به سایت خرید نو خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

اگر شما به تازگی یک گوشی آیفون خریداری کرده اید مطمئنا هیجان زده اید ولی نمیدانید که چه باید بکنید. برای اولین استفاده از این گوشی نیاز دارید تا کارهایی انجام دهید که ممکن است برای کسانی که اولین بار است این کار را انجام می دهند گیج کننده و خسته کننده باشد،اما نگران نباشید ما در اینجا مطلبی را برای شما آماده کرده ایم و در آن ۹ کار مهمی که قبل از اولین استفاده گوشی آیفونتان باید انجام دهید را به شما آموزش دهیم، با ما باشید.


۱-ایجاد یک حساب در apple
برای فعال سازی بسیاری از امکانات گوشیتان (آیتونز،اپ استور،….) شما باید یک حساب کاربری در apple داشته باشید. برای این کار شما می توانید به صفحه مربوطه در وبسایت اپل  مراجعه کنید و یا هنگامی که برای اولین بار گوشی آیفونتان را روشن می کنید از شما خواسته می شود که این کار را انجام دهید. برای ایجاد یک ID شما به یک ایمیل نیاز دارید، بنابراین یک ایمیل برای اولین استفاده از گوشیتان به یاد داشته باشید.

 

اما اگر شما پیش از این یک دستگاه IOS دار و یا یک ID اپل دارید، تنها کاری که باید انجام دهید، همگام سازی دستگاه جدیدتان با دستگاهای قدیمی بوسیله Iclode است. با این کار ممکن است اطلاعاتی که در دستگاه های قبلی داشته اید به وسیله دستگاه جدید دانلود شود. زمانی که شما برای اولین بار در گوشی ایفونتان sign in می کنید، این زمان بهترین موقع برای وارد کردن اطلاعات کارت اعتباریتان است تا بعدا بتوانید ازاین کارت برای خرید آهنگ و برنامه اقدام نمایید.


اما اگر شما مایل به انجام این کار نیستید می توانید آن را بعدا هم با رفتن به آدرس زیر در گوشیتان انجام دهید.

    Settings > iTunes & App Store > Apple ID > View Apple ID > Payment Information

 

2-یاد گرفتن ترفندهای استفاده سریع از گوشی
منظور ما حفظ کردن لیست کامل حرکت های لمسی ای که می توانید انجام بدهید نیست، اما شما باید حداقل حرکت هایی که به شما کمک می کنند تا در گوشیتان چرخی بزنید را بدانید.


باز کردن اپلیکیشن ها
این کار بسیار ساده است، برای باز کردن یک اپلیکیشن تنها کافی است با انگشتتان روی آیکون آن کلیک کنید، و اگر به اپلیکیشنی که در صفحه ای دیگر قرار دارد نیاز دارید کافی است برای رفتن به آن صفحه، انگشتتان را در جهت مخالف روی نمایشگر گوشی بکشید. مثلا برای رفتن به صفحه سمت راست، انگشتتان را به طرف چپ بکشید یا به اصطلاح به سمت چپ Swipe کنید.


جابه جا کردن و پاک کردن برنامه ها

 

ایجاد حساب در apple, ترفندهای موبایل

 

اگر شما انگشتتان را روی آیکون یکی از برنامه ها نگه دارید، ناگهان همه آیکون ها می لرزند و سپس شما می توانید آیکون ها را جابه جا کنید. برای پاک کردن هم کافی است بر روی علامت X بالای آیکون آن اپ کلیک کنید.(آیکون هایی که بالایشان علامت X نباشد برنامه های پیش فرض هستند و نمی توانید آن ها را پاک کنید.)

 

جستجو کردن

 

ایجاد حساب در apple, ترفندهای موبایل

 

هنگامی که در صفحه خانگی یا home Screen به سر می برید با کشیدن انگشت از بالا به پایین یا به اصطلاح با سوایپ کردن به پایین، می توانید کادر جستجو را مشاهده کنید که در این کادر می توانید هر چیزی را از قبیل برنامه و مخاطب و …. را جستجو کنید و به سرعت آن را پیدا کنید.

 

دسترسی به مرکز کنترل

با سوایپ کردن از پایین ترین قسمت صفحه نمایش به سمت بالا، شما به مرکز کنترل(control center) درسترسی پیدا می کنید. برای سوایپ کردن و دسترسی به این قسمت فرقی ندارد که شما در صفحه قفل باشید یا در صفحه خانگی و البته این ویژگی در اکثر برنامه ها هم کار می کند. همچنین می توانید برای دسترسی این قسمت به آدرس Settings > Control Center بروید.

امکاناتی که در این منو به آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد شامل موارد زیر می باشند.

 

    Airplane mode, WiFi, Bluetooth, do not disturb, portrait orientation, brightness, music ,AirDrop, flashlight, timer, calculator, your camera

 

مرکز اعلانیه ها

با سوایپ کردن از بالاترین قسمت صفحه نمایش گر به سمت پایین، مرکز اعلانیه ها مشاهده می شود. در این قسمت شما تماس های از دست رفته، پیام ها، ایمیل ها و… را مشاهده می کنید. همچینین هشدارها و یادآوری ها، مناسبت های موجود در تقویم و اخطارها و پیام های اپلیکیشن ها را می توانید در این قسمت مشاهده کنید. برای پیکربندی این قسمت می توانید به مسیر Settings > Notification Center بروید.

 

3-ایجاد یک حساب برای ایمیل

بر روی اپلیکیشن Mail کلیک کنید تا یک ایمیل برای تلفن جدیدتان ایجاد کنید.به سادگی انتخاب سرویس موردنظر و وارد کردن آدرس و رمزعبور ایمیتان.اما اگر سرویس دهنده دیگری مدنظرتان است تنها کافی است بر روی کزینه Others در انتهای لیست کلیک کنید و اطلاعات مربوط به سرویس دهنده و ایمیلتان را وارد کنید.

 

 

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 35
تاریخ : پنجشنبه 01 آبان 1399 زمان : 12:05 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آموزش تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)، چگونه می توانیم جیمیل بازی پابحی را تغییر دهیم؟

شما برای این که بتوانید جیمیل متصل به پابجی موبایل خود را تغییر دهید باید این بازی را حذف کنید و با جیمیل جدید آن را نصب کنید، مشخص نیست که روش منطقی تری برای این کار وجود دارد یا خیر، اما tencent games تا کنون راهی برای این کار ارائه نکرده است، شما اگر اکانت مهمان متصل به پابجی خود دارید باید آن را به اکانت فیس بوک متصل کنید تا داده های شما پاک نشود. در این بخش از آموزش بازی پابجی در ایموجو به آموزش تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

نحوه تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

بعضی اوقات برای بازیکن های پابجی موبایل مشکلاتی پیش می آید و آن ها نیاز به تغییر جیمیل در پابجی موبایل می باشند، Tencent games تا حالا به صورت قانونی راه حلی برای این مشکل ارائه نکرده است، اما ما توانسته ایم راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم و در این پست برای شما ارائه کرده ایم.

در گزارش ها دیده ام که یکی از کاربر ها گفته است که در فصل گذشته پابجی موبایل من کارت RP را خریداری نکردم زیرا در اکانت جیمیل من پیام آمد که امکان اضافه کردن کارت جدید ممکن نیست برای همین من نیاز تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل را احساس کردم. اما نمی توانستم بفهمم که چگونه تغییر جیمیل در پابجی موبایل انجام می شود.

همان گونه که می بینید این مشکل برای خیلی از کاربر ها پیش آمده است. اما خوب راه حل منطقی برای آن وجود ندارد. ممکن است این راه برای شما کمی گیج کننده باشد.

نحوه تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

راه های تغییر جیمیل در پابجی موبایل

تنها راه یافت شده برای تغییر جیمیل در پابجی موبایل را در این پست ارائه کرده ام. برای این کار باید پابجی موبایل را حذف کنید.

-به پلی استور روی جستجوگر کامپیوتر شخصی بروید.

-با آدرس ایمیل مورد نیاز خود وارد گوگل خود شوید.

-پابجی را پیدا کنید و روی نصب آن کلیک کنید و دستگاهی را که می خواهید روی آن نصب کنید را انتخاب کنید.

پس از نصب پابجی از راه دور، به حالت عادی وارد بازی شوید و باید با حساب صحیح جیمیل خود در ارتباط باشید، من فقط همین راه حل را برای تغییر جیمیل در Pubg Mobile می شناسم، این مشکلی است که من راه آن را می دانم و گوگل واقعا باید آن را بر طرف کند.

به خاطر داشته باشید، اگر از یک حساب مهمان در پابجی استفاده می کنید، لازم است که آن را به یک فیس بوک، توییتر یا یک گزینه دیگر موجود پیوند دهید زیرا این کار باعث حذف حساب مهمان شما می شود.

در این آموزش به نحوه تغییر چمیل در بازی پابجی موبایل پرداختیم. امیدواریم که این مطلب نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای دیگر آموزش های بازی می توانید به سایت مجله بازی موبایل ایموجو مراجعه فرمایید.

منبع : https://emojo.ir/gmail-change-pubg-mobile/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 34
تاریخ : یکشنبه 27 مهر 1399 زمان : 16:57 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

بازی fall guys یک بازی indie می باشد، البته می توان ان را در دسته بازی های نبرد رویال نیز قرار داد. این بازی در ۴ آگوست منتشر شده است. یکی از جذابیت های بزرگ این بازی حالت های متنوع در مسابقات آن می باشد. حتی شما می توانید مسابقه ها را به صورت تیمی انجام دهید و لذت بیشتری از بازی fall guys ببرید. در ادامه این مقاله از سایت مجله بازی موبایل ایموجو با ما همراه باشید تا بیشتر با این بازی و قابلیت های آن آشنا شوید. 

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی و راهنمای بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

معرفی بازی fall guys: ultimate knockout

ما در این پست تصمیم داریم به معرفی بازی fall guys بپردازیم. بازی fall guys یک بازی جذاب و نبرد رویال با ۶۰ نفر می باشد. گسترش دهنده بازی fall guys کمپانی mediatonic می باشد و توسط شرکت devolver digital منتشر شده است. این بازی فقط به صورت چند نفره انجام می شود. شما می توانید این بازی را روی پلت فرم های کامپیوتر های شخصی و پلی استیشن امتحان کنید.

هر چند سال یک بار، در روز های خواب آور تابستان یک بازی indie منتشر می شود و یک حرکت سورپرایز کننده برای گیمر ها ایجاد می کند. یک بازی به اسم rocket league در سال ۲۰۱۵ با همین مضمون منتشر شد. اما امسال بازی fall guys این نقش را ایفا می کند. بازی fall guys در ۴ آگوست منتشر شد.

بازی fall guys شایان ستایش، دوست داشتنی و آسان برای یادگیری می باشد اما این ها باعث نمی شود که fall guys به یک بازی کم ریسک تبدیل شود. بازی fall guys علی رغم ظاهرش یک بازی نبرد رویال می باشد. در بیشتر مسابقه ها، من به دنبال لذت بردن هستم و دوست دارم جشن برنده شدنم را قبل از پیروزی بگیرم. بازی کردن در بازی fall guys واقعا لذت بخش می باشد.

هر دور از بازی fall guys با ۶۰ بازیکن شروع می شود که بسیار هیجان انگیز می باشد. تنها سی بازیکنی که اول به خط پایان برسند به دور بعدی راه پیدا خواهند کرد. بازیکن های fall guys به صورت اتفاقی از بین سطوح مختلف انتخاب می شوند. هر سطح بازیکن های بیشتری را تا مرحله نهایی از بین می برد، تا جایی که افراد انگشت شماری برای دور آخر می مانند.

شخصیت های fall guys و کلیت گیم پلی آن

یکی از زیبایی های این بازی این است که پیچیده نیست، همین موضوع آن را برای همه در دسترس قرار می دهند. بازیکن ها در اطراف شخصیت های خود حرکت می کنند و دکمه هایی دارند که با استفاده از آن ها می توانند با شخصیت خود پرش، شیرجه و گرفتن را انجام دهند. حال بحث این جاست که بین این ۶۰ نفر چه کسی موفق تر خواهد بود.

البته یک موضوع هست که این بازی را کمی ضعیف کرده است و آن هرج و مرج زیاد داخل بازی می باشد . فرض کنید که یک دفعه ۶۰ نفر به داخل بازی می آیند و به رقابت با یکدیگر می پردازند. رقبا سعی می کنند یک دیگر را به لبه سکو ببرند تا رقیب را حذف کنند و خود به تنهایی زنده بمانند.

شخصیت های fall guys و کلیت گیم پلی آن

گیم پلی  و دانلود بازی fall guys

انواع مختلفی از سطوح در بازی fall guys وجود دارد. مسابقه ها (Races) بیشتر از انواع دیگر سطوح مورد توجه می باشند. گاهی اوقات ممکن است شما در چندین مسابقه پیاده روی شرکت کنید. گیم پلی بازی fall guys جالب می باشد، شما در بازی تیغه فن های بزرگی را خواهید دید که سعی می کنند شما را به عقب باز گردانند. علاوه بر این ممکن است تکه هایی میوه ای بزرگی به سمت پایین بیایند و سعی کنند شما را له کنند مگر این که شما از دست آن ها فرار کنید، یا ممکن است کاشی های زیر پای شما خرد شوند. خلاصه در گیم پلی بازی fall guys تله های زیادی در راه شما می باشد.

به نظر من پایه اصلی بازی fall guys بیش از حد به مسابقات پا متکی است. در گیم پلی بازی fall guys راه های خوبی برای کاهش جمعیت در ابتدای مسابقه هستند، اما وقتی شما چند بار این مرحله ها را طی کنید، مسیر های آسان را برای بازی کردن یاد خواهید گرفت.

سطح های هیجان انگیز، سطح هایی است که به عنوان یک رقابت استقامتی عمل می کند، مانند Block Party که همه در کنار یکدیگر قرار دارند و مجموعه ای از دیوار ها در اطراف آن قرار دارند و بازیکن ها را وادار می کنند تا به شکلی فزاینده و کوچک حرکت کنند. شما باید از راه شکاف ها رد شوید، در آخرین لحظه شیرجه رفتن از این شکاف جالب است.

گیم پلی بازی guys fall: سطوح دیگر

سایر سطوح در بازی fall guys بازیکن ها را برای رسیدن به یک هدف به تیم ها تقسیم می کنند. شما با برنامه ریزی با هم تیمی هایتان می توانید به هدف هایتان دست پیدا کنید. فقط باید حواستان باشد که اشتباه کوچک باعث ضعیف شدن تیم شما خواهد شد و به دشمن ها اجازه می دهد آسیب زیادی به شما بزنند.

در حالت egg scramble، تیم ها در مرکز نقشه برای تعداد زیادی تخم مرغ می جنگند، تا جایی که می توانند از دشمن ها می گیرند و آن ها را در سبد تیم خود قرار می دهند. در یک نوع دیگر بازی fall guys تیم ها توپ  هایی را به سمت خط پایان می برند و شما می توانید مانع بردن توپ تیم های مقابل شوید و راه آن ها را مسدود کنید. نکته منفی این بازی این است که شما اگر آشنایی در بازی نداشته باشید با تیم های دیگر بازی کنید باید با افراد غریبه این کار را انجام دهید که هیچ هماهنگی ای با آن ها نخواهید داشت. این موضوع باعث افزایش احتمال باخت شما خواهد شد.

گیم پلی بازی guys fall: اتفاق های تصادفی

تیم بندی شما در بازی fall guys به صورت تصادفی می باشد. اما گیم پلی بازی fall guys بعضی اوقات به قدری احمقانه  می باشد که ممکن است به دلیل حماقت هم تیمی هایتان از بین بروید. اما برای خود من زیاد مهم نمی باشد، زیرا پس از زنده شدن دوباره ادامه می دهم و سعی می کنم از بازی نهایت لذت را ببرم.

بهتر است بازی fall guys در دوز های کوچک باشد و روزانه یک ساعت امتحان شود. اما مطمئن باشید در این یک ساعت شما لذت فراوانی از بازی کردن fall guys خواهید برد و تجربه خوبی را برای شما خواهد ساخت.

انواع رقابت های بازی fall guys: races

هدف در این نوع رقابت های بازی fall guys رسیدن به خط پایان می باشد. فقط دو تا سه بازیکن می توانند به آن جا برسند. زمانی که آخرین بازیکن مجاز برسد سایر بازیکن ها حذف می شوند.

  • dizzy heights- بازیکن ها باید روی توپ های افتاده و ورقه های چرخان حرکت کنند و بازی کنند.
  • the whirlygig- بازیکن ها باید از تیر های چرخان دور شوند و از نزدیک شدن به پیشران ها خود داری کنند.
  • see saw- بازیکن ها باید از روی اره های حساس به وزن عبور کنند. این حالت شامل رقیب هایی است که برای پیشرفت در مسابقه به هم کمک می کنند.
  • tip toe- بازیکن ها باید یک مسیر پنهان در کاشی های مربعی پیدا کنند که کاشی ها از بین می روند.
  • gate crash- بازیکن ها باید روی دروازه هایی که باز و بسته می شوند، حرکت کنند.
  • fruit chute- بازیکن ها باید روی یک تسمه نقاله بزرگ که میوه های بزرگ روی آن پرتاب می شود، حرکت کنند.
  • door dash- بازیکن ها باید از یک سری در ها که پرتاب می شوند بگذرند و برای این کار باید آن ها را بشکنند، که ممکن است در این حین دچار افتادگی شوند. هر ردیف در ها کوتاه تر از ردیف قبلی هستند و درب های واقعی کمتری دارند.
  • slime climb – بازیکن ها باید از این دور بگذرند و سعی کنند که سقوط نکنند. زیرا در این حالت سقوط به لجن باعث از بین رفتن فوری خواهد شد. در طول دوره بازیکن ها باید از چرخاندن چکش، بلوک های کشویی و خراب کردن توپ ها خود داری کنند.
  • hit parade-بازیکن ها برای رسیدن به خط پایان باید از خوردن به توپ های خرد کننده خودداری کنند.

انواع رقابت های بازی fall guys: races

انواع رقابت های بازی fall guys: survival

  • roll out- بازیکن ها باید در بالای یک سکوی گردان بمانند. این سکو به بخش های مختلفی تقسیم می شود که هر کدام موانع و جهت چرخش خود را دارند. وقتی بازیکنان کافی در خط سقوط کنند و از بین بروند، بازیکن های باقی مانده واجد شرایط می شوند و به مرحله بعدی می روند.
  • jump club- بازیکن ها روی یک سکوی دور ایستاده اند. مکانیسم در مرکز سکو دارای بازو های در حال چرخش است. با چرخش بازو ها و حرکت در امتداد سکو، بازیکن ها باید از روی آن ها پرش کنند تا به داخل لجن پرت نشوند و از بین نروند.
  • block party- بازیکن ها روی یک سکوی بزرگ ایستاده اند. بلوک های مختلفی از اشکال و اندازه های مختلف سکوی موجود را مورد حمله قرار می دهند، برای این که بازیکن ها به لجن نیافتند باید از خوردن به آن خود داری کنند.
  • perfect match- بازیکن ها باید یادداشت کنند که میوه با کاشی مطابقت دارد. بعد از شمارش معکوس، بازیکن ها باید روی کاشی ایستاده که میوه نمایش داده شده روی صفحه را در خود نگه می دارد. تمام کاشی های دیگر ناپدید می شوند و باعث می شوند همه بازیکنانی که روی آن ها ایستاده اند وارد لجن شوند و از بین بروند.
  • tail tag- برخی از بازیکن ها مسابقه را با دم شروع می کنند. هدف این است که مسابقه را با در دست داشتن دم تمام کنید. بازیکن هایی که دم ندارند می توانند دم بکشند و سرقت کنند، افرادی که از قبل با دم می باشند باید از برخورد با سایر بازیکن ها خود داری کنند. وقتی تایمر تمام می شود، تمام بازیکن های بدون دم باید حذف شوند.

انواع رقابت های بازی fall guys: تیمی

بازیکن ها به صورت مساوی به دو یا چند تیم تقسیم می شوند. هر بازی تیم های مشخص و غیر قابل تغییر خواهد داشت. بازی های دو ترم به دو دسته آبی و زرد تقسیم می شوند. بازی هایی که تیم سوم دارند آن را به رنگ قرمز نشان خواهند داد. تیم چهارم نیز به رنگ سبز می باشد.

  • team tail tag- این نوع مسابقه نوع تیمی حالت انفرادی همین حالت می باشد، بازیکن ها به ۴ تیم تقسیم می شوند و تیم با حداقل تعداد دم در پایان حذف می شوند.
  • egg scramble- این نوع از مسابقه ها از ۳ تیم تشکیل شده است. هر تیم دارای یک لانه است، مرکز عرصه یک تخم مرغ قرار گرفته است. تیم ها باید تخم مرغ جمع کنند و آن ها را در لانه های خود قرار دهند. تخم های طلایی امتیاز بیشتری دارند و این به دلیل استاندارد بودن آن ها می باشد. در پایان مسابقه تیمی که کمترین تخم مرغ را داشته باشد، حذف خواهد شد.
  • hoopsey daisy- این یک بازی است که از ۳ تیم تشکیل شده است. قلاب های سفید در این عرصه ظاهر می شوند و بازیکن ها برای کسب امتیاز برای تیم خود باید برای فرار از آن ها پرش یا شیرجه بزنند. قلاب های طلا گاهی اوقات امتیاز بیشتری را ارائه می دهند. در پایان مسابقه، وقتی تایمر به پایان می رسد، تیمی که کمترین امتیاز را داشته باشد حذف می شود.
  • jinx- این یک بازی متشکل از ۲ تیم است. در شروع مسابقه، یک بازیکن از هر تیم به طور تصادفی انتخاب می شود تا jinxed شود، یک دود بنفش اطراف بازیکن پخش می شود. وقتی این اتفاق به طور کامل برای یک تیم بیافتد، آن تیم حذف خواهد شد.

رقابت های بازی fall guys: تیمی با توپ

  • fall ball- این یک بازی متشکل از ۲ تیم است. این مسابقه مانند یک مسابقه فوتبال تنظیم شده است و بازیکن ها برای زدن دو توپ غول پیکر به سمت دروازه تیم مقابل باید شیرجه بزنند و پرش کنند. وقتی تیم یک گل به ثمر برساند، توپ دوباره در مرکز زمین قرار می گیرد. در آخر مسابقه، وقتی تایمر تمام می شود، تیمی که کمترین امتیاز را داشته باشد حذف می شود.
  • rock N roll- این یک بازی است که از سه تیم تشکیل شده است. تیم ها باید در مقابل هم کار کنند تا توپ غول پیکر را به سمت دروازه پرتاب کنند، وقتی دو تیم با موفقیت به هدف برسند، تیم باقی مانده شکست می خورد و حذف می شود.
  • hoarders- این یک بازی می باشد که ۳ تیم در آن شرکت می کنند. آرنا به سه قسمت تقسیم می شود و هر قسمت به رنگ تیم آن قسمت در می آید. ۷ توپ غول پیکر در عرصه ورزش حاضر است. بازیکن ها باید توپ ها را به منطقه تیم خود هل دهند و از سرقت آن ها توسط تیم های دیگر جلوگیر کنند. تیمی که کمترین تعداد توپ را در تمام شدن تایمر داشته باشد، از بین خواهد رفت.

 قسمت های آخر مسابقات

در بازی fall guys وقتی بازیکن های کافی حذف شدند و فقط تعداد معدودی باقی ماندند، دور نهایی اغاز خواهد شد، برنده این بازی ها، برنده کلی اعلام خواهند شد.

  • fall mountain- بازیکن های باقی مانده مسابقات باید، یک دوره مانع پر از توپ های در حال افتادن و چکش ها را رد کنند تا به صدر برسند. اولین بازیکنی که به بالا برسد برنده بازی خواهد شد.
  • hex a gone- این یک دور نهایی است. این مسابقه شامل چندین عرشه کاشی شش گوشه است. ایستادن روی کاشی باعث می شود که پس از یک تاخیر کوچک ناپدید شور. اگر کاشی ها از قبل تخریب شده باشند، بازیکن به زیر عرشه می روید. هدف این است که برنده در لجن ها نیفتد. وقتی همه بازیکن ها دیگر در لجن افتادند آخرین نفری که مانده است، برنده اعلام می شود.
  • royale fumble- این یک مسابقه نهایی می باشد با مضمونی شبیه به tail tag می باشد. یک بازیکن با دم شروع می کند که دیگران باید از آن بگیرند. در پایان دور وقتی تایمر تمام می شود. هر کس با دم باقی بماند برنده خواهد شد.
  • jump showdown- این یک مسابقه نهایی در راستای پرش کلاب می باشد. اما بازو های اسپینر در این حالت دو برابر است و یک از ۸ سیستم عامل به طور تصادفی در لجن سقوط می کند تا تنها یک سکو باقی بماند. هنگامی که تمام بازیکن ها به لجن افتاده اند آخرین بازیکن زنده مانده برنده اعلام می شود.

 قسمت های آخر مسابقات بازی

دانلود بازی fall guys: ultimate knockout 

در قسمت قبلی، به معرفی fall guys روی پلت فرم کامپیوتر پرداختیم، حال می خواهیم در ادامه پست به معرفی بازی fall guys: ultimate knockout روی پلت فرم پلی استیشن بپردازیم. در بازی fall guys گروهی از شرکت کنندگان در رقابت به صورت آنلاین شرکت می کنند و یک نفر پیروز می ماند. مانند پلت فرم کامپیوتر های شخصی در پلی استیشن نیز تعداد شرکت کننده ها ۶۰ نفر می باشد.

بازی در حالت آنلاین گسترده می باشد، شما می توانید در چالش های مختلف شرکت کنید و به دنبال این باشید که به مرحله بعدی بازی بروید. چالش های موجود در این بازی به صورت رقابتی و تعاونی می باشد. در برخی چالش ها شما می توانید تیم تشکیل بدهید و با همکاری آن ها در چالش ها برنده شوید.

در کل بازی fall guys بسیار دلپذیر می باشد، در این بازی سعی شده است که محتویات زیادی گنجانده شود تا شما بتوانید از آن نهایت لذت را ببرید.

همچنین شما می توانید این بازی را در گوشی های اندروید و آیفون استفاده کنید. لینک دانلود این بازی از وبسایت های گوگل پلی و اپل در زیر قرار داده شده است که شما می توانید با مراجعه به آن ، این بازی زیبا را دانلود و لذت ببرید.

دانلود بازی fall guys: ultimate knockout از گوگل پلی

دانلود بازی fall guys: ultimate knockout از اپ استور

با مراجعه به سایت ایموجو علاوه بر اینکه شما می توانید با آموزش انواع بازی های موبایلی به صورت کامل آشنا شوید، می توانید با مراجعه به بخش اخبار بازی سایت از تازه ترین و جدیدترین اخبار بازی روز دنیا نیز اطلاع پیدا کنید.

منبع :https://emojo.ir/introducing-game-fall-guys/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 33
تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1399 زمان : 19:07 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

با آموزش تیراندازی در پابجی موبایل (PUBG Mobile)، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند.

نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل

این مطلب حاوی نکاتی در مورد آموزش تیراندازی در پابجی موبایل است. هنگامی که PUBG برای Android و iOS منتشر شد، بازیکنان نگران این بودند که چگونه گیم پلی پابجی با کشیدن و ضربه زدن انجام می شود. توسعه دهندگان (Tencent) قطعاً PUBG را روی تلفن همراه بسیار بصری و آسان تر از سایر سیستم عامل ها ساخته اند. بازی کردن با بازی موبایلی پابجی موبایل می تواند در مقایسه با سایر سیستم عامل ها ساده تر و راحت تر باشد، دقیقاً روشی که توسعه دهندگان آن، در نظر گرفته اند.

با راهنمایی های این مطلب، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. نکات زیر به بازیکنان جدید و با تجربه کمک می کند.

نکاتی در مورد شلیک اتوماتیک و تیراندازی در پابجی موبایل

تغییر کنترل بازی، این امکان را برای بازیکنان فراهم آورده است که از طرح و تنظیم پیش فرض PUBG Mobile فاصله بگیرند، مزایای استفاده از تنظیمات و سفارشی سازی آن ها، با توجه به بهتر شدن سبک بازی و به طور کلی، مهارت بازیکنان است. به طور پیش فرض، دو دکمه برای شلیک وجود دارد، یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست. وجود فقط یک دکمه برای تیراندازی می تواند یک نقص محسوب شود. با رفتن به Settings–Controls—Customize می توانید بازی را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال می توانید هر دکمه را بکشید و در یک موقعیت بهتر قرار دهید. بازیکنان همچنین می توانند وضوح تصویر را کاهش یا افزایش و اندازه هر دکمه را نیز تغییر دهند.

بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند؛ در حالی که از از برخورد تصادفی بر روی دکمه های اشتباه نیز جلوگیری می نماید‌.

نکاتی در مورد تیراندازی در پابجی موبایل

چگونه در پابجی موبایل نشانه گیری دقیق تری داشته باشیم؟

برای این که بتوانید به هنگام تیراندازی در PUBG Mobile، نشانه گیری دقیق تری داشته باشید باید از شرایط مختلف شلیک در شرایط مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال حالت اتوماتیک شلیک زمانی استفاده می شود که هدف به شما نزدیک است یا حالت تک تیر برای شلیک به سمت اهدافی است که در فواصل دور قرار دارند.

الگوهای Recoil در تیراندازی پابجی موبیال

فرض کنید با اسلحه ای نقطه مشخصی را نشانه گرفته اید، سپس دست خود را کامل روی ماشه می‌گذارید، شکل و طرحی از گلوله که روی دیوار شکل می‌گیرد به اصطلاح Recoil Pattern نامیده می‌شود. الگوهای Recoil به بازیکنان کمک می کنند تا بهتر هدف خود را نشانه گیری کنند، زیرا می دانند هنگام شلیک به صورت خودکار یا در تک تیر، چقدر سلاح به عقب می رود. از آنجا که هر تفنگ الگوی بازیابی خاص خود را دارد، این امر نیاز به آزمایش و تمرین در حالت Training بازی دارد.

حالت شلیک (Firing) و شلیک اتوماتیک

حالت شلیک (Firing) را بررسی و تنظیم کنید. بسیاری از بازیکنان پابجی موبایل، حالت شلیک یک سلاح را فراموش می کنند. بازیکنان در سیستم عامل های دیگر همیشه مراقب حالت شلیک خود هستند، زیرا این امر می تواند روی دقت هدف گیری، تاثیر قابل توجهی بگذارد. این امر کنترل اسلحه را در هر موقعیت جنگی آسانتر می کند و یکی از ساده ترین راه هایی است که بازیکنان می توانند به راحتی شلیک کنند. از تک تیر، برای تیراندازی از فواصل دور، از شلیک های پشت سر هم برای تیراندازی از فواصل متوسط و از شلیک خودکار برای تیراندازی از فواصل نزدیک استفاده کنید.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه دور

برای تیراندازی به اهداف در فواصل دور، از حالت تک تیر استفاده کنید. در این حالت لگد اسلحه کمتر می شود.

جهت استفاده از هر دو دکمه ی شلیک برای تیراندازی از راه دور، یک انگشت شست برای شلیک باید روی یک دکمه، قرار گیرد و دیگری برای جابجایی دوربین استفاده شود. این امر به ویژه برای دشمنانی که هنگام شلیک شروع به حرکت می کنند بسیار کاربردی است.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه نزدیک

برای تیراندازی به اهداف در فواصل نزدیک، حالت شلیک را بر روی اتوماتیک قرار دهید. در این حالت می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد تیر بیشتری به سمت هدف خود شلیک کنید. در فواصل نزدیک، ترجیح این است که شخصیت خود را هنگام شلیک کردن حرکت دهید، مخصوصاً به این دلیل که برخی دشمنان در یک خط مستقیم شلیک می کنند. بعضی اوقات، بازیکنان باید هنگام حرکت شخصیت خود، شلیک کنند.

شلیک به سمت یک هدف در حال حرکت

 هنگام شلیک یا تیراندازی دشمنان در حال حرکت، در صورت ثابت بودن، دوربین را حرکت دهید. زیرا حرکت دوربین، سریعتر از تلاش برای حرکت شخصیت است.

در موارد دیگر، تیرانداز، فقط با حرکت دوربین، بازیکنان را هدف قرار می دهد. با تعیین نقطه ی هدف گیری، مشخص می شود که کدام یک از این دو روش برای تیراندازی بهتر است. راه سوم، انجام هر دو روش، مکث لحظه ای، حرکت دادن شخصیت و تیراندازی یا حرکت دوربین و شلیک به سمت هدف است.

در این مطلب از مجموعه مقالات آموزش بازی سایت ایموجو به آموزش نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. همچنین با مراجعه به مجله بازی موبایل ایموجو می توانید از تازه ترین اخبار بازی های روز در دنیا اطلاع پیدا کنید.

منبع : https://emojo.ir/pubg-mobile-shooting/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 23
تاریخ : دوشنبه 21 مهر 1399 زمان : 19:45 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

بهترین بازی های موبایلی سال 2020 را رایگان بازی کنیم یا پولی؟

آیا می دانید بهترین بازی های موبایلی سال 2020 کدام بازی ها هستند؟ آیا بازی های خوب موبایل ، پولی هستند یا به صورت رایگان هم می توان آنها را بازی کرد؟

لیست بازی های موبایلی هر روز در حال گسترش است . گوشی های موبایل جایگاه بسیار قدرتمندی را در میان گیمرها دارند از این رو تولید کننده های بازی ، روز به روز با تنوع و کیفیت بالاتری به تولید گیم های موبایلی می پردازند. در این مطلب می خواهیم به معرفی 3 بازی موبایلی بپردازیم که سایت نمناک در مقاله مقایسه پابجی موبایل و کالاف دیوتی  ، معرفی کرده است.  این 3 بازی علاوه بر گرافیک زیبا ، جذابیت و هیجان بالا و دسترسی آسان ، به صورت رایگان هم در دسترس هستند و گیمرهای زیادی را به خود جذب کرده اند. با مطالعه این مقاله می توانید با جذاب ترین بازی های موبایلی رایگان آشنا شوید. البته این بازی های به دلیل پرداخت های درون برنامه ای که دارند ، گاهی جزو بازی های پولی به شمار می آیند. برای مثال برای پابجی موبایل به خرید یوسی پابجی نیاز خواهید داشت از همین جهت به نحوی چندان هم رایگان نخواهد بود.

بهترین بازی های موبایلی که قبل از مرگ باید تجربه کرد

از بین بازی های موبایلی ، بازی های زیر ارزش حداقل یکبار تجربه کردن را دارند. دیجیتاتو در مقاله  ای از محبوبیت بالای پابجی موبایل و کالاف دیوتی سخن گفته است .

بازی Call Of Duty

بازی کال آف دیوتی را می توان یکی از بهترین بازی های تاریخ دنیای گیمینگ دانست که در سبک بتل رویال، تیراندازی و اکشن ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال 2003 ساخته و عرضه شد و تاکنون بیش از 17 نسخه مختلف از آن منتشر شده است. بازی کال آف دیوتی توسط کمپانی های مطرحی همچون اکتیویژن، اینفینیتی وارد و تری آرچ ساخته و عرضه شده است و هر کدام از نسخه های آن می توانند جذابیت های خاص خود را داشته باشند. بازیکنان در این بازی می توانند با طیف گسترده ای از بازیکنان سراسر جهان به رقابت و مبارزه بپردازند و ماموریت ها و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند. طبق مقاله پابجی موبایل و کالاف دیوتی ، همچنان در راس بازی های موبایلی 2020  از سایت دیجیاتو ، کالاف دیوتی به دلیل ویژگی های زیر از محبوبیت بالایی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        داستان بازی از محتوا و غنای خوبی برخوردار است و بازیکنان می توانند ارتباط خوبی با آن برقرار کنند.

·        گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد آوری دارد و می تواند جذابیت ها و چالش های ویژه ای برای بازیکنان داشته باشد.

·        گرافیک بازی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و تمام بخش های بازی به صورت HD و با تمام جزئیات نمایش داده شده اند.

·        موسیقی ها و صداگذاری های بازی به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده اند و حس و هیجان بازی را به خوبی به بازیکنان منتقل می کنند.

·        بازیکنان قادر هستند با خرید CP کال آف دیوتی پرداخت های درون برنامه ای خود را انجام دهند و بخش های مختلف بازی را شخصی و سفارشی سازی کنند.

بازی پابجی موبایل و حرفه ای بازی کردن آن با خرید یوسی

یکی دیگر ار بهترین بازی های موبایلی صنعت گیم بدون شک بازی PUBG Mobile است که با وجود سابقه کم توانسته میلیون ها بازیکن از سراسر جهان را به خود جذب کند. این بازی اولین بار در سال 2017 در سبک اکشن و بتل رویال و توسط کمپانی و استودیوی بلو هول ساخته شده و به وسیله کمپانی معروف و مشهور تنسنت گیمز (Tencent Games) منتشر شده است. بازی پابجی موبایل ابتدا برای پلتفرم های مختلف مانند ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر عرضه شد و سپس در سال 2018 برای گوشی های موبایل منتشر شد و با استقبال بی نظیری از سمت بازیکنان مواجه شد. در این بازی بازیکن به همراه 99 نفر دیگر در یک جزیره قرار دارند و باید از تمام امکانات و تجهیزات استفاده کنند تا بتوانند زنده بمانند. آخرین نفری که زنده می ماند برنده بازی خواهد بود. گجت نیوز در مقاله خود با عنوان آخرین آپدیت پابجی موبایل و قابلیت های شگفت انگیز اضافه شده به بازیاز ویژگی های بسیار جدید و هیجان انگیز این بازی پرده برداری کرده است. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

·        بازی از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده است و از بهترین گرافیک ممکن برخوردار است.

·        گیم پلی بازی بسیار جذاب است و بازیکنان قادر هستند از سلاح های مختلف استفاده کنند و چالش های مختلفی را تجربه کنند.

·        موسیقی متن و صداگذاری های بازی بسیار حرفه ای ساخته شده اند و بسیار به حالت طبیعی نزدیک هستند.

·        بازیکنان می توانند از خرید یوسی پابجی موبایل برای شخصی سازی و سفارشی سازی لباس، سلاح، تجهیزات و … استفاده کنند.

·        با خرید یوسی پابجی ، امکانات شگفت انگیزی به این بازی اضافه می شود که هیجان بازی را صد چندان می کند.

 

 

 

 

اگر دوست دارید این بازی را حرفه ای شوید ، پیشنهاد می کنیم مطلب ترفندهای شگفت انگیز پابجی و کالاف دیوتی برای گیمرهای حرفه ای از  ویرگول را مطالعه فرمائید.

 

 

بازی White Night

بازی وایت نایت یکی از بهترین بازی های سبک اشاره و کلیک است که به وسیله استودیوی بازی سازی Playdigious ساخته و عرضه شده است. اگرچه بازی های داستان محور در سال های اخیر زیاد مورد توجه بازیکنان قرار نگرفته است اما به جرات می توان گفت بازی وایت نایت یکی از بهترین بازی های موبایلی است که صنعت گیم به خود دیده است. در این بازی بازیکن در یک عمارت متروکه قرار خواهد گرفت و چالش ها و هیجانات مختلفی را تجربه خواهد کرد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را بیان کرد:

·        داستان بازی به شدت جذاب و هیجان انگیز است و می تواند هر بازیکنی را به خود جذب کند.

·        بازی دارای یک گرافیک عالی و بی نظیر است و تمام بخش های بازی با جزئیات کامل به تصویر کشیده شده اند.

·        گیم پلی بازی جذابیت های بالایی برای بازیکن دارد و می تواند او را با چالش های متعدد مواجه کند.

·        از نظر موسیقی و صداگذاری نیز بازی وایت نایت وضعیت بسیار مطلوبی دارد و می تواند حس و هیجان بازی را به خوبی منتقل کند.

بازی فری فایر

یکی دیگر از بازی های موبایلی که می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد بازی فری فایر است. این بازی فوق العاده در سبک تیراندازی و اکشن ساخته شده است. کمپانی سازنده این بازی کمپانی  GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED   می باشد و به وسیله 111dots Studio  نیز توسعه یافته است.  در این بازی بازیکنان در یک جزیره حضور دارند و تمام تلاش خود را برای زنده ماندن به کار می گیرند و در نهایت بازیکنی برنده خواهد بود که زنده مانده باشد. بازیکنان در این بازی می تواند از انواع سلاح ها و تجهیزات استفاده کنند و با خرید جم فری فایر برای شخصی سازی و سفارشی کردن امکانات خود اقدام کنند. از مهم ترین ویژگی های بازی می توان موارد زیر اشاره کرد:

·        بازی دارای گرافیک بسیار شگفت انگیز و با کیفیتی است.

·        گیم پلی بازی به شدت اعتیاد آور و جذاب است.

·        تنوع سلاح و تجهیزات در بازی هیجان آن را افزایش داده است.

·        بازی از یک داستان جذاب و پر محتوا برخوردار است.

·        موسیقی و صداگذاری های بازی طبیعی و بی نظیر هستند.

بازی آسفالت 9

مجموعه بازی های آسفالت همواره در بین بازیکنان محبوبیت و جایگاه ویژه ای داشته اند. این بازی ها توسط کمپانی مشهور و خوشنام گیم لافت (Gameloft)  ساخته و عرضه شده اند و عاشقان رانندگی و رالی را به وجود آورده اند. در آسفالت 9 بازیکنان می توانند با طیف گسترده ای از ماشین های بی نظیر و جذاب از برندهای معروفی همچون لامبورگینی، فراری، استون مارتین، پورشه و … وارد مسابقات شوند و لذت و هیجان یک رالی واقعی را تجربه کنند. از مهم ترین ویژگی های این بازی مهیج می توان موارد زیر را نام برد:

·        حضور بیش از 50 ماشین جذاب در بازی.

·        امکان سفارشی سازی و شخصی سازی ماشین ها.

·        بازی دارای گرافیک عالی بوده و تمام بخش های بازی با جزئیات کامل نمایش داده شده است.

·        موسیقی ها و صداگذاری بازی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است

·        کنترل و گیم پلی بازی از جذابیت بالایی برخوردار است و هر بازیکنی را به وجد می آورد.

بازی کلش آف کلنز

Clash Of Clans یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک صنعت گیم به شمار می رود که به وسیله کمپانی مشهور و محبوب سوپرسل (Supercell) ساخته شده است. این بازی در سال های اخیر همواره در بین پرطرفدارترین بازی های موبایلی قرار گرفته است و تعداد دانلودهای بسیار زیادی داشته است. در این بازیکنان می توانند یک مزرعه و قبیله شخصی برای خود ایجاد کنند و از امکانات و تجهیزات مختلف برای توسعه و محافظت از آن استفاده نمایند. بازیکنان با خرید جم کلش آف کلنز قادر خواهند بود لباس، تجهیزات، امکانات و سلاح های خود را سفارشی سازی کنند و را پرداخت های درون برنامه ای برای توسعه مزرعه خود بهره ببرند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

·        بازی دارای یک داستان جذاب و هیجان انگیز است.

·        چالش های و مراحل مختلفی پیش روی بازیکنان قرار خواهد گرفت.

·        گیم پلی بازی از جذابیت بالایی برخوردار است.

·        گرافیک، موسیقی متن و صداگذاری های بازی با بالاترین کیفیت ممکن طراحی شده اند.

 

 

سایت کلوب در مقاله با عنوان خرید یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی از معتبرترین سایت خرید جم ایران موجو ، این سایت را به عنوان بهترین مرجع خرید واحدهای پولی این بازی های معروف ، معرفی کرده است. شما هم می توانید با مراجعه به این سایت مانند یک گیمر حرفه ای ، واحد پولی بازی را بخرید و لذت ببرید.

 

 

                                                  

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 36
تاریخ : سه شنبه 18 شهریور 1399 زمان : 16:55 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

خیلی وقت پیش در مورد بازی پلاتو خیلی شنیده بودم. همش می گفتن خیلی بازی باحالیه. این شد که منم دلم خواست. خخخ. همش دلم می خواست ببینم چجوریه. آخرش یادش گرفتم. plato تا دلت بخاد بازی متنوع داره. واسه همین ازش خسته نمیشی. در ادامه این مطلب بازی رو بهتون معرفی می کنم تا شما هم لذت ببرید.

Plato در اصل مخفف عبارت Programmed Logic for Automatic Teaching Operations می باشد و بیشتر از یک بازی می توان به عنوان یک اپلیکیشن ارتباطی از آن استفاده کرد. گیمرها می توانند در این بازی علاوه بر چت و گفتمان باهم، ده ها بازی مختلف را تجربه کنند. بازیکنان در این بازی می توانند دوستان خود را اضافه کنند و به آنها پیام بدهند و همچنین به اتاق های مختلف ملحق شوند. این بازی در دسته بازی های  Games & Group Chats قرار دارد و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در بازی پلاتو امکان ساخت گروه برای چت های دوستانه وجود دارد
  • در حدود ۴۰ بازی متعدد و محبوب برای بازیکنان ارائه شده است که از جذابیت و هیجان بالایی برخوردارند
  • امکان رقابت آنلاین با بازیکنان از سراسر دنیا برای گیمرها فراهم شده است
  • حجم بسیار کمی دارد و نیازی به دیتا ندارد و گوشی های موبایل مشکلی برای ساپورت برنامه ندارند
  • هیچگونه تبلیغاتی در این بازی انجام نمی شود
  • گرافیک و گیم پلی بازی بسیار خوب است و رضایت گیمرها را جلب خواهد کرد
  • بازی Plato به صورت رایگان برای پلتفرم های اندروید و IOS عرضه شده است.
درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 33
تاریخ : سه شنبه 18 شهریور 1399 زمان : 11:10 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

تنوع همیشه باعث افزایش قدرت انتخاب می شود. اما همین تنوع می تواند ، باعث سردرگمی هم شده و ما را در انتخاب بهترین ها دچار وسواس کند. در بین بازی های موبایلی هم ، تنوع بسیار بالایی وجود دارد ، همین مساله باعث می شود که با وسواس بیشتری بازی های موبایلی را انتخاب کنیم. از بین بازی های اندرویدی و موبایلی موجود در جهان ، بازی های تفنگی به دلیل هیجان بسیار بالایی که ایجاد می کنند ، معمولا پر طرفدار تر هستند. طبق آخرین آمار سایت زومیت ، 3 بازی کالاف دیوتی ، پابجی موبایل و فری فایر جزو محبوب ترین بازی های تفنگی موبایلی هستند که آدرنالین خون را تا حد بسیار زیادی بالا می برند. از این رو در ادامه این مطلب به معرفی این 3 بازی و نحوه حرفه ای شدن در آنها می پردازیم.

بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل با نام کامل Play Unknown’s Battleground که توسط استودیوی ساخت بازی Tencent Games طراحی شده، توانسته است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

این بازی محبوب و پرطرفدار در گوگل پلی بیش از 110 میلیون بار دانلود شده است و این امر نشان می‌دهد که این بازی,  بازی بسیار جذابی می‌باشد.

معرفی بازی پابجی موبایل

این بازی آنلاین PUBG Mobile  اعتیاد آور به گونه‌ای آغاز می‌شود که شما در حال پرواز بر روی یک نقشه 8 در 8 کیلومتر هستیدبرای شروع هر کجا که خواستید می‌توانید بپرید و با 100 نفر مبارزه کنید اما باید زنده بمانید تا پیروز شوید و برای این پیروزی شما باید به دنبال تجهیزات باشید و اسلحه و سلاح‌های مختلف جمع آوری کنید تا در مبارزه کاملا مجهز باشید.

انتخاب انواع اسلحه‌ها، کلاه‌ها، زره‌ها و کیف‌ها در برد شما می‌تواند بسیار موثر باشدهمانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنیدانواع کلاه، انواع جلیقه و انواع کیف در بازی وجود دارند که به ترتیب از لول 1 تا 3 هستند. در بازی پابجی موبایل برای خرید صلاح و ابزارهای بازی به یوسی نیاز خواهید داشت. خرید یوسی پابجی موبایل ، پول لازم برای خرید این ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد. سایت زومیت در مقاله ای با عنوان خرید یوسی پابجی موبایل در کمتر از 3 دقیقه در ایران موجو، نحوه خرید این واحد پولی بازی را به شما اموزش داده است.

 

 

 

لباس های pubg mobile

همچنین سلاح‌های متفاوت بازی را نیز می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید که برخی ساده و برخی کاملا مجهز و پیچیده هستند

 

سلاح های pubg mobile

همچنین در بازی پابجی نقشه‌های مختلفی وجود دارد و از نظر تنوع بسیار خوب روی آن‌ها کار شده استمپ‌ها در این بازی به صورت مسابقه‌ای وجود دارند و یکی از جالب‌ترین مپ‌های بازی, مپ زامبی است که در آن زامبی‌ها از زمین بالا می آیند و شما باید آن‌ها رانابود کنید و این کار باید به صورت دو شب مداوم صورت بگیرد.

معرفی بازی کالاف دیوتی

مهم‌ترین بخش یک بازی چندنفره آنلاین، بخش‌های مختلف قابل بازی و گیم‌پلی آن است که باید از تنوع بالایی برخوردار باشد تا بتواند بازیکنان را سرگرم خود کندبازی آیفون Call of Duty: Mobile دارای بخش‌های مختلف قابل بازی است که توانسته رضایت بازیکن را جلب کند. در این بازی شاهد بخش‌های چندنفره Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy و Frontline هستیم که جزو استانداردهای بازی‌های چندنفره محسوب می‌شوند.

 

این بخش‌ها در نقشه‌های معروف و متنوع سری بازی‌های Call of Duty قابل بازی هستند که بازیکنان به صورت دو تیم پنج نفره یا به اصطلاح 5v5 با یکدیگر رقابت می‌کنند. نقشه‌های اثر از بازی‌های Modern Warfare و Black Ops به این بازی اضافه شده‌اند که شامل نقشه‌های معروف Hijacked و Crash می‌شوند. نقشه‌های بازی به خوبی برای ۱۰ بازیکن طراحی شده است و بازیکنان رقابت جذاب و مهیجی را با یکدیگر تجربه می‌کنند. بازیکنان در بخش Loadouts می‌توانند سلاح‌های خود را انتخاب کنند و بسته به سلیقه خود سلاح‌های مورد نظر خود را در یک بسته ذخیره کنند. طبق مقاله مقایسه پابجی موبایل و کالاف دیوتی ، دو غول دنیای بازی های موبایلی تفنگی از سایت دیجیاتو ، این بازی و بازی پابجی موبایل جزو محبوب ترین بازی های موبایلی هستند که تا حد زیادی سبک مشابهی دارند

در این میان، رویدادهای گوناگونی به صورت هفتگی در بازی برگزار می‌شود که بازیکن با انجام آنها جوایزی دریافت خواهد کرد. همچنین، بخش Multiplayer سرورهایی پر از بازیکن دارد و بازیکنان بدون مشکل وارد مراحل بازی می‌شوند. البته ناگفته نماند در طول بازی مشاهده شده به دلیل نبود بازیکن، روبات‌هایی جایگزین بازیکن شده و تیم‌ها تکمیل شده است، اما رفته رفته با افزایش بازیکنان حاضر در بازی تعداد روبات‌ها در این بخش کمتر شده است و بازیکنان واقعی بیشتری در بازی حضور دارند. به نظر من بودن روبات در بازی موبایل Call of Duty: Mobile اختلالی در تجربه بازیکن ایجاد نکرده است؛ به این دلیل که زمان انتظار بازیکن برای تکمیل شدن تیم‌ها کاسته می‌شود. از آن طرف سازندگان با استفاده از هوش مصنوعی، روبات‌هایی براساس سطح بازیکنان در مراحل بازی قرار می‌دهند و حتی آنها برای بازیکنان دردسر نیز درست می‌کنند.

معرفی بازی فری فایر

فری فایر، از بهترین بازی های موبایلی اکشن و ماجراجویی داغ برای سیستم عامل های iOS و Android است که بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر دارد. این بازی، به طور رسمی در تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۱۷ توسط  Garena منتشر شد.

برای بازی در فری فایر و رفتن به مراحل بالاتر به عنوان یک حرفه ای، باید یک استراتژی عالی و یک شخصیت مناسب داشته باشید. در ادامه شخصیت های بازی فری فایر با توانایی های مختلف آورده شده است. برای هر مأموریت بازی اگر شخصیت صحیحی را انتخاب کنید، می توانید آخرین بازمانده این بازی باشید.

در فری فایر، بازیکنان باید شخصیت های مناسب، با توانایی های منحصر به فرد داشته باشند. این بخش از آموزش بازی Free Fire به شما کمک می کند تا شخصیت های بازی فری فایر را با توجه به توانایی او و برای تقویت مهارت ها و استراتژی های خود انتخاب کنید. با مقایسه بازی پابجی موبایل و کلش آف کلنز ، با بازی فری فایر شما می توانید متوجه شباهت ها و تفاوت های این  بازی های هیجان انگیز شوید.

گیم پلی و داستان بازی فری فایر

بازی زمانی شروع می شود که تصمیم بگیرید جایی که می خواهید رها کنید. پس از آن ، باید وسایلی را که جمع آوری کرده اید را حفظ کنید که بقای شما را آن ها تضمین می کند.  در برخی از مراحل بازی و مناطقی که بازی برای نبرد در پیش روی شما می گذارد نیاز دارید که ازین سلاح ها استفاده کنید و با بقیه ی بازیکنان بجنگید. برای پیدا کردن این سلاح ها باید در جزیره های بزرگ بازی جستجو کنید و در محل های متروک آن اسلحه ها و وسایل لازم برای بقای خود را بیابید.

 

مقایسه بازی فری فایر و کالاف دیوتی ، کدام بازی لذت بخش تر است؟

با توجه به آنکه تعداد بازی های ویدیویی در جهان روز به روز در حال افزایش است و در هر سبک و ژانر خاص بیش از صدها بازی قوی و با کیفیت وجود دارد همواره بین طرفداران بازی های مختلف اختلافاتی بر سر بهتر یا بدتر بودن بازی ها وجود دارد. اگرچه مقایسه بازی های ویدیویی نمی تواند ملاکی مناسبی برای میزان محبوبیت یکی بازی خاص باشد اما منتقدان و گیمرهای حرفه ای از دیدگاه های مختلفی به بازی ها نگاه می کنند. اگرچه انتخاب یک بازی ویدیویی یک امر کاملا سلیقه ای است و نمی توان با صراحت و قاطعیت یک بازی را بهتر از بازی دیگر دانست اما می توان دو بازی فری فای و پابجی موبایل را از جنبه های مختلف مورد بررسی و بحث قرار دارد. این بازی ا را می توان از جهات مختلفی با هم مقایسه کرد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند.

گرافیک

همانطور که گفته شد سازندگان بازی پابجی موبایل از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 در محصول خود استفاده کرده اند که یکی از بهترین موتورهای گرافیکی دنیای گیمینگ به شمار می رود. در این بازی بازیکنان می توانند از کیفیت بالای تصاویر، افکت های نوری، جلوه های بصری و صحنه های سینمایی نهایت لذت را تجربه کنند. بخش های مختلفی بازی در پابجی موبایل نزدیکی زیادی به حالت طبیعی خود دارند و حالت تصنعی ندارند. گرافیک بازی فری فایر نیز به صورت HD می باشد و بازیکنان قادر هستند که تصاویری خیره کننده و شگفت انگیز را مشاهده کنند و از جزئیات بازی نهایت لذت را ببرند. به صورت کلی می توان گفت از نظر گرافیکی دو بازی می توانند رقابت خوبی باهم داشته باشند و در سخت گیرانه ترین حالت پابجی را برتر دانست.

گیم پلی

شباهت های زیادی بین سبک بازی های فری فای و پابجی موبایل وجود دارد و هر بازیکنی که یکی از این بازی ها را انجام داده باشد مشکلات زیادی برای بازی بعدی نخواهد داشت. بازی پابجی موبایل بیشتر تمرکز خود را بر روی بخش بتل رویال قرار داده است و بخش هایی مانند آرکید اولویت های بعدی هستند. گیم پلی فری فایر نیز جذابیت های بالایی دارد و بازیکنان می توانند به صورت انفرادی و مولتی پلیر بازی کنند. هر کدام از این دو بازی از نظر گیم پلی جذابیت های بالایی برای بازیکنان به همراه دارند و می توانند چالش های مختلفی پیش روی آنها قرار دهند. در هر دو بازی بازیکنان قادر هستند که از امکانات و آپشن های مختلف استفاده کنند و مطابق میل خود سلاح ها، لوازم، تجهیزات و … را سفارشی سازی کنند.

اگرچه هر دو بازی به صورت رایگان برای بازیکنان عرضه شده اند اما برای سفارشی و شخصی سازی کردن نیاز به پرداخت ها درون برنامه ای دارند. بازیکنان با خرید جم فری فایر، خرید CP کال آف دیوتی  و همچنین خرید الماس بازی اقدام به پرداخت های درون برنامه ای در بازی های مورد علاقه خود بکنند و جذابیت ها و چالش های بیشتری را تجربه کنند.

موسیقی و صداگذاری

موسیقی و صداگذاری یکی از مهم ترین فاکتورهای بازیهای بتل رویال و اکشن به حساب می آید و خوشبختانه بازی های فری فایر و پابجی موبایل در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند و سازندگان این بازی ها از موسیقی دانان حرفه ای کمک گرفته اند و بهترین موسیقی های متن را برای این بازی ها طراحی کرده اند. صداگذاری ها نیز به طبیعی ترین حالت ممکن طراحی و ساخته شده اند و صدای شخصیت ها، سلاح ها، تجهیزات و … بسیار نزدیک به حالت طبیعی هستند و می توانند حس و هیجان بازی را به خوبی به گیمرها منتقل کنند.

داستان

از نظر داستان نیز تقریبا هر دو بازی در یک سطح قرار دارند و داستان هر دو بازی در یک محیط مشابه روایت می شود و هدف بازیکنان در هر دو بازی نیز زنده ماند خواهد بود. داستان هر دو بازی از غنا و محتوای بسیار خوبی برخوردار است و می توانند بازیکنان را به خوبی درگیر کنند.

سیستم ارتقای بازی

از نظر سیستم ارتقایی نیز می توان تفاوت های قابل توجهی در این بازی ها مشاهده کرد. در بازی پابجی موبایل سازندگان تمرکز بیشتری بر روی لباس ها، اسکین ها و تم ها دارند و بازیکنان باید بازی را بدون داشتن هیچ گونه سلاحی شروع کنند. همانطور که گفته شد در هر دو بازی بازیکنان با پرداخت های درون برنامه قادر خواهند بود که سلاح ها، شخصیت ها و تجهیزات خودشان را شخصی سازی کنند. بازیکنان می توانند با خرید الماس فری فایر، یو سی پابجی موبایل، خرید سی پی کال آف دیوتی و خرید جم بازی های ویدیویی پرداخت های درون برنامه ای داشته باشند و مطابق میل خود شخصی سازی ها را انجام دهند.

برای خرید یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی ، برای حرفه ای تر بازی کردن کافیست مقاله چطور در کمتر از 3 دقیقه یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی بخریماز سایت چطور را مطالعه کنید.

بهترین روش برای خرید یوسی بازی

برای اینکه بازی های موبایلی را با قدرت بازی کنید و بسیار حرفه ای شوید ، لازم است که واحد های پولی بازی ها را خریداری کنید. به این ترتیب می توانید سلاح های حرفه ای بازی ، مپ ها و برخی قابلیت های ویژه بازی را برای خود خریداری کنید. یک گیمر حرفه ای می داند که با در دست داشتن یوسی پابجی می تواند به ساده ترین شیوه ممکن ، بهترین و حرفه ای ترین سلاح ها را خریداری کند و مانند یک حرفه ای ترفندهای عالی را بازی کند. خرید یوسی به صورت دلاری و با در دست داشتن گیفت کارت برای همهه آسان نیست. از این رو لازم است که شما شیوه دیگری را امتحان کنید. زومجی در مقاله ای با عنوان خرید یوسی، الماس و سی پی بازی در کمتر از 3 دقیقه از ایران موجو ، بهترین روش خرید این واحدهای پولی بازی را معرفی کرده است. زومجی سایت ایران موجو را توصیه کرده است چرا که در سریع ترین زمان ممکن و در امنیت کامل یوسی و سی پی مورد نیاز شما را فعال می کنند

 

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 34
تاریخ : دوشنبه 17 شهریور 1399 زمان : 23:01 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

با آموزش تیراندازی در پابجی موبایل (PUBG Mobile)، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند.

نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل

این مطلب حاوی نکاتی در مورد آموزش تیراندازی در پابجی موبایل است. هنگامی که PUBG برای Android و iOS منتشر شد، بازیکنان نگران این بودند که چگونه گیم پلی پابجی با کشیدن و ضربه زدن انجام می شود. توسعه دهندگان (Tencent) قطعاً PUBG را روی تلفن همراه بسیار بصری و آسان تر از سایر سیستم عامل ها ساخته اند. بازی کردن با بازی موبایلی پابجی موبایل می تواند در مقایسه با سایر سیستم عامل ها ساده تر و راحت تر باشد، دقیقاً روشی که توسعه دهندگان آن، در نظر گرفته اند.

با راهنمایی های این مطلب، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. نکات زیر به بازیکنان جدید و با تجربه کمک می کند.

نکاتی در مورد شلیک اتوماتیک و تیراندازی در پابجی موبایل

تغییر کنترل بازی، این امکان را برای بازیکنان فراهم آورده است که از طرح و تنظیم پیش فرض PUBG Mobile فاصله بگیرند، مزایای استفاده از تنظیمات و سفارشی سازی آن ها، با توجه به بهتر شدن سبک بازی و به طور کلی، مهارت بازیکنان است. به طور پیش فرض، دو دکمه برای شلیک وجود دارد، یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست. وجود فقط یک دکمه برای تیراندازی می تواند یک نقص محسوب شود. با رفتن به Settings–Controls—Customize می توانید بازی را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال می توانید هر دکمه را بکشید و در یک موقعیت بهتر قرار دهید. بازیکنان همچنین می توانند وضوح تصویر را کاهش یا افزایش و اندازه هر دکمه را نیز تغییر دهند.

بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند؛ در حالی که از از برخورد تصادفی بر روی دکمه های اشتباه نیز جلوگیری می نماید‌.

نکاتی در مورد تیراندازی در پابجی موبایل

چگونه در پابجی موبایل نشانه گیری دقیق تری داشته باشیم؟

برای این که بتوانید به هنگام تیراندازی در PUBG Mobile، نشانه گیری دقیق تری داشته باشید باید از شرایط مختلف شلیک در شرایط مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال حالت اتوماتیک شلیک زمانی استفاده می شود که هدف به شما نزدیک است یا حالت تک تیر برای شلیک به سمت اهدافی است که در فواصل دور قرار دارند.

الگوهای Recoil در تیراندازی پابجی موبیال

فرض کنید با اسلحه ای نقطه مشخصی را نشانه گرفته اید، سپس دست خود را کامل روی ماشه می‌گذارید، شکل و طرحی از گلوله که روی دیوار شکل می‌گیرد به اصطلاح Recoil Pattern نامیده می‌شود. الگوهای Recoil به بازیکنان کمک می کنند تا بهتر هدف خود را نشانه گیری کنند، زیرا می دانند هنگام شلیک به صورت خودکار یا در تک تیر، چقدر سلاح به عقب می رود. از آنجا که هر تفنگ الگوی بازیابی خاص خود را دارد، این امر نیاز به آزمایش و تمرین در حالت Training بازی دارد.

حالت شلیک (Firing) و شلیک اتوماتیک در پابجی موبایل

حالت شلیک (Firing) را بررسی و تنظیم کنید. بسیاری از بازیکنان پابجی موبایل، حالت شلیک یک سلاح را فراموش می کنند. بازیکنان در سیستم عامل های دیگر همیشه مراقب حالت شلیک خود هستند، زیرا این امر می تواند روی دقت هدف گیری، تاثیر قابل توجهی بگذارد. این امر کنترل اسلحه را در هر موقعیت جنگی آسانتر می کند و یکی از ساده ترین راه هایی است که بازیکنان می توانند به راحتی شلیک کنند. از تک تیر، برای تیراندازی از فواصل دور، از شلیک های پشت سر هم برای تیراندازی از فواصل متوسط و از شلیک خودکار برای تیراندازی از فواصل نزدیک استفاده کنید.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه دور

برای تیراندازی به اهداف در فواصل دور، از حالت تک تیر استفاده کنید. در این حالت لگد اسلحه کمتر می شود.

جهت استفاده از هر دو دکمه ی شلیک برای تیراندازی از راه دور، یک انگشت شست برای شلیک باید روی یک دکمه، قرار گیرد و دیگری برای جابجایی دوربین استفاده شود. این امر به ویژه برای دشمنانی که هنگام شلیک شروع به حرکت می کنند بسیار کاربردی است.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه نزدیک

برای تیراندازی به اهداف در فواصل نزدیک، حالت شلیک را بر روی اتوماتیک قرار دهید. در این حالت می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد تیر بیشتری به سمت هدف خود شلیک کنید. در فواصل نزدیک، ترجیح این است که شخصیت خود را هنگام شلیک کردن حرکت دهید، مخصوصاً به این دلیل که برخی دشمنان در یک خط مستقیم شلیک می کنند. بعضی اوقات، بازیکنان باید هنگام حرکت شخصیت خود، شلیک کنند.

شلیک به سمت یک هدف در حال حرکت

 هنگام شلیک یا تیراندازی دشمنان در حال حرکت، در صورت ثابت بودن، دوربین را حرکت دهید. زیرا حرکت دوربین، سریعتر از تلاش برای حرکت شخصیت است.

در موارد دیگر، تیرانداز، فقط با حرکت دوربین، بازیکنان را هدف قرار می دهد. با تعیین نقطه ی هدف گیری، مشخص می شود که کدام یک از این دو روش برای تیراندازی بهتر است. راه سوم، انجام هر دو روش، مکث لحظه ای، حرکت دادن شخصیت و تیراندازی یا حرکت دوربین و شلیک به سمت هدف است.

در این مطلب از مجموعه مقالات آموزش بازی سایت ایموجو به آموزش نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. همچنین با مراجعه به مجله بازی موبایل ایموجو می توانید از تازه ترین اخبار بازی های روز در دنیا اطلاع پیدا کنید.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 103
تاریخ : شنبه 14 تیر 1399 زمان : 13:02 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

بلیت طلایی کلش اف کلنز ارزان

بلیت طلایی بازی کلش اف کلنز خود را با قیمت ارزان از ایران موجو خریداری کنید.

بازی کلش اف کلنز که یک بازی استراتژی و پر از هیجان است

یکی از بازی‌های با دانلود فراوان است

که موج عظیمی از مردم را به سمت خود هدایت کرده است.

این بازی بسیار سرگرم کننده و پر مخاطب است

و مناسب کسانی است که به بازی‌های بر پایه٬ی فکر و استراتژی علاقه دارند.

شما در این بازی قبیله‌ی خود را دارید و در واقع رهبر قبیله و رهبر گروه هستید.

و تعداد زیادی سرباز و ارتش را در خدمت دارید.

شما باید علاوه بر محافظت از قبیله‌ی خود

و تلاش برای بالا بردن سطح تالار شهر خودتان, به قبایل دیگر هم حمله کنید و اموال و دارایی‌های آن‌هارا غارت کنید.

و به این ترتیب دارایی و ثروت خودتان را افزایش دهید.

خرید بلیت طلایی بازی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز

خرید سریع و آسان بلیت طلایی کلش آف کلنز

یکی از مواردی که در بازی clash of clans بسیار حائز اهمیت است داشتن اکسیر است

زیرا اکسیرها سرعت ارتقای سطح شما را بالا می‌برند

و همچنین سربازان بازی شما را مجهزتر و قوی‌تر می‌کنند

و به طور کلی به پیشرفت روند بازی شما کمک بسیار زیادی می‌کنند.

البته در ابتدای بازی به شما مقادیری اکسیر و دستگاه سازنده‌ی اکسیر داده می‌شود

اما به دلیل اینکه وجود اکسیر نقش بسیار مهمی در بازی شما دارد

شما همواره در طول بازی در تلاش هستید که سرعت ساخت اکسیر خود را بالا ببرید.

یا اکسیر قبایلی که به آن‌ها حمله کردید را غارت کنید.

همه‌ی این موارد از راه‌های کسب اکسیر و پیش بردن بهتر بازی هستند

اما راه‌های دیگری هم برای پیشرفت به میزان زیاد و با درد سرهای کمتر و بدون زحمت وجود دارد.

یکی از این راه‌ها انجام پرداخت درون برنامه ای و خرید جم بازی کلش اف کلنز می‌باشد.

و فروشگاه جم ایران موجو یکی از راه‌های با اطمینان برای خرید جم بازی کلش آف کلنز می‌باشد.

خرید جم بازی کلش اف کلنز

Clash of clans

 

 

خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز

بسته های جم Clash of clans هم برای جیمیل و سوپرسل ایدی قابل خریداری هستند . دوستان عزیزی که از اپل ایدی استفاده میکنند میتواند با اتصال اکانتشان به سوپرسل ایدی اقدام  به خرید کنند.

این مطلب هم برای شما مفید خواهد بود: آموزش ساخت سوپرسل آیدی در بازی کلش آف کلنز

درصورت وجود تخفبف های دوره ای بازی که در کنار تصویر بسته بازی به نمایش در می آید می توانید با خرید بسته در آن زمان از وبسیات ما ، از تخفیف  بهرمند شوید .

شما با خرید بسته های جم بازی Clash of clans میتوانید به سرعت پیشرفت  نیرو ها و خرید کارت کارتها بپردازید .

 با کمک بسته جم کلش اف کلنز میتوانید از دوستان خود پیشی گرفته و نیروهای قدرتمندتری برای خود بسازید.

در سریعترین زمان بسته های خریداری شده بازی کلش اف کلنز بر روی اکانت بازی شما واریز خواهد شد .

و در صورت وقوع هر نوع مشکلی در فرایند خرید جم  میتوانید بخش پشتیبانان آنلاین سایت

یا شماره های ما  تماس برقرار کنید ، تا در سریعترین زمان خرید GEM  بازی شما انجام شود .

درصورت رضایت از قیمت ها و سرعت واریز بسته های خریداری شده به حساب شما ، به محصولات ستاره بدهید .


فرم اطلاعات تماس را کامل و شماره های صحیح وارد کنید .

 در صورت وقوع مشکل برای واریز بسته الماس خریداری توسط  شما ، تیم پشتیبانی خرید جم بتوانند با شما تماس برقرار کنند .

منبع : https://iranmojo.com/product/%d9%be%da%a9-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%84%d8%b4-%d8%a7%d9%81-%da%a9%d9%84%d9%86%d8%b2/

درباره : بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 61
تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 14:27 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید آفر GARENA FREE FIRE ایران موجو

پیشنهاد خرید آفر Garena Free Fire برای شماست

تا بتوانید الماس مورد نیاز خود را به راحتی از فروشگاه جم ایران موجو خریداری کنید.

شما در بازی فری فایر که بسیار مهیج است

با هدف مقاومت در سختی‌ها تا لحظه‌ی آخر به مبارزه می‌پردازید

و با کمک گرفتن از تفنگ و اسلحه‌های مختلف تلاش می‌کنید پیروز این نبرد باشید.

برخی از ویژگی‌های بازی اکشن و بقا Garena Free Fire اندروید :

  • جست و جو در دنیای بزرگ بازی برای پیدا کردن سلاح‌ها و دیگر آیتم‌ها
  • بازی در برابر ۴۹ بازیکن و از بین بردن دیگران و کسب پیروزی
  • دوستان خود را به پیروزی برسانید و آخرین تیمی شوید که در آن قرار دارید
  • بازی در انواع و اقسام مکان‌ها و محیط٬های متنوع با جزئیات زیاد
  • ایجاد استراتژیک و سبک اختصاصی خود با انجام کارهای مختلف
  • کنترل‌گرهای خوب و طراحی و ساخت عالی

خرید الماس Garena Free Fire

خرید الماس بازی Garena Free Fire

خرید آفر بازی فری فایر

توصیه می‌کنیم که پیشنهاد هیجان انگیز فروشگاه جم ایران موجو را از دست ندهید.

برای خرید آفر یک دلاری Garena Free Fire ابتدا باید بررسی کنید

که قیمت آن صندوقچه چند دلار است و در نهایت بسته‌ی آفر یک یا دو دلاری را خریداری کنید.

و اگر مشاهده کردید که بسته گران‌تر بود

برای مثال به قیمت دو یا سه دلار بود،

این بسته را دو یا سه بار به سبد خرید خود اضافه کنید.

 

اگر از قسمت other ways to login شکل ادمک،یعنی ورود به عنوان مهمان وارد میشوید به این معناست که اکانتتان ذخیره نیست،

پس از تنظیمات بازی فیسبوک و یا vk را Bind کنید

تا اکانتتان ذخیره شود و سپس با اطلاعات صحیح اقدام به خرید کنید

 Garena Free Fire

Garena Free Fire یکی از محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی ۱۱۱dots Studio است.

در بازی Garena Free Fire که به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است،

۵۰ بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند

و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت!

برنده ی میدان کسی خواهد بود

که بتواند از ایده های های کشنده دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرد!

در دنیای آزاد Garena Free Fire که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است،

بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند

و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند.

با خرید الماس Garena Free Fire می توانید

اسلحه،تجهیزات،لباس ها و … را فعال کنید و اکانت و کارکتر خود را ارتقا دهید.

خرید عضویت در الماس هفتگی Garena Free Fire از سایت معتبر ایرانموجو با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان واریز

به شما در پیشرفت سریعتر و پیشه گرفتن از دوستانتان کمک می‌کند.

در صورت وقوع هر نوع مشکلی در فرایند خرید آفر یک دلاری فری فایر  میتوانید

با بخش پشتیبانان آنلاین سایت و یا شماره های ما تماس برقرار کنید،

تا در سریعترین زمان خرید آفر یک دلاری فری فایر بازی شما انجام شود .

درصورت رضایت از قیمت ها و سرعت واریز بسته های خریداری شده به حساب شما، به محصولات ستاره بدهید …


فرم اطلاعات تماس را کامل و شماره های صحیح وارد کنید تا در صورت وقوع مشکل برای واریز بسته خرید آفر یک دلاری فری فایر خریداری توسط  شما ، تیم پشتیبانی بتوانند با شما تماس برقرار کنند

منبع و سفارش محصول: https://iranmojo.com/product/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a2%d9%81%d8%b1-garena-free-fire/

درباره : بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

بازدید : 40
تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 14:17 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

برای خرید مستقیم یوسی پابجی موبایل نیاز به نام و شماره کاربری خود در بازی دارید که خیلی ساده و سریع می توایند این اطلاعات را از اموزش زیر بدست آورید.

دریافت نام کاربری و شماره کاربری در بازی پابجی موبایل

۱- خیلی ساده از صفحه اصلی بازی مطابق تصویر روی عکس گوشه تصویر می زنید

۲- در صفحه باز شده  مشاهده می نمایید که شماره کاربری شما نوشته شده و بر روی علامت کوچک سمت راست آن برنید تا شماره کاربری بازی را کپی کند .

۳- در کادر شماره ۳ مشاهده می کنید که نام کاربری شما نوشته شده که باید آن را در سایت ما وارد کنید ( مهم نیست دقیق باشد)

نام کاربری و شماره کاربری به دست آمده را زمانی که این محصول را به سبد خرید اضافه کردید و به صفحه تسویه حساب رفتید از شما پرسید می شود و آن وارد نمایید .

نکته : اعداد شماره کاربری حتما باید دقیق باشد تا سفارش شما در کمتر از ۳ دقیقه انجام شود . 

شما عزیزان می توانید خرید یوسی پابجی موبایل را در ایران موجو به ثبت برسانید.

بازی پابجی موبایل یک بازی جذاب و پرطرفدار در گروه بازی‌های اکشن و بقا می‌باشد. این بازی هم مانند سایر بازی‌های اکشن دیگر تنها یک پیام دارد همه را بکش و خودت زنده بمان! و واقعیت این بازی هم همین است.

شما در این بازی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرید تا همه‌ی افراد موجود در بازی را بکشید و خودتان زنده بمانید. چون آخرین شخصیت زنده مانده در بازی در واقعا همان شخص برنده‌ی بازی خواهد بود. این بازی فضای بسیار جالب و شبه واقعی و البته کاراکترها و شخصیت‌های جالب‌تری دارد و ترکیب طبیعی بودن رفتار شخصیت‌ها و مهیج بودن فضای بازی باعث شده که این بازی طرفداران زیادی از سراسر دنیا داشته باشد.

دانلود و نصب این بازی کاملا رایگان است پس اگر این بازی را تا به حال امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را دانلود کرده و لذت این بازی مهیج را حتما تجربه کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل در ایران موجو

بازی پابجی موبایل که یک بازی رایگان است اما دارای امکانات غیر رایگانی در درون بازی است. یعنی شما برای دسترسی به برخی امکانات مثل اسلحه‌های بیشتر و لباس‌های بهتر و در کل برای شرایط دلخواه‌تر باید مبغی را بپردازید.

شما می‌توانید از فروشگاه ما برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود و خرید محصولات بازی پابجی موبایل  استفاده کنید. قیمت محصولات پابجی موبایل روی خود کالاها درج شده است در وبسایت ما می توانید خرید یوسی پابجی موبایل را با قیمت فوقالعاده انجام دهید.

برای مطلع شدن از آخرین قیمت‌ها و حتی تخفیف‌های کالاهای موجود می‌توانید محصولات را در نوار جستجوی سایت, جستجو کرده و به راحتی آن‌ها را پیدا کنید. به راحتی آن‌ها را خریداری کرده و از بازی خود بیشترین لذت ممکن را ببرید.

فروش جم ارزان خرید یوسی پابجی موبایل بدون پسورد، یوسی پابجی ارزان

بسته های یوسی بازی PUBG MOBILE برای فیسبوک و توییتر و جیمیل قابل خرید هستند.

برای ارتقا و پیشرفت سریعتر و پیشی گرفتن از دوستان و رقیبان خود میتوانید با خرید ارزان یوسی بازی پابجی موبایل از سایت معتبر ایرانموجو(دارای نماد اعتماد) بهره ببرید و به قابلیت های بیشتر و قوی تر این بازی دسترسی پیدا کنید.

فرم اطلاعات تماس را کامل و شماره ها را صحیح وارد کنید تا در صورت وقوع مشکل برای واریز بسته یوسی بازی پابجی موبایل خریداری شده توسط شما ، تیم پشتیبانی خرید بسته جم بتوانند با شما تماس برقرار کنند.

در صورت وقوع هر نوع مشکلی در فرایند خرید جم میتوانید با بخش پشتیبانان آنلاین سایت ویا شماره های ما تماس برقرار کنید ، تا در سریعترین زمان یوسی بازی پابجی موبایل پابجی موبایل بازی شما انجام شود .

درصورت رضایت از قیمت ها و سرعت واریز بسته های خریداری شده به حساب شما ، به محصولات ستاره بدهید.

منبع : https://iranmojo.com/product/direct-pubg/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

بازدید : 35
تاریخ : شنبه 24 خرداد 1399 زمان : 14:10 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

بازی پابجی موبایل یکی از محبوبترین بازی‌های موجود است که این محبوبیت باعث شده علاوه بر نصب این بازی بر روی موبایل، نسخه اجرای کامپیوتری نیز برای آن در نظر گفته شود. در ادامه با ایران موجو همراه باشید تا با چگونگی نصب بازی پابجی موبایل بر روی کامپیوتر یا pc نیز آشنا شوید.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح دادیم، این بازی به یکی از محبوبترین بازی‌های موبایل تبدیل شده است. به این صورت که شما در یک نبرد تنگاتنگ بدون هیچ سلاح و مهماتی در دل خطر رفته و باید با قدرت و درایت خود به تمامی آنچه که از شما یک نیروی قویتر می‌سازد، استفاده کنید. همانطور که قابل مشاهده است این بازی از انیمیشن، گرافیک و صدای حرفه‌ای برخوردار است که این باعث شده تا یک سر و گردن از دیگر بازی‌ها بالاتر بوده و در ردیف اول بازی‌های موبایل قرار بگیرد. اما یکی از سوالاتی که ذهن طرفداران این بازی را به خود مشغول می‌کند این است که چگونه این بازی را بر روی کامپیوتر نصب کنیم؟ در ادامه قصد داریم تا شما را از نحوه نصب بازی پابجی موبایل برای کامپیوتر مطلع کنیم، پس در ادامه با ایران موجو همراه باشید.

نصب بازی پابجی موبایل بر روی کامپیوتر

در ابتدا به سیستم عامل موردنیاز برای این بازی اشاره خواهیم کرد سپس به سراغ آموزش مرحله به مرحله آن خواهیم پرداخت.

مواردی که نیاز است تا کامپیوتر برای نصب و اجرای پابجی موبایل آماده شود:

  • داشتن رم حداقل رم بالا 3 و برای اینکه کیفیت بالاتر باشد بهتر است بالای 6 گیگابایت باشد.
  • داشتن گرافیک بالای 2 گیگابایت و نصب برنامه‌ای که این بازی را بر روی pc اجرا کند.
  • فضای خالی 5 گیگابایتی
  • اینترنت پر سرعت

آموزش بازی پابجی موبایلمراحل نصب بازی پابجی موبایل

  1. ابتدا وارد صفحه‌ای می‌شوید که پوستر این بازی را برای شما اجرا کرده است، بر روی گزینه Customize کلیک کنید و بعد از آن گزینه نصب و یا Install را انتخاب نمایید.
  2. بعد از این پروسه، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که اجرای آن کمی زمان‌بر است و باید صبر کنید. همانطور که به اینترنت پرسرعت اشاره شد این صفحه نیازمند اینترنت با سرعت بالا است و اگر اینترنت شما از سرعت پایینی برخوردار باشد ممکن است این قسمت قطع شده و شما به قسمت‌های اول منتقل شوید. همچنین در هنگام نصب این بازی باید تمام موارد و برنامه‌هایی که از اینترنت شما استفاده می‌کنند را قطع کنید تا در نصب آن مشکلی ایجاد نکند.
  3. بعد از اینکه قسمت 2 با موفقیت پشت سر گذاشته شد، شما بر روی گزینه start کلیک کرده و بعد به صفحه تقریبا شلوغی برخورد خواهید کرد و در این قسمت باید صبر کنید تا Game Loop بر روی pc نصب شود، همچنین در این میان فیل‌های اضافی اما مهم نیز نصب خواهند شد.
  4. بعد از اینکه Game Loop دانلود شد، بر روی My Games که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید و در سمت چپ صفحه گزینه PUBG Mobile را انتخاب کنید. این قسمت از حساسیت بالایی برخوردار است پس صبر داشته باشید تا پابجی موبایل برای کامپیوتر به خوبی دانلود شود.
  5. اگر در قسمت 4 هنوز دانلود بازی شروع نشده است می‌توانید بر روی Start Download کلیک کنید و حدود 2.5 گیگابایت از فضای بازی خود را در این قسمت دانلود کنید.
  6. بعد از اینکه این قسمت به خوبی طی شد می‌توانید بر روی گزینه Installing کلیک کنید و صبر کنید تا بازی بر روی کامپیوتر و یا لپ‌تاپ شما نصب شود.

اجرای بازی پابجی موبایل بر روی ویندوز

  1. در این قسمت که ادامه مرحله 6 است صبر کنید تا بازی به طور کامل نصب شود.
  2. بعد از مرحله 7، صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که نشان می‌دهد تا با توجه به ورژن ویندوز، پروسه تا اینجای کار موفقیت آمیز بوده است.
  3. در این قسمت به هیچ وجه از گزینه Dns استفاده نکنید و فقط صبر کنید تا فایل‌های اضافی نیز به طور کامل نصب شوند. لازم به ذکر است که اینترنت شما باید از سرعت بالایی برخوردار باشد.
  4. در این قسمت شما با آپدیت بازی مواجه خواهید شد، به هیچ وجه این پروسه را قطع نکنید زیرا در ادامه برای آپدیت شدن بازی به مشکل بر خواهید خورد.
  5. این مرحله آخر است و شما به صفحه اصلی بازی هدایت خواهید شد. بر روی آیکون play games کلیک کنید و اکانت شخصی خود را بسازید.

جمع بندی

ما در ایران موجو سعی کردیم تا نحوه نصب بازی پابجی موبایل را به شما به طور کامل آموزش دهیم، ادامه این پروسه یعنی ساخت اکانت و همچنین رفع مشکل این بازی بر روی کامپیوتر در دیگر مقالات ایران موجو در اختیار شما قرار خواهند گرفت، برای اطلاع از آخرین نسخه‌های این بازی می‌توانید به دیگر بخش‌های وبسایت ایران موجو مراجعه کنید. همچنین برای خرید سکه پابجی می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام کنید و خرید جم ارزان را تجربه کنید.

منبع : https://iranmojo.com/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

درباره : بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

بازدید : 73
تاریخ : جمعه 23 خرداد 1399 زمان : 13:33 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

PUBG Mobile – پابجی موبایل نام بازی جذاب، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازی های اکشن و بقا از استودیوی بازی سازی Tencent Games می باشد که برای اندروید و ios منتشر شده است. این بازی در کامپیوتر های خانگی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و میلیون ها بار دانلود شده است. در این بازی زیبا و اعتیادآور 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند. بازی شامل طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداوری می باشد که شما را ساعت ها محو گیم پلی زیبا و مهیج خود میکند.

بازی پابجی دارای طیف گسترده ای از سلاح های متنوع و مختلفی برای انتخاب کردن میباشد با با پیشروی در بازی آنها را به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است. بازی دارای گرافیکی اچ دی و سه بعدی به همراه گیم پلی ای اعتیادآور می باشد که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

شما با خرید پک پرایم ۱۵۰ UC دریافت می کنید . قیمت BP بازی برای شما باز میشه و میتونید بسته های بازی رو خرید کنید . و همچنین وچری از وپر های هفتگی به ارزش ۵۰ uc دریافت میکنید . 

و شما با خرید پک پرایم پلاس ۳۰۰ یوسی در ابتدا دریافت می کنید ، دریافت روزانه ۲۰UC در روز تا ۳۰ روز در کل ۶۰۰UC ، باز شدن قسمت BP ، دریافت روزانه ۱۰RP ، باز کردن اولین جعبه کلاسیک در روز با ۵۰% تخفیف و گرفتن تخفیف آیتم های روزانه .

همان طور که گفته شد بازی پابجی در واقع یکی از برترین بازی های کنسول های بازی است که برای سیستم عامل اندروید و ios نیز باز سازی شده و علاقه مندان می توانند این بازی را در گوشی های خود تجربه کنند. بازی از گرافیک بسیار بالا و خارق العاده ای برخوردار است و گشت و گذار در محیط بازی می تواند برای شما جذاب باشد.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

بازدید : 34
تاریخ : جمعه 16 خرداد 1399 زمان : 17:42 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آموزش دریافت شماره کاربری ( PLAYER ID ) در بازی فری فایر برای خرید سریع جم فری فایر

خیلی ساده از صفحه اصلی بازی مطابق تصویر روی عکس پروفایلتون میزنید ..

در صفحه باز شده جدید از کادری که خط کشیدیم در داخل تصویر ، روی علامت سمت راست اعداد میزنید تا اعداد کپی بشن بصورت اتوماتیک که اشتباه پیش نیاد ،  اعداد رو در کادر مربوطه در سایت ما وارد می کنید

در کادر بعد نام خودتون رو که در تصویر زیرش خط کشیدیم رو وارد می کنید .

لازم نیست اسم دقیق باشه ، فقط کافیه مفهوم باشه

نکته : بازی فقط در اولین دفعه که از این روش شارژ سریع و یا همون شارژ با شماره کاربری ( شارژ مستقیم فری فایر )  استفاده می کنید

به شما مقداری جم اضافه میده که تعداد رو وقتی بسته مورد نظر رو انتخاب می کنید در زیرش توضیح میده .

این هدیه از طرف کمپانی بازی می باشد ، یعنی اگر از هر فروشنده دیگر از روش شارژ مستقیم جم خریده باشید ، دیگر جم اضافه را دریافت نخواهید کرد.

          پس سعی کنید اولین خریدتون مبلغ بالاتری باشه که هدیه بیشتری دریافت کنید ، چون این فقط یک بار برای شما پیش میاد.

مرحله اول:

خرید جم سریع فری فایر

مرحله دوم : 

خرید جم فری فایر سریع

ویدئو آموزش خرید جم فری فایر از سایت ایران موجو

خرید مستقیم جم فری فایر و ادامه آموزش: https://iranmojo.com/product/freefirefast/
درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

بازدید : 120
تاریخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 زمان : 18:25 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم که به نقد و بررسی بازی موبایلی گارنا فری فایر که یک بازی اکشن تیر اندازی می باشد که توسط انتشار دهندگان شرق آسیا ساخته شده است، این بازی دارای گرافیک ساده می باشد که این موضوع باعث شده است تا با گوشی های میان رده بتوان آن را بارگیری کرد. تنها کاری که شما باید در این بازی کنید این است که در مقابل دشمنان خودتان زنده بمانید.

نقد گارنا فری فایر (Garena Free Fire)

به نقد و بررسی فری فایر رسیده ایم و حال ایران موجو برای شما این بازی را مورد نقد و بررسی قرار داده است. با ایران موجو همراه باشید. در ابتدای نقد فری فایر باید بگویم باید بگویم که این بازی از گیم پلی فوق العاده ای بر خوردار می باشد، کنترل کردن شخصیت شما در این بازی ساده می باشد. علاوه بر این مزیت ها، این بازی از گرافیک فوق العاده ای برخوردار می باشد، همه این فاکتور ها دست به دست هم داده اند تا یک امتیاز بسیار خوب برای بازی گارنا فری فایر (Garena Free Fire) بسازند.

در کل در نقد فری فایر باید بگویم که شما اگر بازی های نبرد رویال (Battle royale) را دوست دارید و می خواهید که مهارت های جنگی خود را در این بازی ها افزایش دهید گارنا فری فایر یک بازی فوق العاده می باشد که من آن را به شما توصیه می کنم.

بیایید نقد فری فایر را از ایده ای که در پشت سر این بازی بوده است شروع کنیم. سازنده ها و منتشر کننده های برتر اندونزیایی در دنیای مدرن بازی ها این بازی را در جدیدترین بازی های منتشر شده با نام گارنا فری فایر (Garena Free Fire) منتشر کردند. گارنا با انتشار این بازی سعی دارد که در ژانر نبرد رویال به موفقیت های چند گانه برسد.

نقد گارنا فری فایر (Garena Free Fire)

نسخه موبایل بازی فری فایر 

نسخه جدید survival shooter mobile این بازی با نام Free Fire Battlegrounds شناخته می شود، که هم برای نسخه اندروید و هم برای نسخه iOS برای ژانر بقا یا survival منتشر شده است. تا الان ما به طور عمده بازی های زامبی را به عنوان بازی های بقا می شناختیم. اما اکنون این ژانر تغییر کرده است. ما اکنون این ژانر را با بازی هایی از دسته نبرد می شناسیم. حال من می خواهم در قسمت اول نقد فری فایر، راجع به Free Battlegrounds صحبت کنم.

راهنمای بازی فری فایر

در ابتدای نقد فری فایر به طور کلی در مورد گیم پلی این بازی صحبت کردیم، اما اکنون می خواهم این مساله را بیشتر برای شما باز کنم. باید این را به شما بگویم که شما با فوق العاده ترین بازی اکشن روبرو هستید. اولین دستاوردی که شما از هر بازی انتظار دارید گیم پلی می باشد. مانند همه بازی های نبرد رویال (Battle royale) در دنیای بازی، شخصیت از یک هواپیما که در جزیره ای دور افتاده می باشد پرتاب می باشد، البته افراد زیاد دیگری در این جزیره می باشند.

سپس مجبور خواهید شد که طبق راهنمای بازی فری فایر، بازی را ادامه دهید، در حین بازی نیز موظف می باشید که در حین بازی سلاح، مهمات و کیت های در مانی را جمع کنید. این قسمت از بازی کمی ساده می باشد. بعد از این کار ها تمرکز شما باید روی این باشد که هر کسی را که می بینید به آن ها شلیک کنید و از بین ببرید، در نهایت نیز اگر آخرین شخصی باشید که زنده می مانید، برنده بازی خواهید شد. این بازی برای شما خیلی ساده نمی باشد، به نظر من خیلی سخت است که آخرین مرد یا زن زنده در بازی باشید.

بازیکنان

خلاف همه ی بازی های این دسته ژانری که برای شروع بازی به ۱۰۰ بازیکن احتیاج دارند. گارنا فری فایر در هر لابی (Lobby) به ۵۰ بازیکن احتیاج دارد تا بازی را شروع کند. همان طور که گفتم این بازی با پرتاب شدن شما از یک هواپیما شروع می شود و وظیفه شما در ابتدا جمع کردن سلاح می باشد تا بتوانید در مقابل رقیب هایتان دفاع کنید و آخرین نفری شوید که زنده می مانید.

اسلحه ها

در ادامه نقد فری فایر ، این قسمت به شما چهار اسلات برای اسلحه داده خواهد شد که دو عدد از آن ها مقدماتی می باشند، یکی از آن ها تپانچه می باشد و یکی melee می باشد. گزینه هایی در صفحه به عنوان دکمه وجود دارد که می تواند به شما در هدف گیری، شلیک کردن، دویدن، پرش، قلاب زدن و کمین کردن کمک کند. شما برای تسکین فوری باید دکمه medkit را فشار دهید.

البته خوب این روش تنها روشی است که شما می توانید از آن استفاده کنید. ممکن است که این دکمه ها در اوایل بازی کمی برای شما گیج کننده باشند اما نگران نباشید به مرور زمان به آن ها عادت خواهید کرد.

در بازی فری فایر قهرمان شوید!

شما برای این که برتری هایی نسبت به حریف خود به دست آورید، باید زره و کلاه ایمنی بیشتری غارت کنید، هر چقدر که بتوانید سطح خود را افزایش بدهید و امکانات کوله پشتی خود را افزایش دهید به همان اندازه از رقیب های موجود در بازی جلوتر خواهید افتاد. بنابراین می توانید که شانس موفقیت خودتان را با انجام همین کار های ساده افزایش دهید.

شما می توانید با استفاده از مزیت های این بازی، بعد از مدت زمان مشخصی ویژگی جدیدی که به این بازی اضافه شده است را باز کنید، در این ویژگی جدید یک منطقه باز خواهد شد که به عنوان منطقه امن شناخته می شود که به عنوان یک دایره سفید شما آن را خواهید دید، این منطقه به مرور کوچک تر می شود و شما باید سعی کنید تا قبل از این که این منطقه کوچک شود وارد آن شوید.

اما اگر شما خارج این منطقه بمانید و زمان تمام شود به احتمال زیاد شما خواهید مرد. به مرور زمان ماشین ها نیز به این بازی افزوده می شوند که شما می توانید از آن ها برای این که سریع تر به منطقه امن سفید وارد شوید، استفاده کنید. شما می توانید از این ماشین ها برای جلو افتادن از رقیب های خودتان استفاده کنید.

در بازی فری فایر قهرمان شوید!

کنترل های بازی Free Fire

در وهله ی بعدی نقد فری فایر به سراغ کنترل های مربوط به بازی می رویم، همان طور که اسم این بازی به شما می گوید، شما باید برای این که در این بازی برنده شوید، مهارت های فوق العاده ای را در کنترل کردن کسب کنید. کنترل هایی مانند حمله، پرش و سینه خیز رفتن روی کف وجود دارد. هیچ راه فراری ندارید که از آن ها استفاده نکنید، اما شما با گذشت زمان به استفاده از آن ها عادت خواهید کرد.

شما ممکن است که در وهله اولی که شروع به بازی می کنید خیلی سریع کشته شوید، خوب این طبیعی است که شما به زمان احتیاج پیدا خواهید کرد تا در این بازی مانند یک حرفه ای عمل کنید. ممکن است که در ابتدا مانند هر گیمر دیگری به کنترل های موجود در این بازی معترض شوید، اما نگران نباشید با چند بار بازی همه ی مشکل های شما با این بازی حل خواهد شد و شما به آن علاقه پیدا خواهید کرد.

گیم پلی در نقد بازی گارنا فری فایر

گرافیک نیز جز فاکتور های ما برای نقد فری فایر می باشد. این را باید به شما بگویم که شما انتظار نداشته باشید که با یک گرافیک خیلی خاص روبرو شوید، زیرا در کل گارنا این بازی را برای کشور های آسیای شرقی مانند اندونزی ساخته است. درست جایی که مردم بیش تر از تلفن های ساده و میان رده استفاده می کنند، نظر شخصی من این می باشد که گارنا سیاست خوبی را راجع به گرافیک در پیش گرفته است. درست است که گرافیک برای خیلی از بازیکن ها مهم است، اما جمع کردن طرفدار برای یک بازی به نظر من ارجح تر می باشد.

مورد آخری که در نقد فری فایر می خواهم بگویم راجع به سطح بندی این بازی می باشد که به نظر من بسیار عاقلانه است. فری فایر یک بازی تیر انداز اکشن می باشد که بر روی پلت فرم موبایل عرضه شده است. هر سطح در این بازی شامل ده دقیقه است که در یک جزیره دور افتاده انجام می گیرد، در این جزیره شما در مقابل ۴۹ رقیب قرار می گیرید که آن ها درست مانند شما به دنبال بقا و پیروزی می باشند. در مرحله اول بازیکن ها با باز کردن چتر نجاتشان تصمیم می گیرند که درس کجا فرود بیایند، البته شما به مرور زمان خواهید فهمید که شما باید سعی کنید تا در یک منطقه امن فرود بیایید.

برای این که بتوانید به کشف کردن ادامه دهید باید سعی کنید تا در سنگر ها پناه بگیرید. این را به شما به طور خلاصه بگویم که تنها یک هدف در این بازی وجود دارد و آن هم زنده ماندن می باشد. همه ی مهارت های کمین کردن و سلاح جمع کردن برای این می باشد که شما بتوانید زنده بمانید.

گیم پلی بازی گارنا فری فایر

۱. نسخه بقای فری فایر درست مانند بازی اصلی می باشد.

 شما باید با سرعت عمل بالا به دنبال سلاح هایی باشید که به بقای شما در جنگ کمک می کند به عبارت بهتر شما می توانید با استفاده از آن ها از خود محافظت کنید. فقط شما در این بازی باید سعی کنید دشمنان خود را مورد هدف قرار دهید و اشیا باقی مانده آن ها را بردارید تا آخرین مردی باشید که زنده می ماند. اما این را نیز به شما بگویم که حواستان باید به حمله های هوایی باشد که ممکن است شما را به کشتن بدهد.

۲. ده دقیقه زمان، ۵۰ بازیکن.حماسه بقا در انتظار شما است.

بازی برای شروع یک نبرد جدید ده دقیقه به شما زمان می دهد، تنها یک بازمانده باقی می ماند و آن به این بستگی دارد که شما چقدر مهارت دارید.

۳. تیم چهار نفره با گفتگوی درون بازی

شما این گزینه را دارید که تیم خود را تا ۴ بازیکن ایجاد کنید، از همان لحظه اول شما می توانید با تیمتان ارتباط برقرار کنید. با هدایت و دستور دادن به دوستان خود می توانید تیمتان را به تیم برنده تبدیل کنید.

در آخر نقد فری فایر می خواهم که راجع به مزایا و معایب کلی آن بگویم، اگر شما به دنبال گرافیک خوب می باشید من این بازی را به شما پیشنهاد نمی کنم. اگر شما این بازی را امتحان کنید خواهید فهمید که یک سیستم کنترل ساده دارد، علاوه بر آن شاهد یک گرافیک روان خواهید بود.

منبع : https://emojo.ir/free-fire-game-review/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

بازدید : 162
تاریخ : یکشنبه 11 خرداد 1399 زمان : 14:18 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید جم مستقیم  (خرید جم سریع) چیست ؟  شما برای خرید جم نیاز به رمز ورود اکانت های خود مثل فیسبوک ، جیمیل یا اپل ایدی خود را ندارید . 

فقط کافی است نام کاربری به همراه شماره کاربری خود را در بازی ، در صفحه تسویه حساب سایت ما وارد کنید .

برای هر یک از بازی های این دسته ما آموزش بدست آوردن شماره کاربری و نام کاربری در بازی را بصورت تصویر و ویدئو قرار داده ایم .

بعد از خرید جم از روش خرید جم مستقیم ، جم شما در کمتر از 3 دقیقه به حساب شما اضافه خواد شد .

ما روش خرید  همراه با پسورد هم داریم که میتونید بازی های تحت پوشش شرکت ما را در بخش فروشگاه خرید جم  مشاهده نمایید .

خرید جم سریع از ایران موجو

ایران موجو با ایجاد امکان خرید جم مستقیم ، به شما این امکان را می دهد که خرید جم سریع را در کمتر از چند ثانیه تجربه نمایید. کافیست بازی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از آن بدون ایجان اکانت و داشتن رمز می توانید در کمتر از 3 دقیقه جم ، سکه ، الماس و واحد پولی مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 لینک خرید مستقیم جمhttps://iranmojo.com/product-category/direct-gem/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 49
تاریخ : شنبه 10 خرداد 1399 زمان : 18:37 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (1)

کسانی که بلیط طلایی کلش آف کلنز را داشته باشند، می توانند در هر فصل جایزه های زیادی به دست آورند، اما در بیشتر پست ها راهنمایی ها بر مبنای این بوده است که شما باید پول بپردازید، اما روش رایگانی نیز برای این کار وجود دارد. حال ما در این lمطلب به نحوه دریافت بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه گرفتن بلیط طلایی رایگان در بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans)

در بازی کلش آف کلنز در ابتدای هر ماه جدید یک چالش جدید اتفاق می افتد، دستاورد های این چالش بعضی از آیتم های (items) زیبا جادویی و منابع برای هر بازیکنی که در چالش ها شرکت می کند. کامل کردن هریک از چالش های کلش آف کلنز کار سختی نمی باشد. جایزه واقعی برای کسانی است که یک بلیط طلایی کلش اف کلنز در هر فصل به دست می آورد.

در این راهنما روش هایی را به شما نشان خواهم داد که می توانید بلیط کلش آف کلنز رایگان را بدون این که پولی بپردازید، دریافت کنید، نیازی به کارت اعتباری یا پول هم ندارید.

نحوه گرفتن بلیط طلایی رایگان در بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans)

جایزه های بلیط طلایی Clash Of Clans

اول از همه شما برای چه این بلیط کلش آف کلنز طلایی را می خواهید؟ بسیار خوب، بلیط نقره ای ( که هر بازیکن به صورت اتوماتیک دارد.) به شما یک سری جوایز کوچک تر نسبت به بلیط طلایی کلش آف کلنز خواهد داد. که این کارت ها در بانک Piggy که بانک هر فصل نامیده می شود، در آخر ماه قرار می گیرد.

بلیط طلایی کلش آف کلنز به شما تعداد زیادی از آیتم های جادویی خواهد داد که ارزش آن ها حدود ۲۵۰ دلار خواهد بود! علاوه برای آن یک پوست برای یکی از قهرمان هایی که بی نظیر می باشد و تنها در این عرصه از رقابت ها می باشد، عرضه شده است. برای مثال هیچ راهی برای به دست آوردن زره گلادیاتور برای Barbarian King از فصلی که در آوریل ۲۰۱۹ منتشر شده است وجود ندارد.

همه ی این بلیط های طلایی کلش آف کلنز زیبا می باشند، اما سوال اینجاست که چه اتفاقی برای شما می افتد اگر نتوانید برای این بازی پول بپردازید؟ آیا روش های دیگری برای این که این ها را به دست آورید، وجود ندارد؟ چگونه می توانیم بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان را تهیه کنیم؟

بله یک راه برای دور زدن این وجود دارد که من به شما مرحله به مرحله اش را می گویم.

روش های دریافت بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان

بلیط طلایی کلش آف کلنز رایگان ، آیا ممکن است؟ بله، اون ممکنه…

اول از همه این را باید به شما بگویم که این پروسه کمی برای شما زمان بر خواهد بود، شما فقط می توانید یک بار در ماه بلیط طلایی کلش آف کلنز را در هر ماه به دست آورید، البته برای یک فصل کافی می باشد. اگر شما یک فرد عجول می باشید، پس بهتر است که این را در نظر بگیرید که مستقیم پرداختن این پول برای شما مناسب تر می باشد، زیرا هم بلیط طلایی کلش آف کلنز راحت تر به دست می آید و هم ارزش این مبلغ را دارد.

دقت کنید که این مقاله برای کسانی می باشد که نمی خواهند پولی را برای به دست آوردن بلیط کلش آف کلنز طلایی خرج کنند، در این حال نیز می خواهند از جایزه های زیاد و زره ها بهره مند شوند.

پس تنها چیزی که ما باید انجام بدیم این است که کمی بودجه به اکانت خود اضافه کنیم، تا شما بتوانید بلیط طلایی کلش آف کلنز را تهیه کنید.

روش های دریافت بلیط طلایی رایگان Clash Of Clans

شما دو روش برای دریافت بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان وجود دارد:

• روش اول: دریافت کارت هدیه برای آیتونز یا گوگل پلی

• روش دوم: کشور خود را تغییر دهید تا شما بتوانید آن را به دست آورید.

روش اول : دریافت کارت هدیه

برای این روش شما باید یک پروسه را طی کنید، شما نیاز دارید که یک سری از برنامه ها را نصب کنید، اما خوب من نگرانم که شما نتوانید این کار را انجام دهید.

در اینجا من قدم به قدم آن را برای شما شرح داده ام.

قدم اول: اپلیکیشن CashForApps

ادامه این آموزش : https://emojo.ir/get-clash-of-clans-gold-ticket/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 77
تاریخ : شنبه 10 خرداد 1399 زمان : 15:12 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

هدف بازی werewolf

به هر بازیکن بازی werewolf یک کارت تصادفی همراه با نقشی که باید بازی کند، داده می شود و به تیم خوب یا بد تعلق می گیرد. هدف بازی این است که تیم خوب تمام نقش های تیم شرور را از بین ببرد و برنده ی بازی شود. هدف تیم شرور، فریب نقش های خوب و شکار آن ها در شب است.

راهنما و قوانین بازی werewolf

  • گروه شرور یا مافیا
  • چون از نظر تعداد کمتر هستند باید بدون اینکه شناسایی شوند، اعضای گروه مقابل رو بکشند تا بازی رو ببرند.
  • گروه خوب یا مردم
  • باید تلاش کنن تا اعضای مافیا را شناسایی کنند و توی رای گیری روزانه آن ها را از بین ببرند تا برنده‌ی بازی باشند.

در اپلیکیشن پلاتو این بازی را به دو صورت می توان انجام داد:

حالت عادی بازی مافیایی werewolf:

در این حالت شخصیت‌ها کمتر هستند و بازی آسان تر می باشد؛ اما باز از کارت های سخت در حالت ۹ نفره وجود دارد.

ولی در کل همیشه در تعداد ۷ نفره، گروه خوب شامل:

۳تا روستایی، ۱دکتر، ۱پیشگو (کارآگاه)

گروه مافیا شامل:

۱ گرگ آلفا و ۲ تا ورولف

توی تعداد ۹ نفره، گروه Good شامل:

۲تا روستایی، ۱دکتر، ۱پیشگو و ۲ تا شخصیت به صورت رندم

حالت کارت های رندم  بازی بازی werewolf

حالتی که کلی کارت عجیب و غریب در بازی وجود دارد و بازی مقداری سخت تر است؛ اما تقریبا هر کسی قدرتی در بازی دارد که میتواند نتیجه را تغییر دهد.

اول هر دست، بازی به همه‌ی بازیکنان نشان می دهد که چه کارت هایی در بازی وجود دارد.

 برای فعال کردن این حالت موقع ایجاد بازی جدید گزینه‌ی all random cards رو on کنید.

معرفی کار‌ت‌های بازی گرگینه

گروه مافیا:

گرگینه: کارتی که در حالت نرمال بازی برای اعضای گروه مافیا است و قدرت اضافه‌ای ندارد.

گرگ آلفا:  گرگ آلفا همان گرگینه‌است با این تفاوت که پیشگو (کارآگاه) جز تیم خوب نشانش می دهد و هویتش را فاش نمی کند.

خون آشام: خون آشام یک بار در طول هر دست بازی، توانایی دکتر را به صورت خودکار خنثی می کند. خون آشام، در طول روز می تواند رای دهد ولی رای او حساب نمی شود. (ولی در شب، می تواند رای دهد.) به صورت رندم برای پیشگو خوب یا بد نشان داده می شود‌.

جادوگر: جادوگر می تواند از جادوی خود استفاده کند و در طول بحث روزانه، یه کارت را برای همه رو کند.

حوری دریایی: اگر حوری دریایی در طول روز بمیرد، همه‌ی اعضای گروه خوب، در آن شب قدرتشان را از دست می‏دهند.

تغییر شکل دهنده: اگر جارچی (Town Crier) کارت خودش را رو کند برای همه جز اعضای خوب نشان داده می‏شود. برای یکی از عشاق به صورت همون عشاق دیده می شود و برای پیشگو (seer) به صورت رندم خوب یا بد نشان داده می شود.

کابوس: کابوس می تواند یک بازیکن (خوب یا شر) را خواب کند و آن فرد در روز نمی تواند چت کند و شب پیش رو قدرتش را از دست می دهد.

گروه شهروند یا مردم

روستایی:

یک روستایی بدبخت است و هیچ قدرتی ندارد!

دکتر:

دکتر هر شب بازیکنی را که حدس می زند مافیا می خواهند او را بکشند، نجات می دهد؛ خودش هم می تواند آن بازیکن را انتخاب کند.

پیشگو:

پیشگو (یا همون کارآگاه بازی مافیا)

هر شب می تواند از هویت یک بازیکن با خبر شود تا بفهمد به کدام گروه تعلق دارند؛ ولی دلیل ندارد چیزی که میبیند، درست باشد.

شوالیه:

شوالیه یک بار در طول هر دست بازی می تواند جون یک بازیکن را از دست گروه مافیا نجات دهد.

پرنسس:

پرنسس می تواند یک بازیکن را از رای روزانه نجات دهد تا نمیرد.

دلقک:

دلقک در صورتی برنده می شود که کشته شود و به صورت رندم برای پیشگو مافیا یا مردم نشان داده می شود.

ادامه این مطلب

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 108
تاریخ : جمعه 09 خرداد 1399 زمان : 16:04 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

خیلی از کاربر ها به علت نداشتن موبایل با سخت افزار های قوی نمی توانستند بازی پابجی را تجربه کنند. اما کمپانی این بازی با ارائه نسخه جدید به نام PUBG Lite توانسته که امکان بازی را برای سخت افزار های ضعیف تر فراهم کند. ما در این پست نحوه نصب نسخه موبایل پابجی لایت را برای شما شرح داده ایم و کمی هم از مکانیک این بازی را شرح داده ایم.

معرفی بازی پابجی موبایل و پابجی لایت

نام اصلی PUBG در اصل همان PlayerUnknown’s Battlegrounds می باشد که به این نام معروف شده است. به دلیل این که این بازی با مضمون نبرد رویال فقط برای موبایل طراحی شده بود دارای انتقاد های فراوانی بود و در بین کاربر ها نا رضایتی ایجاد کرده بود. به دنبال آن نسخه PUBG Lite موبایل منتشر شد. نسخه ای از پابجی لایت برای کامپیوتر های شخصی نیز منتشر شده است.

بازی موبایل پابجی لایت از موتور غیر واقعی ۴ استفاده می کند. این نسخه بر روی گیم پلی اصلی پابجی موبایل ساخته شده است. شما با نصب این بازی می توانید، مسابقه های حالت آرنا (Arena) را در قالب های ده دقیقه ای یا کمتر بازی کنید. شما با نصب نسخه موبایل PUBG Lite می توانید فضای خیلی کمی را روی گوشی خود استفاده کنید. پابجی لایت موبایل فقط به ۶۰۰ مگا بایت فضای خالی و ۱ گیگا بایت رم نیاز دارد تا بتواند به صورت روان و خوب اجرا شود.

شما باید برای نصب نسخه موبایل PUBG Lite ابتدا آن را دانلود کنید. در مرحله دوم باید آن را نصب کنید، پس از دانلود، فایل دیتا را باید با استفاده از برنامه ZArchiver استخراج کنید. سپس باید پوشه iglite.tencent.com که در این فایل می باشد را به قسمت Android/obb در حافظه دستگاه خود انتقال دهید. شما بعد از انجام این مراحل می توانید نسخه موبایل پابجی لایت را اجرا کنید.

معرفی بازی پابجی موبایل و پابجی لایت

گیم پلی نسخه موبایل پابجی لایت

شما پس از نصب نسخه موبایل پابجی لایت خواهید دید که شما در یک جزیره ۲ کیلومتر در ۲ کیلومتر غنی از منابع رها شده اید. حال باید سعی کنید که در بین ۶۰ بازیکن مختلفی که در جزیره می باشند جان خود را نجات دهید. در این جزیره شما باید سعی کنید بهترین اسلحه و وسیله نقلیه را داشته باشید. شما با استفاده از این موارد می توانید به میدان جنگ بروید.

چیزی که همه به آن اعتراض دارند تقلب در بازی می باشد. این را به شما بگویم که سیستم نسخه موبایل PUBG Lite به گونه ای است که هیچ گونه تقلبی در آن جای ندارد. شما می توانید در داخل این بازی یک رقابت عادلانه را تجربه کنید.

آرنای این بازی دارای یک نبرد ۴ به ۴ بدون مرگ همیشگی یا همان با respawn های پی در پی می باشد، که شما می توانید در این نوع مسابقه هیجان زیادی را تجربه کنید.

شما می توانید در PUBG Lite موبایل با دوستانتان به صورت گروهی بازی کنید. شما با قبیله و نبرد های قبیله ای خواهید دید که بازی با دوستانتان در هر جا امکان پذیر می باشد.

شما یک گرافیک HD و یک کارت صدای بی نظیر را در پابجی لایت تجربه خواهید کرد. شما جلوه های صوتی با کیفیت بالا و سه بعدی را در این نسخه خواهید دید.

پابجی لایت موبایل مانند سایر نسخه ها هر چند وقت یک بار به روز رسانی هایی به کاربر ها ارائه می دهد تا بتوانند یک تجربه خوب را در این بازی داشته باشند. 

با آموزش بازی پابجی لایت شما می توانید با تمامی مراحل بازی آشنا شوید و از بازی کردن لذت ببرید.

منبع این آموزش : https://emojo.ir/install-pubg-lite/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 40
تاریخ : جمعه 09 خرداد 1399 زمان : 15:58 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ (Call of Duty Black Ops 4) امروزه به عنوان یک بازی بسیار محبوب شناخته می شود که ادامه دهنده تاریخچه بازی های چند نفره تیراندازی اول شخص می باشد. بازی های کال اف دیوتی  تقریبا به یک سریال اکشن و پر زد و خورد تبدیل شده اند که هر ساله ورژن جدیدی از آنها برای کاربران عرضه می شود.

در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ برای اولین بار دیگر خبری از بخش های داستانی نیست و بسیاری از گیمرها در حال تجربه حس و حالی متفاوت از این بازی محبوب هستند. کمپانی اکتیویژن و استودیوی تری ارک در سال ۲۰۱۸  بازی Call of Duty Black Ops 4 را برای ۳ پلتفرم کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن۴ منتشر کردند که با استقبال بی نظیری مواجه شد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و آموزش بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

Black Ops 4  چیست؟

همانطور که گفته شد کمپانی  Treyarch و  Activisionهر ساله ورژن های مختلفی از بازی Call of Duty را عرضه می کند و بازی Call of Duty Black Ops 4 به عنوان هفتمین بازی از این گیم شناخته می شود که این شرکت آن را توسعه داده است. مهم ترین ویژگی این بازی این است که به جای آنکه به صورت انفرادی باشد به صورت چند نفره می باشد که به دلیل عمق و وسعت زیاد آن است.

دنباله داستان Black Ops 4  از Black Ops 2، Prequel به Black Ops 3 نشات گرفته است. ماموریت های این بازی بین ۲۰۲۵ و ۲۰۶۵ اتفاق می افتد و ویژگی هایی مشابه با بازی Rainbow Six Siege دارد. این بازی به فضای بسیار زیادی نیاز دارد. تاکتیک های مختلفی در بخش چند نفره بازی وجود دارد و گیمرها به افزودن چیزی نیاز پیدا نخواهند کرد. بخش زامبی بازی دارای یک نقشه عمیق و مخفی است و داشتن حالت Blackout باعث شده که بازی حالت جدیدی داشته باشد.

راهنمای استفاده از بازی کال اف دیوتیبررسی حالت های مختلف بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

همانطور که گفته شد بازی Call of Duty Black Ops 4 دارای ویژگی های و مشخصات منحصر به فردی است که باعث شده است هیجان و حس و حال متفاوتی به گیمرها بدهد هرچند که مخالفان و موافقان زیادی نیز دارد. قسمت های مختلف این بازی ویژگی های بارزی دارند که به شرح زیر هستند:

کمرنگ شدن ماموریت های تک نفره

نمی توان گفت که بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ کاملا ماموریت های تک نفره و داستانی را حذف کرده است. کمپانی سازنده بازی مراحل کوتاهی را برای معرفی Specialistهای بازی در نظر گرفته اند که دو هدف مشخص دارند. هدف اول معرفی قابلیت ها و کاربردهای Specialist و هدف دوم ارائه یک پیش زمینه در مورد هر کدام از شخصیت های بازی است. گیمرها می توانند در این مراحل قابلیت های ویژه هر کدام از شخصیت ها را یاد بگیرند و از آنها استفاده کنند.

البته با توجه به آنکه هدف اصلی بازی ماموریت های جمعی است نمی توان انتظار کیفیت بالایی از پیش زمینه های شخصیت ها را داشت.کمپانی سازنده برای آنکه نبود بخش داستانی بازی را پر کند این مراحل را قرار داده است که البته موفقیت زیادی هم نداشته است. افرادی که قصد بازی کردن دارند باید بدانند که این بازی بخش داستانی قابل توجهی ندارد و نمی تواند مانند بازی های  Modern Warfare یا قسمت ‌های اول Black Ops آنها را راضی کند.

گان پلی بسیار باکیفیت و لذت بخش

بخش های چند نفره، بتل رویال و زامبی بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند و می تواند چندین ماه گیمرها را مشغول کند. کمپانی تری آرک قبلا در نسخه Black Ops 3 ثابت کرد  که می تواند در زمینه بازی های چند نفره موفق باشد. تمامی ویژگی های مثبت Black Ops 3 در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴  نیز حفظ شده است و ویژگی های جذاب دیگری نیز به آن اضافه شده است. ویژگی منحصر به فرد گان پلی بسیار روان و نرم را در بازی های بسیار محدودی می توان شاهد بود و گیمرها می توانند یک حس و حال بسیار واقعی و حقیقی را از شلیک و کار با سلاح ها تجربه کنند.

 این بازی در حالت چند نفره حالت های مختلفی را ارئه می کند که می تواند شامل کشت و کشتار و تصرف نقاط مختلف باشد. حالت جدید Control و Heist در کنار حالت هایی مانند Team Death Match جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها دارند. این حالت ها به بازیکنان اجازه می دهند که سلاح و تجهیزات مورد نظر خود را تهیه کنند. البته ایرادی که به حالت های جدید بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ وارد می شود شباهت نسبی آنها به همدیگر است. هسته گیم پلی این بازی در مقایسه با نسخه پیشین خود تغییرات مثبت زیادی را تجربه کرده است که مهم ترین آنها حذف احیای خودکار سلامتی است که بازی را واقع گرایانه تر نشان می دهد.

 البته در بعضی از مواقع بازیکن می تواند با زدن کلید L1 بخش از سلامت خود را بدست بیاورد. پرش های بسیار بلند و راه رفتن بر روی دیوارها که در نسخه قبلی وجود داشت در این نسخه از بین رفته اند و نبردها همیشه بر روی زمین انجام می شوند و همکاری تیمی ارزش بیشتری پیدا کرده است.

حالت های جذاب چند نفره اما کم تنوع

همانطور که گفته شد کمپانی Treyarch تلاش کرده است که بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ را به شکلی طراحی کند که حس و حال لذتبخشی به گیمرها بدهد. Specialist ها نقش تعیین کننده در قسمت چند نفره بازی ایفا می کنند و باعث می شوند که بازیکنان ترغیب شوند که از کاراکترهای مختلف بازی استفاده کنند و مدت زمان بیشتری سرگرم باشند. Scorestreak‌ها نیز توانسته اند که تنوع خوبی به بازی بدهند و هیجان بازی را بالا ببرند. بخش شخصی سازی و ارتقای سلاح ها نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم این بازی است که به بازیکنان اجازه می دهد سطح بازی خود را بالا ببرند و از امکانات جدیدی استفاده کنند.

شخصی سازی ظاهر سلاح و کاراکترها نیز برای گیمرها وجود دارد. بازیکنان می توانند جوایز مختلفی را در حین بازی کسب کنند و این می تواند انگیزه و عطش آنها را زیاد کند. عرضه Black Ops 4 ازسوی کمپانی تری آرک ثابت کرد که این شرکت بعد از بازی Black Ops 3 توانسته به خوبی بازی های چند نفره را ارائه کند. این بازی می تواند هر آنچه که گیمرها از یک بازی چند نفره را انتظار دارند در اختیار آنان قرار دهد.

بخش زامبی بازی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ علاوه بر بخش چند نفره دو قسمت دیگر نیز دارد که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. قسمت زامبی یکی از این بخش ها است که از زمان ورود به بازی به محبوبیت بسیار زیادی رسید و هر ساله جذاب تر و هیجان انگیزتر شده است. هدف اصلی از قسمت زامبی در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ ارائه یک تجربه Co-Op  ۴نفره است که نیازمند یک همکاری تیمی منسجم است.

این ویژگی سناریوهای مختلفی دارد که هر کدام از آنها جذابیت های بسیار منحصر به فرد و هیجان انگیزی دارند. هر سناریو دارای طراحی بسیار ویژه و جذابی است و زامبی ها در هر سناریو ماموریت های مختلفی دارند.   وجود قابلیت های ویژه در در بخش زامبی به گیمرها این امکان را می دهد که کلاس های مختلفی را انتخاب کنند. همکاری تیمی بازیکنان باعث می شود لذت بیشتری از بازی ببرند و با مسیرها و سلاح های جدیدی آشنا شوند. بخش زامبی ها همچنین امکانی برای گیمرها ایجاد کرده است که اگر از بازی با هم تیمی ها رضایت نداشته باشند با بات ها آن را تجربه کنند.

خرید جم بازی کال اف دیوتی 4بخش بتل رویال

بخش بتل رویال بازی (Blackout) را می توان یکی از جذاب ترین بخش های بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ است. این بخش از نظر هسته کلی تفاوت زیادی با بازی های پابجی یا فورتنایت ندارد اما دارای ویژگی های منحصر به فردی است به گونه ای که می توان آن را بهترین تجربه بتل رویال دانست. بازی دارای یک نقشه بسیار عالی با گستردگی بالا است و از محیط بسیار خوبی بهره می برد.

در این بخش همچنین شخصیت های مختلفی حضور دارند که البته از ابتدا همه آنها در دسترس نیستند و آزاد کردن آنها یک فرایند زمان بر است. به صورت کلی می توان گفت که جمع شدن تمام کاراکترهای تاریخ بلک آپس در بخش بلک آپس ۴ اتفاق بسیار جذاب و مثبتی است.

البته بخش بلک اوت این بازی علی رغم داشتن ویژگی های منحصر به فردی که دارد ایرادهای کمی نیز به آن وارد است و پیدا کردن هم تیمی ها و محل فرودشان و یا نقاط محل حرکت راحت نیست. نقشه وسیع و گسترده بازی نیز باعث شده که بازی دیر لود شود. البته طراحی هنری و بی نظیر بازی باعث شده است که این ضعف ها زیاد به چشم نیاید و گیمرها از آن ابراز رضایت کنند.

راهنمای سلاح های بازی Call of Duty Black Ops 4

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد بازی Call of Duty Black Ops 4 دارای مراحل و بخش های مختلفی است که می تواند هیجان و حس و حال متفاوتی را به گیمرها بدهد. در این بازی گیمرها می توانند از سلاح های مختلفی استفاده کنند. هر کدام از این سلاح ها دارای ویژگی ها و کاربردهای مختلفی هستند. از جمله مهم ترین سلاح های این بازی به همراه ویژگی های آنان به شرح زیر می باشند:

ICR-7

ICR-7 سلاحی تهاجمی چند نفره است که البته برای نبرد نزدیک و دور هم استفاده می شود. ICR-7 در کلاس خود سلاح خیلی قدرتمندی نیست اما توانایی تخریب و آسیب بالایی دارد. از مهم ترین ویژگی های این سلام می توان به سطح باز شدن ۰، میزان آسیب۶/۲۰، برد ۸/۲۰، سرعت شلیک ۱۰/۲۰ و دقت ۱۱/۲۰ اشاره کرد.

RAMPART 17

 Rampart 17 دارای قدرت آسیب بالایی است و علی رغم داشتن سرعت عمل کم می تواند در نزدیکی دشمن بسیار کاربردی باشد. از مهم ترین ویژگی های این سلاح می توان سطح لول باز شدن  ۱۰، میزان آسیب۱۲/۲۰، برد ۹/۲۰، سرعت شلیک ۶/۲۰ و دقت ۷/۲۰ را نام برد.

KN-57

KN-57  نیز مشابه RAMPART 17 است و قدرت آسیب بالایی دارد و یک سلاح تهاجمی چندمنظوره می باشد. نیز دانست. KN-57 سرعت شلیک خوبی دارد و یک اسلحه تاکتیکی مطمئن است. از مهم ترین ویژگی های این سلاح می توان به سطح باز شدن  ۲۵، میزان آسیب۱۰/۲۰، برد ۷/۲۰، سرعت شلیک ۸/۲۰ و دقت ۸/۲۰ اشاره کرد.

VAP-XKG

VAPR-XKG قدرت آسیب کمتری نسبت به ICR-7 دارد ولی سرعت پرتاپ گلوله بالاتری دارد. VAPR-XKG برای مبارزه های نزدیک کاربردی است و دارای ویژگی های محتلفی مانند سطح باز شدن ۳۷، میزان آسیب۷/۲۰، برد ۶/۲۰، سرعت شلیک ۱۲/۲۰ و دقت ۹/۲۰ می باشد.

MADDOX RFB

Maddox RFB در مبارزه های نزدیک عملکرد خوبی دارد و دارای محدوده وسیعی است که در مبارزه های دور هم از آن استفاده می شود. استفاده از این سلاح در نقشه ای مانند Nuketown  بسیار کاربردی است. مهم ترین ویژگی های Maddox RFB  شامل سطح باز شدن  ۴۹، میزان آسیب۵/۲۰، برد ۵/۲۰، سرعت شلیک ۱۴/۲۰ و دقت ۱۰/۲۰ هستند.

MX9

MX9  سلاحی برای لذت بیشتر و کسب تجربه است. سرعت شلیک بالا، آسیب رسانی زیاد و سایز خشاب قابل توجه این اسلحه را کاربردی تر کرده است. از ویژگی های بارز MX9 می توان به سطح لول باز شدن  ۰، میزان آسیب۷/۲۰، برد ۷/۲۰، سرعت شلیک ۱۱/۲۰و دقت ۷/۲۰ اشاره کرد.

GKS

GKS سلاحی قدرتمند با هدف گیری دقیق است و سرعت شلیک بالایی دارد.  خشاب این سلاح گنجایش بالای خشاب آن است. از مهم ترین ویژگی های این اسلحه می توان سطح لول باز شدن  ۱۳، میزان آسیب۴/۲۰، برد ۹/۲۰، سرعت شلیک ۹/۲۰ و دقت ۹/۲۰ را نام برد.

SPITFIRE

از دیگر سلاح های بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ می توان Spitfire  را نام برد که در مبارزات نزدیک استفاده می شود. دامنه و آسیب پذیری کمی دارد اما سرعت شلیک قابل توجهی دارد. سطح لول باز شدن  ۲۸، میزان آسیب۵/۲۰، برد ۴/۲۰، سرعت شلیک ۱۷/۲۰ و دقت ۵/۲۰ مهم ترین ویژگی های این سلاح هستند.

CORDITE

CORDITE یک اسلحه متعدال است که همه زمینه ‌ها حرف برای گفتن دارد و برای چند منظور استفاده می شود. میزان آسیب رسانی بالا، سایز بسیار زیاد خشاب، برد بالا، سرعت شلیک بسیار بالا و … و همچنین سطح لول باز شدن  ۴۰، میزان آسیب۶/۲۰، برد ۶/۲۰، سرعت شلیک ۱۳/۲۰ و دقت ۶/۲۰ از ویژگی های این سلاح هستند.

SAUG 9MM

SAUG 9MM سلاحی با دقت بالا و کاربردی است ک آسیب کمی دارد. از مهم ترین ویژگی های این اسلحه می توان به سطح لول باز شدن  ۵۲، میزان آسیب۳/۲۰، برد ۵/۲۰، سرعت شلیک ۱۵/۲۰ و دقت ۸/۲۰ اشاره کرد.

AUGER DMR

Auger DMR یکی سلاح‌ کشنده در رده تاکیتیکال است و میزان آسیب خیلی بالایی دارد. سرعت شلیک این سلاح پایین است و خشاب آن ۲۰ تایی است. سطح لول باز شدن  ۶، میزان آسیب۱۳/۲۰، برد ۹/۲۰، سرعت شلیک ۵/۲۰ ودقت ۱۲/۲۰ مهم ترین ویژگی آن است.

ABR 223

ABR 223 قدرت آسیب و دقت بالایی دارد و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. سطح لول باز شدن  ۳۴، میزان آسیب۱۱/۲۰، برد ۸/۲۰، سرعت شلیک ۱۲/۲۰ و دقت ۸/۲۰ از ویژگی های بارز سلاح ABR 223 می باشد.

SWORDFISH

این اسلحه نیز یک سلاح سریع و کشنده‌ و با سرعت بسیار زیاد است که میزان آسیب کمتری نسبت به دیگر اسلحه‌ ها در این کلاس در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ دارد. سطح لول باز شدن  ۵۵، میزان آسیب۷/۲۰، برد ۱۰/۲۰، سرعت شلیک ۱۳/۲۰ و دقت ۱۰/۲۰ مهم ترین ویژگی های این اسلحه هستند.

TITAN

Titan یک اسلحه با میزان آسیب، دقت و سرعت شلیک قابل توجه است و سایز خشاب بسیار بزرگی دارد. البته این سلاح عملکرد ضعیف تری در مبارزه های دور و نزدیک در مقایسه با سایر سلاح ها در بازی Call of Duty Black Ops 4 دارد.  سطح لول باز شدن  ۰، میزان آسیب۹/۲۰، برد ۱۳/۲۰، سرعت شلیک ۹/۲۰ و دقت ۸/۲۰ از ویژگی های بارز این سلاح است.

HADES

Hades سرعت شلیک بالا، کنترل بسیار خوب و قدرت آسیب کمی دارد و از مهم ترینی ویژگی های آن می توان به سطح لول باز شدن ۱۹، میزان آسیب۸/۲۰، برد ۱۱/۲۰، سرعت شلیک ۱۴/۲۰ و دقت ۶/۲۰ اشاره کرد.

VKM 750، PALADIN HB50، OUTLAW، SDM، KOSHKA، MOG 12، SG12، STRIFE، RK 7 GARRISON، MOZU و HELLION SALVO از دیگر سلاح های بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ هستند که هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود هستند که می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند.

مهم ترین نکات قبل از بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

همانطور که گفته شد بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ تمام تمرکز خود را بر روی بخش چند نفره قرار داده است و موفق هم عمل کرده است. برای انجام این بازی لازم است که قبل از اقدام به شروع آن به نکات مختلفی توجه شود که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

شخصیت پردازی

تمرکز اصلی بازی Call of Duty Black Ops 4 بر روی شخصیت پردازی است و گیمرها نباید به دنبال داستان سرایی باشند. این بازی دارای حجم زیادی از کاراکترها است که در بخش های مختلف تقسیم شده اند. ۱۰ نفر از این شخصیت ها در بخش Specialistها،  ۵ نفر در بخش Blackout و ۸ نفر در بخش زامبی ها هستند. شخصیت های بازی به گونه ای طراحی شده اند که مکمل یکدیگر باشند و به همین دلیل است که کار گروهی در این بازی اهمیت بالایی دارد.

خرید سکه Call of Duty Black Ops 4لوکیشن جدید

گیمرها در نقشه بازی با لوکیشن های آشنایی برخورد می کنند و علاوه بر آن نیز تعدادی نقشه جدید به آن اضافه شده است و حتی تعدادی از نقشه های قدیمی نسخه های پیشین نیز به بازی برگشته اند.

مکانیزم جدیدی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ دارای مکانیزم های جدیدی است که روح تازه ای به آن بخشیده اند. عدم وجود بازیابی سلامتی مهم ترین مکانیزم جدید این بازی است که آن را واقعی تر جلوه می دهد که به جای آن از سرنگ های جدیدی استفاده می شود

سبک بتل رویا

زنده نگه داشتن سبک بتل رویال توسط این بازی یکی از مهم ترین ویژگی های آن است که باعث شده طرفداران پابجی یا فورتنایت نیز به سمت آن بیشتر جذب شوند. گیمرها می توانند Blackout را به صورت تک نفره، دو نفره و ۴ نفره تجربه کنند و از هیجان آن لذت ببرند

بخش زامبی

بخش زامبی این بازی توانسته تجربه بی نظیری به گیمرها بدهد. این بخش با داشتن داستانی ساده و قابل قبول دارای دو سناریوی مختلف است که شامل سناریوی  A Chaos Theory یا تئوری هرج و مرج و سناریوی Blood of the Dead می باشند که هر کدام دارای شخصیت های مختلفی هستند و در لوکیشن های مختلف بازی انجام خواهد شد.

حالت های جدید مولتی پلیر

بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty Black Ops 4 دارای دو حالت جدید به نام های کنترل و هایست است. در کنترل هرکدام از حالت ها کاربران می توانند به صورت تیمی روبه روی هم قرار بگیرند و می توانند از ۲۵ فرصت احیای مجدد استفاده کنند. در هایست فرصت احیا وجود ندارد و تیم ها باید یک کیف پول را به نقطه مشخصی منتقل کنند و در ازای آن جوایزی دریافت نمایند

اطلاعات کلی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

تروفی و  اچیومنت در واقع همان جوایز و امتیازاتی هستند که گیمرها در طول انجام یک بازی می توانند دریافت کنند. این جوایز به گیمرها انگیزه می دهند که بازی را با هیجان بیشتری دنبال کنند. بازی کال اف دیوتی یا همان بازی ندای وظیفه توانسته گیمرها را با چالش ها و هیجان های متفاوتی مواجه کند. به صورت کلی می توان اطلاعات مختصری در مورد بازی ندای وظیفه بلک اپس ۴ بیان کرد که به شرح زیر هستند:

  • مدت زمان بازی با توجه به عملکرد بازیکن در بازی و میزان مهارت او متفاوت است.
  • در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ درجه سختی، تروفی و اچیومنت ها نیز با توجه به عملکرد بازیکن مشخص می شود.
  • تعداد کل تروفی ها در این بازی ۵۳ عدد است که شامل ۴۴ برنز، ۷ نقزه، یک طلا و یک پلاتینیوم می باشند.
  • تعداد اچیومنت ها ۵۲ عدد بوده که معادل ۱۱۶۵ امتیاز هستند.
  • تعدادی از تروفی ها و اچیومنت ها دارای گلیچ هستند.
  • درجه سختی بر روی تروفی و اچیومنت بازی تاثیر ندارد.

راهنمای تروفی و اچیومنت در بازی Call of Duty Black Ops 4

به صورت کلی و با توجه به اطلاعات کلی که در مورد بازی داده شد می توان گفت برای استفاده بهتر از تروفی ها و اچیومنت ها می توان از راهنمایی های زیر استفاده کرد.

  • گیمرها در بخش پلاتینیوم می توانند تمام تروفی های بازی را کسب کنند.
  • بازیکن در نقشه IX می تواند حتی بدون باز کردن یک در تا دور بیستم زنده بماند.
  • بازیکن در نقشه IX می تواند مورد احترام ترین دشمن خود را شکست دهد. همچنین گیمر قادر است که در این نقشه ۱۳ زامبی را در منطقه The Pit بکشد.
  • در این نقشه و در حالت زامبی می توان در کمتر از ۵ دقیقه تمام باس هایی که توسط ناقوس ها احضار می شوند را کشت.
  • بازیکن می تواند در نقشه IX در حالت زامبی از طریق مغز فاسد ببر یک ببر زامبی را از پای در بیاورد و در محیطی که می توان تله های اسیدی را ساخت می توان زامبی ها را کشت
  • در نقشه IX حالت زامبی می توان با استفاده از یک شلیک شارژ نشده و از طریق Death Of Orion 9 زامبی را کشت
  • در بخش Abandon Ship می توان تریال مربوط به نقشه Voyage of Despair  را کامل کرد
  • گیمر می تواند در نقشه Voyage of Despair حالت زامبی، سه استوکرز را از طریق شلیک به نقطه‌ ضعف آنها از بین ببرد و پنج دور متوالی را در محیط Cargo سپری کند
  • در داخل نقشه  Voyage of Despairبازی Call of Duty Black Ops 4 بازیکن می تواند بدون خالی کردن آب تا راند بیستم زنده بماند. همچنین گیمر می تواند در این نقشه و در تمامی محیط هایی که دستگاه Pack-a-Punch قرار دارد، از این ویژگی استفاده کنند.

دیگر نکات جوایز و امتیازات بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

از دیگر نکات مربوط به بازی Call of Duty Black Ops 4 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازیکن می تواند در نقشه‌ Voyage of Despair حالت زامبی، در یک بازی ۹ زامبی را از طریق Catalytic Detonations  از بین ببرد. همچنین بازیکن می توان از راه های  Fast Travel استفاده کند.
  • گیمرها می توانند در نقشه‌ Voyage of Despair بیست زامبی را در حالتی بکشند که زیر آب هستند.
  • در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ بازیکن می توان در نقشه Blood of the Dead بدون خارج شدن از سمت غرب جزیره، تا دور بیستم زنده بماند.
  • می توان  ۹ زامبی را در نقشه Voyage of Despair از طریق یک شلیک Kraken از بین برد.
  • بازیکن می تواند در حالت زامبی راش امتیاز افزاینده خود را به ۱۰۰ برساند و به امتیاز شخصی ۲۵۰ و امتیاز تیمی ۵۰۰ برسد.
  • می توان Sentinel Artifact  را در نقشه Voyage of Despair به‌ دست آورد.
  • گیمر می تواند در نقشه Blood of the Dead در یک بازی واردن را از طریق  Blundergat، Acidgat  و Magmagat  بکشد.
  • بازیکن می تواند در نقشه‌ Blood of the Dead در یک زمان خود را به Hell’s Retriever، Spoon، Blundergat  و تامی گان مجهز کند.
  •  کاربران قادر هستند در نقشه‌ Blood of the Dead یک Magmagat را بسازند.
  • گیمر می تواند در نقشه Blood of the Dead حالت زامبی، از طریق واردن یک Gandola Ride را کامل کند.
  • بازیکن می تواند در نقشه  Blood of the Deadفرار کند و با یک شلیک یک بازیکن دیگر را زنده کند. همچنین در این نقشه می توان از  از طریق Hell’s Redeemer، پنج زامبی را در حالتی کشت که Hell’s Redeemer شروع به بازگشت نکرده است.
  • بازیکنان قادرند در محیط‌های  Gandola، Citadel و Model Industries نقشه‌ Blood of the Dead، به Wolf Head غذا بدهند.
جمع بندی

به صورت کلی بازیکنان با انجام بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ به صورت مستمر می توانند از انواع ترفندها و قوانین آن باخبر شوند و آنها در زمان بازی به کار بگیرند تا بتوانند نهایت استفاده را از تروفی ها و اچیومنت ها ببرند. علاوه بر موارد ذکر شده در طول بازی می توان با انواع راهکارهای دیگر برای لذت و هیجان بیشتر بازی استفاده کرد.

خرید سی پی بازی کال اف دیوتی

 

اگر قصد دارید در بازی Call of Duty Black Ops 4 پیشرفت داشته باشید، باید CP یا همان سکه این بازی را خریداری کنید. برای خرید سی پی بازی کال اف دیوتی کافی است که به وب سایت ایران موجو مراجعه کنید. این وب سایت یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت های فروش بسته جم به شمار می آید و شما می توانید یک خرید مطمئن و کامل را تجربه نمایید.

منبع این آموزش: https://iranmojo.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%81-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%84%DA%A9-%D8%A7%D9%BE%D8%B3-%DB%B4/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 46
تاریخ : دوشنبه 05 خرداد 1399 زمان : 12:07 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آموزش انتقال یوسی در پابجی موبایل (PUBG MOBILE)، چگونه می توانیم یوسی بازی پابجی را برای دوستان خود منتقل کنیم منتقل کنیم؟

پابجی موبایل یک بازی سطحی می‌باشد که در آن مأموریت‌ها و آیتم‌هایی برای بازیکنان وجود دارد که آن‌ها می‌توانند با خرید یوسی یعنی ارز بازی از مزایای بیشتری در بازی بهره‌مند شوند. UC (پول ناشناخته) یا ارز بازی در پابجی موبایل به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تعدادی از کالاهای پریمیوم مانند پوسته‌های نادر و لباس‌های خریداری شده را از فروشگاه خریداری کنند.  یکی از دلایلی که بازی پابجی موبایل از پرهیجان‌ترین بازی‌های موبایل می‌باشد و از زمان ورود این بازی، میلیون‌ها گیمر را مشغول خود کرده است، این است که  توسعه‌دهندگان  این بازی به اضافه کردن ویژگی‌های جدید در این بازی می‌پردازند، یکی از مواردی که واقعاً به افزودن جدید بودن بازی پابجی موبایل کمک می‌کند، استفاده از انتقال UC است.

خوشبختانه، هم اکنون کاربران می‌توانند از طریق پابجی موبایل، پول یا یوسی را به هر یک از بازیکنان یا دوستان دیگر خود درخواست یا انتقال دهند. در این مقاله به آموزش نحوه  درخواست و انتقال یوسی در پابجی موبایل می‌پردازیم.

مراحل انتقال یوسی در پابجی موبایل به بازیکنان و دوستان خود

در اینجا شش مرحله را توضیح می‌دهیم که دو مرحله اول روش درخواست یوسی و چهار مرحله بعدی، روش انتقال یوسی را در پابجی موبایل شرح می‌دهند.

مرحله اول : در مرحله اول، باید ایمیل درخواست “Royal Pass “از دوستان PUBG خود دریافت کنید. این ایمیل را می‌توان با استفاده از گزینه Royal Pass از صفحه لابی ارسال کرد. بر روی دکمه “Royal Pass” کلیک کرده و “Upgrade Pass” را انتخاب کنید.

مرحله دوم : روی “Send Request” ضربه بزنید.

مرحله سوم : در این مرحله یعنی زمانی‌که دوست پابجی شما، درخواست رویال پس داده است، برای مشاهده درخواست دوستتان، بر روی “Mail” که در پایین سمت راست صفحه لابی است کلیک کنید.

مرحله چهارم : در Gift centre، Request menu را بررسی کنید.

مرحله پنجم : بر روی دکمه View روی نام دوستان پابجی خود،  که می‌خواهید هدیه  را ارسال کنید، کلیک کنید.

مرحله ششم: پس از انتخاب یک دوست پابجی، از شما خواسته می‌شود قبل از اقدام به انتقال یوسی  یادداشت‌های مهم را بخوانید. بنابراین آن را با دقت بخوانید و روی گزینه “Give” ضربه بزنید. در صورتی که شما به اندازه یوسی درخواست شده یا بیشتر اعتبار داشته باشید می‌توانید این مرحله  یعنی انتقال یوسی را انجام دهید. در غیر اینصورت درخواست دوست خود را در پابجی، می‌توانید رد کنید و در اکانت او پیامی مبنی بر رد درخواستش می‌رود.

خرید یوسی پابجی موبایلشرایط برای انتقال یوسی در Pubg Mobile

با این حال، ویژگی “درخواست” فقط برای کسانی که بیش از ۲۴ ساعت با آن‌ها دوست بوده‌اید جدا از داشتن سطح کاراکتر ۳ یا بالاتر و هم افزایی بیش از ۲۰، کار می‌کند.

توجه داشته باشید که این ویژگی برای هفت روز اول از آغاز فصل جدید در دسترس است و پس از اتمام مدت زمان درخواست، کسی قادر به ارسال درخواست اضافی نخواهد بود. شما فقط به دوستانی می‌توانید درخواست انتقال یوسی بفرستید که در قسمت Synergy بازی شما باشند. برای این منظور باید با دوستان خود در پابجی زیاد بازی کنید و به آن‌ها لایک بدهید.

برای خرید uc پابجی موبایل می توانید همین حالا از طریق وب سایت خرید جم بازی ایران موجو اقدام نمایید.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 57
تاریخ : یکشنبه 04 خرداد 1399 زمان : 19:23 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

ترکیب برای بتل در کلش رویال ، برای پیروزی در بتل های بازی Clash Royale چه ترکیبی قوی و نیرومند است؟

در این مطلب سه ترکیب (دک) برای شما کابران عزیز اماده کردم تا در بازی کلش رویال در بیشتر بتل های خود بتوانید پیروز شوید.

بهترین ترکیب برای بتل در کلش رویال

استراتژی اول-PriHo

با استراتژی اول شروع می کنیم در این استراتژی دو کارت محبوب و قوی وجود دارد. که بسیاری از بازیکنان از آن ها استفاده می کنند. این کارت ها شامل هوگ رایدرد و پرنس می باشد.

ترکیب کلش رویال با پرنس و هوگ

ترکیب کلش رویال با پرنس

پرنس یک مهاجم ستیزه است که به صورت تک هدفی حمله می کنند.

پس اگر توسط تعدادی از نیرو ها با میزان سلامتی کم احاطه شود نابود می شود، به همین دلیل در این ترکیب بمبر و ویزارد استفاده می شود تا نیرو هایی که زیاد و دسته جمعی هستند را نابود کنند. ویزارد راه حل خوبی برای مقابله با مینیون هورد است.

اگر شما بیبی دراگون یا ویچ دارید یکی از آن ها را با بمبر جا به جا کنید. هوگ یک نیروی زمینی و یک هدفه است برای جلوگیری نابودی هوگ بوسیله ساختمان هایی نظیر اینفرنو تور و … از لایت اسپل یا فایر بال استفاه کنید.

اگر هیچ یک را ندارید از فریز اسپل استفاده کنید. پس ما نیرویی برای مقابله با هوگ و پرنس نیاز داریم برای مقابله با هوگ و پرنس بهترین نیرو باربارین است. در این استراژی از بهترین نیروهای هوایی استفده شده است بیبی دراگون مینیون هور و …

در این استراتژی اسپل فریز هم به کار برده شد که در کنار بالون میتواند ترکیب مخربی بسازد و بربرن ها ها در دفاع مقابل هوگ و پرنس به ما کمک میکنند.

در ضمن میتوانید بجای آرچر از ویچ استفاده بکنید و از لاوا به جای بالن.

استراتژی پکا

ترکیب با پکا

دک با پکا

اخرین استراتژی استراتژی پکا اگر خوش شانس باشید با این استراتژی به راحتی می توانید کاپ خود را افزایش دهید.

در ضمن برای کم نیاوردن اکسیر در بازی می توانید کالکتور اکسیر را بجای بیبی دراگون قرار دهید و بهتر است برای کم نیاوردن اکسیر همین کار را انجام دهید.

پکا به راحتی توسط مینیون هورد گابلین باربارین نابود میشود پس باید نیرویی داشته باشید که این نیروها را به طور دسته جمعی برای این کار می توانیم از اررو بمبر بیبی دراگون فایر بال و …

از باربارین برای جلوگیری از هوگ و پرنس و جلوگیری از نابود شدن پکا استفاده می شود.

راهنمای استفاده از کالکتور اکسیر: اگر در شروع بازی کارت کالکتور اکسیر در بین کارت های نمایش داده شده دیدید قبل از هرکار کالکتور را قرار دهید…

اینطوری با اکسیر تولید شده می توانید بهتر عمل بکنید چون پکا ۸اکسیر از اکسیر های شما را میگیرد و باغث میشود سخت تر از کارت هایی مانند جاینت اسکلتی ویزارد و… استفاده نمایید.

برای دسترسی به صلاح ها و نیروهای قدرتمند در بازی کلش رویال شما به خرید جم کلش رویال نیاز دارید. برای خرید جم بازی شما می توانید به وب سایت معتبر ایران موجو مراجعه کنید.

برای یادگیری ترفندهای بازی کلش رویال می توانید به بخش آموزش بازی کلش رویال مراجعه کنید

منبع این مطلب : https://iranmojo.com/%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d8%a8-%d8%a8%d8%aa%d9%84-%da%a9%d9%84%d8%b4-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%84/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 44
تاریخ : یکشنبه 04 خرداد 1399 زمان : 17:03 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

ساخت سرور کال اف دیوتی ۴ ، چگونه می توانیم سرور بازی Call Of Duty را ایجاد کنیم؟ با وجود آنکه بیش از ۱۵ نسخه از بازی ندای وظیفه در دسترس کاربران از سراسر جهان قرار دارد اما هنوز هم ساخت سرور کال اف دیوتی ۴ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که این ورژن حتی از نسخه Call Of Duty 6 نیز محبوب تر است و بیشتر بازی می شود. بازی های آنلاین و ویدیویی به حدی از محبوبیت رسیده اند که میلیون ها گیمر از سراسر جهان ساعت های طولانی را صرف آن می کنند و در حال تجربه ها و پیشرفت های بیشتری هستند.

(Call Of Duty (COD را می توان یکی از محبوب ترین بازی های سبک اکشن دانست که میلیون ها بار دانلود و نصب شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر بازی ندای وظیفه ۴ و نحوه راه اندازی سرور آن پرداخته خواهد شد.

 معرفی بازی کال اف دیوتی ۴

بازی Call Of Duty 4 در سال ۲۰۰۷ توسط کمپانی Infinity Ward ساخته و توسط شرکت معروف Activision عرضه شد. این بازی اکشن و شوتر به شدت محبوب است و داستان سال ۲۰۱۱ را روایت می کند. در بازی، گروهی با رهبری فردی با نام خالد الاسد یک کشور ثروتمند نفتی در شرق خاورمیانه را کنترل می کنند و با داشتن عقاید رادیکالی و ضد غربی با آمریکا به مشکل می خورند.

بسیاری از طرفداران بازی کال اف دیوتی، لذت و هیجان واقعی بازی را از این نسخه دریافت کرده اند. این بازی یک روایت بسیار هیجان انگیز از جنگ های مدرن است که دارای یک داستان جذاب و شگفت انگیز می باشد. از جمله مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به گرافیک عالی، گیم پلی ساده و روان، صداگذاری و افکت عالی و طراحی بی نظیر اشاره کرد.

آموزش بازی کال اف دیوتی به صورت کاملساخت سرور کال اف دیوتی ۴

زمانی که گیمرها شروع به بازی می کنند، داده ها از رایانه آنها به سمت سرور حرکت خواهد کرد و در آنجا پردازش می شود و در نهایت نتیجه پردازش برای آنها پس فرستاده خواهد شد. سرور وظیفه دارد که اطلاعات دقیق و صحیحی به بازیکنان بدهد و پیشرفت و موقعیت آنها در بازی را نشان دهد. ساخت سرور کال اف دیوتی ۴ نیازمند طی کردن مراحل مختلفی است که به شرح زیر می باشند.

مرحله اول:

در اولین قدم از احداث یک سرور برای بازی Call Of Duty 4 لازم است که یک خط ADSL مناسب تهیه شود. پهنای باند این خط باید به گونه ای باشد که بتواند به خوبی بازی را پشتیبانی کند و در طول بازی گیر نکند و از سرعت مناسب و کافی برخوردار باشد.  خط های ADSL متفاوتی وجود دارند که سرعت پهنای باند مختلفی دارند و می توانند بازی های چند نفره را پشتیبانی کنند. برای انجام بازی به صورت ۴ نفره بهتر است که از سرعت ۱۲۸ کیلو بایت بر ثانیه و برای انجام بازی به صورت ۶ نفره از سرعت ۲۵۶ کیلو بایت بر ثانیه استفاده کرد و برای تعداد نفرات بیشتر سرعت بیشتری انتخاب کرد.

مرحله دوم:

بعد از تهیه خط ADSL با سرعت مناسب لازم است که فایل کرک شده iw3mp_17 دانلود شده  و  بعد از استخراج، نام آن را تغییر داد. سپس فایل استخراج شده باید در محلی که بازی نصب شده است کپی شود. هدف از دانلود و نصب این فایل این است که افراد وقتی وارد سرور می شوند نیازی به پسورد نداشته باشند.

مرحله سوم:

بعد از آنکه فایل دانلود شده استخراج شد و در محل نصب بازی کپی شد می توان بر روی گزینه Start new server (ساخت سرور جدید) کلیک کرد و بعد از آن Gem Mod را به دلخواه انتخاب کرد. در قسمت بعدی از ساخت سرور کال اف دیوتی ۴  لازم است که در قسمت Server Name یک اسم برای آن انتخاب شود. در قسمت dedicated دو گزینه برای کاربران وجود دارد. کاربرانی که قصد دارد به صورت اینترنتی بازی کنند می توانند گزینه Internet کاربرانی که قصد بازی به صورت شبکه ای را دارند می توانند بر روی گزینه Lan کلیک کنند. هر کدام از این دو گزینه می توانند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند.

در قسمت Maximum player کاربران می توانند حداکثر یوزرهایی که در سرور حضور دارند را تعین کند و در قسمت Minimum ping مشخص می شود که افراد با کمترین پینگ می توانند وارد بازی شوند. قسمت های password  و Voic Chat گزینه هایی اختیاری هستند و در صورتی که کاربر تمایل نداشته باشد می تواند آنها را خالی بگذارد. قسمت Auto_Balance team برای مساوی کردن افراد در دو تیم در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال چنانچه یکی از تیم ها ۴ نفر و تیم مقابل ۳ نفر باشد حالت تعادل را بین آنان برقرار می کند. این حالت گاهی اوقات نیز باعث سردرگمی بازیکنان  می شود.

در قسمت Allow Voting سرور به یوزرها اجازه می دهد که نقشه بازی را عوض کنند. زمانی که قسمت PunkBuster فعال شود، زمانی که بازیکنی از کد استفاده کند شناسایی و از بازی اخراج خواهد شد. قسمت game mod setting اختیاری است و نیاز به تنظیم خاصی ندارد.

 مرحله چهارم:

در این مرحله از ساخت سرور کال اف دیوتی ۴  فقط باید به یک نکته بسیار مهم توجه کرد. اگر کاربر گزینه  Dedicated  را بر روی Internet یا Lan  قرار دهد، بعد از زدن دکمه از بازی خارج خواهد شد و صفحه جدیدی نمایش داده می شود که  Console بازی نام دارد که قاعدتا نباید نمایش داده شود. زمانی که این صفحه نمایش داده شد به معنی تشکیل سرور خواهد بود اما هنوز این سرور کامل نمی باشد. زمانی که نوشته ها به اتمام رسید باید در قسمت پایین Console نوشت:

“”rcon_password xxxxxxxxxxxxx””

حتما باید توجه کرد که بین بین rcon_passwoed و xxxxxxxxxxxxx فاصله وجود داشته باشد. کاربر می تواند به جای  xxxxxxxxxxxxx پسوردی  مورد نظر خود را وارد کند و آن را ثبت کند تا سرور خود را داشته باشد.

مرحله نهایی:

برای آنکه کاربران بتوانند به شیوه بهتر و راحت تری سرور خود را مدیریت کنند می توانند برنامه rcontoll را دانلود کنند. بعد از آنکه برنامه دانلود شد، اجرا می شود. حال در برنامه به موارد مختلفی برخورد می شود که شامل موارد زیر هستند:

قسمت profile name (نام پروفایل) همانطور که از نام آن پیدا است برای ورود به برنامه استفاده می شود. قسمت IP برای آن است که کاربر بتواند در قسمت Run واژه cmd را تایپ کند و وارد صفحه جدیدی شود و سپس شماره را در قسمت Ip وارد کند. در قسمت Port عدد ۲۸۹۶۰ وارد خواهد شد و در قسمت rocon همان پسوردی که در قسمت Console وارد شده است وارد خواهد شد. قسمت Name هم که اسم سرور می باشد. در نهایت گزینه Ok خواهد شد.

بعد از انجام عملیات بالا ساخت سرور کال اف دیوتی ۴  در قسمت پایین واژه Conection نوشته خواهد شد که کاربر باید همان اطلاعات عنوان شده در قسمت های قبلی را وارد کند. بعد از وارد کردن اطلاعات با کلیک کردن بر روی تیک سبز رنگ وصل خواهد شد. بعد از آنکه برنامه وصل شد، می توان با minimize آن و console  وارد بازی شد. البته باید توجه داشت که باید با استفاده از پچ اصلی (iw3mp) وارد بازی شد. بعد از ورود به بازی می توان با زدن دکمه Join و سپس add new favorite  به بازی اضافه شد و آدرس IP را وارد کرد و آن را تایید کرد. بعد از انجام تمام عملیات ذکر شده با یک بار رفرش کردن لیست (Refresh List)، سرور بالا خواهد آمد و IP اضافه شده به آن را می توان به سایر دوستان و بازیکنان معرفی کرد تا وارد سرور شوند.

خرید سرور بازی Call Of Duty 4تنظیمات مهم در ساخت سرور کال اف دیوتی ۴

در تنظیمات سرور بازی  Call Of Duty(COD) گزینه های مختلفی وجود دارند که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند.

  • Search & Destroy: این Game Type که با نام SD شناخته می شود مانند به صورتی است که تیم Attack به پایگاه و مواضع حریف حمله می کند و آنها را نابود می کند
  • Team Dead Match: TDM نیز نوعی گیم تایپ است که دو تیم حمله و دفاع (Attack و Defence) با هم درگیر می شوند و هر کدام که در نهایت آسیب کمتری دیده و نفرات بیشتری از حریف کشته باشد برنده خواهد بود
  • Free For All: در این حالت از گیم تایپ هیچ تیمی وجود ندارد و بازی به صورت انفرادی پیگیری خواهد شد
  • Domination: در این حالت از گیم تایپ در ساخت سرور کال اف دیوتی ۴ یک بمب وسط نقشه بازی وجود دارد و هر کدام از تیم های Attack و Defence باید آن را برداشته و مواضع حریف را نابود کنند
  • Sabotage: این گیم تایپ شباهت زیادی به TDM دارد با این تفاوت که تیم Attack قادر است بمب نیز بکارد و آسیب بیشتری وارد کند.
  • Head Quarter: در گیم تایپ HQ Call Of Duty Server هر تیم باید مواضع نمایش داده شده را به تسخیر خود در بیاورد و از آن در مقابل حریف محافظت کند.

خرید سی پی بازی کال اف دیوتی

بازی Call Of Dute یکی از بازی های جذاب و اکشن موبایلی است که دارای یک فضای استراتزی خاص و حرفه ای می باشد. با خرید سی پی کال اف دیو تی شما به راحتی می توانید از دوستان و رقبای خود پیشی گیرید. برای خرید cp بازی می توانید به از طریق سایت ایران موجو اقدام کنید. این وب سایت یکی از معتبرترین سایت های خرید سریع جم بازی است که با خرید از این وب سایت می توانید یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه نمایید.

منبع : https://iranmojo.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c-4/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 41
تاریخ : یکشنبه 04 خرداد 1399 زمان : 16:16 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

بازی witcher 1 اولین نسخه از مجموعه بسیار محبوب ویچر است که بعد از عرضه توانست به سرعت در میان گیمرها جایگاه خود را پیدا کند و رضایت گیمرها را جلب نماید. بازی ویچر ۱ که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد می تواند انتخاب بسیار خوبی برای گیمرهایی باشد که از سیستم های پیشرفته برخوردار نیستند زیرا این بازی حجم کمی دارد و نیاز به قطعات سخت افزاری آنچنانی ندارد. بازی witcher 1 مانند تمام بازی های رایانه ای و ویدیویی موافقان و مخالفان زیادی دارد. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر و نقد و بررسی بازی witcher 1  پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی witcher 1

بازی ویچر یک بازی ویدیویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط یک شرکت لهستانی با نام سی دی پروجکشن رد (CD Project Red) ساخته و منتشر شده است. این بازی اولین بار فقط برای رایانه های شخصی عرضه شد. زمانی که کمپانی CD Project Red این بازی را منتشر کرد به دلیل حجم پایین و سیستمی که برای بازی نیاز بود بسیار مورد استقبال گرفت چرا که تقریبا تمامی افرادی که رایانه شخصی داشتند می توانستند آن را نصب و بازی کنند. این بازی از جمله بازی هایی است که با وجود داشتن نکات منفی متعدد از جذابیت و هیجان بسیار بالایی برخوردار است.

اگرچه امروز نسخه های بسیار پیشرفته تر و گسترده تری از بازی ویچر در دسترس گیمرها قرار گرفته است اما بازی witcher 1 همچنان جزء بازی های محبوب این مجموعه به شمار می رود.

معرفی بازی witcher 1

بررسی جوانب مختلف بازی ویچر ۱

همانطور که گفته شد زمانی که بازی witcher 1 برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ عرضه شد، با وجود داشتن مشکلات منفی توانست فروش بالایی داشته باشد. دلیل محبوبیت بالای این بازی نکات مثبت جذاب و هیجان انگیز آن بود. بازی witcher 1 مانند تمام بازی های ویدیویی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند جذابیت ها و چالش های خاصی برای گیمرها داشته باشد. از جمله مهم ترین ویژگی ها و جنبه های بازی witcher 1 که توسط منتقدان و گیمرهای حرفه ای بررسی شده اند به شرح زیر می باشند.

داستان بازی witcher 1

داستان بازی ویچر ۱ بر اساس رمان های ویچر روایت می شود که نوشته Andrzej Sapkowski می باشد. داستان بازی ویچر را می توان بدون شک یکی از برجسته ترین ویژگی ها و نقاط قوت آن دانست. داستان بازی به گونه ای روایت می شود که تمام اشکالات و ایرادات آن را پوشش می دهد. در بازی گیمر، شخصیت گرالت را کنترل می کند که یک ویچر است که بعد از ۵ سال پیدا شده است. ویچرها افرادی هستند که آموزش ها و تعلیمات سختی دیده اند و بعد از عبور از آزمایش های بسیار خطرناک تبدیل به ویچر شده اند که می توانند به مبارزه با هیولاها بپردازند.

از جمله مهم ترین ویژگی های ویچرها می توان به مواردی مانند خارج شدن روح از بدن و از دست دادن احساس، طول عمر بالا، افزایش سرعت ترمیم زخم ها، بالا بودن سرعت و عکس العمل، مقاومت بالا در برابر مریضی ها و ویروس ها، قدرت دید بالا و … اشاره کرد. بازی به صورت کلی دارای ۵ بخش مختلف است که هر کدام داستان جداگانه ای دارند. بخش دو بخش پنج را می توان شاهکار بازی دانست چرا که هیجان و لذت بی نهایتی به بازیکنان می دهد.

گیم پلی بازی witcher 1

بازی ویچر ۱ از نظر گیم پلی هم توانسته مانند بخش داستانی نمرات بسیار خوبی از گیمرها و منتقدان دریافت کند و می تواند لذت بسیار زیادی به بازیکنان بدهد. بازیکنان در این بازی فقط می توانند از شمشیر و نوعی بمب مخصوص استفاده کنند. مبارزه هایی که شخصیت اصلی بازی در آنها شرکت می کند از هیجان و لذت بالایی برخوردار هستند و می تواند به شدت گیمرها را وابسته کند. علاوه بر شمشیر بازیکنان می توانند در فضای بازی از ۵ نشانه نیز استفاده کنند که به شرح زیر هستند:

  1. نشانه Aard: Aard در حقیقت می تواند یک نیرو از طرف شخصیت بازی به دشمنان وارد کند و فرصت حمله را فراهم کند. این نشانه می تواند در برابر تیرهای حریفان نیز از کاراکتر محافظت کند
  2. نشانه Axii: Axii  نشانه ای است که می تواند دشمن را هیپنوتیزم کند و او را به یاری گیمر بیاورد. این نشانه می تواند فوایدی زیادی در روند بازی برای گیمرها داشته باشد.
  3. نشانه Yrden: Yrden می تواند یک تله بر روی زمین قرار دهد که باعث تضعیف جان دشمنان می شود. از آنجایی که این نشانه فقط باعث ضعیف تر شدن دشمن می شود نمی توان انتظار کارایی بالایی از آن داشت.
  4. نشانه Quen:  Quen  در اصل یک سپر به دور بازیکن می کشد و او را از آسیب های دشمنان محافظت می کند. البته این نشانه نمی تواند کارایی زیادی داشته باشد ولی باز هم می تواند در بعضی مواقع از آن بهره گرفت.
  5. نشانه Igni: Igni  یک محور آتشی از دست های کاراکتر گرالت به دشمنان وارد می‌کند و آنها را به عقب میراند.

موسیقی و صداگذاری بازی ویچر ۱

بازی witcher 1 از نظر صدا گذاری و موسیقی توانسته نمرات بسیار خوبی از منتقدان و گیمرهای حرفه ای دریافت کند. صدای کاراکترهای اصلی بازی به بهترین شکل ممکن ساخته شده و حتی صداهای محیطی نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. موسیقی بازی نیز توسط Adam Skorupa و Paweł Błaszczak ساخته شده است که همکاری خود را با کمپانی سازنده بازی تا نسخه های بعدی هم ادامه داده اند.

Paweł Błaszczak در ساخت موسیقی بازی های معروف دیگری مانندDying Light  و Call Of Juarez  مشارکت داشته که یکی از عامل های موفقیت این بازی ها هم بوده است. جو و اتمسفر بازی witcher 1 به دلیل وجود موسیقی های عالی و بی نظیر بسیار شگفت انگیز و منحصر به فرد است جذابیت های بالایی به بازی داده است.

هوش مصنوعی بازی ویچر ۱

هوش مصنوعی بازی را می توان یکی از نقاط ضعف بازی دانست چرا که به هیچ عنوان نتوانسته در حد داستان و گیم پلی بازی عمل کند. هوش مصنوعی دشمنان کیفیت بسیار پایینی دارد و در مبارزات نمی تواند جذابیت و هیجانی به بازیکنان بدهد. کاراکترهای بازی نمی توانند چیزی را به خاطر بسپارند و بعد از مدتی حتی قابلیت تشخیص دیالوگ های قبلی خود را ندارند. جایی که در آن ضعف هوش مصنوعی به شدت بالاتری به چشم می‌خورد مبارزه با چندین یار کامپیوتری است. هوش مصنوعی دشمنان اگرچه بهتر کار شده است اما این قابلیت که می توانند گیمر را بیهوش کنند و به او حمله کنند کیفیت بازی را کاهش داده است.

این عمل باعث می شود که گیمر خیلی سریع از دور مبارزات خارج شود و برای ادامه بازی مجبور خواهد بود از سیو قبلی بازی را شروع کند و ادامه دهد. به غیر از داستان بازی و مراحل اصلی که به شکل شگفت انگیزی ساخته شده اند، نمی توان از مراحل فرعی بازی لذت زیادی برد. همه مراحل فرعی تکراری هستند و هیجان و چالش های جدیدی به بازیکنان نمی دهند.

گرافیک بازی witcher 1

از دیگر نقاط ضعف و ایراداتی که این بازی دارد می توان به گرافیک نه چندان مطلوب آن اشاره کرد. گرافیک بازی حتی در مقایسه با بازی های زمان خودش کیفیت پایین تری دارد. قطعا گیمرهای امروزی که از بازی هایی با گرافیک ۴k استفاده می کنند نمی توانند ارتباط خوبی با بازی برقرار کنند. اگرچه امکان دارد بتوان با نصب کردن چند mod مختلف گرافیک بازی را ارتقا داد اما مشکل انیمیشن های ضعیف بازی با این کار حل نخواهد شد. البته با توجه به آنکه ساخت بازی witcher 1 از سال ۲۰۰۲ کلید خورده بود و مدت زمان ساخت آن سال ها به طول انجامید و در این مدت کارکنان جدید و بی تجربه ای به کمپانی سازنده بازی راه پیدا کردند نمی توان انتظار گرافیک بهتر و باکیفیت تری از بازی داشت.

کاراکترهای تکراری یکی از نقاط ضعف گرافیک بازی است که به دلیل کمبود وقت به وجود آمده اند. البته کاراکترهای اصلی بازی تکراری نیستند و دشمنان نیز از کاراکترهای منحصر به فرد برخوردارند.

شخصیت پردازی بازی ویچر ۱

بازی witcher 1 از نظر شخصیت پردازی هم توانسته نمرات قابل قبولی از گیمرها و منتقدان دریافت کند. در این بازی علاوه بر شخصیت Geralt of Rivia، شخصیت های دیگری همچون Eskel، Triss Merigold، Vesemir و Lambert حضور دارند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. گرالت تمام تعلیماتی که برای ویچر شدن لازم است را به پایان رسانده است و حتی اثرات آزمایش های انجام شده بر او نیز در ظاهر او نمایان است. اسکل دوست صمیمی گرالت است که از کودکی با هم در مدرسه‌ گرگ ها تمرین دیده ‌اند.

تریس مریگولد که معشوقه گرالت بوده نیز دارای قدرت های خارق العاده ای است که هیجان بازی را دو چندان می کند. وزمیر هم پیرترین و داناترین ویچر بازی است که تمام ویچرهای دیگر را آموزش داده است. لمبرت هم از دانش و مهارت های مبارزه ای بالایی برخوردار است و در قسمت هایی از بازی نسبت به گرالت حسادت هایی دارد. به صورت کلی شخصیت پردازی بازی بر اساس داستان، گیم پلی و گرافیک بازی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می تواند گیمرها را راضی کند.

نتیجه نهایی

همانطور که گفته  بازی witcher 1 اولین نسخه از بازی های ویچر است که در سال ۲۰۰۸ و بعد از چند سال تلاش سازنده های آن به بازار عرضه شد. اگرچه این بازی دارای مشکلات و ایرادات متعددی می باشد اما ویژگی های مثبت و منحصر به فرد آن مانند داستان بسیار جذاب و چالش برانگیز، گیم پلی و شخصیت پردازی عالی و صداگذاری بی نظیری باعث شده است که مشکلات آن کمتر دیده شود و با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه شود. این بازی قطعا می تواند تجربه بسیار لذتبخشی برای طرفداران بازی های اکشن و نقش آفرینی باشد.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 32
تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399 زمان : 15:08 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آموزش عوض کردن کشور در کلش اف کلنز را از وب سایت ایموجو بخوانید تا به راحتی این کار را انجام دهید.

بازی کلش اف کلنز یکی از بهترین بازی های موبایلی است که در سراسر جهان طرفداران زیادی را دارد. برای اینکه بتوانید در این بازی پیشرفت داشته باشید و با مراحل بازی آشنا شوید بهتر است که به صورت کامل آموزش بازی کلش اف کلنز را مطالعه کنید. از جمله مواردی که بسیاری از کاربران در هنگام بازی کردن با آن مواجه می شوند مشکل عوض کردن کشور در کلش اف کلنز می باشد. راه های مختلفی برای ان کار وجود دارد و بازیکن به راحتی می تواند موقعیت مکانی یا Local بازی خود را تغییر دهد. با ما در ادامه همراه باشید تا نحوه تغییر کشور در بازی کلش را به شما آموزش دهیم. 

روش های عوض کردن کشور در کلش اف کلنز

روش های عوض کردن کشور در کلش اف کلنز

برای عوض کردن کشور در Clash Of Clans از روش های مختلفی استفاده می شود که در ادامه شما را با روش هایی آشنا خواهیم کرد تا به راحتی کشور خود را در این بازی تغییر دهید.

استفاده از نرم افزارهای تغییر IP

برای این کار گیمر می تواند که ابتدا نرم افزار مورد نظر را نصب و اجرا کند و چنانچه این روش نتوانست چاره کار باشد می تواند از روش دیگری استفاده کنید.

ارتباط با سوپرسل برای عوض کردن کشور در بازی کلش اف کلنز

در این روش گیمر می توان به قسمت تنظیمات بازی مراجعه کند و مراحل زیر را برای عوض کردن کشور در کلش اف کلنز انجام دهد.

ابتدا باید در قسمت تنظیمات بر روی گزینه Help And Support کلیک کرد و  سپس باید گزینه Report An Issue  را انتخاب کرد و از منوی باز شده روی قسمت Other Problem کلیک کرد

بعد از آنکه نرم افزار ایمیل باز شد باید متن مناسب نوشته و ارسال شود. چنانچه Local گیمر در بازی کشوری به جز ایران (IR) است باید متن زیر وارد شود (به جای US باید Local بازی خود را در قسمت top players وارد کرد).

.Hello Chief
.I’m an iranian Clasher, but my local in game is “US”. please help me to change my local to “IR”
.Thank you

چنانچه Local بازیکن مشخص نبود به این معنی است که در قسمت top players هیچ لوکالی شناسایی نمی شود. در این حالت لازم است که متنی شبیه متن زیر ارسال شود.

.Hello Chief
.I’m an iranian Clasher, but my local in game is unknown. please help me to change my local to IR
.Thank you

چنانچه Local گیمر در قسمت top players ایران است اما در گلوبال چت به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری صحبت می شود باید از متن زیر استفاده شود.


,Hello Chief

.Excuse me, my local is Iran (IR), But Players in the Global Chat Speaks English
.Please Help Me To change Global Chat To Iranian People (Persian) Or Middle East
,Thank you

در این قسمت تحت هیچ شرایطی نباید اطلاعات موجود در قسمت قرمز رنگ را دستکاری یا پاک کرد.

ثبت موقعیت جدید در بازی کلش اف کلنز

آخرین مرحله برای عوض کردن کشور در کلش اف کلنز انجام دهید، ثبت موقعیت جدید در بازی کلش اف کلنز می باشد. بعد از انجام مراحل قبلی و پس یک زمان مشخصی (چند دقیقه تا چند روز) از طرف سوپر سل ایمیلی برای کاربر ارسال می شود که متونی مشابه متون زیر در آن نوشته شده است.

“به علت درخواست های زیاد، درخواست شما ممکن است چند روز طول بکشد تا بررسی و حل شود”.

“درخواست شما پذیرفته شده و به زودی حل خواهد شد، پس از حل شدن مشکل شما ایمیلی در این خصوص برای شما ارسال خواهد شد”.

در نهایت و بعد از ۲۴ ساعت یک ایمیل دیگر برای گیمر ارسال می شود که نتیجه نهایی درخواست را به گیمرها اطلاع می دهد.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 31
تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399 زمان : 12:58 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

بازی Plato در سراسر جهان میلیون ها نفر کاربر دارد و با داشتن حدود ۴۰ بازی توانسته جایگاه و محبوبیت قابل توجهی به دست بیاورد و یکی از بهترین بازی های موبایلی به شمار می آید. این بازی توسط پلتفرم های مختلفی مانند آیفون و اندروید پشتیبانی می شود و توانسته در مدت زمان کوتاهی میلیون ها کاربر را جذب کند. گیمرها در بازی  Plato علاوه بر انجام بازی های متعدد می توانند باهم به گفتمان و چت نیز بپردازند. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی و آموزش بازی Plato پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی Plato

بازی  (Plato (Programmed Logic for Automatic Teaching Operations بیشتر از آنکه به عنوان یک بازی شناخته شود به عنوان یک شبکه اجتماعی و پیام رسان همچون واتساپ شناخته می شود. نام این بازی مخفف عبارت (به همراه یکدیگر بازی کنیم) است. در بازی پلاتو افراد می توانند دوستان خود را اضافه کنند، به آنها پیام بدهند و یا آنکه به اتاق های مختلفی ملحق شوند. تفاوت این اپلیکیشن با سایر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی این است که کاربران می توانند علاوه بر چت کردن به صورت خصوصی و گروهی می توانند انواع بازی ها را نیز انجام دهند و لذت ببرند. به صورت کلی می توان بازی Plato را در دسته بازی های  Games & Group Chats قرار داد.

معرفی بازی Plato

ویژگی های بازی Plato

بازی Plato همانند بسیاری دیگر از بازی ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که می تواند برای گیمرها بسیار مهیج و جذاب باشد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این بازی گیمرها می توانند با دوستان خود از سراسر دنیا به صورت آنلاین به رقابت بپردازند.
  • پلاتو دارای حجم کمی است و نیاز به دیتا ندارد و حتی در گوشی های رده پایین هم می توان از آن استفاده کرد
  • وجود بازی های متعدد در سبک های مختلف
  • امکان ساخت گروه های چت دوستانه
  • این نرم افزار دارای امنیت بالایی است
  • عدم نمایش تبلیغات
  • بازی دارای گیم پلی بسیار ساده و روانی است و به راحتی کنترل می شود
  • قابلیت چت کردن با رقبا حین انجام مسابقات وجود دارد و حس رفاقت را بین گیمرها بالا می برد
  • بازی دارای یک گرافیک رنگارنگ و جذاب است.
  • به صورت رایگان برای پلتفرم های اندروید و IOS ارائه می شود و هیچگونه تحریم و فیلترینگی ندارد

انواع بازی های پلاتو

در حال حاضر می توان گفت حدود ۴۰ بازی مختلف در Plato وجود دارد که می توانند همه سلایق و رده های سنی را راضی کنند و آنها را برای مدتی سرگرم کنند . از جمله محبوب ترین بازی های پلاتو می توان به بولینگ، مافیا، منچ، پوکر، اوچو، بیلیارد، بولینگ،  مینی گلف، شطرنج، و … اشاره کرد.

آموزش نحوه بازی Plato

همانطور که گفته شد پلاتو دارای تعداد زیادی از بازی های فکری و محبوب است که طرفداران متعددی در سراسر جهان دارد. توضیح تمامی این بازی ها می تواند بسیار زمان بر باشد. در ادامه مطلب به بررسی و نحوه بازی کردن تعدادی از بازی های محبوب این اپلیکیشن را پرداخته خواهد شد.

بازی Table Soccer

بازی Table Soccer  در بازی Plato از محبوبیت بالایی برخوردار است و دیگر نیازی به معرفی ندارد. می توان گفت تقریبا تمام گیمرهای موبایلی  بازی Soccer Stars  یا بازی ‌های مشابه آن را تجربه کرده اند. در این بازی هر کدام از تیم های دارای مهره هایی شبیه به توپ هاکی است که باید آنهارا حرکت بدهد و با پرتاب آنها به تیم حریف گل بزند.

بازی Spades

بازی  Plato  یک بازی کارتی محبوب دیگر به کاربران خود عرضه کرده است که در آن دو تیم دو نفره به رقابت می پردازند. در هر راند بازیکنی برنده است که بزرگترین کارت را روی زمین گذاشته باشد. چنانچه کارتی که روی زمین بازی قرار دارد در دست بازیکن وجود نداشته باشد می تواند از کارت‌های اسپیدز استفاده کند و به اصطلاح کارت زمین را ببُرد. در این بازی بازیکنان به همراه هم تیمی های خود باید به صورت حدسی مشخص کنند. بازی دارای قوانین مشخصی است. به طور مثال بازیکن باید در شروع بازی Bid  را صفر اعلام کند و حتی یک دست هم برنده شد امتیاز منفی خواهد گرفت.

بازی Reversi در بازی Plato

بازی ریورسی که با نام اتلو هم شناخت می شود یک بازی  Plato  دو نفره ساده و فکری است و بازیکنان دارای مهره های سفید و سیاه هستند. در شروع بازی ۴ مهره سفید و سیاه به صورت یک در میان در وسط زمین بازی قرار می‌گیرند. بازی به گونه ای است که باید مهره های بازی طوری روی زمین قرار بگیرند که در انتهای آن سمت مهره رنگ بازیکن قرار داشته باشد.

فرض کنید نوبت بازیکنی است که دارای رنگ سفید می باشد تا مهره ‌ای را در زمین بازی قرار دهد. برای این کار بازیکن باید مهره سفید خود را در راستای خطی (عمودی، افقی یا اریب) قرار دهد که انتهای دیگر آن خط مهره سفید باشد. به این طریق تمامی مهره ‌های حریف که بین این خط قرار دارند، سفید شده و به مهره بازیکن تبدیل می ‌شوند. در انتهای بازی بازیکنی که تعداد مهره بیشتری داشته باشد برنده بازی است.

بازی Reversi در بازی Plato

بازی Werewolf

بازی Werewolf را می توان نزدیک ترین بازی به بازی مافیا دانست که در سال های اخیر به محبوبیت شگفت انگیزی در میان گیمرها رسیده است. قاعده و قانون این بازی با بازی مافیا یکسان است اما نقش های پیچیده تر و متفاوت تر است. Werewolf قبل از شروع بازی توضیحات مختصری در مورد نقش ها به گیمرها می دهد تا بیشتر آشنا شوند و راحت تر و سریع تر بازی را یاد بگیرند و بازی کنند.

بازی Bullshit

بازی بولشت نیز از بازی کارتی بلوف ایده و الهام گرفته است و می تواند بازیکنان را برای مدت زیادی سرگرم کند. در این بازی لازم است که بازیکن برای برنده شدن در برابر حریفان هر چه زودتر آنها را از دست خودش خالی کند. بازی به نوبت از اولین کارت تا آخرین کارت ادامه دارد و این روند تکرار می شود و هر بازیکنی در نوبت خود می‌تواند بلوف بزند و یا اینکه کارت ‌های درستی را روی زمین قرار دهد.

بازی Ocho در بازی پلاتو

اوچو در بازی پلاتو در حقیقت همان بازی مشهور و معروف Uno است و شاید سازنده های این بازی فقط به دلیل رعایت کردن قوانین کپی رایت مجبور به تغییر نام آن شده اند. اوچو یک بازی کارتی خانوادگی است و می توان در کمتر از ۱۰ دقیقه آن را یاد گرفت. با استفاده از قوانین بازی هر بازیکنی که زودتر از بقیه دست خودش را از کارت ها خالی مند برنده بازی خواهد بود.

بازی Pool

Pool یک بازی دیگر از بازی Plato است که همان بیلیارد است و نیازی به معرفی بیشتری ندارد. بازیکن با وارد کردن اولین توپ به داخل سوراخ مشخص می کند که تا انتهای بازی به سراغ کدام نوع از توپ ها برود. البته خود بازی هم در گوشه تصویر برای بازیکنان راهنما قرار داده است. در این بازی Plato می توان با اسطوره های بیلیارد و رقبای قدرتمند رقابت کرد و چالش های جدیدی تجربه کرد.

بازی Cup Pong

بازی Cup Pong را  می توان یکی از معروف ترین بازی های دور همی دانست. این بازی دارای یک هدف ساده است و بازیکن باید توپ های پینگ پونگ را  به داخل لیوان ها پرتاب کند و امتیازات بازی را جمع کند و برنده شود.

بازی Mini Golf در بازی Plato

مینی گلف را می توان طولانی ترین بازی Plato دانست. در این بازی بازیکن باید همانند بازی گلف واقعی توپ ها را به داخل سوراخ ها هدایت کند و امتیازات را جمع آوری کند.

بازی Plox

پلاکس از بازی پلاتو را می توان یک نسخه ساده از بازی تتریس دانست که پرفروش ‌ترین بازی ویدیویی تاریخ لقب گرفته است. در این بازی گیمرها باید قطعات هم رنگ را در کنار هم بچینند و اجازه ندهند که فضای بازی آنها اشغال شود. بازی بسیار ساده و روان است و بازیکنان می توانند لذت و هیجان بالایی تجربه کنند.               

بازی Plox                    

بازی Bankroll

اگرچه این بازی یک نام عجیب و غریب دارد اما سبک و سیاق بازی همان بازی مونوپلی است که باز هم به دلیل رعایت کردن قوانین کپی رایت تغییر نام داده شده است. بازیکنان می توانند در این بازی دقیقا همانند بازی  مونوپلی املاک مختلف را خریداری کنید و آنها را به سایر بازیکنان بفروشند. در نهایت بازیکنی که پول بیشتری به دست آورده باشد برنده بازی خواهد بود.

بازی Draw Together در بازی Plato

همانطور که از اسم بازی پیدا است این بازی نیز همانند بازی معروف پیکشنری است و بازیکن باید بتواند لغات خواسته شده را نقاشی کند تا حریف او بتواند آن را حدس بزند. این بازی Plato نیز از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و می تواند مدت زیادی کاربران را سرگرم کند.

بازی Hold’em

بازیکنانی که به بازی پوکر علاقه زیادی دارند می توانند در بازی Plato از این فرصت استفاده کنند و بازی Hold’em را تجربه کنند و از آن لذت ببرند. بازی Hold’em به شدت اعتیاد آور و جذاب است و در آن بازیکنان باید با هدف کسب پول بیشتر بازی کنند و در نهایت بازیکنی که بیشترین مقدار پول را جمع کرده باشد برنده بازی خواهد بود.

بازی Dominoes

یکی از بازی های فکری و بسیار محبوب بازی Plato که سابقه طولانی مدتی دارد. در این بازی هر بازیکنی تعدادی قطعه در اختیار دارد که باید به نوبت آنها را بر روی زمین قرار دهد. هر کدام از قطعه ها شکلی مانند تاس دارند و دو عدد در در دو سمت آنها نوشته شده است و باید به نحوی کنار هم قرار بگیرند که از یک طرف عدد مشترکی داشته باشند. به عنوان مثال چنانچه بازیکنی قطعه ۵-۲ را روی زمین قرار دهد، بازیکن بعدی باید قطعه‌ای را در سمت راست یا چپ آن بگذارد که یک سمت آن عدد ۲ یا ۵ را داشته باشد.

اگر بازیکن قطعه ای با این مشخصات نداشته باشد بازی به صورت خودکار از قطعات اضافه یکی برمی دارد. هدف از این بازی این است که در انتها خط ها و ردیف هایی تشکیل شود که انتهای آنها به مضرب ۵ ختم شود. با اتمام قطعه ‌ها امتیازات هر بازیکن محاسبه می شود و هر کس که زودتر به امتیاز ۱۰۰ برسد برنده بازی است.

بازی Conspiracy در بازی پلاتو

چنانچه بازیکنان از قبل بازی هایی مانند Avalon  یا Secret Hitler  را بازی کرده باشند، می توانند در کمتر از یک دقیقه بازی Conspiracy را در بازی پلاتو یاد بگیرند. در این بازی بازیکن و همراهانش در یک گروه مخفی هستند که می توانند سرنوشت تمام دنیا و اتفاقات درون آن را رقم بزنند. البته جاسوس هایی نیز در گروه وجود دارند که هدف شکست ماموریت را دارند.

هر بازیکن برای یک ماموریت مشخص باید دو مامور انتخاب کند و انتخاب کنند که ماموریت خود را با موفقیت به انجام برسانند یا خیر. در صورتی که مامور جاسوس نباشد حتما باید ماموریت خود را به اتمام برساند. بقیه اعضا باید از همین راه پیش بینی کنند که چه کسانی جاسوس هستند تا اجازه ماموریت به آنها ندهند. چنانچه ۳ ماموریت با موفقیت به انجام برسد، جاسوس ها شکست خواهند خورد.

بازی Conspiracy در بازی پلاتو

بازی Rock Card

راک کارت دیگر بازی محبوب پلاتو است که در آن تعدادی کلمه و عبارت در اختیار همه بازیکنان قرار می‌گیرد و در هر کدام از راندها یک کارت رو می ‌شود. روی کارت رو شده جمله ‌ای نوشته شده است که بخشی از آن خالی است و بازیکن باید با استفاده از کلمات و عبارت ‌های خود آنها را پر کند. در هر راند یک داور انتخاب می شود و کلمات انتخاب شده از طرف بازیکنان به داور داده می شود و داور بدون آنکه اطلاعی داشته باشد که هر کلمه به کدام بازیکن تعلق دارد بهترین کلمه را انتخاب می کند.

بازی Island

بازی Island نیز از جمله بازی هایی است که شباهت بسیار زیادی به بازی مافیا دارد ولی خیلی ساده تر و سریع تر است. بازیکن در این بازی Plato به همراه دوستان خود در یک جزیره اسرار آمیز گیر می افتد و باید هر روز با استفاده از رای گیری یک نفر را قربانی کنند.

برنده بازی در نهایت فردی است که زنده بماند. در این بازی برخلاف بازی مافیا، بازیکن می تواند که در رای گیری ها با سایر بازیکن ها تبانی و لابی بکند و به صورت مخفیانه با استفاده از گزینه Whisper به آنها پیغام بدهد. البته این احتمال هم وجود دارد که سایر بازیکن ها بر علیه گیمر اصلی لابی بکنند و او را قربانی کنند

بازی Zombie در بازی Plato

بازی  Plato یک بازی کارتی دیگر را معرفی کرده که سرعت بالایی دارد. در این بازی فقط یک نفر بازنده خواهد بود و بقیه بازیکنان برنده می شوند. بازی به این صورت است که تعدادی کارت بین همه بازیکنان توزیع می ‌شود و بعد از آن هر بازیکن در نوبت خود از نفر سمت راست خود کارت می‌گیرد. در بازی زامبی چنانچه دو تا از کارت ‌هایی که در دست بازیکن قرار دارد یکسان باشند بر روی زمین گذاشته می‌شوند.

در این بازی یک کارت اضافه دیگر هم وجود دارد که با نام زامبی شناخته می شود. زمانی که بازی به اتمام می رسد و تمامی کارت ها تمام شوند هر بازیکنی که کارت زامبی را در اختیار داشته باشند بازنده بازی خواهد بود.

بازی Minesweepers

بازی Plato به خوبی توانسته که بازی کلاسیک مین را به یک بازی چند نفره جذاب تبدیل کند. در این بازی تمامی بازیکنان در یک صفحه کاشی مانند قرار دارند که تعدادی بمب در بعضی از خانه های آن جاگذاری شده اند. تمام بازیکنان در هر نوبت باید یکی از خانه ها را انتخاب کنند و یا با هر روشی هر کدام از خانه هایی که احتمال دارد مین در آن قرار داشته باشد را مشخص کنند. در انتهای بازی کسی برنده است که امتیاز بیشتری داشته باشد.

بازی Gin Rummy در پلاتو

اگرچه یادگیری و یاد سپردن قواعد و قوانین بازی Gin Rummy می تواند مقداری سخت و زمان بر باشد اما قطعا این بازی یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های پلاتو است. در شروع این بازی به هر کدام از  بازیکن ها ۱۰ کارت داده می‌شود و باقی کارت‌ ها در وسط زمین قرار می‌گیرد و یکی از آن‌ها رو می‌شود. بعد از آن هر کدام از بازیکنان باید به نوبت یکی از کارت های وسط زمین بازی یا کارتی که رو شده است را انتخاب کنند و یکی از کارت های خودشان را با یکی از کارت های رو شده تعویض کنند. هدف از بازی این است که بازیکن کارت هایی را جمع کند که یک ست یا دنباله را درست می کنند.

به عنوان مثال ۳ یا ۴ کارت شماره ۵ یک ست را تشکیل می‌دهند و اعداد پشت سر هم از یک نوع نیز دنباله به حساب می‌آیند. کارت های که در بازی وجود دارند و هیچ حالتی درست نمی کنند به نام Deadwood  شناخته می شوند. زمانی که مجموع کارت های Deadwood کمتر از ۱۰ باشد می توان با انتخاب گزینه Knock  پایین بازی را اعلام کرد. در این حالت حریف همچنان یک نوبت دیگر برای بازی کردن دارد. اگر امتیاز Deadwood بازیکن به عدد صفر برسد می توان گزینه Go Gin را انتخاب کنند تا پایان بازی اعلام شود و حریف دیگر فرصتی نداشته باشد. در نهایت هر بازیکنی که زودتر به عدد ۱۰۰ برسد برنده بازی خواهد بود.

بازی Dice Party

دایس پارتی را می توان یکی از ساده ترین، لذتبخش ترین و شانس محورترین بازی های پلاتو دانست که برد و باخت در آن کاملا شانسی است. بازیکنان در این بازی فرصت دارند که ۵ بار تاس بریزند تا بتوانند ۱۳ ترکیب مختلف تعیین شده را جور کند. هر کدام از حالت ها امتیاز مخصوصی دارد و در آخر کسی برنده است که امتیازات بیشتری جمع کرده باشد.

بازی Checkers

چکرز نیز یکی از بازی هایی است که محبوبیت بالایی دارد که در بین انگلیسی های با نامDraughts  شناخته می شود. این بازی رومیزی از قدمت بسیار زیادی برخوردار است. در این بازی Plato  هر بازیکن دارای تعدادی مهره است که فقط می توانند به صورت اریب آنها را حرکت دهند و یک خانه پیش بروند. هدف بازی حذف کردن تمامی مهره‌ های تیم مقابل یا بستن تمامی راه ‌های ممکن برای اوست.

بازی به شیوه ای است که چنانچه مهره حریف در خانه اریب مجاور یکی از مهره های گیمر قرار بگیرد، می توان با آن مهره از روی مهره حریف پرید و آن را حذف کرد. قابلیت جالب دیگر این بازی این است که اگر بازیکن بتواند مهره خود را به انتهای زمین برساند به شاه تبدیل می شود. و قابلیت های ویژه ای پیدا خواهد کرد و می تواند با توان بالاتری مهره های حریف را از بین ببرد.

بازی Go Fish در Plato

یکی دیگر از بازی های کارتی ساده و بی دردسر بازی پلاتو که می تواند کاربران را مدت زمان زیادی سرگرم کند. گیمرها برای برنده شدن در بازی گو فیش باید ۴ خال کارت های مختلف را جمع آوری کنند. برای این کار بازیکن می تواند یکی از کارت هایی را که در دست دارد انتخاب کند و از سایر بازیکنان بخواهد که به او کارت بدهند. چنانچه شخص مورد نظر کارت را داشته باشد باز هم نوبت بازیکن دریافت کننده خواهد بود و در غیر این صورت نوبت به بقیه بازیکنان می رسد که می توانند بازی را دنبال کنند

بازی Dungeon Tales

در این بازی بازیکنان به همراه همراهان خودشان یک ماجراجویی هیجان انگیز را تجربه می کنند که داستان بازی توسط راوی و خود بازی روایت می شود. بازی به صورتی است که بازیکن باید تصمیمات مهمی بگیرد و برای شکست دشمنان خود تاس بریزد. می توان گفت لازمه بهتر شدن در این بازی آشنایی نسبی با زبان انگلیسی است.

بازی Dungeon Tales

بازی Hearts

بازی Hearts از جمله بازی های پیشفرض ویندوز است و قواعدی مشابه با بازی حکم و Spades دارد ولی به عنوان یک بازی تیمی شناخته نمی شود. در این بازی با قوانین خاصی که دارد بازیکن باید تلاش کند که از بقیه حریفان امتیاز کمتری کسب کند. به محض اینکه یکی از بازیکنان به امتیاز ۱۰۰ برسد بازی تمام خواهد شد و برنده بازیکنی است که امتیاز کمتری داشته باشد.

در بازی Hearts تمامی کارت‌های هارتز دارای یک امتیاز و کارت Queen از نوع پیک دارای  ۲۳ امتیاز است. بازیکن در شروع این بازی Plato باید به انتخاب خودش ۳ کارت را به نفر سمت چپ بدهد. در راند بعدی به نفر سمت راستی، راند سوم به نفر جلویی و در آخر هم به خودش باید کارت بدهد که در واقع کارتی جا‌به‌جا نمی‌شود.

خرید سکه بازی Plato

اگر قصد دارید در بازی پلاتو پیشرفت کنید و ارتقا یابید شما به خرید سکه بازی Plato نیاز دارید. فروشگاه های زیادی در حوزه فروش الماس بازی های اندرویدی فعالیت دارند که هر کدام از آن ها خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهند. اما اگر قصد دارید از یک فروشگاه معتبر خرید جم الماس یا سکه بازی مورد نظر خود را خریداری کنید، ما به شما فروشگاه خرید جم ایران موجو را معرفی می کنیم. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید سریع جم به شما می آید و شما می توانید یک خرید مطمئن و قابل اعتماد را تجربه نمایید. 

برای خرید سکه بازی Plato همین حالا به وب سایت ایران موجو (iranmojo.com) مراجعه فرمایید.

منبع آموزش بازی: https://emojo.ir/plato-game-tutorial/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 4

بازدید : 848
تاریخ : جمعه 02 خرداد 1399 زمان : 17:53 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آموزش ساخت اکانت کلش رویال (Clash Royale)، چگونه ۲ اکانت کلش رویال داشته باشیم؟

برای داشتن اکانت‌ کلش رویال به تعداد زیاد، باید کارهایی را با توجه به سیستمی که در دست دارید، انجام دهید. سیستم شما می‌تواند IOS یا Android باشد. داشتن چندین اکانت در بازی کلش رویال خیلی مهم نیست، ولی در بعضی جاها کمک زیادی را به شما خواهد کرد. یکی از این کمک‌ها می‌تواند باعث کسب تجربه شما شده تا با اکانت دیگر خود، مرحله مورد نظر را به راحتی رد کنید و پاداش زیادی بگیرید. اما یکی دیگر از مزیت‌های اکانت زیاد باعث می‌شود تا شما همزمان در لول‌های مختلفی حضور داشته باشید و هنگامی که از بازی در یک لول خسته شدید، می‌توانید در لول دیگری بازی کنید. در ادامه با سایت ایران موجو برای آشنایی بیشتر با روش‌های ساخت چندین اکانت در کلش رویال، همراه باشید.

روش های ساخت اکانت کلش رویال

روش ساخت اکانت برای اندروید و آیواِس به دلیل تفاوت‌های ذاتی که دارند، متفاوت است. در اندروید با گوگل آیدی و در آیواِس هم، اپل آیدی می‌باشد. شما با داشتن گوگل آیدی و اپل آیدی به هر تعداد، به همان تعداد هم می‌توانید اکانت کلش رویال داشته باشید. پس برای داشتن چندین اکانت باید یاد بگیریم چگونه برای خود اپل و گوگل آیدی درست کنیم.

ساخت اکانت دوم کلش رویالساخت اکانت با گوگل آیدی

ساخت اکانت با گوگل آیدی یکی از ساده ‌ترین کارهایی است که هر کسی می ‌تواند با گوشی خود آن‌ها را انجام دهد. بدین منظور وارد تنظیمات گوشی خود شوید و در قسمت Account گزینه Add Account را لمس کنید. بعد از این کار گزینه گوگل را انتخاب و دومین اکانت گوگل خود (Gmail)  را وارد کنید. اما چگونه از این اکانت گوگلی، اکانت clash royale برای خود بسازیم؟ برای ساخت اکانت کلش رویال، نخست وارد کلش رویال شده و در قسمت Setting بازی، در زیر گزینه Google play sign in گزینه سبز رنگ Connected را غیر فعال کنید. بعد از این کار لیست گوگل آیدی‌های شما در زیر آورده می‌شود. در آن قسمت، اکانت دوم خود را انتخاب کنید.

اما اگر دربازی حضور نداشته باشید، یعنی قسمت connected برای شما از همان اول Disconnect باشد، ابتدا با اکانت اولیه خود وارد بازی شوید و سپس مراحل بعدی گفته شده را انجام دهید تا با اکانت دوم خود وارد بازی شوید.

ساخت اکانت با اپل آیدی

فرض کنید دو اپل آیدی دارید و می‌خواهید با هر دوی آن‌ها اکانت کلش رویال بسازید. برای سخت اکانت کلش رویال با اپل آیدی در ابتدا به سراغ اکانت اول بروید و مطمئن شوید که با این اکانت در بازی کلش رویال حضور دارید. برای این کار زمانی که با اپل آیدی اول شما فعال است به سراغ Game center بروید و در قسمت My iOS game از وجود کلش رویال در این اپل آیدی اطمینان حاصل کنید. بعد از مطمعن شدن از فعال بودن اکانت اولتان به سراغ اپل آیدی دوم بروید.

برای این کار وارد تنظیمات شوید و در قسمت Game Center، بخش Game center ID را انتخاب کنید. سپس در پاپ آپ منویی که برای شما باز می‌شود، Sign Out را لمس کنید. بعد از لمس این گزینه، سیستم خود را Restart کنید. بعد از بالا آوردن دستگاه، اپل آیدی دوم خود را انتخاب کنید. سپس به  Game Center بروید و در آن قسمت بازی کلش رویال را اجرا کنید. با این کار اکانت کلش رویال شما هم ساخته می‌شود و هر سری می‌توانید با یکی از اپل آیدی‌های خود وارد کلش رویال شوید.

نتیجه گیری

داشتن چندین اکانت در بازی کلش رویال می‌تواند برای ما مهم باشد. شاید بعضی وقت‌ها دوست داشته باشیم در لول‌های پایین بازی کنیم. داشتن چندین اکانت برای کلش رویال در دستگاه‌های اندرویدی و IOS متفاوت است. در اندروید از گوگل آیدی برای ایجاد اکانت جدید استفاده می‌شود. اما در IOS با اپل آیدی‌ها می‌توان چنیدن اکانت کلش رویال را ساخت. در هر دو سیستم یک سری نکات و روش‌ها وجود دارد که در مقاله گنجانده شده است. 

برای پیشرفت در بازی Clash Royale شما به جم بازی نیاز دارید. برای خرید جم کلش رویال می توانید به وب سایت معتبر ایران موجو (https://iranmojo.com/) مراجعه کنید تا در کمترین و کوتاه ترین زمان جم خود را ددریافت کنید و یک خرید مطمئئن را تجربه نمایید.

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 89
تاریخ : پنجشنبه 01 خرداد 1399 زمان : 18:04 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

این محصول خرید پرایم و پرایم پلاس پابجی می باشد، شما با خرید پک پرایم ۱۵۰ UC دریافت می کنید. قیمت BP بازی برای شما باز میشه و میتونید بسته های بازی رو خرید کنید و همچنین وچری از وپر های هفتگی به ارزش ۵۰ uc دریافت می کنید و شما با خرید پک پرایم پلاس ۳۰۰ یوسی در ابتدا دریافت می کنید، دریافت روزانه ۲۰UC در روز تا ۳۰ روز در کل ۶۰۰UC، باز شدن قسمت BP، دریافت روزانه ۱۰RP، باز کردن اولین جعبه کلاسیک در روز با ۵۰% تخفیف و گرفتن تخفیف آیتم های روزانه.

اگر شما از گروه محدود افرادی باشید که هنوز نام این بازی را نشنیده‌اند شاید حالا از خودتان بپرسید که اصلا بازی پابجی موبایل چیست؟ و چه ژانری دارد و در کدام گروه از بازی‌ها قرار می گیرد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

باید به شما بگوییم که بازی محبوب پابجی موبایل یک بازی بسیار خاص و جذاب است که در گروه بازی‌های اکشن و بقا قرار می‌گیرد این بازی از گروه بازی‌های آنلاین موبایل است که البته نسخه‌ی غیر موبایلی و مخصوص کامپیوتر را هم دارد.

گرافیک این بازی بسیار بالا بوده و افکت‌های صوتی و تصویری همگی بی نقص و زیبا هستند. به صورتی که کاربر از لحظه‌ی اول ورود به بازی خود را دقیقا در وسط یک میدان رقابت و مبارزه حس خواهدکرد.

از ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. بازی آنلاین بوده و برای بازی نیاز به اینترنت دارد
  2. دارای امکان پرداخت درون برنامه‌ای است
  3. امکان تشکیل گروه و درخواست کمک از دوستان خود را دارید
  4. دارای ویژگی چت صوتی می‌باشد
  5. گرافیک بازی و افکت‌ها همگی عالی هستند
  6. محیط بازی اصلا پیچیده نیست

خرید prime و prime plus ارزان در ایران موجو

اگر چه امکان پرداخت درون برنامه‌ای مساله‌ای غیر اجباری و کاملا دلخوه است. اما وقتی شما در محیط بازی قرار بگیرید و فشار رقابت و میدان نبرد را احساس کنید ناخود آگاه برای بهتر کردن اوضاع و زنده ماندن خودتان به یاد خرید یوسی بازی خواهید افتاد! شما می‌توانید این بسته را از فروشگاه ما و با قیمتی ارزان و مناسب خریداری کنید و فراموش نکنید که بسته‌های دیگر نیز روی سایت فروشگاه ما موجود می‌باشند.

خرید رویال پس پابجیخرید پرایم و پرایم پلاس پابجی

با خرید پرایم و پرایم پلاس پابجی در سریع ترین زمان به اکانت بازی شما اضافه می گردد.

در این بازی با طیف گسترده ای از سلاح ها و امکاناتی که با یوسی بازی پابجی به دست می آورید می توانید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است!

برای ارتقا و پیشرفت سریعتر و پیشی گرفتن از دوستان و رقیبان خود می توانید با خرید ارزان پول PUBG Mobile از سایت معتبر فروش جم ارزان ایران موجو بهره ببرید و به قابلیت های بیشتر و قوی تر این بازی دسترسی پیدا کنید.

فرم اطلاعات تماس را کامل و شماره ها را صحیح وارد کنید تا در صورت وقوع مشکل برای واریز پرایم و پرایم پلاس پابجیخریداری شده توسط شما، تیم پشتیبانی خرید جم بتوانند با شما تماس برقرار کنند

منبع : iranmojo.com

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 92
تاریخ : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 زمان : 19:17 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید ۱۴۰۰۰ جم بوم بچ

شما می‌توانید با خرید ۱۴۰۰۰ جم بوم بچ راحت‌تر بازی کنید.

بازی مهیج Boom Beach یک بازی جذاب دیگر از کمپانی سوپرسل می‌باشد

پس تقریبا می‌توانید حدس بزنید که سبک بازی چگونه است.

این بازی, یک بازی استراتژیک و اکشن و البته جذاب است که طرفداران زیادی هم دارد.

بازی‌هایی همچون کلش آف کلنز و کلش رویال و بوم بچ که اگرچه تقریبا از یک سبک هستند

و متعلق به یک کمپانی هستند یعنی کمپانی معروف سوپرسل

اما تفاوت‌هایی با هم دارند که باعث می‌شود برای کاربر تکراری و خسته کننده نباشند.

تفاوت‌هایی که شما پس از دانلود و نصب بازی و قرار گرفتن در محیط بازی به راحتی می‌توانید آن‌ها را با چشم دیده و تشخیص دهید.

این بازی هم مانند اغلب بازی‌های کمپانی سوپرسل یک بازی با دانلود و نصب رایگان است

اما وقتی که شما در میدان بازی قرار بگیرید متوجه این مساله خواهید شد

که برای بالاتر بردن کیفیت بازی لازم است هزینه کنید و پرداخت‌های درون برنامه‌ای انجام دهید.

اما نگران نباشید,

چون شرکت ایران موجو جم و الماس و سایرمحصولات بازی‌ها را با مناسب‌ترین قیمت به دست شما عزیزان می‌رساند

تا شما از بازی خود بیش از پیش لذت ببرید.

خرید ۱۴۰۰۰ جم بوم بچ

بوم بچ

خرید ۱۴۰۰۰ جم ارزان بازی بوم بچ

شما با خرید این بسته در واقع تعداد ۱۴۰۰۰ جم یا الماس بازی بوم بچ را در اختیار خواهید داشت

و سپس می‌توانید با خیال راحت و بدون درد سر مکان‌های مورد نظر را بسازید‚

هرچیزی را که می‌خواهید به راحتی ارتقا دهید‚

در مقابل دشمنان مقاوم‌تر شوید‚

سطح بازی را بالا ببرید و … .

این الماس‌ها که به محض خرید و در سریعترین زمان ممکن, روی اکانت بازی بوم بچ شما فعال می‌شوند

هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل آی او اس قابل تهیه و خریداری هستند.

 

۱۴۰۰۰ جم ارزان بازی بوم بچ

BoomBeach

 

خرید جم بوم بچ بسته ۱۴۰۰۰ عددی

با خرید این محصول ، تعداد ۱۴۰۰۰ جم بوم بچ به اکانت بازی شما اضافه می گردد.

بسته های ۱۴۰۰۰ جم بوم بچ هم برای گوشی های AndroiD و هم برای ios‌ قابل خریداری هستند .

می توانید با خرید بسته ها از سایت ما، از تخفیف بهره مند شوید .

شما با خرید بسته های جم بازی بوم بچ میتوانید به سرعت پیشرفت نیرو ها و تجهیزات و ساختمان ها بپردازید .

با کمک جم بوم بچ میتوانید از دوستان خود پیشی گرفته و نیروهای قدرتمندتری برای خود بسازید.

بسته های خریداری شده جم بوم بچ در سریعترین زمان بر روی اکانت بازی شما واریز خواهد شد .

در صورت وقوع هر نوع مشکلی در فرایند خرید جم  میتوانید با بخش پشتیبانان آنلاین سایت و

یا شماره های ما تماس برقرار کنید ، تا در سریعترین زمان خرید GEM  بازی شما انجام شود .

درصورت رضایت از قیمت ها و سرعت واریز بسته های خریداری شده به حساب شما ، به محصولات ستاره بدهید .

فرم اطلاعات تماس را کامل و شماره ها را صحیح وارد کنید .

تا در صورت وقوع مشکل برای واریز بسته الماس خریداری شده توسط شما ، تیم پشتیبانی خرید جم بتوانند با شما تماس برقرار کنند .

منبع و سفارش : https://iranmojo.com/product/%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B0%DB%B0-%D8%AC%D9%85-%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%A8%DA%86/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 52
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1399 زمان : 22:18 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

 

۲۷۵ الماس هی دی ارزان و آسان

اگر شما هم از بازی هی دی استفاده می‌کنید حتما ۲۷۵ الماس هی دی را برای بازی خود خریداری کنید.

بازی هی دی یکی از بازی‌های معروف و پرطرفدار کمپانی سوپرسل است که آوازه‌ی آن را حتما تا کنون شنیده‌اید

این کمپانی که بیشتر طرفدار بازی‌های استراتژیک در سبک نبرد و جنگ و اکشن است

با تولید بازی هی دی که سبکی استراتژیک اما غیر اکشن دارد

توانست باز هم یک بازی پرطرفدار را در کارنامه‌ی موفق خود به ثبت برساند

شما در این بازی صاحب یک مزرعه در یک دهکده‌ی کوچک هستید

که با گذر زمان و رفتن به سطوح بالاتر دهکده از حالت کوچک و غیر قابل دسترس خارج شده

و دارای جاده‌های ارتباطی با دیگر دهکده‌ها می‌شود

و همین امر باعث می‌شود تا شما بتوانید با دیگر روستاها و مدارس و سایر مکان‌ها هم ارتباط برقرار کنید

و از آن‌ها هم سفارشاتی بگیرید یا اجناس و محصولات خود را به آن‌ها بفروشید و درآمد خوبی داشته باشید.

محصولات زیادی وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را بفروشید و از این طریق کسب درآمد کنید.

که البته همه‌ی آن‌ها در سطوح بالاتر ارتقا یافته و بیشتر می‌شوند

محصولاتی مانند لبنیات و تخم مرغ و سبزی و انواع کیک و نان و غیره.

۲۷۵ الماس هی دی

الماس هی دی

خرید ۲۷۵ الماس هی دی از ایران موجو

شما در این بسته تعداد ۲۷۵ الماس بازی HAY DAY را در اختیار خواهید داشت

که پس از خرید شما, در کمترین زمان ممکن روی اکانت بازی هی دی برای شما فعال خواهند شد.

شما به کمک این الماس‌ها می‌توانید سرعت بازی خود را بالا برده و به عبارتی راحت‌تر به کارهای خود مشغول شوید.

بدون نگرانی از کمبود زمان و سرعت پایین!

و این تنها یک مدل از مدل‌ها و تعداد متنوع الماس‌های بازی است

که همگی با قیمت٬های مناسب روی سایت فروشگاه قرار داده شده‌اند.

خرید آسان ۲۷۵ الماس هی دی

الماس HAY DAY

خرید ارزان و سریع ۲۷۵ عدد الماس هی دی

بسته های (جم) الماس هی دی هم برای گوشی های AndroiD و  ios‌ قابل خریداری هستند .

با خرید این محصول ، تعداد ۲۷۵ عدد الماس بازی Hay Day  به اکانت بازی شما افزوده می شود .

درصورت وجود تخفبف های دوره ای بازی که بصورت علامت هایی در کنار تصویر بسته بازی به نمایش در می آید .

و با خرید بسته ها به شما نیروی جدیدی می دهد .

می توانید با خرید بسته در آن زمان از وبسیات ما ، از ان تخفیف ها بهرمند بشید .

شما با خرید بسته های الماس بازی هی دی میتوانید به سرعت پیشرفت ساخت و ساز مزرعه بیفزایید .

 با کمک بسته الماس hay day میتوانید از دوستان خود پیشی گرفته و مزرعه بزرگتری برای خود بسازید .

در سریعترین زمان بسته های خریداری شده بازی هی دی بر روی اکانت بازی شما واریز خواهد شد .

و در صورت وقوع هر نوع مشکلی در فرایند خرید الماس میتوانید بخش پشتیبانان آنلاین سایت

یا شماره های ما  تماس برقرار کنید ، تا در سریعترین زمان خرید جم بازی شما انجام شود

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 71
تاریخ : چهارشنبه 27 فروردین 1399 زمان : 20:38 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

آموزش ساخت سوپرسل آی‌دی در بازی clash of clans

در این قسمت سعی داریم تا شما را با آموزش ساخت سوپرسل ایدی در بازی Clash of clans آشنا کنیم.

به‌طور خلاصه در اینجا ابتدا در مورد شرکت Supercell و مراحل ساخت سوپرسل آی‌دی صحبت می‌کنیم

و مراحل ساخت آن را به ترتیب برای شما بیان خواهیم کرد.

شما دوستان عزیز از طریق وب‌سایت جذاب ایران موجو (iranmojo.com) با ما همراه باشید

و از پیشنهادهای بسیار جالب ما برای دانلود جم رایگان، خرید جم و یا خرید اکانت بازی clash of clans بهره‌مند شوید.

سوپرسل

Supercell با هدف تولید و توسعه‌ی بازی‌های موبایلی در سال 2010 تأسیس و پس از آن بازی‌های جذاب و شگفت‌انگیز بسیاری را روانه بازار کرد.

امروزه این شرکت به دلیل انیمیشن‌ها و جلوه‌های سمعی و بصری بسیار جالب و شگفت‌آور

توانسته از جایگاه بسیار خوبی در بین شرکت‌های سازنده بازی‌های موبایلی برخوردار باشد

و یکی از شرکت‌های معروف در این حوزه است.

سوپرسل بازی‌های متعددی را روانه بازار کرده که از میان آن‌ها، کلش آف کلنز، کلش رویال و براول استارز از جذابیت بیشتری برای کاربران برخوردار بوده است.

سوپرسل آی‌دی

Supercell ID قابلیت جدیدی است که شرکت سوپرسل به بازی clash of clans اضافه کرده است.

در حقیقت با کمک این سرویس اکانت بازی شما مستقیماً بر روی سوپرسل آی‌دی ذخیره شده و بخش مدیریت اکانت شما به این سرویس واگذار می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از جیمیل و همچنین گوگل پلی و گیم‌سنتر نیست.

در واقع شما از طریق این سرویس بسیار جالب می‌توانید اکانت‌های مختلف بازی خود را بر روی آن ذخیره کنید

و به راحتی و در زمان بسیار کوتاهی بین اکانت‌های خود جا به جا شده

و از رقابت و چالش‌های مختلف بازی لذت ببرید.

نکته بسیار مهم دیگر این است که پس از اتصال به این سرویس، گوگل پلی و گیم‌سنتر به کلی از آن حذف خواهد شد.

آموزش ساخت Supercell ID

برای ساخت سوپرسل آی‌دی طبق مراحل زیر عمل کنید.

آموزش ساخت سوپرسل ایدی در بازی clash of clans

مرحله اول: جدیدترین نسخه بازی clash of clans را دانلود کنید.

برای ساخت سوپرسل آی‌دی باید نسخه‌ی بازی کلش آف کلنز شما از این سرویس پشتیبانی کند.

در صورتی که به قسمت تنظیمات بازی رفته و گزینه سوپرسل ایدی برای شما نمایش داده نمی‌شود

می‌توانید از طریق ایران موجو آخرین نسخه بازی clash of clans را دانلود کنید.

مرحله دوم: وارد بازی Clash of clans شده و به منوی تنظیمات رفته اکنون گزینه جدیدی با نام سوپرسل ایدی برای شما فعال شده است.

بعد از اینکه بر روی سوپرسل ایدی کلیک کردید مرحله اتصال اکانت آغاز می‌شود و شما می‌توایند حساب خود را بسازید.

آموزش ساخت سوپرسل ایدی در بازی clash of clans

مرحله سوم: ساخت حساب جدید

در منوی باز شده بر روی گزینه ساخت حساب جدید (Create New) کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

رآموزش ساخت سوپرسل ایدی در بازی clash of clansآموزش ساخت سوپرسل ایدی در بازی clash of clans

مرحله چهارم: وارد کردن ایمیل

در این مرحله، ایمیلی که قصد دارید به عنوان Supercell ID خود ذخیره کنید را وارد کنید.

سپس روی دکمه‌ی REGISTER کلیک کنید.

آموزش ساخت سوپرسل ایدی در بازی clash of clans

یک پیشنهاد جذاب به شما، خرید جم بازی Clash of clans

کاربران بازی در سطوح بالاتر پیشنهاد می‌کنند برای پیشرفت خیلی سریع در بازی

و شکست دادن رقبای قدرتمند خود در چالش‌ها و جنگ‌های قبیله‌ای، الماس‌ها راه‌حل بسیار مناسبی هستند.

شما همراهان می‌توانید از طریق وب‌سایت معتبر و محبوب ایران موجو خیلی آسان جم بازی Clash of Clans را خریداری کنید

و حساب بازی شما در کوتاه‌ترین زمان شارژ شده و از بازی کردن لذت ببرید.

برای دانلود جم رایگان و همچنین خرید اکانت بازی کلش آف کلنز به لینک سایت ما که در بالا ذکر شده است مراجعه نمایید.ا

مرحله پنجم: کد شش رقمی ارسالی به جیمیل خود را وارد کرده و تائید کنید.

پس از ساختن حساب، یک کد 6 رقمی به ایمیل ثبت‌شده شما ارسال می‌شود

و شما این کد را در جای مشخص به خود وارد می‌کنید تا Supercell از صحت جیمیل مطمئن شود.

آموزش ساخت سوپرسل ایدی در بازی clash of clansآموزش ساخت سوپرسل ایدی در بازی clash of clans

مرحله ششم: اکنون اکانت شما به سوپرسل آی‌دی (SuperCell ID ) متصل است.

پس از گذراندن مراحل ثبت‌نام اکانت شما به سوپرسل آی‌دی متصل شده و ذخیره می‌شود.

از این پس دیگر نیازی به استفاده گوگل پلی و گیم‌سنتر نیست و شما مستقیماً از این سرویس برای بازی استفاده می‌کنید.

همچنین شما می توانید برای اکانت‌های دیگر خود نیز مراحل بالا را طی کرده

و اکانت‌ها را به این سرویس متصل کنید.

آموزش ساخت سوپرسل ایدی در بازی clash of clans

با این کار در کوتاه‌ترین زمان بین اکانت‌های خود جا به جا شوید از رقابت و بازی لذت ببرید.

منبع : https://iranmojo.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-clash-of-clans/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 40
تاریخ : پنجشنبه 14 فروردین 1399 زمان : 16:27 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

راهنمای خرید سکه بازی ساکر استارز

در این قسمت سعی داریم ابتدا به معرفی بازی ساکر استارز و ویژگی‌های این بازی بپردازیم.

در ادامه به آموزش کامل نحوه خرید سکه در این بازی خواهیم پرداخت.

شما دوستان عزیز از طریق وب‌سایت جذاب ایران موجو با ما همراه باشید.

از پیشنهادهای بسیار جالب ما برای خرید سکه بازی ساکرز استارز بهره‌مند شوید.

بازی جذاب و رقابتی ساکر استارز

ساکر استارز یک بازی بسیار جذاب و مهیج در سبک بازی‌های فوتبالی است.

این بازی به صورت کاملاً رایگان به بازار عرضه شد و به دلیل جذابیت و ساده بودن بازی از محبوبیت زیادی بین کاربران برخوردار شد.

این باعث شد که بسیاری از کاربران این بازی را دانلود کرده و از رقابت با یکدیگر لذت ببرند.

در این بازی هر تیم 5 مهره دارد و در فضایی شبیه زمین فوتبال به رقابت با هم می‌پردازند.

هر بازیکن یک ضربه به توپ می‌زند.

سپس نوبت بازیکن دیگر است که این کار را انجام دهد. این بازی تا جایی به طول می‌انجامد که یک بازیکن سریع‌تر به تعداد گل‌های مدنظر برای پیروزی در بازی برسد

ویژگی‌های بازی ساکر استارز

• بازی آنلاین که در این حالت بازیکنان بر اساس تعداد سکه‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

همچنین می‌توانند در صورت پیروزی در بازی، سکه‌های رقیب خود را به دست آورند.

• بازی آفلاین که بدون نیاز به سکه و اینترنت است.

این بازی را می‌توان به صورت دو نفره در یک گوشی بازی را برای افزایش مهارت انجام داد.

• بازی ساده و در عین حال جذاب و مهیج

• طراحی بسیار دوست‌داشتنی بازی با استفاده از رنگ‌بندی‌های متنوع، شکل‌های متفاوت برای مهره‌ها، طرح‌بندی‌های متفاوت برای زمین بازی و …

• جذابیت و هیجان‌انگیز بودن بازی به دلیل اینکه بازی یک رقابت فوتبالی است

• تغییر سیستم بازی بر اساس سلیقه شخصی

• انتخاب تیم های ملی متفاوت

• رقابت در لیگ‌های متفاوت بر اساس تعداد سکه

راهنمای خرید سکه بازی ساکر استارز

یک پیشنهاد باورنکردنی به شما، خرید سکه بازی ساکر استارز

شما می‌توانید با خرید سکه بازی Soccer Stars وارد بازی و رقابت با دوستان شوید.

همچنین با داشتن سکه‌های بیشتر در لیگ و سطح بالاتر بازی کنید و از جوایز و سکه‌های بیشتری بهره‌مند شوید.

یکی دیگر از کاربردهای این سکه‌ها تغییر سیستم بازی و تغیر طرح مهره‌ها است.

کاربران رده بالای ساکر استارز پیشنهاد می‌کنند که برای خرید سکه بازی با قیمت بسیار مناسب و ارزان می‌توانید از وب‌سایت محبوب ایران موجو استفاده کنید.

آموزش کامل نحوه خرید سکه در بازی 

1- آدرس اینترنتی iranmojo.com را در مرورگر خود وارد کنید.

2- کلیک بر روی بخش بازی‌های ورزشی

3- کلیک بر روی خرید سکه ساکر استارز

4- انتخاب باکس سکه مورد نظر خود که در بسته‌بندی‌های متفاوت برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

5- ثبت گزینه خرید، اتصال به درگاه بانکی و نهایی کردن خرید خود

6- پس از طی این مراحل در سریع‌ترین زمان بسته‌های خریداری‌شده بازی ساکر استارز بر روی اکانت بازی شما واریز خواهد شد.

منبع : https://iranmojo.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DA%A9%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%B2/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 55
تاریخ : چهارشنبه 13 فروردین 1399 زمان : 18:23 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

بروز رسانی بازی کلش اف کلنز در فصل بهار: تغییرات اساسی پایه اعلام شد

با سلام به شما همراهان همیشگی، در این قسمت سعی داریم تا شما را با بروز رسانی آینده‌ی بازی کلش اف کلنز در بهار 1399 آشنا کنیم.

به‌طور خلاصه این مطلب دارای توضضیحات کامل از تغییرات این آپدیت می باشد که بر طبق گفته‌های شرکت سوپرسل Supercell نوشته شده است.

نمونه ای از این تغییرات:

معرفی Versus Battle Tiebreaker جدید، حذف دفعات آموزش نیرو و تغییرات نهایی برج ساعت می باشد.

امروز شرکت سوپرسل Supercell تأیید کرد که در اولین آپدیت بازی clash of clans سال 2020 خود را در فصل بهار عرضه خواهد کرد.

بنابراین در آینده‌ی بسیار نزدیک باید شاهد تغییرات جذاب‌تری باشیم. طبق معمول این بروز رسانی محتوای جدید و جذابی را به همراه خواهد داشت.

اما فعلاً چند مورد کوچک از پیشرفت در کیفیت زندگی (Quality of Life) برای Builder Base اعلام‌شده است که به تشریح آن‌ها می‌پردازیم.

شما عزیزان می توانید برای خرید هر نوع پول بازی و همچنین برای خرید الماس بازی و جم بازی کلش اف کلنز با قیمت مناسب به سایت فروشگاه اینترنتی ایران موجو مراجعه کنید

تا از طریق روش پرداخت در بازی با کارت‌بانکی خرید امن خود را کامل کنید.

1. Versus Battle Tiebreaker جدید در راه است…!

2. دفعات تمرین‌ها (Troop Training Times) حذف‌شده‌اند.

3. چیزهای خیلی بیشتری اضافه‌شده است… .

4. در مورد برج ساعت… .

بروز رسانی بازی کلش اف کلنز در فصل بهار: تغییرات اساسی پایه اعلام شد

معرفی Versus Battle Tiebreaker جدید

در بهار 1399‌ بازی clash of clans به بحش Builder Base یک tiebreaker جدید اضافه ‌شده است.

در این صورت اگر درصدهای Stars و Destruction هر دو باهم برابر باشند و یا درصد Destruction بالاتر از عدد 0 باشد.

بازیکنی که مدت‌زمان بیشتری باقی‌مانده باشد و دوام آورده باشد به‌عنوان برنده در نظر گرفته خواهد شد.

شما می توایند جم بازی و الماس بازی کلش اف کلنز را از طریق پرداخت درون برنامه‌ای ایران موجو خریداری کنید.

حذف دفعات آموزش نیرو

شرکت سوپرسل مدعی شده که در این بروز رسانی از بازی دفعات تمرین Troops در Builder Base حذف‌شده است.

دیگر این به صورتی است که همه آموزش‌ها بلافاصله اتفاق می‌افتد.

بله شما درست خوانده‌اید…. بلافاصله آموزش‌ها داده می‌شود.

علاوه بر این؛ زمان بهبودی یابی ماشین‌آلات نبرد نیز حذف‌شده است…!

بروز رسانی بازی کلش اف کلنز در فصل بهار: تغییرات اساسی پایه اعلام شد

اما چیزهای بیشتری وجود دارد

توجه داشته باشید که در این نسخه بازی کلش اف کلنز؛ اگر پادگان‌های Builder Base شما آپدیت نشده‌اند و یا در حال بروز رسانی هستند.

اکنون شما هنوز می‌توانید سربازان را آموزش دهید.

اما بعد از آپدیت فصل بهار این امکان به‌گونه‌ای که شرح داده شد عوض خواهد شود…!

در مورد برج ساعت

پس از دانستن حذف دوره‌های آموزش نیروهای نظامی و زمان بهبودی برای ماشین‌آلات نبرد.

اکنون باید بدانید که شرکت سوپرسل (Supercell) مدعی شده است که:

از بروز رسانی این بازی در فصل بهار کلش اف کلنز به بعد؛ برج ساعت بیشتر روی تقویت ساختمان و تولید منابع متمرکز خواهد شد:

1. ضریب برج ساعت از 8x به 10x افزایش‌یافته است.

2. مدت‌زمان تقویت برج ساعت از 3-11 دقیقه به 14-30 دقیقه افزایش‌یافته است (مدت‌زمان خرید برج ساعت همان مقدار قبلی یعنی؛ 30 دقیقه باقی می‌ماند).

3. مدت‌زمان افزایش سطح سرعتی (boost cooldown time) برج ساعت از 7 ساعت به 22 ساعت افزایش‌یافته است.

4. هزینه سنگ‌های قیمتی برای آپدیت cooldown برج ساعت کاهش‌یافته است.

منبع : https://iranmojo.com/%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D8%B4-%D8%A7%D9%81-%DA%A9%D9%84%D9%86%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 43
تاریخ : دوشنبه 11 فروردین 1399 زمان : 18:59 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

با عرض سلام به تمامی گیمر های عزیزی که سایت ما را دنبال می کنند.

در این قسمت می خواهیم روش هک بازی ساکر استارز را به شما در دو روش کاملا تضمینی آموزش بدهیم.

برای اینکه شما دیگر در این بازی مشکل پول ها و سکه (Coin) را نداشته باشید.

با توجه به این آموزش لذت بیشتری از بازی ساکر استارز داشته باشید.

همچنین در این آموزش شما می توانید هک Aim ساکر استارز را یاد بگیرید.

روش اول هک تضمینی بازی ساکر استارز : سایت www.gamerdreamer.com

سایت www.gamerdreamer.com ، سایتی است که بسیار از بازی ها را می توان در آن هک کرد.

برای خرید درون برنامه ای بازی های مختلف میتونید به سایت www.iranmojo.com مراجعه کنید.

صفحه اصلی بازی پس از هک را مشاهده می کنید.

گام اول :

برای هک بازی ساکر استارز شما ابتدا باید وارد سایت بشوید.

در ابتدا یک صفحه برای شما باز می شود که آیکون بازی ساکر استارز بر روی آن قرار دارد.

مقداری توضیحات درباره ی این بازی برای شما نوشته شده است.

شما می توانید ابتدا آن ها را بخوانید.

اگر هم دلتان نخواست می توانید نخوانید.

چون خیلی مطالب خاصی در این متن وجود ندارد و ما در این مقاله همه چیز را به شما آموزش می دهیم.

گام دوم :

بعد از دیدن نوشته های بازی، شما باید مقداری در سایت پایین تر بروید.

بعد از پایین تر رفتن می بینید که کادری وجود دارد که از شما یوزرنیم (نام کاربری) و پسورد (رمز ورود) را می خواهد.

شما باید رمز را از قبل در ذهن خود داشته باشید.

اگر رمزتان از یادتان رفته است اصلا نگران نباشید و از روش دوم آموزش ما استفاده کنید.

ولی نام کاربری را می توانید از داخل بازی ساکر استارز پیدا کنید و داخل سایت وارد کنید.

گام سوم :

پس از این که نام کاربری و رمز عبور را وارد کردید، باید کمی منتظر بمانید تا این سایت اطلاعات شما را تایید کند.

وقتی که سایت این مشخصات را تایید کرد بر روی صفحه یک علامت تیک سبز می آید و از شما می خواهد که به مرحله ی بعدی بروید.

گام چهارم :

بعد از زدن گزینه بعدی (next) برای شما 3 تا بازی را معرفی می شود.

از شما می خواهد که دو تا از این بازی ها را نصب کنید.

شما نباید نگران این باشید که بازی ها ویروس یا تروجانی را به همراه خودشان وارد گوشی شما بکنند.

چون این بازی ها از طریق گوگل پلی برای شما نصب می شوند و قبل از نصب کردن شما کاملا سورس بازی بررسی شده است و کاملا از هر گونه ویروس پاک می شود.

و همچنین یادتان باشد که بعد از نصب کردن هر کدام از بازی ها حداقل 30 ثانیه تا 1 دقیقه در بازی بمانید.

برای اینکه به سایت بفهمانید که بازی کاملا بر روی سیستم شما نصب شده و در حال کار کردن است.

گام پنجم :

پس از نصب 3 تا بازی و اجرا آن ها، سایت از شما می پرسد که شما چه مقدار کوین (سکه) یا اسکناس را می خواهید دریافت کنید ؟

شما هم می توانید به صورت دستی یا از گزینه های انتخابی سایت استفاده کنید و مقدار سکه ی دلخواه خود را انتخاب کنید.

سپس بگذارید تا مرورگر شما باز بماند و فقط آن را با دکمه ی هوم و یا همان دکمه ی خانه ببندید.

پس از این کار وارد بازی ساکر استارز بشوید.

به قسمت سکه مجانی (free coin) و روی دکمه ی 25 سکه را کلیک کنید تا مقدار سکه ای که شما در سایت سفارش داده این برای شما در ابزیتان فعال بشود.

آموزش هک کردن بازی ساکر استارز

هک Aim بازی ساکر استار را مشاهده می کنید.

روش دوم هک تضمینی ساکر استارز و هک Aim ساکر استارز : استفاده از برنامه Game Hacker

شما در این روش برای هک بازی ساکر استارز نیازی به داشتن رمز عبور خود ندارید ولی باید برنامه Game Hacker را نصب کنید.

پس از نصب برنامه می توانید بازی ساکر استارز را هک کنید و از پول های بسیار زیادی که به دست می آورید لذت ببرید و دیگر نگران نداشتن پول در این بازی نباشید.

قدم اول :

اولین کاری که باید بکنید این است که برنامه Game Hacker را از طریق سایت های مختلف نصب کنید.

برای این کار سایت خاصی مد نظر نیست و باید حواستان باشد که از سایتی که به نظر خودتان مطمئن می باشد برنامه را نصب کنید تا ویروس همراه برنامه وارد گوشی شما نشود.

قدم دوم :

ابتدا بازی ساکر استارز را باز بکنید و وارد یک مسابقه بشوید و بازی کنید تا بازی تمام بشود.

پس از این که مسابقه شما تمام شد با زدن دکمه هوم یا همان دکمه خانه بازی را ببندید.

سپس برنامه Game Hacker را باز کنید و دوباره با زدن دکمه هوم برنامه را ببندید و دوباره بازی را باز بکنید.

بعد از آن یک بازی دیگر را شروع کنید و بازی را تمام کنید تا برنامه Game Hacker بازی را شناسایی کند و آیکون این برنامه کنار صفحه بازی شما بیاید.

قدم سوم :

بعد از آمدن آیکون برنامه به روی بازی شما ابتدا نگاه کنید که در بازی ساکر استارز چقدر پول دارید.

سپس روی آیکونی که گوشه ی صفحه برای شما آمده است کلیک کنید تا پنجره کوچکی از برنامه برای شما باز بشود.

از شما در یک تیتر کوتاه می خواهد که مقدار پولی که دارید را وارد کنید.

پس از این که مقدار پولی که دارید را وارد کردید برنامه اکانت شما را کاملا شناسایی میکند.

بعد از شناسایی از شما می پرسد که چه مقدار پول می خواهید.

شما مقدار پولی که می خواهید را وارد می کنید.

مانند روش قبلی از قسمت Free Coin می توانید پولی که درخواست کرده اید را بگیرید و از بازی لذت ببرید.

این دو روش کاملا تضمینی می باشد و هر دو روش مورد آزمایش قرار گرفته اند.

اگر برای شما انجام پذیر نباشد یا مشکل از دستگاه شما می باشد و یا مراحل را به صورت صحیح انجام نداده ا

منبع : https://iranmojo.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%87%DA%A9-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DA%A9%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%B2/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 51
تاریخ : پنجشنبه 07 فروردین 1399 زمان : 17:24 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)

وضعیت سرور های شرکت سوپرسل

شرکت سوپرسل به علت شهرت و قدرت زیادی که بعد از ساختن بازی های clash of clans و clash royale به دست آورد، افراد و هکر های زیادی به این فکر افتادند تا بازی های این شرکت را هک کنند و در دنیای هک خودشان را به هکر های دیگر اثبات کنند.

علاوه بر آن که در دنیای هکران خودی نشان بدهند از بازی که دارند لذت بیشتر با پول های بیشتر و پیشرفت بیشتری داشته باشند.

به همین علت این شرکت برای جلوگیری با این مشکل با چند نفر از هکران حرفه ای قراردادی را امضا کرد که سرور شرکتشان را قدرتمند کنند.

با همین کار تعداد بسیاری از هکران را شکست داد و پس از آن دیگر کسی فکر این را نمیکرد که بتواند بازی های این شرکت را هک کند.

تا به امروز که ما در این مقاله به شما هک کردن این بازی را یاد می دهیم تا شما نیز مانند هکران دیگری که توانسته اند بازی های این شرکت را هک کنند، هک بازی هی دی و از این کار لذت کافی را ببرید.

برنامه مورد نیاز برای هک ، Game Hacker

خب اولین اقدامی که شما باید برای هک بازی هی دی انجام بدهید این است که از یک سایتی که به نظر خودتان سایت امنی برای دانلود است.

برنامه Game Hacker را دانلود کنید و بر روی گوشی موبایل خود راه اندازی کنید.

با ساختن دو مرغ در مرغدانی تقلب بازی هی دی را یاد بگیرید !

پس از نصب کردن برنامه گیم هکر (Game Hacker) وقتی شما وارد بازی Hay Day می شوید یک آیکون آچار در کنار صفحه شما نمایان می شود.

وقتی که روی مرغدانی خود کلیک کردید کافی است تا روی این آیکون کلیک کنید تا برنامه ی Game Hacker بر روی بازی شما باز بشود.

بعد از این که برنامه با موفقیت باز شد، شما باید مقدار موجودی سکه ای که در همان موقع در بازی دارید را در برنامه بنویسید تا برنامه بتواند بازی شما را بهتر شناسایی کند و روش هک کردن شما را روی مرغدانی قرار بدهد.

برای مثال شما در لحظه ای که مرغ رو میذارید870 سکه دارید. سپس شما باید یک مرغ را داخل مرغدانی که از اول انتخاب کرده بودید درست کنید که هزینه ی مرغ 10 سکه می شود.

آیکون آچار کلیک کنید

بعد از این کار شما دوباره باید روی آیکون آچار کلیک کنید تا دوباره برنامه Game Hacker بر روی بازی باز بشود.

پس از آن باید مقدار پولی که بعد از خرید مرغ دارید را در بازی وارد کنید. برای مثال شما در بازی 870 سکه داشتید و الان 10 سکه از آن کم شده است، 860 سکه برایتان باقی مانده است که باید عدد 860 را وارد کنید. پس از این که وارد کردید برنامه از شما می پرسد که چه مقدار سکه می خواهید.

شما مقدار سکه ای که می خواهید را وارد می کنید.

برای مثال 999999999 و دوباره برنامه را میبندیم و در داخل بازی Hay Day در همان مرغداری که از قبل برای هک انتخاب کرده بودید، یک مرغ دیگر میسازید.

بعد از ساخته شدن مرغ، شما سوپرایز می شوید و مقدار پولی که درخواست کرده بودید منهای 10 سکه که پول مرغ شما شده است را از برنامه Game Hacker دریافت می کنید.

آموزش هک الماس و پول بازی هی دی

عکس دیگری از صفحه اصلی پس از هک بازی هی دی

دانلود برنامه چیت هی دی

یکی دیگر از راه های داشتن هک بازی Hay Day این است که بازی هک شده آن را به صورت آماده دانلود کنید.

این روش روش جالبی نیست.

به این علت که وقتی شما نسخه هک شده بازی های آنلاین را بر روی سیستم خود وارد می کنید، امکان این وجود دارد که در این فایل ویروس وجود داشته باشد.

همچنین یکی دیگر از دلایل این است که این نسخه ها از نسخه اصلی Hay Day جدا هستند.

با نصب کردن این نسخه ها شما به سرور های سوپرسل متصل نمی شوید و این اصلا خوب نیست.

در واقع اصلا به سرور خاصی متصل نمی شوید و فقط مانند یک بازی آفلاین معمولی است که خودتان و خودتان در آن هستید و امکان برقراری ارتباط با افراد دیگر در داخل بازی را ندارید.

یکی از سایت هایی که برای نصب این گونه نسخه ها را شما میتوانید استفاده کنید سایت www.getandroid.ir است که نسخه هک بازی هی دی را در سایت خود قرار داده است.

شما می توانید به راحتی با مراجعه کردن به این سایت نسخه هک شده را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

به غیر از این سایت، سایت های بسیار زیادی هستند که نسخه هک شده بازی های آنلاین را در اختیار شما قرار داده اند.

اما پیشنهاد سایت ایران موجو به شما گیمر های عزیز خرید جم از سرور های اصلی هست که نیاز به هک کردن نیست و جم رو مستقیم از اپ استور خرید می کنید.

فروشگاه ایران موجو خدمات خرید جم هی دی را را ارائه می دهد که می توانید از بخض فروشگاه جم اقدام کنید.

منبع : https://iranmojo.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%87%DA%A9-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D9%88-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%DB%8C-%D8%AF%DB%8C/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 85
تاریخ : چهارشنبه 06 فروردین 1399 زمان : 18:30 | نویسنده : ادمین | لینک ثابت | نظرات (0)


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 144
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 35
باردید دیروز : 26
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 264
بازدید ماه : 859
بازدید سال : 2,581
بازدید کلی : 15,630

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

موضوعات

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir