به سایت خرید نو خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

لپ تاپ سرفیس پرو 5 مایکروسافت استوک چقدر ارزش خرید دارد؟ رم و حافظه این لپ تاپ چقدر است ؟ آیا این لپ تاپ به تبلت تبدیل می‌شود و می‌توان کیبورد آن را جدا کرد؟ سرفیس پرو 5 بهتر است یا مدل‌های قبلی لپ تاپ مایکروسافت؟ SURFACE PRO 5 به نسبت سایر مدل‌های لپ تاپ مایکروسافت چه برتری‌ها و چه معایبی دارد؟

در ادامه این مطلب از فروشگاه اینترنتی ژینال به نقد و بررسی لپ تاپ سرفیس پرو 5 مایکروسافت و کانفیگ‌های مختلف این محصول بی نظیر می‌پردازیم. و ضمن معرفی مشخصات برجسته این محصول به مقایسه آن با سایر محصولات مایکروسافت می‌پردازیم.

طراحی جذاب لپ تاپ Surface Pro 5 استوک

سرفیس پرو 5 به نسبت سرفیس پرو 4 مدل قبلی مایکروسافت دارای طراحی جذاب تری است. ابعاد پرو 5 کوچکتر از سرفیس پرو 4 است و حدود 29.9*20.2*9 سانتی متر است. وزن 0.7 کیلوگرمی این لپ تاپ تبلت شو مایکروسافت حکایت از خوش دست بودن آن دارد.

صفحه نمایش سرفیس پرو 5 به گونه ای طارحی شده است که شما می‌توانید به سادگی مانند یک تبلت از آن استفاده کنید. صفحه نمایش 12.3 اینچی سرفیس پرو یکی از جذابیت های این لپ تاپ به حساب می‌آید. رزولوشن صفحه نمایش آن حدود 2736*1824 با تراکم پیکسل 267.34 پیکسل در هر اینچ است که کیفیت تصویر بسیار بالایی را به شما هدیه می‌دهد. صفحه نمایش دستگاه لمسی است و شما با کمک قلم ، ماوس و حتی انگشتان خود می‌توانید از آن استفاده کنید. ساختار بدنه سرفیس پرو 5 از جنس آلیاژ منیزیم ا و از استحکام بالایی برخوردار است.

بپ تاپ سرفیس پرو 5

کانفیگ‌های مختلف سرفیس پرو 5

سرفیس پرو 5 در کانفیگ‌های مختلف موجود است. شما می‌توانید سرفیس پرو 5 با پردازنده cori5 را با رم 4 و هارد 128 ssd خریداری کنید و یا سرفیس پرو 5 با رم 8 و هارد 256ssd را انتخاب کنید.  این لپ تاپ با پردازنده cori7 ، رم 16 و هارد 512ssd نیز موجود است. شما می‌توانید هر کدام از این کانفیگ‌ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. هر چقدر کانفیگ لپ تاپ سرفیس پرو 5 بالاتر باشد، قطعا لپ تاپ قدرتمندتر و با کارایی بالاتری خواهد بود.

مشخصات فنی لپ تاپ سرفیس پرو 5 مایکروسافت

سرفیس پرو 5 استوک دارای یک پردازنده مرکزی حرفه‌ای از نوع  CORE I5-7300U است . فرکانس پردازنده مرکزی پرو 5 1.6 تا 3.4 گیگا هرتز است. پردازنده گرافیکی آن از نوع Intel UHD Graphics 620  است. هارد سرفیس پرو 5 دارای ظرفیت 256 گیگا بایت است و از نوع SSD  می‌باشد. از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و کارت حافظه آن حداکثر تا 256 گیگ ظرفیت دارد.

باتری سرفیس پرو 5 عمر بسیار بالایی دارد و می‌تواند و کارکرد آن حدود 13.5 ساعت است. یعنی شما می‌توتانید به طور متوسط حدود 13.5 با آن فیلم ببینید، کارهای روزانه خود را انجام دهید و همچنان شارژ باتری آن باقی بماند. سیستم عامل آن  از نوع Windows 10 pro است.

سرفیس پرو 5 مایکروسافت

کیبورد سرفیس پرو 5

سرفیس پرو 5 استوک دارای یک کیبورد بسیار نرم و راحت است که در حین تایپ سریع و کار زیاد با دستگاه، دکمه ها ثابت می مانند. در حال حاضر این مدل سرفیس با کیبوردهای به رنگ سرمه‌ای ، مشکی، قرمز و آبی موجود است و شما با توجه به علایق خود می‌توانید هر کدام از آنها را خریداری کنید.

قیمت سرفیس پرو 5 مایکروسافت 2017

قیمت سرفیس پرو 2017 در حال حاضر با توجه به کانفیگ‌های مختلف آن ثابت نیست. این سرفیس مایکروسافت در حال حاضر به صورت لپ تاپ استوک در بازار ایران موجود است و با توجه به گرید دستگاه نیز قیمت‌های مختلفی برای آن اعلام می‌شود. از این رو قیمت سرفیس پرو 5 را باید به صورت لحظه‌ای و ا توجه به کانفیگ‌های مختلف دستگاه استعلام کنید.

نحوه خرید Surface pro 5

براس سفارش لپ تاپ سرفیس پرو 5 استوک مایکروسافت می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ژینال اقدام کنید. شما می‌توانید مستقیم از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز از طریق چت آنلاین یا راههای ارتباطی فروشگاه ژینال با ما تماس بگیرید تا مشخصات و اطلاعات کامل محصول را در اختیار شما قرار دهیم و پس از آن سفارش خود را ثبت کنید. خرید سرفیس پرو 5 از طریق فروشگاه اینترنتی ژینال بسیار آسان است و کالا شما را به هر نقطه از ایران که بخواهید ارسال خواهد کرد.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 27
تاریخ : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 زمان : 18:47 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

در آشفته بازار تلفن همراه کشور، خرید کالای دست اول و اصلی همواره مهمترین دغدغه مشتریان بوده و خواهد بود. دیگر دوره خریدهای آسانی چون نوکیا 1100 گذشته است. امروز توجیه اقتصادیِ جا زدن گوشی‌های دست دوم به جای نو، یا لوازم جانبی غیراصلی و فیک به جای اصلی و اورجینال در برخی برندهای گرانقیمت و ارزشمند، سودجویان و سوداگران این بازار پر منفعت را وسوسه‌ی چنین اقدامی می‌کند. مطمئن‌ترین راه برای دوری از این دام‌ها، چیزی جز افزایش اطلاعات و دانش خود در رابطه با محصول مورد نظر نیست.

پس بهتر است یکبار برای همیشه به این پرسش پاسخ دهید که چگونه باید در هنگام خرید گوشی آیفون مراقب جیب خود باشید؟ در مقاله پیش رو به این مهم می‌پردازیم. نخست تعریف چند اصطلاح و مفهوم در رابطه با گوشی آیفون:

اصطلاحات رایج

آنلاک فکتوری (Factory Unlocked): گوشی‌های آیفون (و برخی برندهای دیگر) به دو صورت لاک و آنلاک توسط اپل عرضه می‌شود. گوشی‌های لاک تنها با سیم کارتی که درون گوشی از قبل قرار داده شده است قابل استفاده هستند و این کار تنها در کشورها و اپراتورهای طرف قرارداد اپل صورت می‌گیرد. اصطلاحاً این گوشی‌ها روی یک سیم کارت لاک هستند. اگر چنانچه بخواهید گوشی شما با همه اپراتورهای موبایل، از جمله اپراتورهای موبایل ایرانی، سازگار باشد باید نسخه آنلاک شده آن را تهیه کنید. در نسخه آنلاک فکتوری، هیچ سیم کارتی درون آیفون وجود ندارد و به محض قرار دادن سیم کارت درون گوشی، سیگنال شبکه قابل دریافت و گوشی قابل استفاده است.

 

آنلاک به وسیله اپراتور (Operator Unlocked): اگر گوشی روی یک سیم کارت لاک باشد، با پرداخت هزینه و مابه‌التفاوت قیمت خرید گوشی به اپراتور مربوطه می‌توان آن را آنلاک و sim-free کرد تا با هر سیم کارتی کار کند. به این گوشی‌ها اصطلاحاً «آنلاک شده به وسیله اپراتور» گفته می‌شود. البته از نظر مصرف کننده نهایی تفاوتی در گوشی آنلاک فکتوری و آنلاک بوسیله اپراتور دیده نمی‌شود و هر دو دارای یک کیفیت و یک مشخصات هستند.

 

گارانتی: اپل تغییراتی در تاریخ شروع گارانتی خود اعمال کرده است (کسب اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی آیفون) مبنی بر اینکه زین پس تاریخ شروع گارانتی از روز خرید دستگاه محاسبه میگردد، نه از روز نخستین اکتیو شدن آن. بنابر این چنانکه در اطلاع از گارانتی آیفون توضیح دادیم، فقط کافیست پیش از باز کردن و اکتیو کردن آیفون سریال آن را چک کنید و پس از مشاهده اکتیو نبودن آیفون دیگر تردیدی درباره کارکرده بودن آن نخواهید داشت.

 

اپل آی‌دی (Apple ID): اپل آی‌دی یا شناسه اپل نوعی حساب کاربری ویژه کاربران محصولات شرکت اپل است. شرکت اپل برای حفظ حق نشر آثاری که برای سیستم‌های عامل و پلت‌فرم‌های اپل عرضه می‌شود آن‌ها را برچسب‌گذاری می‌کند که هر شخص تنها بتواند با مشخصات خود آن را نصب کند. بدین معنی که هر کاربر٬ برای استفاده از آثار مختلف در دستگاه اپل خود٬ می‌بایست یک Apple ID ثبت کرده و از آن استفاده نماید. (منبع : ویکی‌پدیا)

شماره کارت مداری بین‌المللی یا ICC ID: هر سیم کارت شناسه‌ای منحصر بفرد دارد که طبق استاندارد خاصی تعیین می‌شود. این شناسه همان ICCID است. در گوشی‌های لاک، به دلیل منحصر بودن استفاده گوشی به همان سیم کارت خاص، ICCID در پشت جعبه گوشی هک شده است. داشتن شناسه ICC ID در پشت جعبه گوشی آیفون به معنی آنلاک فکتوری نبودن یا سیم لاک بودن آن است که البته برای فروش قبلاً توسط اپراتور آنلاک شده و تفاوتی در مشخصات و کیفیت آن وجود ندارد.

 

پارت نامبر (Part Number): پارت نامبر شناسه‌ای در پشت جعبه آیفون است که مشخص کننده کشور عرضه کننده آن دستگاه می‌باشد. برای مثال پارت نامبر LL/A مشخص کننده اینست که آیفون مورد نظر در کشور امریکا عرضه شده است یا پارت نامبر AE مربوط به کشور امارات متحده عربی می‌باشد. تفاوت گوشی‌های متعلق به پارت نامبرهای مختلف در اندازه جعبه است که خود ناشی از تفاوت در اندازه و شکل شارژر آنهاست. برای کشورهای مختلف شارژرهایی سازگار با پریز برق رایج آنها عرضه می‌شود. تفاوت دیگر در دفترچه راهنما است که به زبان کشور هدف نوشته شده است. ولی یک فرق مهم در پارت نامبر کشور امارات وجود دارد و آن اینکه آی دیوایس‌های کشور امارات فاقد FaceTime هستند.

 

مراقبت‌های پیش از باز کردن جعبه

 

زمانیکه جعبه گوشی آیفون به دست شما می‌رسد می‌توانید با چک کردن چند نکته ساده زیر از پشیمانی‌های بعدی پیشگیری کنید. در واقع پیش از باز کردن جعبه می‌توانید از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید:

1. به امضای اپل دقت کنید: امضای اپل عبارتی است که در همه محصولات اپل وجود دارد. در دیوایس‌های اپلی تولید شده در کشور چین، از جمله آی دیوایس‌ها این عبارت بصورت Designed by Apple in California Assembled in China ظاهر می‌شود. برخی لوازم جانبی مانند کابل‌های اصلی ممکن است در کشور ویتنام تولید شده باشند و بنابر این انتهای عبارت فوق به جای China کلمه Vietnam درج می‌شود. این عبارت در پشت جعبه همه آی دیوایس‌ها و نیز روی همه لوازم جانبی آن از قبیل ایرپاد، شارژر، کابل و خود گوشی وجود دارد. در موارد غیر اصلی اغلب با حروف در این جمله بازی می‌شود. مثلا به جای California نوشته می‌شود Califormia یا Californial. البته این روش صد در صدی و یقینی برای اطمینان از اصالت محصول نیست و بهتر است همراه سایر موارد دیده شود چرا که دیده شده است جنس تقلبی امضای اصلی اپل را داراست. بنابر این باید گفت با دیدن امضای تقلبی می‌توان به تقلبی بودن محصول پی برد ولی با دیدن امضای اصلی نمی‌توان به اصالت آن یقین پیدا کرد.

رازها و نکات خرید آیفون iPhone

درج کلمه Califorrnia به جای California روی کابل غیراصلی

 

2. حتماً به مشخصات مندرج در برچسب پشت جعبه گوشی دقت کنید: این مشخصات شامل مدل گوشی، رنگ و ظرفیت می‌باشد که در نمونه زیر عبارتست از آیفون 5s طلایی با ظرفیت داخلی 16 گیگابایت. این مورد برای اینست که بدانید محصول خریداری شده از نظر رنگ و حافظه داخلی همانی است که میخواستید.

رازها و نکات خرید آیفون iPhone

 

3. بررسی اکتیو شدن آیفون: برای اطمینان از اکتیو نبودن و کار کرده نبودن گوشی آیفون می‌توانید سریال آن را در سایت اپل در این آدرس وارد کرده و بررسی کنید. اگر چنانچه آی دیوایس شما قبلاً اکتیو شده باشد بلافاصله می‌توانید تاریخ پایان گارانتی را در این قسمت مشاهده کنید (مانند تصویر زیر). بدیهی‌ست یکسال پیش از تاریخ پایان برابر می‌شود با روزی که آن محصول از استورهای رسمی اپل خریداری شده است. ولی اگر محصول اکتیو نشده باشد این صفحه حاوی هیچ اطلاعاتی در این مورد نیست. آیفون های دارای ICCID غالباً اکتیو شده هستند. علت اینست که در هنگام آنلاک کردن توسط اپراتور، دستگاه باید اکتیو شود. بنابراین اگر آیفون شما دارای ICCID بود و در سایت اپل قبلا اکتیو شده بود این امر لزوما به معنی دست دوم بودن آن نیست.

طبق آنچه در تعریف گارانتی محصولات اپل ذکر کردیم، تاریخ شروع گارانتی آیفون از روز خرید آن از اپل استور محاسبه میگردد (نه از روز اکتیو کردن). از آنجاییکه لزوما تاریخ خرید با تاریخ اکتیو کردن یکی نیست و ممکن است بین آنها حتی ماه ها فاصله باشد، لذا اگر پس از اکتیو کردن دستگاه خود مشاهده کردید که تاریخ شروع گارانتی پیش از تاریخ اکتیو شدن به دست شما است، نگرانی به خود راه ندهید. این تاریخ مشخص کننده روز خرید از سیستم فروش اپل میباشد. نکته مهمی که اینجا مطرح میشود اینست که اگر خواهان آیفون اکتیو نشده و باز نشده هستید، کافیست پیش از باز کردن و اکتیو کردن آن، سریال مربوطه را به نحوی که توضیح دادیم چک کنید تا پیغام اکتیو نشده را مشاهده کنید.

 

4. پارت نامبر گوشی را چک کنید: اگر می‌خواهید گوشی شما پارت نامبر ایالات متحده باشد بدین معنی‌ست که باید در انتهای آن LL/A را ببینید. البته تاکید می‌کنیم که هیچ تفاوتی در کیفیت و خدمات پارت نامبرهای مختلف وجود ندارد (به جز یک مورد) و تفاوت اینها تنها در دو شاخه یا سه شاخه بودن شارژر آنهاست که برای مصرف کننده نهایی تنها با یک تبدیل قابل استفاده است. آن یک مورد استثناء در مورد پارت نامبرها مربوط می‌شود به پارت نامبر کشور امارات یا AE که گوشی‌های آن دارای سرویس فیس تایم (FaceTime) نیستند و این سرویس روی آنها فعال نمی شود. حساسیت برخی مشتریان روی پارت نامبر صرفاً جنبه روانی دارد و واقعاً هیچ تفاوتی جز در مورد کشور امارات بین سایر پارت نامبرها وجود ندارد. همین امر دستمایه برخی فروشندگان برای فروش گرانتر و غیرمنطقی آیفون می‌شود. (بیشتر بخوانید)

 

پس از باز کردن جعبه

 

تا اینجای کار با چک کردن‌های مرحله قبل خیالتان راحت شده است ولی برای تکمیل کار بد نیست به موارد زیر هم دقت فرمایید:

1. سیم کارت ایران را داخل دستگاه قرار دهید. به محض اینکه آنتن دریافت کردید میتواند خیالتان از بابت آنلاک بودن گوشی راحت شود. این آنلاک بودن بدون انقضاء و دائمی است.

2. به امضای اپل روی لوازم جانبی دقت کنید. عبارت Designed by Apple in California Assembled in China/Vietnam طوری قرار دارد که بدون باز کردن بسته بندی لوازمی چون ایرپاد و شارژر و کابل قابل خواندن است.

3. اگر گوشی شما اپراتور آنلاک باشد ممکن است در خشاب سیم کارت آن یک سیم کارت مربوط به اپراتور ارائه دهنده وجود دارد که ICCID مندرج در پشت جعبه مربوط به آنست. اگر سیم کارت دیدید نترسید! کلیه آیفون‌های بازار ایران به صورت آنلاک شده به دست مشتری می‌رسند. کافی‌ست سیم کارت خود را در آن قرار دهید و شروع به استفاده کنید.

4. بعضا دیده میشود که وضعیت دستگاه پیش از باز کردن جعبه در سایت اپل اکتیو نشده است و پیغام Please Activate Your iPhone به درستی نمایش داده میشود. ولی پس از اکتیو کردن آیفون، تاریخ پایان گارانتی کمتر یا حتی بیشتر از یک سال درج می شود. این اشکال از سوی سرورها و سیستم اپل است و گاهی بعد از چند روز، این تاریخ جابجا شده و تغییر میکند. اخیرا این مورد برای بسیاری از کاربران محترم اتفاق افتاده است و چنانچه در بخش کامنت های این برگه نیز می توانید مشاهده کنید، مایه نگرانی و اضطراب بسیاری گشته است. لذا شما خریدار محترم اگر خواهان آیفون اکتیو نشده هستید، مبنا را بر همان چیزی قرار دهید که در بررسی اکتیو بودن آیفون تحت عنوان اقدامات پیش از باز کردن جعبه عرض کردیم. قائدتاً تاریخ پایان گارانتی باید یکسال پس از آن باشد، اما در مواقعی چون موارد ذکر شده، اشکال از سوی سرورها و نرم افزارهای اپل است نه فروشنده. 

 

نکات پایانی:

 

1. واقعاً هیچ ترجیهی در داشتن یا نداشتن ICCID وجود ندارد. آیفون مورد نظر چه آنلاک فکتوری باشد و چه آنلاک شده به وسیله اپراتور، در نهایت با هر سیم کارتی کار می‌کند. اگر آیفون شما دارای ICCID است و با سیم کارت‌تان کار می‌کند، در واقع آنلاک شده است و این آنلاک شدن تاریخ انقضاء ندارد. شایعات مربوط به اختلاف کیفیت آنلاک‌ها و یا منقضی شدن آن در صورت آپدیت یا هر تغییر دیگری را جدی نگیرید. اما بعضا ICC  داشتن یا نداشتن گوشی، باعث اختلاف قیمت آنها در بازار شده است.

2. تفاوت در پارت نامبرهای مختلف منحصر می‌شود به همان مورد امارات که ذکر شد. دیگر پارت نامبرها تنها از نظر دو شاخه و سه شاخه بودن شارژر با هم متفاوت‌اند. در این مورد نیز نباید حساسیت داشت و تحت تاثیر تبلیغات برخی فروشندگان قرار گرفت. البته در بازار ایران در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق آیفون‌ها با پارت نامبر ایالات متحده عرضه می‌شوند.

3. با دقت در موارد و نکات گفته شده می‌توانید بدون شناخت و اعتماد به فروشنده، به بررسی اصالت محصول بپردازید و خریدی آرام و بدون استرس داشته باشید.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 35
تاریخ : جمعه 02 آبان 1399 زمان : 20:19 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

براي شما هم پي اومده که گوشي آيفونتون به اينترنت وصل نشه؟ در اين مواقع چيکار کردين؟ خواستين موهاي خودتون رو بکشين يا جيغ بزنين؟ اخه مگه ميشه آيفون با اون عظمتش ، به اينترنت وصل نشه؟؟؟??????

گاهي کاربران آيفون از مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون ?? صحبت مي‌کنند. با اينکه اين نوع از تلفن همراه، از موارد پر طرفدار است اما مانند هر فناوري ديگري ممکن است با مشکلاتي روبه رو شود. خوب است بتوانيم مشکلات رايجي که به وجود مي‌آيد را حل کنيم تا بتوانيم از تلفن همراه خود استفاده‌ي بهتري داشته باشيم. در اين مطلب به حل مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون با واي فاي، همراه اول، ايرانسل و… خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

مشکل در اتصال آيفون به شبکه 3G و 4G

در برخي از شرايط مشاهده شده که مشکل اتصال آيفون‌هاي اپل به شبکه‌هاي 3G و 4G با يک ريستارت ساده حل مي‌شود. از آنجايي که شبکه‌هاي 3G و 4G مربوط به اتصال دستگاه به موبايل ديتا هستند و با سيم کارت شما ارتباط مستقيمي دارند، حتما بايد عدم وجود مشکل در سرويس‌دهي اپراتور خود را نيز بررسي کنيد. بنابراين توصيه مي‌کنيم که ابتدا سيم کارت خود را در يک گوشي ديگر مورد آزمايش قرار دهيد. چنانچه سيم کارت شما در گوشي دوم به شبکه 3G يا 4G متصل شد، مطمئن خواهيم بود که مشکل از سوي آيفون شماست. بنابراين حال مي‌توانيم وارد مرحله بعدي تست شويم.

در مرحله بعد بايد بخش تنظيمات يا Settings آيفون خود را بررسي کنيد. بدين منظور وارد بخش Settings دستگاه شده و گزينه Cellular را انتخاب نماييد. مطمئن شويد که اتصال شما در اين قسمت فعال است. دقت داشته باشيد که اگر در حال مسافرت هستيد و از کشور خارج شده‌ايد بايد تنظيمات اين بخش را بر روي گزينه Data Roaming قرار دهيد. بدين منظور وارد بخش Settings و سپس Cellular شده و گزينه Data Roaming را فعال نماييد. اگر مشکل از موارد نامبرده شده نبود و تنظيمات اولين اين بخش از آيفون شما مشکلي نداشت وارد مرحله بعدي شويد. مجددا توصيه مي‌کنيم که حتما از سرويس‌دهي اپراتور خود اطمينان حاصل نماييد.

در مرحله بعد بايد به روز بودن اطلاعات شبکه حامل يا اپراتور خود را بررسي کنيد. در برخي از شرايط ممکن است در شرايطي به روز رساني‌هايي ارائه شود که دستگاه شما به شبکه اينترنت متصل نيست. در اين شرايط شما از به روز رساني ارائه شده استفاده نکرده‌ايد و اين موضوع مي‌تواند در روند اتصال دستگاه به شبکه‌هاي ارتباطي اختلال ايجاد کند. به منظور بررسي اين موضوع وارد بخش Settings شده و گزينه General و به دنبال آن About را انتخاب کنيد. اگر در اين قسمت به روز رساني مشاهده کرديد سريعا نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کنيد. شما با مراجعه به بخش Settings و سپس General و به دنبال آن About قادر خواهيد بود که در کنار گزينه Carrier نسخه يا ورژن تنظيمات اپراتور دستگاه خود را مشاهده کنيد.

تعميرات اپل

اما اگر به روز رساني در اين قسمت ارائه نشده بود و يا با نصب آخرين به روز رساني هم مشکل اتصال آيفون شما به شبکه 3G يا 4G رفع نشد، احتمالا مشکل از سيستم عامل دستگاه شماست. اين احتمال وجود دارد که سيستم عامل آي او اس آيفون شما به روز نباشد و منجر به بروز اين مشکل گردد. به منظور بررسي اين موضوع وارد بخش Settings و سپس General شويد و گزينه Software Updates را انتخاب کنيد. در اين شرايط پس از مدت زمان کوتاهي دستگاه به روز بودن يا نبودن سيستم عامل خود را گزارش مي‌کند. اگر سيستم عامل آي او اس آيفونتان به روز نبود، سريعا نسبت به دانلود و نصب جديدترين نسخه از آن اقدام کنيد.

اگر باز هم مشکلتان برطرف نشده توصيه مي‌کنيم که آخرين نسخه از فايل پشتيبان دستگاه خود يا اصطلاح بک‌آپ آن را مجددا بازيابي کنيد. در اين شرايط احتمالا مشکل مورد نظر رفع مي‌شود. اگر با انجام اين کار باز هم آيفون شما در اتصال به شبکه 3G يا 4G با مشکل مواجه شد با متخصصين موبايل کمک ارتباط برقرار کنيد.

پيشنهاد ويژه : خريد گوشي آيفون با قيمت زير کل بازار. اين تبليغ نيست حتما قيمت ها را مقايسه کنيد.

 

مشکل در اتصال آيفون به شبکه واي‌فاي

اگر آيفونتان در اتصال به شبکه واي‌فاي با مشکل مواجه شده به راحتي مي‌توانيد دريابيد که آيا مشکل مورد نظر مختص آيفون شماست و يا شبکه واي‌فاي مورد نظر مختل شده است. بدين منظور مي‌توان ساير دستگاه‌هاي هوشمند موجود در منطقه را به شبکه واي‌فاي متصل کرد و اين مورد را بررسي نمود. بنابراين در مرحله نخست از اين موضوع مطمئن شويد که آيفون شما در اتصال به شبکه واي‌فاي مورد نظر دچار مشکل شده است. پس از بررسي اين موضوع و اطمينان حاصل کردن از آن بايد چند مرحله را طي کرده و بدين صورت سعي در رفع مشکل ايجاد شده داشته باشيد.

مشکل در اتصال آيفون iphone no internet

 

ابتدا وارد بخش Settings آيفون خود شده و گزينه Wi-Fi را انتخاب کنيد. روشن بودن اتصال واي‌فاي دستگاه خود را مورد بررسي قرار داده و سپس مطمئن شويد که دستگاهتان به شبکه واي‌فاي مورد نظر متصل است. همچنين قدرت سيگنال شبکه واي‌فاي مورد نظر را هم بررسي کنيد. اگر تمامي موارد مورد نظر بررسي شد و مشکلي در آن‌ها وجود نداشت توصيه مي‌کنيم که آيفون شبکه واي‌فاي مد نظر را از ليست موجود حذف نماييد. اين کار با استفاده از انتخاب گزينه Forget Network انجام مي‌شود. پس از اين کار، آيفون خود را ريستارت نماييد و مجددا به بخش Settings و سپس Wi-Fi مراجعه کنيد. در اين لحظه بار ديگر به شبکه واي‌فاي مورد نظرتان متصل شويد. احتمالا با انجام اين کار مشکل عدم اتصال دستگاه به شبکه واي‌فاي مقصد رفع مي‌شود.

حل مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون با ريستارت کردن

به هنگام وصل نشدن اينترنت آيفون اولين چيزي که به ذهن مي‌رسد ري استارت کردن دستگاه است. در بسياري از مواقع با يک بار خاموش و روشن کردن دستگاه مشکل وصل نشدن اينترنت حل مي‌شود. براي اين کار دکمه پاور آيفون را نگه داريد تا زماني که Slide to Power Off ظاهر شود سپس آن را به سمت راست بکشيد، دستگاه خاموش مي‌شود سپس آن را مجددا روشن کنيد. همچنين به بخش تنظيمات رفته و مطتن باشيد که داده‌ي تلفن همراه شما روشن است. اين موضوع بسيار ساده‌اي است اما ممکن است اتفاق بيفتد.

مشکل اتصال به اينترنت آيفون به علت محدوده جغرافيايي

براي رفع مشکل اتصال به اينترنت آيفون ابتدا بايد مطمئن شويد که منبع مشکل شما اتصال ديتا شماست. در صورتيکه اتصال ديتا شما روشن است و در گوشه‌ي بالا و سمت چپ علامت 4G/LTE را نمي‌بينيد داده‌ي تلفن همراه شما کار نمي‌کند. البته اين ممکن است به دليل موقعيت مکاني شما هم باشد و يا يک مشکل داخلي در تلفن شما. گاهي هم شايد نماد 4G را ببينيد اما باز هم اينترنت کار نکند. در اينصورت با ما همراه باشيد تا راه حل وصل نشدن اينترنت آيفون را به شما بگوييم.

گاهي ممکن است اينترنت فقط در يک نرم افزار خاص مثلا واتس اپ و يا سافاري کار نکند. در اين صورت راه‌حل‌هاي اين مطلب به درد شما نمي‌خورد. ممکن است اين مشکل با نصب مجدد آن برنامه حل شود اما در هر صورت مشکل کلي تلفن شما نيست.

خاموش کردن Wi-Fi Calling براي رفع مشکل وصل نشدن آيفون به اينترنت

براي حل مشکل اتصال به اينترنت آيفون Wi-Fi Calling را خاموش کنيد.

Wi-Fi Calling يک ويژگي خوب است که اگر تلفن شما تشخيص دهد که از طريق Wi-Fi مکالمه‌ي بهتري خواهيد داشت تماس تلفني معمولي را به تماس اينترنتي تبديل مي‌کند. اما Calling Wi-Fi در طول عمر خود داراي مشکلات مختلفي بوده است، از جمله کار نکردن، مگر اينکه در حالت هواپيما باشيد يا در اتصال همزمان با اتصال به داده‌ها تداخل نداشته باشيد.

مساله‌ي بعدي دقيقا مشکل ماست زيرا فعال بودن Wi-Fi Calling ممکن است اجازه ندهد اتصال داده کار کند و بالعکس. بنابراين اگر مي‌خواهيد از داده‌ي همراه استفاده کنيد Wi-Fi Calling را خاموش کنيد.

براي انجام اين کار به Settings -> Phone -> Wi-Fi Calling رفته و Wi-Fi Calling را خاموش کنيد.

وصل نشدن اينترنت آيفون

حل مشکل اتصال آيفون به اينترنت با وارد کردن مجدد سيم کارت

راه بعدي براي حل مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون اين است که سيم کارت خود را مجددا وارد کنيد.

يکي از اولين مواردي که بايد امتحان کنيد حذف و نصب مجدد سيم کارت است. اگرچه بعيد است که کارت در داخل تلفنتان کثيف يا داراي گرد و غبار باشد، اما نصب مجدد آن تلفن شما را مجبور به خواندن مجدد کارت مي‌کند و مي تواند داده‌هاي تلفن همراه را دوباره راه اندازي کند.

وصل نشدن اينترنت آيفون

خب چگونه اينترنت گوشي اپل را فعال کنيم؟ براي انجام اين کار طبق مراحل زير پيش برويد:

آيفون خود را خاموش کنيد.

سيم کارت را برداريد.

سيم کارت را دوباره وارد کنيد.

تلفن خود را دوباره روشن کنيد.

خاموش کردن رومينگ براي رفع مشکل اينترنت گوشي آيفون

براي رفع مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون راه بعدي روشن کردن Data Roaming است.

ممکن است که اين روش زياد مناسب به نظر نرسد اما بسياري از افرادي که با مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون مواجه شده‌اند، اين راه حل قابل اعتماد را پيدا کرده‌اند. گاهي پس از به‌روز رساني‌هاي خاص iOS، برخي از دستگاه‌ها با مشکلاتي مواجه شده‌اند که باعث شده سيستم عامل هنگام رومينگ هنگ کند.

رفع مشکل اتصال به اينترنت آيفون

اگر فکر مي‌کنيد با همچين مشکلي روبه رو شده‌ايد براي رفع آن به Settings -> Mobile Data -> Mobile Data Options رفته و Data Roaming را روشن کنيد. سپس دستگاه خود را مجددا راه اندازي کنيد.

مشکل اينترنت همراه اول آيفون

اين راه حل براي يک اشکال موقتي است و اميدواريم با همين روش حل شود اما اگر به خارج از کشور سفر مي‌کنيد فراموشتان نشود که رومينگ خود را خاموش کنيد تا با صورتحساب تلفن نجومي روبه رو نشويد.

اينترنت آيفون قطع شده است؟ تنظيمات شبکه را ريست کنيد

اگر با مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون رو به رو هستيد و هنوز راه حل مناسبي براي آن پيدا نکرده ايد اين راه را امتحان کنيد.

تنظيمات شبکه را به تنظيمات اوليه برگردانيد. در اينصورت احتمالا در صورتي که مشکلات واي فاي هم در دستگاه شما موجود باشد، برطرف شود. براي اين کار طبق مراحل زير پيش برويد.

به Setting برويد.

مشکل اينترنت همراه اول آيفون

به پايين صفحه رفته و وارد منوي General شويد.

اينترنت آيفون قطع شده است

روي گزينه‌ي Reset تپ کنيد.

اينترنت آيفون قطع شده است

گزينه‌ي Reset Network Settings را انتخاب کنيد.

اينترنت ايفون بالا نمياد

پسورد خود را وارد کنيد.

اينترنت ايفون بالا نمياد

بر روي Reset Network Settings تپ کنيد تا مجوز ريست کردن را به سيستم بدهيد.

مشکل اينترنت ايرانسل در آيفون

اينترنت آيفون وصل نمي‌شود؟ حالت هواپيما به شما کمک ميکند

اگر همچنان با مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون مواجه هستيد اين بار حالت هواپيما را در دستگاه خود تغيير دهيد. براي اين کار مراحل زير را انجام دهيد.

دکمه‌ي اسکرين را به سمت بالا بکشيد تا Command Center باز شود.

رفع مشکل lte در ios

Airplane Mode را انتخاب کنيد.

رفع مشکل lte در ios

چند لحظه صبر کنيد تا راديوهاي آيفون خاموش شود.

مشکل اتصال به اينترنت در ios

دوباره روي نماد Airplane Mode ضربه بزنيد.

صبر کنيد تا دستگاه دوباره وصل شود.

بروزرساني Carrier براي حل مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون

مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون مانند مشکل قطع و وصل شدن به هات اسپات آيفون، راه حل‌هاي زيادي دارد. يکي از اين راه‌حل‌ها، چک کردن به روز رساني‌هاي Carrier است.

وارد Setting شويد.

مشکل اتصال به اينترنت در ios

وارد منوي General شويد.

مشکل اتصال گوشي آيفون به wifi

وارد منوي About شويد.

مشکل اتصال گوشي آيفون به wifi

چند لحظه صبر کنيد. اگر صفحه‌اي با عنوان Carrier Settings Update دريافت کرديد روي Update کليک کنيد.

رفع مشکل قطع شدن اينترنت آيفون با بروزرساني گوشي

اگر به روز رساني Carrier وجود نداشت براي حل مشکل قطع شدن اينترنت آيفون، به روزرساني‌هاي iOS را بررسي کنيد.

براي اين کار وارد تنطيمات شويد.

مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون

وارد منوي General شويد.

مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون

در زير General روي Software Update کليک کنيد.

مشکل اينترنت ايرانسل در آيفون

اگر به روزرساني موجود است، آن را نصب کنيد. تلفن شما در طي اين فرآيند مجدداً راه اندازي مي شود.

چگونه اينترنت آيفون را فعال کنيم؟ با بازگشت به تنظيمات کارخانه

راه حل بعدي براي حل مشکل وصل نشدن اينترنت آيفون تهيه نسخه پشتيبان و تنظيم مجدد کارخانه است. توجه کنيد در اين روش شما کليه اطلاعات خود را بر روي گوشي از دست مي دهيد پس در انتخاب آن دقت نماييد.

iPhone يا iPad خود را به رايانه متصل کنيد و يک نسخه پشتيبان از iTunes دستگاه خود ايجاد کنيد. اطمينان حاصل کنيد که يک نسخه پشتيبان رمزگذاري شده ايجاد کرده‌ايد. نسخه هاي پشتيبان رمزگذاري شده  فقط داده‌هاي Health و Keychain را ذخيره مي‌کنند.

مشکل اينترنت ايرانسل در آيفون

پس از اتمام تهيه نسخه پشتيبان، دکمه “Restore Backup” را فشار دهيد.

اينترنت ايفون بالا نمياد

پس از پايان کار بررسي کنيد که مشکل حل شده است يا خير.

استفاده از حالت Like New  براي رفع مشکل اتصال به اينترنت در iOS

مي‌توانيد تلفن خود را در حالت Like New قرار دهيد، که ممکن است برنامه يا خدمتي را که باعث به هم ريختن داده‌هاي تلفن همراه شما شده است حذف کند. اگر مي‌خواهيد اين کار را انجام دهيد، حال نسخه پشتيبان تهيه کنيد.

وارد Setting شويد.

اينترنت ايفون بالا نمياد

وارد منوي General شويد.

رفع مشکل اتصال به اينترنت آيفون

روي Reset کليک کنيد.

رفع مشکل اتصال به اينترنت آيفون

روي Erase All Content and Settings تپ کنيد.

وصل نشدن اينترنت آيفون

رمز عبور خود را وارد کنيد.

وصل نشدن اينترنت آيفون

روي Erase iPhone کليک کنيد.

مشکل اتصال گوشي آيفون به WiFi

اگر گوش آيفون شما به Wifi وصل نمي‌شود نگران نباشيد حل اين مشکل به پيچيدگي حل مشکل وصل نشدن آيفون به اينترنت همراه نيست و آسان تر از آن است. ما بايد همه چيز را بررسي کنيم و تلفن را مجددا راه اندازي کنيم.

وصل نشدن اينترنت آيفون

براي اين کار به Settings > Wi-Fi رفته و چک کنيد که Wifi شما روشن است و سپس مطمئن شويد که شما به شبکه محلي خودتان متصل هستيد. (به هيچ عنوان نبايد به شبکه‌هاي ناشناس متصل شويد و اگر اين اتفاق افتاده است همين حالا اتصال را قطع کنيد) اگر اين موارد صحيح هستند شما با يک دستگاه ديگر اتصال شبکه‌ي خود را بررسي کنيد اگر با دستگاه ديگر هم اتصال برقرار نبود مشکل از گوشي شما نيست و بايد مودم شما بررسي شود و يا با ارائه دهنده‌ي پهناي باند خود تماس بگيريد.

اگر مشکل از تلفن شما بود يک بار آن را Reboot کرده و مجددا از طريق Setting>Wifi اقدام به روشن کردن Wifi کنيد.

پاک کردن پروفايل VPN براي مشکل اتصال آيفون به اينترنت

اين روش حل کردن مشکل اتصال آيفون به اينترنت براي زماني است که از VPN استفاده مي‌کنيد.

به Setting گوشي خود رفته و سپس در منوي General وارد قسمت VPN شويد.

رفع مشکل lte در ios

در صفحه‌ي مربوط به VPN به قسمت Profile رفته و تمام موارد موجود را پاک کنيد.

گوشي آيفون خود را خاموش کرده و پس از 10 ثانيه مجددا آن را روشن کنيد و ببينيد مشکل اينترنت همراه اول آيفون حل شده است يا خير.

وصل نشدن آيفون به اينترنت ايرانسل و همراه اول

گاهي در گوشي آيفون با مشکل وصل نشدن گوشي به اينترنت همراه اول و ايرانسل روبه رو مي‌شويم براي حل اين مشکل به صورت زير اقدام کنيد.

به قسمت Setting رفته و وارد منوي Cellular  شويد سپس گزينه Cellular Data Option را انتخاب کنيد.

وصل نشدن آيفون به اينترنت همراه اول

حال بر روي  Cellular Data Network ضربه بزنيد.

وصل نشدن آيفون به اينترنت همراه اول

حال براي رفع مشکل اينترنت ايرانسل در آيفون در صفحه Cellular Data Network بر روي Reset Setting ضربه بزنيد.

قيمت گوشي آيفون 8 در سال 99

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 2

بازدید : 143
تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 18:03 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

گوشی های آیفون اپل به دلیل محبوبیت بالایی که دارند ، همواره مورد پسند افراد خوش سلیقه هستند. اگرچه قیمت گوشی آیفون بالاتر از سایر برندهاست اما باز هم با یک هزینه مناسب تا 20 میلیون تومان می توان مدل های مختلف این برند را خریداری کرد. در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت دلار ، مدل های میان رده و بالارده آیفون پرفروش تر هستند. اما در میان گوشی های پرچمدار نمی توان با 20 میلیون تومان هیچ کدام از گوشی های آیفون را خریداری کرد.با ما همراه باشید با خرید گوشی آیفون با قیمت زیر 20 میلیون تومان.

دنبال خرید لپ تاپ گیمیگ و حرفه ای هستی؟ میخوای بهترین مرجع خرید لپ تاپ رو بهت معرفی کنم؟ فروشگاه ژینال محصولاتش رو با قیمت عمده و خیلی مناسب به فروش می رسونه حتما از فروشگاهشون دیدن کنید: خرید لپ تاپ استوک از ژینال

بهترین گوشی های اپل زیر 20 میلیون تومان در سال 99

گوشی آیفون se 2020

این گوشی در حال حاضر در رنج قیمت 15 تا 17 میلیون تومان عرضه می شود. اما برای دریافت قیمت روز گوشی آیفون se 2020 می توانید به فروشگاه هاکان موبایل مراجعه کنید.

آیفون SE 2020 ارزان‌ترین آیفونی است که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم. اگر عاشق آیفون هستید و طراحی قدیمی این مدل شما را اذیت نمی‌کند بی‌شک با گزینه بسیار خوبی مواجه هستید. اپل در واقع پردازنده آیفون 11 را در بدنه آیفون 8 قرار داده تا با یک گوشی فوق سریع اما جمع‌وجور مواجه باشیم. توجه کنید که با توجه به نبود درگاه کارت حافظه خرید نسخه ۶۴ گیگابایتی را توصیه نمی‌کنیم.

  • صفحه‌نمایش: ۴.۷ اینچی – IPS LCD – وضوح ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل

  • نرم‌افزار: iOS 13 با پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی

  • پردازنده: اپل A13 Bionic – شش هسته‌ای ۲.۶۵ گیگاهرتزی – پردازنده گرافیکی ۴ هسته‌ای اپل

  • رم و حافظه داخلی: ۳ گیگابایت رم – ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی NVMe

  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسلی f/1.8 – فیلم‌برداری 4K

  • دوربین سلفی: ۷ مگاپیکسلی f/2.2 – فیلم‌برداری 1080p

  • باتری: ۱۸۲۱ میلی‌آمپرساعتی – شارژ سریع ۱۸ واتی

از دیگر محصولات برجسته شرکت اپل گوشی های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس می باشد که در سپتامبر ۲۰۱۷ در کالیفرنیایی آمریکا از آن ها رونمایی کرد. رونمایی از این دو محصول همزمان با رونمایی iPhone XR صورت گرفت که شرکت آپل برای اولین بار از بیشترین تعداد اسمارت فون های خود رونمایی کرده است.

گوشی آیفون 8 اپل

گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس در حقیقت جایگزین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هستند، هرچند که از نظر شکل ظاهری و طراحی با همدیگر تفاوتی ندارند اما قابلیت های به آیفون ۸ اضافه شده است. این گوشی برای افرادی مناسب است که به گوشی های کوچک خوش دست علاقه دارند و یا به محصولات آپل علاقه مند هستند اما نمی توانند گوشی های جدید اپل با قیمت بالا را خریداری نمایند. در ادامه می خواهیم بیشتر شما را با مشخصات گوشی موبایل آیفون ۸ آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی آیفون ۸

مشخصات فنی گوشی آیفون ۸ که باید بدانید

 یکی دیگر از گوشی های آیفون پر طرفدار است. این گوشی در رنج قیمت 14 تا 15 میلیون تومان عرضه می شود. از مشخصات بارز این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد.گوشی Apple iPhone 8 از دیگر محصولات محبوب اپل می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. اگر قصد خرید این تلفن همراه را دارید به شما پیشنهاد می کنیم به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با مشخصات این محصول بیشتر آشنا شوید.

طراحی  زیبا و شکیل گوشی آیفون ۸

اسمارت فون آیفون ۸ از نظر شکل ظاهری با اسمارت فون های ۷ تفاوتی را ندارند. این گوشی دارای وزنی در حدود ۱۴۸ گرم می باشد و در ابعادی ۱۳۸٫۴ × ۶۷٫۳ × ۷٫۳ میلی متری تولید و عرضه شده است. این گوشی برخلاف مدل های جدید آیفون از طراحی لبه به لبه برخوردار نیستند بلکه دارای Touch ID Home و دارای حاشیه هایی در بالا و پایین صفحه می باشد. همچنین اسمارت فون آیفون ۸ از قابلیت تشخیص چهره Face ID)) برخوردار نیست چرا که دارای سیستم دوربین TrueDepth نمی باشد، اما از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

طراحی گوشی آیفون ۸

 برای ساخت بدنه iPhone 8 از ترکیب فلز و شیشه استفاده شده است که بر طبق گفته های شرکت اپل از سخت ترین شیشه های ممکن می باشد که تاکنون برای ساخت اسمارت فون ها استفاده شده است. این گوشی ها نیز مانند سایر محصولات جدید اپل در برابر نفوذ ذرات گرد و غبار و آب بسیار مقاوم هستند و می تواند فشار آب را در عمق ۱٫۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه تحمل کند. البته قابل ذکر است که به مرور زمان این قابلیت ها نیز کاهش پیدا می کنند. به علاوه پوشش بکار برده در این گوشی نه تنها آن را در برابر ضربه های خارجی مقاوم نساخته بلکه بر میزان شکنندگی این دستگاه نیز افزوده است.

صفحه نمایش آیفون ۸

صفحه نمایش آیفون ۸ ، ۴٫۷ اینچی بوده و دارای وضوح ۱۳۳۴ × ۷۵۰ پیکسل است. گوشی Apple iPhone 8 مجهز به پنل LCD است که آخرین مدل آیفون مجهز به این پنل می باشد. از دیر قابلیت های این دستگاه می توان به تغییر خودکار دمای رنگ اشاره کرد، به صورتی که یکی از بهترین نمونه های LCD در نمایش دقیق رنگ ها به شمار می آید. دلیل این امر آن است که برای ساخت این اسمارت فون از قابلیت True Tone استفاده شده که به تنظیم شدت نور پنل و رنگ کمک می کند.

صفحه نمایش گوشی آیفون ۸

 با فعال بودن این قابلیت در آیفون ۸ در هنگام قرار گرفتن در هر محیطی با توجه به شدت و دمای نور نمایشگر را به صورت خودکار تنظیم می کند. این ویژگی در اسمارت فون iPhone 8 باعث می شود که چشمان کاربر به راحتی خود را با نمایشگر وفق دهد و دچار خستگی چشم نشود.

نرم افزار و رابط کاربری آیفون ۸

گوشی اپل آیفون ۸ نیز با سیستم عامل iOS 11 وارد بازار شده است. از جمله قابلیت هایی که گوشی های آیفون را از دیگر برندها جدا می کند یکپارچگی iOS و سخت افزار استفاده شده در آن می باشد. هر ساله این نسخه دچار تغییراتی شده و قابلیت های جدیدی به آن افزوده می شود.

از جمله مواردی که باعث بهبود رابط کاربری شده است می توان به بازطراحی شدن اپلیکیشن های اپ استور و اپل موزیک اشاره کرد. به علاوه از دیگر تغییرات اضافه شده به این سیستم عامل افزودن کیبورد استاندارد فارسی به آن می باشد که باعث خوشحالی بسیار از کاربران فارسی شده است. این کیبورد از تمامی قابلیت های صفحه کلید استاندارد فارسی مانند تایپ اعداد فارسی، نیم فاصله و سایر موارد دیگر برخوردار می باشد.

 

دوربین iphone 8 

از دیگر ویژگی های اسمارت فون های ۸ دوربین آن می باشد. این محصول دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. اگر چه امروزه بیشتر گوشی های هوشمند به دوربین های دوگانه مجهز هستند، اما دوربین آیفون ۸ از قابلیت بالایی برخودار است و بسیاری از کاربران استفاده از این گوشی را ترجیح می دهند چرا که می توانند عکس های با کیفیتی را ثبت کنند. از جمله قابلیت های دوربین این گوشی هوشمند می توان به فوکوس خودکار در کنار لرزش گیر اپتیکال، فلش دوال تن ۴ گانه، ثبت ویدیوهای ۴k و تصاویر ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. از دیگر ویژگی های بارز این دوربین قابلیت پشتیبانی از HDR در حالت عکاسی معمولی و پانوراما است.

دوربین سلفی iPhone 8 مجهز به یک حسگر ۷ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می باشد. از جمله قابلیت های این دوربین می توان به پشتیبانی از HDR و فوکوس تشخیص فاز اشاره کرد. با استفاده از این دوربین شما می توانید عکس های سلفی جذاب و زیبایی را ثبت کنید و از ثبت این لحظات و مرور آن ها لذت ببرید.

 

در ویژگی های منحصر به فرد گوشی آیفون ۸

تراشه به کار برده شده در این گوشی A11 Bionic که فضای کمتری را اشغال می کند و ارسال سیگنال ها سریع تر انجام می شود. این تراشه شش هسته ای بوده که از ۲ هسته قدرتمند و ۴ هسته کم مصرف تشکیل شده است که باعث عملکرد سریع و روان این دستگاه می شود. توان باتری Apple iPhone 8 تقریبا برابر آیفون ۷ است. این باتری از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و در مدت ۳۰ الی ۵۰ دقیقه می توانند شارژ شود.

دستگاه های آیفون ۸ مجهز به یک رم ۲ گیگابایتی می باشد و با حافظه های داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی در رنگ های خاکستری، نقره ای و گلد تولید و روانه بازار شده اند. به طور قطع نمی توان قیمت گوشی آیفون ۸ را تعیین کرد. اگر قصد خرید گوشی iPhone 8 را با قیمت مناسب و ارزان را دارید ما به شما فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه دارای انواع گوشی های آیفون ریجیستر شده و کارکرده می باشد که شما می توانید با قیمت مناسب آن را خریداری کنید. برای مشاهده انواع مدل های آیفون فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل کافی است که به بخش قیمت گوشی موبایل آیفون مراجعه کنید و از قیمت خرید انواع گوشی های آیفون اطلاع پیدا کنید.

گوشی موبایل آیفون 8 پلاس

آیفون 8 پلاس هم یکی دیگر از گوشی های زیر 20 میلیون تومان اپل است. این گوشی در رنج قیمت 17 تا 18 میلیون تومان عرضه می شود. البته ناگفته نماند که با تغییر قیمت دلار ، نرخ این گوشی هم تغییر خواهد کرد. برای دریافت مشخصات و قیمت گوشی آیفون 8 پلاس می توانید به فروشگاه هاکان موبایل مراجعه کنید و 

بررسی تخصصی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از آپارات

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 1181
تاریخ : دوشنبه 28 مهر 1399 زمان : 19:41 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

شرکت اپل در تمام دوره های ساخت محصولات خود همواره مدل های محدود اما با کیفیت به بازار عرضه کرده، اپل در طول سال 10 مدل یا بیشتر را به بازار روانه نکرده است.

 این شرکت هدفش بازار میان رده نیست، بلکه تنها به دنبال عرضه مدل های بالا رده و پرچمدار بوده و در این راه نیز بسیار موفق عمل کرده است. در ادامه به قیمت محبوب ترین گوشی های آیفون در سال 99 اشاره می کنیم.

قیمت گوشی iPhone 11 Pro Max 256 GB

گوشی همراه iphone 11 Pro Max یکی از محصولات جدید اپل بود، که به بازار روانه شد. برای طراحی کلی و ویژگی های این گوشی از همان فرمول قبلی که در چند سال اخیر بوده، استفاده کرده است. یکی از برترین گوشی های آیفون سال 99 که به پنل super Retina مجهز شده تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کرده باشد.

مشخصات اصلی:

قیمت

بیست و هفت میلیون و سیصد هزار تومان

صفحه نمایش

6.5 اینچ ( 83.7%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

شیشه ضد خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

ابعاد

158 در 77.8 در 8.1 میلی­متر

وزن

226 گرم

جنس بدنه

پشت و جلو ازجنس شیشه، قاب استیل ضد زنگ

دوربین اصلی

16 مگاپیکسل ( 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، 1/3.1 سایز سنسور، لنز واید 26 میلی متری، f/1.8 فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

12 مگاپیکسل ( لنز 52 میلی متری، f/2.0، لنز تله فوتو، 1/3.4 اینچ سایز سنسور، زوم اپتیکال دو برابر، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

12 مگاپیکسل ( لنز 13 میلی متری فوق عریض، f/2.4 )

ویژگی­های دوربین

فلش چهارگانه دو رنگ، HDR، پانوراما

دوربین سلفی

12 مگاپیکسل ( f/2.2 )

دوربین مدت پرواز سه بعدی

ویدیو

 1080p@30/60/120/240fps, HDRضبط صدای استریو

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3969 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ سریع 18 واتی، 50 درصد در 30 دقیقه

USB Power Delivery 2.0

شارژ بی سیم

سیستم عامل

13 ios

حسگرها

Face ID، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

 256/64 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A13 Bionic

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

فناوری دالبی اتموس

دالبی دیجیتال پلاس

رنگ­ها

خاکستری، نقره ای، طلایی، سبز

 

 قیمت گوشی iPhone 11 Pro 256 GB

آیفون همچنان در در بازار حرف اول را می زند، و با رونمایی از گوشی iPhone 11 pro امکان شناسایی چهره در دوربین سلفی و حتی باز کردن قفل نمایشگر وقتی گوشی روی میز قرار گرفته را امکان پذیر کرده، این گوشی جایگزین آیفون XR شده و از لحاظ سخت افزاری هم انتظار حضور چیپ A13 با یک رم 4 گیگابایتی می رود. بهترین گوشی آیفون سال 99 نیز به حساب می آید.

مشخصات اصلی:

قیمت

بیست و شش میلیون تومان

صفحه نمایش

5.8 اینچ ( 82.1%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

شیشه مقاوم در برابر خراش، پوشش اولفوبیک

ابعاد

144 در 71.4 در 8.1 میلی­متر

وزن

188 گرم

جنس بدنه

پشت و جلو ازجنس شیشه، قاب استیل ضد زنگ

دوربین اصلی

12  مگاپیکسل ( 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2.55 سایز سنسور، لنز واید 26 میلی متری، f/1.8 فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

12 مگاپیکسل ( لنز 52 میلی متری، f/2.0، لنز تله فوتو، 1/3.4 اینچ سایز سنسور، زوم اپتیکال دو برابر، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

12 مگاپیکسل ( لنز 13 میلی متری فوق عریض، f/2.4 )

ویژگی­های دوربین

فلش چهارگانه دو رنگ، HDR، پانوراما

دوربین سلفی

12 مگاپیکسل ( f/2.2 )

دوربین مدت پرواز سه بعدی

ویدیو

 1080p@30/60/120/240fps, HDRضبط صدای استریو

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3190 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ سریع 18 واتی، 50 درصد در 30 دقیقه

USB Power Delivery 2.0

شارژ بی سیم

سیستم عامل

13 ios

حسگرها

Face ID، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

 256 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A13 Bionic

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

فناوری دالبی اتموس

دالبی دیجیتال پلاس

رنگ­ها

خاکستری، نقره ای، طلایی، سبز

 

قیمت گوشی iPhone 11 128 GB

گوشی iPhone 11 با قابلیت نمایش محدوده رنگی وسیع و مجهز به فناوری انحصاری True-tone display به منظور بهینه سازی تصاویر و حذف دکمه Home یا تاچ آیدی و استفاده از تکنولوژی فیس آیدی، خود را در رده برترین گوشی های آیفون سال 99 قرار داده است.

مشخصات اصلی:

قیمت

شانزده میلیون تومان

صفحه نمایش

6.1 اینچ ( 83.7%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

شیشه ضد خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

ابعاد

150.9 در 75.7 در 8.3 میلی­متر

وزن

194 گرم

جنس بدنه

پشت و جلو ازجنس شیشه، فریم آلومینیومی

دوربین اصلی

دوگانه 12 مگاپیکسلی، واید و اولترا واید

ویژگی­های دوربین

فلش True Tune با خروجی نور بیشتر و قابلیت همگام سازی

دوربین سلفی

12 مگاپیکسل ( f/2.2 ) با دیافراگم

ویدیو

 1080p@30/60fps, 720P@30fps

4k@24fps/30fps/60fps

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3110 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ سریع 18 واتی، 50 درصد در 30 دقیقه

USB Power Delivery 2.0

شارژ بی سیم

سیستم عامل

13 ios

حسگرها

Face ID، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

128 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A13 Bionic

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

فناوری دالبی اتموس

دالبی دیجیتال پلاس

رنگ­ها

مشکی، سبز، رنگ زرد، ارغوانی، قرمز، سفید

 

قیمت گوشی iPhone Xs Max 256 GB

آیفون XS Max با رونمایی از این گوشی با نمایشگر پنل super AMOLED و روزلوشن بسیار بالا، به طوری که در اندازه ی 6.5 اینچی، حدود 458 پیکسل را در هر اینچ جای داده که میزان بسیار مطلوبی است. همچنین این نمایشگر تمام قاب جلویی را پر کرده که نشان از کیفیت ساخت بالای این گوشی دارد.

مشخصات اصلی:

قیمت

هیجده میلیون تومان

صفحه نمایش

6.5 اینچ ( 84.4%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

شیشه ضد خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

ابعاد

157.5 در 77.4 در 7.7 میلی­متر

وزن

208 گرم

جنس بدنه

پشت و جلو ازجنس شیشه، فریم فلزی

دوربین اصلی

دوگانه: 12 مگاپیکسل ( 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، 1/3.1 سایز سنسور، لنز واید 28 میلی متری، f/1.8 فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

12 مگاپیکسل ( لنز 52 میلی متری، f/2.4، لنز تله فوتو، 1/3.4 اینچ سایز سنسور، زوم اپتیکال دو برابر، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

ویژگی­های دوربین

فلش چهارگانه، HDR

دوربین سلفی

7 مگاپیکسل، 32 میلی متری، ( f/2.2 )

ویدیو

 1080p@30/60/120/240fps, HDRضبط صدای استریو

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی

شارژر

شارژ سریع باتری، 50 درصد در 30 دقیقه

شارژ بی سیم

سیستم عامل

12 ios

حسگرها

Face ID، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

 256/512/64 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A12 Bionic

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

رنگ­ها

خاکستری، نقره ای، طلایی

 

قیمت گوشی iPhone Xs 64 GB

گوشی iPhone XS با نمایش رنج وسیعی از رنگ ها و نمایشگر مجهز به لمس سه بعدی باعث محبوبیت این محصول شده است. در این موبایل جدید با نشان دادن حرف S به این معنی است که این گوشی ها نسبت به نسل قبل یعنی آیفون X تفاوت ظاهری خاصی ندارند، و بیشتر تغییرات آن در بخش سخت افزاری صورت گرفته است.

مشخصات اصلی:

قیمت

چهارده میلیون تومان

صفحه نمایش

5.8 اینچ ( 82.9%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

شیشه ضد خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

ابعاد

143.6 در 70.9 در 7.7 میلی­متر

وزن

177 گرم

جنس بدنه

پشت و جلو ازجنس شیشه، فریم فلزی

دوربین اصلی

دوگانه: 12 مگاپیکسل ( 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، 1/3.1 سایز سنسور، لنز واید 28 میلی متری، f/1.8 فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

12 مگاپیکسل ( 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، لنز 52 میلی متری، f/2.4، لنز تله فوتو، 1/3.4 اینچ سایز سنسور، زوم اپتیکال دو برابر، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

ویژگی­های دوربین

فلش چهارگانه، HDR

دوربین سلفی

7 مگاپیکسل، 32 میلی متری، ( f/2.2 )

ویدیو

 1080p@30/60/120/240fps, HDRضبط صدای استریو

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی

شارژر

شارژ سریع باتری، 50 درصد در 30 دقیقه

شارژ بی سیم

سیستم عامل

12 ios

حسگرها

Face ID، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

 256/512/64 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A12 Bionic

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

رنگ­ها

خاکستری، نقره ای، طلایی

 

قیمت گوشی iPhone XR 64 GB

کمپانی سازنده گوشی iPhone XR در واقع برای کاهش قیمت این مدل را روانه بازار کرد، و بد نیست که بدانیم هر چند از لحاظ قیمت آیفون XR با قیمت کمتری نسبت به Xs فروخته می شود ولی عملکرد آن فوق العاده است، دوربین آن قوی و در کل توانایی های بسیاری دارد. به همین خاطر در رده ی بهترین گوشی های آیفون سال 99 قرار گرفته است.

مشخصات اصلی:

قیمت

یازده میلیون تومان

صفحه نمایش

6.1 اینچ ( 79.0%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

شیشه ضد خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

ابعاد

150.9 در 75.7 در 8.3 میلی­متر

وزن

194 گرم

جنس بدنه

پشت و جلو ازجنس شیشه، فریم آلومینیومی

دوربین اصلی

 12 مگاپیکسل ( 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، لنز واید 28 میلی متری، f/1.8 فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

ویژگی­های دوربین

فلش چهارگانه

دوربین سلفی

7 مگاپیکسل، 32 میلی متری، ( f/2.2 )

ویدیو

 1080p@30/60/120/240fps, HDRضبط صدای استریو

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی

شارژر

شارژ سریع 15 واتی، 50 درصد در 30 دقیقه

شارژ بی سیم

سیستم عامل

12 ios

حسگرها

Face ID، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

 256/512/64 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A12 Bionic

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

رنگ­ها

مشکی، قرمز، سفید، زرد، آبی، نارنجی

 

قیمت گوشی iPhone X 256 GB

اسمارت فونی که قرار است، چشم اندازی از آینده ی گوشی های اپل را ترسیم کند. این گوشی با نام iPhone X بزرگترین طراحی سخت افزاری در آن صورت گرفته است، که می تواند خود را در رده ی برترین گوشی های آیفون سال 99 قرار دهد.

مشخصات اصلی:

قیمت

شانزده میلیون و پانصد هزار تومان

صفحه نمایش

5.8 اینچ ( 79.0%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

دارای پوشش مقاوم در برابر جذب عرق و اثر انگشت، نمایشگر مقاوم در برابر خراش و خرد شدن

ابعاد

143.6 در 70.9 در 7.7 میلی­متر

وزن

174 گرم

جنس بدنه

پشت و جلو ازجنس شیشه، فریم فلزی

دوربین اصلی

مجهز به دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی

ویژگی­های دوربین

4K, FullHD, HD

دوربین سلفی

7 مگاپیکسل

ویدیو

 1080p@240fps, 2160p@60fps

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی، 2716 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ سریع fhjvd، 50 درصد در 30 دقیقه

شارژ بی سیم

سیستم عامل

11 ios

حسگرها

Face ID، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

256 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A11 Bionic

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

رنگ­ها

نقره ای ، خاکستری

 

قیمت گوشی iPhone 8 Pluse 64 GB

در جریان رویدادی که در سالن همایش های استیو جابز در اپل پارک برگزار شد، از گوشی iPhone 8 plus رونمایی کرد. این گوشی با دوربین های تقویت شده با قابلیت های portrait Mode و  Portrait Lighting امکان عکاسی با بهترین کیفیت را برای طرفداران عکاسی فراهم کرده است، که در زیر به مشخصات بیشتر آن خواهیم پرداخت.

مشخصات اصلی:

قیمت

سیزده میلیون تومان

صفحه نمایش

5.5 اینچ ( 79.0%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

شیشه سخت شده با یون، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

ابعاد

158.4 در 78.1 در 7.5 میلی­متر

وزن

202 گرم

جنس بدنه

پشت و جلو ازجنس شیشه، فریم آلومینیومی

دوربین اصلی

دوگانه: 12 مگاپیکسل ( 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، لنز واید 28 میلی متری، f/1.8 فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

ویژگی­های دوربین

فلش چهارگانه

دوربین سلفی

7 مگاپیکسل، 1080p@30fps، ( f/2.2 )

720p@240fps، تشخیص چهره، HDR

ویدیو

 1080p@30/60/120/240fps

2160p@24/30/60fps

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 2691 میلی آمپر ساعت

شارژر

تا 60 ساعت

سیستم عامل

11 ios

حسگرها

حسگر اثر انگشت (جلوی گوشی)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

 256/64 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A11 Bionic

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری هدفون

رنگ­ها

طلایی، خاکستری، نقره ای

 

قیمت گوشی iPhone 8 64 GB

گوشی iPhone 8 شاید در اولین نگاه ما را به این باور برساند که تنها یک گوشی هوشمند است، اما در حقیقت طراحی این آیفون از سال 2007 تا امروز حداقل چهار بار تغییر کرده و از 2014 تا به امروز هر سال تغییرات جزیی را بر روی محصولاتاعمال کرده است.

مشخصات اصلی:

قیمت

ده میلیون تومان

صفحه نمایش

4.7 اینچ ( 65.4.0%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

شیشه سخت شده با یون، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

ابعاد

138.4 در 67.3 در 7.3 میلی­متر

وزن

148 گرم

جنس بدنه

پشت و جلو ازجنس شیشه، فریم آلومینیومی

دوربین اصلی

 12 مگاپیکسل ( 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، لنز واید 28 میلی متری، f/1.8 فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

ویژگی­های دوربین

فلش چهارگانه

دوربین سلفی

7 مگاپیکسل، 1080p@30fps، ( f/2.2 )

720p@240fps، تشخیص چهره، HDR

ویدیو

 1080p@30/60/120/240fps

2160p@24/30/60fps

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت

شارژر

شارژ سریع باتری: 50% در 30 دقیقه

تا 40 ساعت

سیستم عامل

11 ios قابل ارتقاء به 11.0.2

حسگرها

حسگر اثر انگشت (جلوی گوشی)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

 256/64 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A11 Bionic

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری هدفون

رنگ­ها

طلایی، خاکستری، نقره ای

 

قیمت گوشی iPhone 7 Plus 128 GBApple

ویژگی شاخصی که آیفون 7 از آن برخوردار است، بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق یک متر به مدت 30 دقیقه، اسپیکر استریو و لرزش گیر اپتیکال دوربین همراه با تمام مشخصاتی که در iPhone 6s دیده بودیم. با اطمینان می توانیم بگوییم یکی از قوی ترین گوشی های آیفون سال 99 به شمار می آید.

مشخصات اصلی:

قیمت

پنج میلیون و هفتصد هزار تومان

صفحه نمایش

4.7 اینچ ( 65.6%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

شیشه سخت شده با یون، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

ابعاد

138.3 در 67.1 در 7.1 میلی­متر

وزن

138 گرم

جنس بدنه

بدنه ی آلومینیومی

دوربین اصلی

 12 مگاپیکسل ( 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، لنز واید 28 میلی متری، f/1.8 فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

ویژگی­های دوربین

فلش چهارگانه

دوربین سلفی

7 مگاپیکسل، 1080p@30fps، ( f/2.2 )

720p@240fps، تشخیص چهره، HDR

ویدیو

 1080p@30/60/120fps

2160p@30fps

720@240fps

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 1960 میلی آمپر ساعت

شارژر

تا 40 ساعت

سیستم عامل

10.0.1 ios قابل ارتقاء به 10.3.3

حسگرها

حسگر اثر انگشت (جلوی گوشی)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

 256/128/32 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A10 Fusion

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری هدفون

رنگ­ها

مشکی، مشکی براق، نقره ای، طلایی، رزگلد، قرمز

 

قیمت گوشی Apple iPhone 7 128 GB

گوشی iPhone 7 قدرتمندانه به نبرد با Galaxy S7 سامسونگ و HTC پرداخته، و با بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق یک متر و لرزش گیر اپتیکال دوربین در رده ی بهترین گوشی های آیفون سال 99 قرار دارد.

مشخصات اصلی:

قیمت

پنج میلیون تومان

صفحه نمایش

4.7 اینچ ( 65.6%~ نسبت نمایشگر به بدنه )

محافظ

شیشه سخت شده با یون، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

ابعاد

138.3 در 67.1 در 7.1 میلی­متر

وزن

138 گرم

جنس بدنه

فلزی از جنس آلومینیوم

دوربین اصلی

 12 مگاپیکسل ( 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، لنز واید 28 میلی متری، f/1.8 فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

ویژگی­های دوربین

فلش چهارگانه، 4K، FullHD، HD

دوربین سلفی

7 مگاپیکسل، 1080p@30fps، ( f/2.2 )

720p@240fps، تشخیص چهره، HDR

ویدیو

 1080p@30/60/120fps

2160p@30fps

720@240fps

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 1960 میلی آمپر ساعت

شارژر

تا 40 ساعت

سیستم عامل

 ios 10

حسگرها

حسگر اثر انگشت (جلوی گوشی)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، فشار سنج

حافظه داخلی و رم

128 گیگابایت

 گیگابایت حافظه رم

تراشه

اپل A10 Fusion

صدا

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفن اختصاصی

آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری هدفون

رنگ­ها

مشکی، نقره ای، طلایی، رزگلد

 منبع دریافت قیمت گوشی های آیفون

 

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 27
تاریخ : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 زمان : 22:02 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در اوایل سال 99 پی آمده است ، تغییرات و نوسانات شدید قیمت گوشی هواوی در ایران است. به همین دلیل اطلاع از قیمت های روز از اهمیت بالایی برخوردار است. در این اوضاع سال نو ، خرید گوشی موبایل به آسان از بازار امکان پذیر نیست. اما در همین زمان سایت های اینترنتی بهترین شرایط را برای خرید فراهم می کنند. هاکان موبایل یکی از بهترین سایت های ایرانی در زمینه خرید گوشی است. گوشی های تمام برندهای معتبر دنیا را عرضه می کند. از این جهت برای استعلام قیمت گوشی می توانید به این سایت راجعه نمایید. 

نام گوشی قیمت روز

گوشی هواوی پی ۳۰ لایت- Huawei P30 Lite

تومان2,830,000–تومان3,350,000

گوشی هواوی نوا ۵ تی- Huawei Nova 5T

تومان5,260,000

گوشی هواوی پی ۳۰ پرو- Huawei P30 Pro

3000000- 4500000تومان

گوشی هواوی وای ۹ اس- Huawei Y9s

تومان3,500,000–تومان3,530,000
   
   
   

منبع : فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل

کپی شده از : http://gheymatemobile.blog.ir/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 33
تاریخ : شنبه 13 اردیبهشت 1399 زمان : 12:36 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

 قیمت انواع گوشی های سامسونگ در سال ۹۹ چقدر است؟ چه عواملی بر روی قیمت خرید گوشی های موبایل سامسونگ تاثیر می گذارد؟ این مقاله را بخوانید تا بتوانید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

امروزه با وجود تحریم های موجود در کشور، افزایش قیمت دلار و طرح رجیستری قیمت انواع تلفن های هوشمند در حال افزایش است و نمی توان نرخ ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت. از این رو برخی از افراد ترجیح می دهند که موبایل کارکرده یا دست دوم را خریداری و استفاده کنند. اما مشکلی که وجود دارد این است که این مدل ها انتخاب وسیعی را در اختیار کاربران قرار نمی دهند. به همین دلیل بیشتر کاربران به خرید گوشی های میان رده و مقرون به صرفه را روی آورده اند. شرکت سامسونگ از جمله شرکت هایی می باشد که مدل های مختلف و متنوعی از گوشی های میان رده را به بازار عرضه کرده و توانسته محبوبیت بالایی را در بین کاربران به دست آورد. اما در حاضر قیمت گوشی های سامسونگ چقدر است و چه عواملی بر روی قیمت آن ها تاثیر گذار می باشد؟

در این مقاله از سایت هاکان موبایل قصد داریم اطلاعات کامل و جامعی را در مورد لیست قیمت گوشی های سامسونگ در اختیار شما قرار دهیم تا با استفاده از این اطلاعات بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید و گوشی مورد علاقه خود را با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید خریداری کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت و خرید گوشی سامسونگلیست قیمت انواع گوشی های Samsung در سال ۹۹

عوامل موثر بر روی نرخ خرید گوشی های سامسونگ

شرکت کره ای سامسونگ بدون شک یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های ساخت و تولید انواع گوشی های موبایل به شمار می آید که هر ساله محصولات با کیفیت خود را به بازار عرضه می کند. این شرکت به دلیل نوآوری و خلاقیت در طراحی، استفاده از مواد باکیفیت سخت افزاری، بخش نرم افزاری پر قدرت توانسته است محبوبیت بسیار بالایی را در بین کاربران به دست بیارود. شرکت سامسونگ تا کنون مدل های متنوع و مختلفی را به بازار عرضه کرده است که هر کدام با توجه به امکانات و قابلیت هایی که ارائه می دهند دارای قیمت خاص خود هستند.

از دغدغه اصلی بسیاری از کاربران در هنگام خرید گوشی موبایل، قیمت خرید آن ها می باشد. اما چه عواملی بر روی قیمت گوشی های سامسونگ تاثیر می گذارد؟ در پاسخ باید گفت فاکتورهای مختلفی بر روی قیمت روز تلفن های هوشمند سامسونگ تاثیرگذار که در ادامه شما را با برخی از آن ها آشنا می سازیم.

عوامل موثر بر روی نرخ خرید گوشی های سامسونگعوامل و فاکتورهای تاثیرگذار بر روی نرخ روز اسمارت فون های Samsung

قسمت های سخت افزاری

بر طبق بررسی های انجام از جمله فاکتورهایی که بر روی قیمت خرید گوشی های سامسونگ تاثیر می گذارد، کیفیت مواد مورد استفاده برای ساخت و طراحی بدنه گوشی می باشد. اگر بدنه گوشی از جنس فلز و شیشه و در برابر عواملی مانند نفوذ آب و ذرات گرد و غبار مقاوم باشد،  قیمت تلفن همراه بالاتر خواهد بود.

دوربین

فاکتور دیگری که بر روی قیمت گوشی موبایل تاثیر می گذارد، دوربین های آن است. هر چه تعداد دوربین ها بیشتر و کیفیت آن ها بالاتر باشد، قیمت گوشی نیز بالا خواهد بود.

صفحه نمایش

برای ساخت صفحه نمایش نوع های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای کیفیت، رزولوشن، وضوح و مقاومت در برابر عوامل خارجی می باشند. هر چه کیفیت، دقت و وضوح صفحه نمایش بالاتر رود، نرخ گوشی های سامسونگ نیز بالاتر است.

صفحه نمایش گوشی سامسونگصفحه نمایش گوشی سامسونگ و تاثیر آن بر روی نرخ خرید آن

پردازنده و رم

از فاکتورهای اصلی که برای یک کاربر در هنگام خرید گوشی موبایل مهم است، سرعت و عملکرد آن می باشد که این دو عامل با رم و تراشه مورد استفاده در گوشی ارتباط دارند. هر چه رم گوشی بالاتر و تراشه مورد استفاده قوی تر و با کیفیت تر باشد، ارزش گوشی بیشتر خواهد بود.

حافظه داخلی

حافظه گوشی نیز در قیمت روز گوشی های سامسونگ تاثیر گذار خواهد بود. اگر به فیلم، موسیقی و عکس برداری با گوشی علاقمند هستید، شما به یک گوشی با کیفیت و با حافظه بالا نیاز دارید که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را نیز داشته باشد. بنابراین باید هزینه بالاتری را برای خرید گوشی مورد علاقه خود در نظر بگیرید.

باتری

ظرفیت باتری نیز از دیگر فاکتورهایی است که بر روی نرخ خرید تلفن های هوشمند سامسونگ تاثیر دارد. هر چه ظرفیت باتری بالاتر، قابلیت شارژ سریع و بی سیم را داشته باشد، گوشی از قیمت بالاتری برخوردار است.

باتری اسمارت فون های Samsungباتری و تاثیر آن بر روی نرخ اسمارت فون های سامسونگ

لیست قیمت روز گوشی های سامسونگ در فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل

همانطور که اشاره شد به دلیل تحریم های موجود در کشور عزیزمان نرخ دلار و طرح های رجیستری متغیر می باشد و مدام در حال نوسان است به همین دلیل نمی توان یک نرخ ثابت را برای گوشی های سامسونگ در نظر گرفت. در ادامه لیست قیمت گوشی های سامسونگ را در قالب یک جدول برای شما فراهم آورده ایم. البته قابل ذکر است که این قیمت ها با توجه به شرایط حاکم در کشور به صورت مرتب آپدیت یا بروزرسانی خواهند شد و شما می توانید از آن استفاده کنید. همچنین شما می توانید به کلیک بر روی هر کدام از مدل ها به صورت کامل با مشخصات، قیمت و خرید این مدل ها بیشتر آشنا شوید.

قیمت گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس-Samsung Galaxy S10 Plus ۱۱۴۶۰۰۰۰ -۱۱۴۱۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی اس ۱۰-Samsung Galaxy S10 ۱۰۴۹۰۰۰۰ – ۱۰۳۶۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی اس ۹ پلاس-Samsung Galaxy S9 Plus ۸۹۶۵۰۰۰ – ۷۸۵۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی اس ۹-Samsung Galaxy S9 ۸۹۶۰۰۰۰ -۷۸۶۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس-Samsung Galaxy Note 10 Plus ۱۳۶۶۰۰۰۰ -۱۳۳۱۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی نوت ۱۰-Samsung Galaxy Note 10 ۱۲۶۶۰۰۰۰ -۱۲۶۴۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی نوت ۹-Samsung Galaxy Note 9 ۱۰۲۱۰۰۰۰ -۱۰۰۶۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ای ۸۰- Samsung Galaxy A80 ۶۷۱۰۰۰۰ -۶۶۴۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ای ۷۱- Samsung Galaxy A71 ۶۷۳۰۰۰۰ -۶۶۴۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ای ۷۰- Samsung Galaxy A70 ۴۷۰۰۰۰۰ -۴۵۲۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ای ۶۰- Samsung Galaxy A60 ۳۷۵۰۰۰۰ -۲۹۱۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ای ۵۱- Samsung Galaxy A51 ۴۶۶۰۰۰۰ -۴۴۶۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ای ۵۰- Samsung Galaxy A50 ۳۶۹۰۰۰۰ -۳۶۱۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ای ۴۰- Samsung Galaxy A40 ۳۱۴۰۰۰۰ -۳۰۴۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ای ۳۰ اس- Samsung Galaxy A30s ۳۱۸۰۰۰۰ -۲۹۵۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ای ۲۰ اس- Samsung Galaxy A20s ۲۶۰۵۰۰۰ -۲۳۷۰۰۰۰
قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ای ۱۰ اس- Samsung Galaxy A10s ۱۹۸۵۰۰۰ -۱۹۶۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ام ۲۰- Samsung Galaxy M20 ۲۴۴۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ام ۳۰- Samsung Galaxy M30 ۲۹۰۰۰۰۰ -۲۸۵۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی ام ۳۰ اس- Samsung Galaxy M30s ۳۵۶۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی A260 Core ۱۳۱۰۰۰۰ -۱۳۰۰۰۰۰
قیمت گوشی گلکسی J260 (J2) Core ۱۳۲۰۰۰۰

فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل

فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین خرید گوشی موبایل در سطح شهر تهران به شمار می آید. این فروشگاه عرضه کننده انواع تلفن های هوشمند با قیمت مناسب و ارزان است. در فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل شما می توانید با بهترین قیمت گوشی های موبایل سامسونگ را خریداری کنید. همچنین با مراجعه به دسته موبایل سامسونگ در سایت هاکان موبایل می توانید به صورت کامل با مشخصات و قیمت انواع مدل های برند سامسونگ آشنا شوید و یا با مشاوران این فروشگاه تماس حاصل فرمایید و از قیمت دقیق گوشی های موبایل با خبر شوید

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 43
تاریخ : سه شنبه 26 فروردین 1399 زمان : 20:25 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

بنظر شما برای خرید گوشی موبایل کدام فروشگاه اینترنتی بهتره ؟ آیا خرید از یه فروشگاه تخصصی رو می پسندید یا فروشگاهی که همه جور جنسی داره؟ نظر شما چیه؟

زمانی که میخواستم برای خرید یه گوشی موبایل اقدام کنم ، مهمترین چیزی من رو اذیت کرد ، انتخاب گوشی نبود. من میدونستم چه گوشی میخوام و اون رو با عشق انتخاب کرده بود. اما بازار بسته بود و من لازم بود گوشی عزیزم رو که قول داده بودم به عنوان عیدی برای خودم بخرم ، از یه فروشگاه اینترنتی بخرم. خب باید از کجا شروع می کردم. از انتخاب یه فروشگاه اینترنتی. 

خدا رو شکر اینقدر شجاع هستم که فقط به حرف این و اون استناد نکنم و خودم برم بهترین رو انتخاب کنم. از هرکی می پرسیدم فقط می گفتند دیجی کالا. آخه مگه دیجی چی داره. درسته فروشگاه قویه ولی من تو این چند سال هیچ نوآوری ازش ندیدم. واسه همین ترجیح دادم فروشگاه های تخصصی موبایل رو پیدا کنم. 

میدونین جالبیش چی بود. من دنبال فروشگاهی بودم که مثل بوتیک های داخل بازار ، وقتی واردش میشی اینقدر همه چیز مرتب و زیبا چیده شده که دلت نیاد بیای بیرون. از سایت های شلوغ پلوغ اصلا خوشم نمی اود. واقعا انتخاب سختی بود. 

آخرش چی شد

خخ بعد از اونهمه گشتن بالاخره یه لیست پیدا کردم از سایت های معتبر خرید گوشی. موبایل دات آی آر ، موبوتل ، دیجیدو ، تکنولایف ، سایمون دیجیتال ، هاکان موبایل و ....... جالبه همه میگفتن فروشگاه تخصصی موبایل هستند. تازه ایمالز و ترب هم بماند که کلی ادعا تو هر حوزه دارن. خوبی این دو فروشگاه این بود که قیمت همه فروشگاه ها رو بهم دادن و تونستم راحت مقایسه کنم. دیدم اغلب این فروشگاه ها در کنار گوشی موبایل ، چیزای دیگه ای هم دارند. یکیشون دیدم حتی لوازم آرایشی بهداشتی رو کنار گوشی میفروخت . خب واسه ما دخترا بد هم نیست میریم گوشی می خریم ، فروشنده لوازم آرایشی بهداشتی هم داره. دمش گرم تازه کنار گوشیم یه رژ لب قرمزم می گیرم. 

اینو گفتم که بدونین تخصصی یعنی چی. نمیدونم ملت تخصصی رو چی معنی می کنند. سایمون یه فروشگاه عالی بود. اطلاعاتش جامع و کامل بود . اما من دنبال اطلاعات نبود چون خودم استاد گوشی ام. من دنبال این بودم که بتونم از یه سایت شیک ، با یه قیمت مناسب گوشی بخرم و خیالم راحت باشه سرم کلاه نرفته. من میخواستم هانر 9 ایکس بخرم ، ولی وقتی میرفتم داخل فروشگاه ها هر کدوم کلی محصول دیگه داشتن. دیگه مخم داشت سوت می کشید.

یه مشاور عالی

از شما چه پنهون من که با نیت هانر 9 ایکس اومده بودم ، الان عاشق میان رده های سامسونگ و شیائومی شده بودم. من کلی ادعا داشتم که خودم متخصص گوشی هام. میگن از هر کی انتقاد کنی خودتم سرت میاد. خلاصه یه سر زدم به فروشگاه هاکان موبایل. اینقدر از رنگ بندی سایتشون و یک دست بودنش کیف کردم که کل محصولاتشون رو نگاه کردم. از هر کی می پرسیدم میگفتن این فروشگاه جدیه قابل اعتماد نیست ولش کن. تا اینکه زنگ زدم به مشاورشون. یه اقای فوق العاده مهربون بود. دمش گرم واقعا. کلی من رو راهنمایی کرد ، قیمت روز رو بهم گفت، بهم گفت چطور خرید کنم و با دلسوزی و متانت اطلاعاتی که میخواستم رو صادقانه در اختیار گذاشت. خدا ازش راض باشه. این بود که من بوتیک اینترنتی خوشگل خودم رو پیدا کردم. من گوشی هانر 9 ایکس خودم رو خریدم. و الان بشدت ازش راضیم.

حرف آخر

برای خرید اینترنتی هم لازمه که حس خوبی داشته باشی ، درست مثل حسی که تو خرید از بازار می گیری. این فروشگاه تا همیشه تو ذهن من میمونه. رنگ بنفشی که تو همه جای سایت به چشم می خورد. واقعا خوشم اومد. ممنونم هاکان موبایل. راستی آدرسش رو براتون میذارم. به یقین شما هم خوشتون میاد.

hakanmobile.com

منبع مطلب : http://gheymatyab.blogfa.com/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 99
تاریخ : سه شنبه 12 فروردین 1399 زمان : 20:14 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

در صورتی که تمایل داریدازقیمت روز موبایل نوکیا در سال 99 مطلع شویداز بزرگ ترین فروشگاه موبایل ایران یعنی هاکان موبایل دیدن نمایید.

نوکیا یک شرکت قدیمی در زمینه ساخت گوشی های موبایل است اما به دلیل ظاهر گوشی های هوشمند ، جذابیت خود را برای مصرف کنندگان از دست داده بود. اما این شرکت امروز با تلفن های هوشمند جدیدی که رونمایی کرده است ، به بازار بازگشته است.

برند نوکیا در حال حاضر به دلیل داشتن تلفن های هوشمند جدید که دارای تمام ویژگی های خوب لازم برای جذب مصرف کننده است ، بار دیگر شهرت خود را کسب کرده است.

مشخصات و قیمت گوشی نوکیا 7 پلاس- Nokia 7 Plus

نوکیا 7 پلاس از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن Full HD + 2160 x 1080 بهره می برد. نمایشگر آن به دلیل نسبت ظریف آن 18: 9 ، می تواند بیشترین توجه را به خود جلب کند. قیمت این گوشی2,840,000 تومان می باشد.

مشخصات و قیمت گوشی نوکیا 6?2- Nokia 6.2

نوکیا 6.2 دارای سیستم عامل Android 9 Pie ، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی ، نمایشگر 6.3 اینچی FHD +  و دوربین سه گانه در پشت و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی می باشد.قیمت این این گوشی2,810,000تا 2,980,000 تومان می باشد.

مشخصات و قیمت گوشی نوکیا 6?1 پلاس- Nokia 6.1 Plus

گوشی نوکیا 6?1 پلاس  یا نوکیا X6 دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی FHD +  با نسبت تصویر 19: 9 است که از 4 گیگابایت رم ، 64 گیگابایت حافظه داخلی ، یک دوربین عقب Dual با سنسور اولیه 16 مگاپیکسل ، دوربین جلوی تک 16 مگاپیکسلی و باتری 3060mAh بهره می برد.قیمت این گوشی1,830,000 تومان می باشد.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 57
تاریخ : دوشنبه 11 فروردین 1399 زمان : 21:11 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در اوایل سال 99 پی آمده است ، تغییرات و نوسانات شدید قیمت گوشی هواوی در ایران است. به همین دلیل اطلاع از قیمت های روز از اهمیت بالایی برخوردار است. در این اوضاع سال نو ، خرید گوشی موبایل به آسان از بازار امکان پذیر نیست. اما در همین زمان سایت های اینترنتی بهترین شرایط را برای خرید فراهم می کنند. هاکان موبایل یکی از بهترین سایت های ایرانی در زمینه خرید گوشی است. گوشی های تمام برندهای معتبر دنیا را عرضه می کند. از این جهت برای استعلام قیمت گوشی می توانید به این سایت راجعه نمایید. 

نام گوشی قیمت روز

گوشی هواوی پی ۳۰ لایت- Huawei P30 Lite

تومان2,830,000–تومان3,350,000

گوشی هواوی نوا ۵ تی- Huawei Nova 5T

تومان5,260,000

گوشی هواوی پی ۳۰ پرو- Huawei P30 Pro

3000000- 4500000تومان

گوشی هواوی وای ۹ اس- Huawei Y9s

تومان3,500,000–تومان3,530,000
   
   
   

منبع : http://gheymatemobile.blog.ir/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , تکنولوژی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 49
تاریخ : دوشنبه 11 فروردین 1399 زمان : 16:07 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 144
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 43
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 875
بازدید سال : 2,597
بازدید کلی : 15,646

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

موضوعات

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir