center بروید.

امکاناتی که در این منو به آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد شامل موارد زیر می باشند.

 

    Airplane mode, WiFi, Bluetooth, do not disturb, portrait orientation, brightness, music ,AirDrop, flashlight, timer, calculator, your camera

 

مرکز اعلانیه ها

با سوایپ کردن از بالاترین قسمت صفحه نمایش گر به سمت پایین، مرکز اعلانیه ها مشاهده می شود. در این قسمت شما تماس های از دست رفته، پیام ها، ایمیل ها و… را مشاهده می کنید. همچینین هشدارها و یادآوری ها، مناسبت های موجود در تقویم و اخطارها و پیام های اپلیکیشن ها را می توانید در این قسمت مشاهده کنید. برای پیکربندی این قسمت می توانید به مسیر Settings > Notification Center بروید.

 

3-ایجاد یک حساب برای ایمیل

بر روی اپلیکیشن Mail کلیک کنید تا یک ایمیل برای تلفن جدیدتان ایجاد کنید.به سادگی انتخاب سرویس موردنظر و وارد کردن آدرس و رمزعبور ایمیتان.اما اگر سرویس دهنده دیگری مدنظرتان است تنها کافی است بر روی کزینه Others در انتهای لیست کلیک کنید و اطلاعات مربوط به سرویس دهنده و ایمیلتان را وارد کنید.

 

 

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 35
تاریخ : پنجشنبه 01 آبان 1399 زمان : 12:05 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

براي شما هم پي اومده که گوشي آيفونتون به اينترنت وصل نشه؟ در اين مواقع چيکار کردين؟ خواستين موهاي خودتون رو بکشين يا جيغ بزنين؟ اخه مگه ميشه آيفون با اون عظمتش ، به اينترنت وصل نشه؟؟؟??????

گاهي کاربران آيفون از مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون ?? صحبت مي‌کنند. با اينکه اين نوع از تلفن همراه، از موارد پر طرفدار است اما مانند هر فناوري ديگري ممکن است با مشکلاتي روبه رو شود. خوب است بتوانيم مشکلات رايجي که به وجود مي‌آيد را حل کنيم تا بتوانيم از تلفن همراه خود استفاده‌ي بهتري داشته باشيم. در اين مطلب به حل مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون با واي فاي، همراه اول، ايرانسل و… خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

مشکل در اتصال آيفون به شبکه 3G و 4G

در برخي از شرايط مشاهده شده که مشکل اتصال آيفون‌هاي اپل به شبکه‌هاي 3G و 4G با يک ريستارت ساده حل مي‌شود. از آنجايي که شبکه‌هاي 3G و 4G مربوط به اتصال دستگاه به موبايل ديتا هستند و با سيم کارت شما ارتباط مستقيمي دارند، حتما بايد عدم وجود مشکل در سرويس‌دهي اپراتور خود را نيز بررسي کنيد. بنابراين توصيه مي‌کنيم که ابتدا سيم کارت خود را در يک گوشي ديگر مورد آزمايش قرار دهيد. چنانچه سيم کارت شما در گوشي دوم به شبکه 3G يا 4G متصل شد، مطمئن خواهيم بود که مشکل از سوي آيفون شماست. بنابراين حال مي‌توانيم وارد مرحله بعدي تست شويم.

در مرحله بعد بايد بخش تنظيمات يا Settings آيفون خود را بررسي کنيد. بدين منظور وارد بخش Settings دستگاه شده و گزينه Cellular را انتخاب نماييد. مطمئن شويد که اتصال شما در اين قسمت فعال است. دقت داشته باشيد که اگر در حال مسافرت هستيد و از کشور خارج شده‌ايد بايد تنظيمات اين بخش را بر روي گزينه Data Roaming قرار دهيد. بدين منظور وارد بخش Settings و سپس Cellular شده و گزينه Data Roaming را فعال نماييد. اگر مشکل از موارد نامبرده شده نبود و تنظيمات اولين اين بخش از آيفون شما مشکلي نداشت وارد مرحله بعدي شويد. مجددا توصيه مي‌کنيم که حتما از سرويس‌دهي اپراتور خود اطمينان حاصل نماييد.

در مرحله بعد بايد به روز بودن اطلاعات شبکه حامل يا اپراتور خود را بررسي کنيد. در برخي از شرايط ممکن است در شرايطي به روز رساني‌هايي ارائه شود که دستگاه شما به شبکه اينترنت متصل نيست. در اين شرايط شما از به روز رساني ارائه شده استفاده نکرده‌ايد و اين موضوع مي‌تواند در روند اتصال دستگاه به شبکه‌هاي ارتباطي اختلال ايجاد کند. به منظور بررسي اين موضوع وارد بخش Settings شده و گزينه General و به دنبال آن About را انتخاب کنيد. اگر در اين قسمت به روز رساني مشاهده کرديد سريعا نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کنيد. شما با مراجعه به بخش Settings و سپس General و به دنبال آن About قادر خواهيد بود که در کنار گزينه Carrier نسخه يا ورژن تنظيمات اپراتور دستگاه خود را مشاهده کنيد.

تعميرات اپل

اما اگر به روز رساني در اين قسمت ارائه نشده بود و يا با نصب آخرين به روز رساني هم مشکل اتصال آيفون شما به شبکه 3G يا 4G رفع نشد، احتمالا مشکل از سيستم عامل دستگاه شماست. اين احتمال وجود دارد که سيستم عامل آي او اس آيفون شما به روز نباشد و منجر به بروز اين مشکل گردد. به منظور بررسي اين موضوع وارد بخش Settings و سپس General شويد و گزينه Software Updates را انتخاب کنيد. در اين شرايط پس از مدت زمان کوتاهي دستگاه به روز بودن يا نبودن سيستم عامل خود را گزارش مي‌کند. اگر سيستم عامل آي او اس آيفونتان به روز نبود، سريعا نسبت به دانلود و نصب جديدترين نسخه از آن اقدام کنيد.

اگر باز هم مشکلتان برطرف نشده توصيه مي‌کنيم که آخرين نسخه از فايل پشتيبان دستگاه خود يا اصطلاح بک‌آپ آن را مجددا بازيابي کنيد. در اين شرايط احتمالا مشکل مورد نظر رفع مي‌شود. اگر با انجام اين کار باز هم آيفون شما در اتصال به شبکه 3G يا 4G با مشکل مواجه شد با متخصصين موبايل کمک ارتباط برقرار کنيد.

پيشنهاد ويژه : خريد گوشي آيفون با قيمت زير کل بازار. اين تبليغ نيست حتما قيمت ها را مقايسه کنيد.

 

مشکل در اتصال آيفون به شبکه واي‌فاي

اگر آيفونتان در اتصال به شبکه واي‌فاي با مشکل مواجه شده به راحتي مي‌توانيد دريابيد که آيا مشکل مورد نظر مختص آيفون شماست و يا شبکه واي‌فاي مورد نظر مختل شده است. بدين منظور مي‌توان ساير دستگاه‌هاي هوشمند موجود در منطقه را به شبکه واي‌فاي متصل کرد و اين مورد را بررسي نمود. بنابراين در مرحله نخست از اين موضوع مطمئن شويد که آيفون شما در اتصال به شبکه واي‌فاي مورد نظر دچار مشکل شده است. پس از بررسي اين موضوع و اطمينان حاصل کردن از آن بايد چند مرحله را طي کرده و بدين صورت سعي در رفع مشکل ايجاد شده داشته باشيد.

مشکل در اتصال آيفون iphone no internet

 

ابتدا وارد بخش Settings آيفون خود شده و گزينه Wi-Fi را انتخاب کنيد. روشن بودن اتصال واي‌فاي دستگاه خود را مورد بررسي قرار داده و سپس مطمئن شويد که دستگاهتان به شبکه واي‌فاي مورد نظر متصل است. همچنين قدرت سيگنال شبکه واي‌فاي مورد نظر را هم بررسي کنيد. اگر تمامي موارد مورد نظر بررسي شد و مشکلي در آن‌ها وجود نداشت توصيه مي‌کنيم که آيفون شبکه واي‌فاي مد نظر را از ليست موجود حذف نماييد. اين کار با استفاده از انتخاب گزينه Forget Network انجام مي‌شود. پس از اين کار، آيفون خود را ريستارت نماييد و مجددا به بخش Settings و سپس Wi-Fi مراجعه کنيد. در اين لحظه بار ديگر به شبکه واي‌فاي مورد نظرتان متصل شويد. احتمالا با انجام اين کار مشکل عدم اتصال دستگاه به شبکه واي‌فاي مقصد رفع مي‌شود.

حل مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون با ريستارت کردن

به هنگام وصل نشدن اينترنت آيفون اولين چيزي که به ذهن مي‌رسد ري استارت کردن دستگاه است. در بسياري از مواقع با يک بار خاموش و روشن کردن دستگاه مشکل وصل نشدن اينترنت حل مي‌شود. براي اين کار دکمه پاور آيفون را نگه داريد تا زماني که Slide to Power Off ظاهر شود سپس آن را به سمت راست بکشيد، دستگاه خاموش مي‌شود سپس آن را مجددا روشن کنيد. همچنين به بخش تنظيمات رفته و مطتن باشيد که داده‌ي تلفن همراه شما روشن است. اين موضوع بسيار ساده‌اي است اما ممکن است اتفاق بيفتد.

مشکل اتصال به اينترنت آيفون به علت محدوده جغرافيايي

براي رفع مشکل اتصال به اينترنت آيفون ابتدا بايد مطمئن شويد که منبع مشکل شما اتصال ديتا شماست. در صورتيکه اتصال ديتا شما روشن است و در گوشه‌ي بالا و سمت چپ علامت 4G/LTE را نمي‌بينيد داده‌ي تلفن همراه شما کار نمي‌کند. البته اين ممکن است به دليل موقعيت مکاني شما هم باشد و يا يک مشکل داخلي در تلفن شما. گاهي هم شايد نماد 4G را ببينيد اما باز هم اينترنت کار نکند. در اينصورت با ما همراه باشيد تا راه حل وصل نشدن اينترنت آيفون را به شما بگوييم.

گاهي ممکن است اينترنت فقط در يک نرم افزار خاص مثلا واتس اپ و يا سافاري کار نکند. در اين صورت راه‌حل‌هاي اين مطلب به درد شما نمي‌خورد. ممکن است اين مشکل با نصب مجدد آن برنامه حل شود اما در هر صورت مشکل کلي تلفن شما نيست.

خاموش کردن Wi-Fi Calling براي رفع مشکل وصل نشدن آيفون به اينترنت

براي حل مشکل اتصال به اينترنت آيفون Wi-Fi Calling را خاموش کنيد.

Wi-Fi Calling يک ويژگي خوب است که اگر تلفن شما تشخيص دهد که از طريق Wi-Fi مکالمه‌ي بهتري خواهيد داشت تماس تلفني معمولي را به تماس اينترنتي تبديل مي‌کند. اما Calling Wi-Fi در طول عمر خود داراي مشکلات مختلفي بوده است، از جمله کار نکردن، مگر اينکه در حالت هواپيما باشيد يا در اتصال همزمان با اتصال به داده‌ها تداخل نداشته باشيد.

مساله‌ي بعدي دقيقا مشکل ماست زيرا فعال بودن Wi-Fi Calling ممکن است اجازه ندهد اتصال داده کار کند و بالعکس. بنابراين اگر مي‌خواهيد از داده‌ي همراه استفاده کنيد Wi-Fi Calling را خاموش کنيد.

براي انجام اين کار به Settings -> Phone -> Wi-Fi Calling رفته و Wi-Fi Calling را خاموش کنيد.

وصل نشدن اينترنت آيفون

حل مشکل اتصال آيفون به اينترنت با وارد کردن مجدد سيم کارت

راه بعدي براي حل مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون اين است که سيم کارت خود را مجددا وارد کنيد.

يکي از اولين مواردي که بايد امتحان کنيد حذف و نصب مجدد سيم کارت است. اگرچه بعيد است که کارت در داخل تلفنتان کثيف يا داراي گرد و غبار باشد، اما نصب مجدد آن تلفن شما را مجبور به خواندن مجدد کارت مي‌کند و مي تواند داده‌هاي تلفن همراه را دوباره راه اندازي کند.

وصل نشدن اينترنت آيفون

خب چگونه اينترنت گوشي اپل را فعال کنيم؟ براي انجام اين کار طبق مراحل زير پيش برويد:

آيفون خود را خاموش کنيد.

سيم کارت را برداريد.

سيم کارت را دوباره وارد کنيد.

تلفن خود را دوباره روشن کنيد.

خاموش کردن رومينگ براي رفع مشکل اينترنت گوشي آيفون

براي رفع مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون راه بعدي روشن کردن Data Roaming است.

ممکن است که اين روش زياد مناسب به نظر نرسد اما بسياري از افرادي که با مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون مواجه شده‌اند، اين راه حل قابل اعتماد را پيدا کرده‌اند. گاهي پس از به‌روز رساني‌هاي خاص iOS، برخي از دستگاه‌ها با مشکلاتي مواجه شده‌اند که باعث شده سيستم عامل هنگام رومينگ هنگ کند.

رفع مشکل اتصال به اينترنت آيفون

اگر فکر مي‌کنيد با همچين مشکلي روبه رو شده‌ايد براي رفع آن به Settings -> Mobile Data -> Mobile Data Options رفته و Data Roaming را روشن کنيد. سپس دستگاه خود را مجددا راه اندازي کنيد.

مشکل اينترنت همراه اول آيفون

اين راه حل براي يک اشکال موقتي است و اميدواريم با همين روش حل شود اما اگر به خارج از کشور سفر مي‌کنيد فراموشتان نشود که رومينگ خود را خاموش کنيد تا با صورتحساب تلفن نجومي روبه رو نشويد.

اينترنت آيفون قطع شده است؟ تنظيمات شبکه را ريست کنيد

اگر با مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون رو به رو هستيد و هنوز راه حل مناسبي براي آن پيدا نکرده ايد اين راه را امتحان کنيد.

تنظيمات شبکه را به تنظيمات اوليه برگردانيد. در اينصورت احتمالا در صورتي که مشکلات واي فاي هم در دستگاه شما موجود باشد، برطرف شود. براي اين کار طبق مراحل زير پيش برويد.

به Setting برويد.

مشکل اينترنت همراه اول آيفون

به پايين صفحه رفته و وارد منوي General شويد.

اينترنت آيفون قطع شده است

روي گزينه‌ي Reset تپ کنيد.

اينترنت آيفون قطع شده است

گزينه‌ي Reset Network Settings را انتخاب کنيد.

اينترنت ايفون بالا نمياد

پسورد خود را وارد کنيد.

اينترنت ايفون بالا نمياد

بر روي Reset Network Settings تپ کنيد تا مجوز ريست کردن را به سيستم بدهيد.

مشکل اينترنت ايرانسل در آيفون

اينترنت آيفون وصل نمي‌شود؟ حالت هواپيما به شما کمک ميکند

اگر همچنان با مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون مواجه هستيد اين بار حالت هواپيما را در دستگاه خود تغيير دهيد. براي اين کار مراحل زير را انجام دهيد.

دکمه‌ي اسکرين را به سمت بالا بکشيد تا Command Center باز شود.

رفع مشکل lte در ios

Airplane Mode را انتخاب کنيد.

رفع مشکل lte در ios

چند لحظه صبر کنيد تا راديوهاي آيفون خاموش شود.

مشکل اتصال به اينترنت در ios

دوباره روي نماد Airplane Mode ضربه بزنيد.

صبر کنيد تا دستگاه دوباره وصل شود.

بروزرساني Carrier براي حل مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون

مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون مانند مشکل قطع و وصل شدن به هات اسپات آيفون، راه حل‌هاي زيادي دارد. يکي از اين راه‌حل‌ها، چک کردن به روز رساني‌هاي Carrier است.

وارد Setting شويد.

مشکل اتصال به اينترنت در ios

وارد منوي General شويد.

مشکل اتصال گوشي آيفون به wifi

وارد منوي About شويد.

مشکل اتصال گوشي آيفون به wifi

چند لحظه صبر کنيد. اگر صفحه‌اي با عنوان Carrier Settings Update دريافت کرديد روي Update کليک کنيد.

رفع مشکل قطع شدن اينترنت آيفون با بروزرساني گوشي

اگر به روز رساني Carrier وجود نداشت براي حل مشکل قطع شدن اينترنت آيفون، به روزرساني‌هاي iOS را بررسي کنيد.

براي اين کار وارد تنطيمات شويد.

مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون

وارد منوي General شويد.

مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون

در زير General روي Software Update کليک کنيد.

مشکل اينترنت ايرانسل در آيفون

اگر به روزرساني موجود است، آن را نصب کنيد. تلفن شما در طي اين فرآيند مجدداً راه اندازي مي شود.

چگونه اينترنت آيفون را فعال کنيم؟ با بازگشت به تنظيمات کارخانه

راه حل بعدي براي حل مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون تهيه نسخه پشتيبان و تنظيم مجدد کارخانه است. توجه کنيد در اين روش شما کليه اطلاعات خود را بر روي گوشي از دست مي دهيد پس در انتخاب آن دقت نماييد.

iPhone يا iPad خود را به رايانه متصل کنيد و يک نسخه پشتيبان از iTunes دستگاه خود ايجاد کنيد. اطمينان حاصل کنيد که يک نسخه پشتيبان رمزگذاري شده ايجاد کرده‌ايد. نسخه هاي پشتيبان رمزگذاري شده  فقط داده‌هاي Health و Keychain را ذخيره مي‌کنند.

مشکل اينترنت ايرانسل در آيفون

پس از اتمام تهيه نسخه پشتيبان، دکمه “Restore Backup” را فشار دهيد.

اينترنت ايفون بالا نمياد

پس از پايان کار بررسي کنيد که مشکل حل شده است يا خير.

استفاده از حالت Like New  براي رفع مشکل اتصال به اينترنت در iOS

مي‌توانيد تلفن خود را در حالت Like New قرار دهيد، که ممکن است برنامه يا خدمتي را که باعث به هم ريختن داده‌هاي تلفن همراه شما شده است حذف کند. اگر مي‌خواهيد اين کار را انجام دهيد، حال نسخه پشتيبان تهيه کنيد.

وارد Setting شويد.

اينترنت ايفون بالا نمياد

وارد منوي General شويد.

رفع مشکل اتصال به اينترنت آيفون

روي Reset کليک کنيد.

رفع مشکل اتصال به اينترنت آيفون

روي Erase All Content and Settings تپ کنيد.

وصل نشدن اينترنت آيفون

رمز عبور خود را وارد کنيد.

وصل نشدن اينترنت آيفون

روي Erase iPhone کليک کنيد.

مشکل اتصال گوشي آيفون به WiFi

اگر گوش آيفون شما به Wifi وصل نمي‌شود نگران نباشيد حل اين مشکل به پيچيدگي حل مشکل وصل نشدن آيفون به اينترنت همراه نيست و آسان تر از آن است. ما بايد همه چيز را بررسي کنيم و تلفن را مجددا راه اندازي کنيم.

وصل نشدن اينترنت آيفون

براي اين کار به Settings > Wi-Fi رفته و چک کنيد که Wifi شما روشن است و سپس مطمئن شويد که شما به شبکه محلي خودتان متصل هستيد. (به هيچ عنوان نبايد به شبکه‌هاي ناشناس متصل شويد و اگر اين اتفاق افتاده است همين حالا اتصال را قطع کنيد) اگر اين موارد صحيح هستند شما با يک دستگاه ديگر اتصال شبکه‌ي خود را بررسي کنيد اگر با دستگاه ديگر هم اتصال برقرار نبود مشکل از گوشي شما نيست و بايد مودم شما بررسي شود و يا با ارائه دهنده‌ي پهناي باند خود تماس بگيريد.

اگر مشکل از تلفن شما بود يک بار آن را Reboot کرده و مجددا از طريق Setting>Wifi اقدام به روشن کردن Wifi کنيد.

پاک کردن پروفايل VPN براي مشکل اتصال آيفون به اينترنت

اين روش حل کردن مشکل اتصال آيفون به اينترنت براي زماني است که از VPN استفاده مي‌کنيد.

به Setting گوشي خود رفته و سپس در منوي General وارد قسمت VPN شويد.

رفع مشکل lte در ios

در صفحه‌ي مربوط به VPN به قسمت Profile رفته و تمام موارد موجود را پاک کنيد.

گوشي آيفون خود را خاموش کرده و پس از 10 ثانيه مجددا آن را روشن کنيد و ببينيد مشکل اينترنت همراه اول آيفون حل شده است يا خير.

وصل نشدن آيفون به اينترنت ايرانسل و همراه اول

گاهي در گوشي آيفون با مشکل وصل نشدن گوشي به اينترنت همراه اول و ايرانسل روبه رو مي‌شويم براي حل اين مشکل به صورت زير اقدام کنيد.

به قسمت Setting رفته و وارد منوي Cellular  شويد سپس گزينه Cellular Data Option را انتخاب کنيد.

وصل نشدن آيفون به اينترنت همراه اول

حال بر روي  Cellular Data Network ضربه بزنيد.

وصل نشدن آيفون به اينترنت همراه اول

حال براي رفع مشکل اينترنت ايرانسل در آيفون در صفحه Cellular Data Network بر روي Reset Setting ضربه بزنيد.

قيمت گوشي آيفون 8 در سال 99

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 2

بازدید : 144
تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 18:03 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

گوشی های آیفون اپل به دلیل محبوبیت بالایی که دارند ، همواره مورد پسند افراد خوش سلیقه هستند. اگرچه قیمت گوشی آیفون بالاتر از سایر برندهاست اما باز هم با یک هزینه مناسب تا 20 میلیون تومان می توان مدل های مختلف این برند را خریداری کرد. در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت دلار ، مدل های میان رده و بالارده آیفون پرفروش تر هستند. اما در میان گوشی های پرچمدار نمی توان با 20 میلیون تومان هیچ کدام از گوشی های آیفون را خریداری کرد.با ما همراه باشید با خرید گوشی آیفون با قیمت زیر 20 میلیون تومان.

دنبال خرید لپ تاپ گیمیگ و حرفه ای هستی؟ میخوای بهترین مرجع خرید لپ تاپ رو بهت معرفی کنم؟ فروشگاه ژینال محصولاتش رو با قیمت عمده و خیلی مناسب به فروش می رسونه حتما از فروشگاهشون دیدن کنید: خرید لپ تاپ استوک از ژینال

بهترین گوشی های اپل زیر 20 میلیون تومان در سال 99

گوشی آیفون se 2020

این گوشی در حال حاضر در رنج قیمت 15 تا 17 میلیون تومان عرضه می شود. اما برای دریافت قیمت روز گوشی آیفون se 2020 می توانید به فروشگاه هاکان موبایل مراجعه کنید.

آیفون SE 2020 ارزان‌ترین آیفونی است که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم. اگر عاشق آیفون هستید و طراحی قدیمی این مدل شما را اذیت نمی‌کند بی‌شک با گزینه بسیار خوبی مواجه هستید. اپل در واقع پردازنده آیفون 11 را در بدنه آیفون 8 قرار داده تا با یک گوشی فوق سریع اما جمع‌وجور مواجه باشیم. توجه کنید که با توجه به نبود درگاه کارت حافظه خرید نسخه ۶۴ گیگابایتی را توصیه نمی‌کنیم.

  • صفحه‌نمایش: ۴.۷ اینچی – IPS LCD – وضوح ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل

  • نرم‌افزار: iOS 13 با پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی

  • پردازنده: اپل A13 Bionic – شش هسته‌ای ۲.۶۵ گیگاهرتزی – پردازنده گرافیکی ۴ هسته‌ای اپل

  • رم و حافظه داخلی: ۳ گیگابایت رم – ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی NVMe

  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسلی f/1.8 – فیلم‌برداری 4K

  • دوربین سلفی: ۷ مگاپیکسلی f/2.2 – فیلم‌برداری 1080p

  • باتری: ۱۸۲۱ میلی‌آمپرساعتی – شارژ سریع ۱۸ واتی

از دیگر محصولات برجسته شرکت اپل گوشی های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس می باشد که در سپتامبر ۲۰۱۷ در کالیفرنیایی آمریکا از آن ها رونمایی کرد. رونمایی از این دو محصول همزمان با رونمایی iPhone XR صورت گرفت که شرکت آپل برای اولین بار از بیشترین تعداد اسمارت فون های خود رونمایی کرده است.

گوشی آیفون 8 اپل

گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس در حقیقت جایگزین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هستند، هرچند که از نظر شکل ظاهری و طراحی با همدیگر تفاوتی ندارند اما قابلیت های به آیفون ۸ اضافه شده است. این گوشی برای افرادی مناسب است که به گوشی های کوچک خوش دست علاقه دارند و یا به محصولات آپل علاقه مند هستند اما نمی توانند گوشی های جدید اپل با قیمت بالا را خریداری نمایند. در ادامه می خواهیم بیشتر شما را با مشخصات گوشی موبایل آیفون ۸ آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی آیفون ۸

مشخصات فنی گوشی آیفون ۸ که باید بدانید

 یکی دیگر از گوشی های آیفون پر طرفدار است. این گوشی در رنج قیمت 14 تا 15 میلیون تومان عرضه می شود. از مشخصات بارز این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد.گوشی Apple iPhone 8 از دیگر محصولات محبوب اپل می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. اگر قصد خرید این تلفن همراه را دارید به شما پیشنهاد می کنیم به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با مشخصات این محصول بیشتر آشنا شوید.

طراحی  زیبا و شکیل گوشی آیفون ۸

اسمارت فون آیفون ۸ از نظر شکل ظاهری با اسمارت فون های ۷ تفاوتی را ندارند. این گوشی دارای وزنی در حدود ۱۴۸ گرم می باشد و در ابعادی ۱۳۸٫۴ × ۶۷٫۳ × ۷٫۳ میلی متری تولید و عرضه شده است. این گوشی برخلاف مدل های جدید آیفون از طراحی لبه به لبه برخوردار نیستند بلکه دارای Touch ID Home و دارای حاشیه هایی در بالا و پایین صفحه می باشد. همچنین اسمارت فون آیفون ۸ از قابلیت تشخیص چهره Face ID)) برخوردار نیست چرا که دارای سیستم دوربین TrueDepth نمی باشد، اما از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

طراحی گوشی آیفون ۸

 برای ساخت بدنه iPhone 8 از ترکیب فلز و شیشه استفاده شده است که بر طبق گفته های شرکت اپل از سخت ترین شیشه های ممکن می باشد که تاکنون برای ساخت اسمارت فون ها استفاده شده است. این گوشی ها نیز مانند سایر محصولات جدید اپل در برابر نفوذ ذرات گرد و غبار و آب بسیار مقاوم هستند و می تواند فشار آب را در عمق ۱٫۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه تحمل کند. البته قابل ذکر است که به مرور زمان این قابلیت ها نیز کاهش پیدا می کنند. به علاوه پوشش بکار برده در این گوشی نه تنها آن را در برابر ضربه های خارجی مقاوم نساخته بلکه بر میزان شکنندگی این دستگاه نیز افزوده است.

صفحه نمایش آیفون ۸

صفحه نمایش آیفون ۸ ، ۴٫۷ اینچی بوده و دارای وضوح ۱۳۳۴ × ۷۵۰ پیکسل است. گوشی Apple iPhone 8 مجهز به پنل LCD است که آخرین مدل آیفون مجهز به این پنل می باشد. از دیر قابلیت های این دستگاه می توان به تغییر خودکار دمای رنگ اشاره کرد، به صورتی که یکی از بهترین نمونه های LCD در نمایش دقیق رنگ ها به شمار می آید. دلیل این امر آن است که برای ساخت این اسمارت فون از قابلیت True Tone استفاده شده که به تنظیم شدت نور پنل و رنگ کمک می کند.

صفحه نمایش گوشی آیفون ۸

 با فعال بودن این قابلیت در آیفون ۸ در هنگام قرار گرفتن در هر محیطی با توجه به شدت و دمای نور نمایشگر را به صورت خودکار تنظیم می کند. این ویژگی در اسمارت فون iPhone 8 باعث می شود که چشمان کاربر به راحتی خود را با نمایشگر وفق دهد و دچار خستگی چشم نشود.

نرم افزار و رابط کاربری آیفون ۸

گوشی اپل آیفون ۸ نیز با سیستم عامل iOS 11 وارد بازار شده است. از جمله قابلیت هایی که گوشی های آیفون را از دیگر برندها جدا می کند یکپارچگی iOS و سخت افزار استفاده شده در آن می باشد. هر ساله این نسخه دچار تغییراتی شده و قابلیت های جدیدی به آن افزوده می شود.

از جمله مواردی که باعث بهبود رابط کاربری شده است می توان به بازطراحی شدن اپلیکیشن های اپ استور و اپل موزیک اشاره کرد. به علاوه از دیگر تغییرات اضافه شده به این سیستم عامل افزودن کیبورد استاندارد فارسی به آن می باشد که باعث خوشحالی بسیار از کاربران فارسی شده است. این کیبورد از تمامی قابلیت های صفحه کلید استاندارد فارسی مانند تایپ اعداد فارسی، نیم فاصله و سایر موارد دیگر برخوردار می باشد.

 

دوربین iphone 8 

از دیگر ویژگی های اسمارت فون های ۸ دوربین آن می باشد. این محصول دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. اگر چه امروزه بیشتر گوشی های هوشمند به دوربین های دوگانه مجهز هستند، اما دوربین آیفون ۸ از قابلیت بالایی برخودار است و بسیاری از کاربران استفاده از این گوشی را ترجیح می دهند چرا که می توانند عکس های با کیفیتی را ثبت کنند. از جمله قابلیت های دوربین این گوشی هوشمند می توان به فوکوس خودکار در کنار لرزش گیر اپتیکال، فلش دوال تن ۴ گانه، ثبت ویدیوهای ۴k و تصاویر ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. از دیگر ویژگی های بارز این دوربین قابلیت پشتیبانی از HDR در حالت عکاسی معمولی و پانوراما است.

دوربین سلفی iPhone 8 مجهز به یک حسگر ۷ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می باشد. از جمله قابلیت های این دوربین می توان به پشتیبانی از HDR و فوکوس تشخیص فاز اشاره کرد. با استفاده از این دوربین شما می توانید عکس های سلفی جذاب و زیبایی را ثبت کنید و از ثبت این لحظات و مرور آن ها لذت ببرید.

 

در ویژگی های منحصر به فرد گوشی آیفون ۸

تراشه به کار برده شده در این گوشی A11 Bionic که فضای کمتری را اشغال می کند و ارسال سیگنال ها سریع تر انجام می شود. این تراشه شش هسته ای بوده که از ۲ هسته قدرتمند و ۴ هسته کم مصرف تشکیل شده است که باعث عملکرد سریع و روان این دستگاه می شود. توان باتری Apple iPhone 8 تقریبا برابر آیفون ۷ است. این باتری از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و در مدت ۳۰ الی ۵۰ دقیقه می توانند شارژ شود.

دستگاه های آیفون ۸ مجهز به یک رم ۲ گیگابایتی می باشد و با حافظه های داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی در رنگ های خاکستری، نقره ای و گلد تولید و روانه بازار شده اند. به طور قطع نمی توان قیمت گوشی آیفون ۸ را تعیین کرد. اگر قصد خرید گوشی iPhone 8 را با قیمت مناسب و ارزان را دارید ما به شما فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه دارای انواع گوشی های آیفون ریجیستر شده و کارکرده می باشد که شما می توانید با قیمت مناسب آن را خریداری کنید. برای مشاهده انواع مدل های آیفون فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل کافی است که به بخش قیمت گوشی موبایل آیفون مراجعه کنید و از قیمت خرید انواع گوشی های آیفون اطلاع پیدا کنید.

گوشی موبایل آیفون 8 پلاس

آیفون 8 پلاس هم یکی دیگر از گوشی های زیر 20 میلیون تومان اپل است. این گوشی در رنج قیمت 17 تا 18 میلیون تومان عرضه می شود. البته ناگفته نماند که با تغییر قیمت دلار ، نرخ این گوشی هم تغییر خواهد کرد. برای دریافت مشخصات و قیمت گوشی آیفون 8 پلاس می توانید به فروشگاه هاکان موبایل مراجعه کنید و 

بررسی تخصصی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از آپارات

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 1181
تاریخ : دوشنبه 28 مهر 1399 زمان : 19:41 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آموزش تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)، چگونه می توانیم جیمیل بازی پابحی را تغییر دهیم؟

شما برای این که بتوانید جیمیل متصل به پابجی موبایل خود را تغییر دهید باید این بازی را حذف کنید و با جیمیل جدید آن را نصب کنید، مشخص نیست که روش منطقی تری برای این کار وجود دارد یا خیر، اما tencent games تا کنون راهی برای این کار ارائه نکرده است، شما اگر اکانت مهمان متصل به پابجی خود دارید باید آن را به اکانت فیس بوک متصل کنید تا داده های شما پاک نشود. در این بخش از آموزش بازی پابجی در ایموجو به آموزش تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

نحوه تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

بعضی اوقات برای بازیکن های پابجی موبایل مشکلاتی پیش می آید و آن ها نیاز به تغییر جیمیل در پابجی موبایل می باشند، Tencent games تا حالا به صورت قانونی راه حلی برای این مشکل ارائه نکرده است، اما ما توانسته ایم راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم و در این پست برای شما ارائه کرده ایم.

در گزارش ها دیده ام که یکی از کاربر ها گفته است که در فصل گذشته پابجی موبایل من کارت RP را خریداری نکردم زیرا در اکانت جیمیل من پیام آمد که امکان اضافه کردن کارت جدید ممکن نیست برای همین من نیاز تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل را احساس کردم. اما نمی توانستم بفهمم که چگونه تغییر جیمیل در پابجی موبایل انجام می شود.

همان گونه که می بینید این مشکل برای خیلی از کاربر ها پیش آمده است. اما خوب راه حل منطقی برای آن وجود ندارد. ممکن است این راه برای شما کمی گیج کننده باشد.

نحوه تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

راه های تغییر جیمیل در پابجی موبایل

تنها راه یافت شده برای تغییر جیمیل در پابجی موبایل را در این پست ارائه کرده ام. برای این کار باید پابجی موبایل را حذف کنید.

-به پلی استور روی جستجوگر کامپیوتر شخصی بروید.

-با آدرس ایمیل مورد نیاز خود وارد گوگل خود شوید.

-پابجی را پیدا کنید و روی نصب آن کلیک کنید و دستگاهی را که می خواهید روی آن نصب کنید را انتخاب کنید.

پس از نصب پابجی از راه دور، به حالت عادی وارد بازی شوید و باید با حساب صحیح جیمیل خود در ارتباط باشید، من فقط همین راه حل را برای تغییر جیمیل در Pubg Mobile می شناسم، این مشکلی است که من راه آن را می دانم و گوگل واقعا باید آن را بر طرف کند.

به خاطر داشته باشید، اگر از یک حساب مهمان در پابجی استفاده می کنید، لازم است که آن را به یک فیس بوک، توییتر یا یک گزینه دیگر موجود پیوند دهید زیرا این کار باعث حذف حساب مهمان شما می شود.

در این آموزش به نحوه تغییر چمیل در بازی پابجی موبایل پرداختیم. امیدواریم که این مطلب نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای دیگر آموزش های بازی می توانید به سایت مجله بازی موبایل ایموجو مراجعه فرمایید.

منبع : https://emojo.ir/gmail-change-pubg-mobile/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 34
تاریخ : یکشنبه 27 مهر 1399 زمان : 16:57 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 4


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 144
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 26
باردید دیروز : 26
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 255
بازدید ماه : 850
بازدید سال : 2,572
بازدید کلی : 15,621

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

موضوعات

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir