به سایت خرید نو خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ (Call of Duty Black Ops 4) امروزه به عنوان یک بازی بسیار محبوب شناخته می شود که ادامه دهنده تاریخچه بازی های چند نفره تیراندازی اول شخص می باشد. بازی های کال اف دیوتی  تقریبا به یک سریال اکشن و پر زد و خورد تبدیل شده اند که هر ساله ورژن جدیدی از آنها برای کاربران عرضه می شود.

در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ برای اولین بار دیگر خبری از بخش های داستانی نیست و بسیاری از گیمرها در حال تجربه حس و حالی متفاوت از این بازی محبوب هستند. کمپانی اکتیویژن و استودیوی تری ارک در سال ۲۰۱۸  بازی Call of Duty Black Ops 4 را برای ۳ پلتفرم کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن۴ منتشر کردند که با استقبال بی نظیری مواجه شد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و آموزش بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

Black Ops 4  چیست؟

همانطور که گفته شد کمپانی  Treyarch و  Activisionهر ساله ورژن های مختلفی از بازی Call of Duty را عرضه می کند و بازی Call of Duty Black Ops 4 به عنوان هفتمین بازی از این گیم شناخته می شود که این شرکت آن را توسعه داده است. مهم ترین ویژگی این بازی این است که به جای آنکه به صورت انفرادی باشد به صورت چند نفره می باشد که به دلیل عمق و وسعت زیاد آن است.

دنباله داستان Black Ops 4  از Black Ops 2، Prequel به Black Ops 3 نشات گرفته است. ماموریت های این بازی بین ۲۰۲۵ و ۲۰۶۵ اتفاق می افتد و ویژگی هایی مشابه با بازی Rainbow Six Siege دارد. این بازی به فضای بسیار زیادی نیاز دارد. تاکتیک های مختلفی در بخش چند نفره بازی وجود دارد و گیمرها به افزودن چیزی نیاز پیدا نخواهند کرد. بخش زامبی بازی دارای یک نقشه عمیق و مخفی است و داشتن حالت Blackout باعث شده که بازی حالت جدیدی داشته باشد.

راهنمای استفاده از بازی کال اف دیوتیبررسی حالت های مختلف بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

همانطور که گفته شد بازی Call of Duty Black Ops 4 دارای ویژگی های و مشخصات منحصر به فردی است که باعث شده است هیجان و حس و حال متفاوتی به گیمرها بدهد هرچند که مخالفان و موافقان زیادی نیز دارد. قسمت های مختلف این بازی ویژگی های بارزی دارند که به شرح زیر هستند:

کمرنگ شدن ماموریت های تک نفره

نمی توان گفت که بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ کاملا ماموریت های تک نفره و داستانی را حذف کرده است. کمپانی سازنده بازی مراحل کوتاهی را برای معرفی Specialistهای بازی در نظر گرفته اند که دو هدف مشخص دارند. هدف اول معرفی قابلیت ها و کاربردهای Specialist و هدف دوم ارائه یک پیش زمینه در مورد هر کدام از شخصیت های بازی است. گیمرها می توانند در این مراحل قابلیت های ویژه هر کدام از شخصیت ها را یاد بگیرند و از آنها استفاده کنند.

البته با توجه به آنکه هدف اصلی بازی ماموریت های جمعی است نمی توان انتظار کیفیت بالایی از پیش زمینه های شخصیت ها را داشت.کمپانی سازنده برای آنکه نبود بخش داستانی بازی را پر کند این مراحل را قرار داده است که البته موفقیت زیادی هم نداشته است. افرادی که قصد بازی کردن دارند باید بدانند که این بازی بخش داستانی قابل توجهی ندارد و نمی تواند مانند بازی های  Modern Warfare یا قسمت ‌های اول Black Ops آنها را راضی کند.

گان پلی بسیار باکیفیت و لذت بخش

بخش های چند نفره، بتل رویال و زامبی بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند و می تواند چندین ماه گیمرها را مشغول کند. کمپانی تری آرک قبلا در نسخه Black Ops 3 ثابت کرد  که می تواند در زمینه بازی های چند نفره موفق باشد. تمامی ویژگی های مثبت Black Ops 3 در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴  نیز حفظ شده است و ویژگی های جذاب دیگری نیز به آن اضافه شده است. ویژگی منحصر به فرد گان پلی بسیار روان و نرم را در بازی های بسیار محدودی می توان شاهد بود و گیمرها می توانند یک حس و حال بسیار واقعی و حقیقی را از شلیک و کار با سلاح ها تجربه کنند.

 این بازی در حالت چند نفره حالت های مختلفی را ارئه می کند که می تواند شامل کشت و کشتار و تصرف نقاط مختلف باشد. حالت جدید Control و Heist در کنار حالت هایی مانند Team Death Match جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها دارند. این حالت ها به بازیکنان اجازه می دهند که سلاح و تجهیزات مورد نظر خود را تهیه کنند. البته ایرادی که به حالت های جدید بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ وارد می شود شباهت نسبی آنها به همدیگر است. هسته گیم پلی این بازی در مقایسه با نسخه پیشین خود تغییرات مثبت زیادی را تجربه کرده است که مهم ترین آنها حذف احیای خودکار سلامتی است که بازی را واقع گرایانه تر نشان می دهد.

 البته در بعضی از مواقع بازیکن می تواند با زدن کلید L1 بخش از سلامت خود را بدست بیاورد. پرش های بسیار بلند و راه رفتن بر روی دیوارها که در نسخه قبلی وجود داشت در این نسخه از بین رفته اند و نبردها همیشه بر روی زمین انجام می شوند و همکاری تیمی ارزش بیشتری پیدا کرده است.

حالت های جذاب چند نفره اما کم تنوع

همانطور که گفته شد کمپانی Treyarch تلاش کرده است که بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ را به شکلی طراحی کند که حس و حال لذتبخشی به گیمرها بدهد. Specialist ها نقش تعیین کننده در قسمت چند نفره بازی ایفا می کنند و باعث می شوند که بازیکنان ترغیب شوند که از کاراکترهای مختلف بازی استفاده کنند و مدت زمان بیشتری سرگرم باشند. Scorestreak‌ها نیز توانسته اند که تنوع خوبی به بازی بدهند و هیجان بازی را بالا ببرند. بخش شخصی سازی و ارتقای سلاح ها نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم این بازی است که به بازیکنان اجازه می دهد سطح بازی خود را بالا ببرند و از امکانات جدیدی استفاده کنند.

شخصی سازی ظاهر سلاح و کاراکترها نیز برای گیمرها وجود دارد. بازیکنان می توانند جوایز مختلفی را در حین بازی کسب کنند و این می تواند انگیزه و عطش آنها را زیاد کند. عرضه Black Ops 4 ازسوی کمپانی تری آرک ثابت کرد که این شرکت بعد از بازی Black Ops 3 توانسته به خوبی بازی های چند نفره را ارائه کند. این بازی می تواند هر آنچه که گیمرها از یک بازی چند نفره را انتظار دارند در اختیار آنان قرار دهد.

بخش زامبی بازی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ علاوه بر بخش چند نفره دو قسمت دیگر نیز دارد که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. قسمت زامبی یکی از این بخش ها است که از زمان ورود به بازی به محبوبیت بسیار زیادی رسید و هر ساله جذاب تر و هیجان انگیزتر شده است. هدف اصلی از قسمت زامبی در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ ارائه یک تجربه Co-Op  ۴نفره است که نیازمند یک همکاری تیمی منسجم است.

این ویژگی سناریوهای مختلفی دارد که هر کدام از آنها جذابیت های بسیار منحصر به فرد و هیجان انگیزی دارند. هر سناریو دارای طراحی بسیار ویژه و جذابی است و زامبی ها در هر سناریو ماموریت های مختلفی دارند.   وجود قابلیت های ویژه در در بخش زامبی به گیمرها این امکان را می دهد که کلاس های مختلفی را انتخاب کنند. همکاری تیمی بازیکنان باعث می شود لذت بیشتری از بازی ببرند و با مسیرها و سلاح های جدیدی آشنا شوند. بخش زامبی ها همچنین امکانی برای گیمرها ایجاد کرده است که اگر از بازی با هم تیمی ها رضایت نداشته باشند با بات ها آن را تجربه کنند.

خرید جم بازی کال اف دیوتی 4بخش بتل رویال

بخش بتل رویال بازی (Blackout) را می توان یکی از جذاب ترین بخش های بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ است. این بخش از نظر هسته کلی تفاوت زیادی با بازی های پابجی یا فورتنایت ندارد اما دارای ویژگی های منحصر به فردی است به گونه ای که می توان آن را بهترین تجربه بتل رویال دانست. بازی دارای یک نقشه بسیار عالی با گستردگی بالا است و از محیط بسیار خوبی بهره می برد.

در این بخش همچنین شخصیت های مختلفی حضور دارند که البته از ابتدا همه آنها در دسترس نیستند و آزاد کردن آنها یک فرایند زمان بر است. به صورت کلی می توان گفت که جمع شدن تمام کاراکترهای تاریخ بلک آپس در بخش بلک آپس ۴ اتفاق بسیار جذاب و مثبتی است.

البته بخش بلک اوت این بازی علی رغم داشتن ویژگی های منحصر به فردی که دارد ایرادهای کمی نیز به آن وارد است و پیدا کردن هم تیمی ها و محل فرودشان و یا نقاط محل حرکت راحت نیست. نقشه وسیع و گسترده بازی نیز باعث شده که بازی دیر لود شود. البته طراحی هنری و بی نظیر بازی باعث شده است که این ضعف ها زیاد به چشم نیاید و گیمرها از آن ابراز رضایت کنند.

راهنمای سلاح های بازی Call of Duty Black Ops 4

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد بازی Call of Duty Black Ops 4 دارای مراحل و بخش های مختلفی است که می تواند هیجان و حس و حال متفاوتی را به گیمرها بدهد. در این بازی گیمرها می توانند از سلاح های مختلفی استفاده کنند. هر کدام از این سلاح ها دارای ویژگی ها و کاربردهای مختلفی هستند. از جمله مهم ترین سلاح های این بازی به همراه ویژگی های آنان به شرح زیر می باشند:

ICR-7

ICR-7 سلاحی تهاجمی چند نفره است که البته برای نبرد نزدیک و دور هم استفاده می شود. ICR-7 در کلاس خود سلاح خیلی قدرتمندی نیست اما توانایی تخریب و آسیب بالایی دارد. از مهم ترین ویژگی های این سلام می توان به سطح باز شدن ۰، میزان آسیب۶/۲۰، برد ۸/۲۰، سرعت شلیک ۱۰/۲۰ و دقت ۱۱/۲۰ اشاره کرد.

RAMPART 17

 Rampart 17 دارای قدرت آسیب بالایی است و علی رغم داشتن سرعت عمل کم می تواند در نزدیکی دشمن بسیار کاربردی باشد. از مهم ترین ویژگی های این سلاح می توان سطح لول باز شدن  ۱۰، میزان آسیب۱۲/۲۰، برد ۹/۲۰، سرعت شلیک ۶/۲۰ و دقت ۷/۲۰ را نام برد.

KN-57

KN-57  نیز مشابه RAMPART 17 است و قدرت آسیب بالایی دارد و یک سلاح تهاجمی چندمنظوره می باشد. نیز دانست. KN-57 سرعت شلیک خوبی دارد و یک اسلحه تاکتیکی مطمئن است. از مهم ترین ویژگی های این سلاح می توان به سطح باز شدن  ۲۵، میزان آسیب۱۰/۲۰، برد ۷/۲۰، سرعت شلیک ۸/۲۰ و دقت ۸/۲۰ اشاره کرد.

VAP-XKG

VAPR-XKG قدرت آسیب کمتری نسبت به ICR-7 دارد ولی سرعت پرتاپ گلوله بالاتری دارد. VAPR-XKG برای مبارزه های نزدیک کاربردی است و دارای ویژگی های محتلفی مانند سطح باز شدن ۳۷، میزان آسیب۷/۲۰، برد ۶/۲۰، سرعت شلیک ۱۲/۲۰ و دقت ۹/۲۰ می باشد.

MADDOX RFB

Maddox RFB در مبارزه های نزدیک عملکرد خوبی دارد و دارای محدوده وسیعی است که در مبارزه های دور هم از آن استفاده می شود. استفاده از این سلاح در نقشه ای مانند Nuketown  بسیار کاربردی است. مهم ترین ویژگی های Maddox RFB  شامل سطح باز شدن  ۴۹، میزان آسیب۵/۲۰، برد ۵/۲۰، سرعت شلیک ۱۴/۲۰ و دقت ۱۰/۲۰ هستند.

MX9

MX9  سلاحی برای لذت بیشتر و کسب تجربه است. سرعت شلیک بالا، آسیب رسانی زیاد و سایز خشاب قابل توجه این اسلحه را کاربردی تر کرده است. از ویژگی های بارز MX9 می توان به سطح لول باز شدن  ۰، میزان آسیب۷/۲۰، برد ۷/۲۰، سرعت شلیک ۱۱/۲۰و دقت ۷/۲۰ اشاره کرد.

GKS

GKS سلاحی قدرتمند با هدف گیری دقیق است و سرعت شلیک بالایی دارد.  خشاب این سلاح گنجایش بالای خشاب آن است. از مهم ترین ویژگی های این اسلحه می توان سطح لول باز شدن  ۱۳، میزان آسیب۴/۲۰، برد ۹/۲۰، سرعت شلیک ۹/۲۰ و دقت ۹/۲۰ را نام برد.

SPITFIRE

از دیگر سلاح های بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ می توان Spitfire  را نام برد که در مبارزات نزدیک استفاده می شود. دامنه و آسیب پذیری کمی دارد اما سرعت شلیک قابل توجهی دارد. سطح لول باز شدن  ۲۸، میزان آسیب۵/۲۰، برد ۴/۲۰، سرعت شلیک ۱۷/۲۰ و دقت ۵/۲۰ مهم ترین ویژگی های این سلاح هستند.

CORDITE

CORDITE یک اسلحه متعدال است که همه زمینه ‌ها حرف برای گفتن دارد و برای چند منظور استفاده می شود. میزان آسیب رسانی بالا، سایز بسیار زیاد خشاب، برد بالا، سرعت شلیک بسیار بالا و … و همچنین سطح لول باز شدن  ۴۰، میزان آسیب۶/۲۰، برد ۶/۲۰، سرعت شلیک ۱۳/۲۰ و دقت ۶/۲۰ از ویژگی های این سلاح هستند.

SAUG 9MM

SAUG 9MM سلاحی با دقت بالا و کاربردی است ک آسیب کمی دارد. از مهم ترین ویژگی های این اسلحه می توان به سطح لول باز شدن  ۵۲، میزان آسیب۳/۲۰، برد ۵/۲۰، سرعت شلیک ۱۵/۲۰ و دقت ۸/۲۰ اشاره کرد.

AUGER DMR

Auger DMR یکی سلاح‌ کشنده در رده تاکیتیکال است و میزان آسیب خیلی بالایی دارد. سرعت شلیک این سلاح پایین است و خشاب آن ۲۰ تایی است. سطح لول باز شدن  ۶، میزان آسیب۱۳/۲۰، برد ۹/۲۰، سرعت شلیک ۵/۲۰ ودقت ۱۲/۲۰ مهم ترین ویژگی آن است.

ABR 223

ABR 223 قدرت آسیب و دقت بالایی دارد و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. سطح لول باز شدن  ۳۴، میزان آسیب۱۱/۲۰، برد ۸/۲۰، سرعت شلیک ۱۲/۲۰ و دقت ۸/۲۰ از ویژگی های بارز سلاح ABR 223 می باشد.

SWORDFISH

این اسلحه نیز یک سلاح سریع و کشنده‌ و با سرعت بسیار زیاد است که میزان آسیب کمتری نسبت به دیگر اسلحه‌ ها در این کلاس در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ دارد. سطح لول باز شدن  ۵۵، میزان آسیب۷/۲۰، برد ۱۰/۲۰، سرعت شلیک ۱۳/۲۰ و دقت ۱۰/۲۰ مهم ترین ویژگی های این اسلحه هستند.

TITAN

Titan یک اسلحه با میزان آسیب، دقت و سرعت شلیک قابل توجه است و سایز خشاب بسیار بزرگی دارد. البته این سلاح عملکرد ضعیف تری در مبارزه های دور و نزدیک در مقایسه با سایر سلاح ها در بازی Call of Duty Black Ops 4 دارد.  سطح لول باز شدن  ۰، میزان آسیب۹/۲۰، برد ۱۳/۲۰، سرعت شلیک ۹/۲۰ و دقت ۸/۲۰ از ویژگی های بارز این سلاح است.

HADES

Hades سرعت شلیک بالا، کنترل بسیار خوب و قدرت آسیب کمی دارد و از مهم ترینی ویژگی های آن می توان به سطح لول باز شدن ۱۹، میزان آسیب۸/۲۰، برد ۱۱/۲۰، سرعت شلیک ۱۴/۲۰ و دقت ۶/۲۰ اشاره کرد.

VKM 750، PALADIN HB50، OUTLAW، SDM، KOSHKA، MOG 12، SG12، STRIFE، RK 7 GARRISON، MOZU و HELLION SALVO از دیگر سلاح های بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ هستند که هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود هستند که می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند.

مهم ترین نکات قبل از بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

همانطور که گفته شد بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ تمام تمرکز خود را بر روی بخش چند نفره قرار داده است و موفق هم عمل کرده است. برای انجام این بازی لازم است که قبل از اقدام به شروع آن به نکات مختلفی توجه شود که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

شخصیت پردازی

تمرکز اصلی بازی Call of Duty Black Ops 4 بر روی شخصیت پردازی است و گیمرها نباید به دنبال داستان سرایی باشند. این بازی دارای حجم زیادی از کاراکترها است که در بخش های مختلف تقسیم شده اند. ۱۰ نفر از این شخصیت ها در بخش Specialistها،  ۵ نفر در بخش Blackout و ۸ نفر در بخش زامبی ها هستند. شخصیت های بازی به گونه ای طراحی شده اند که مکمل یکدیگر باشند و به همین دلیل است که کار گروهی در این بازی اهمیت بالایی دارد.

خرید سکه Call of Duty Black Ops 4لوکیشن جدید

گیمرها در نقشه بازی با لوکیشن های آشنایی برخورد می کنند و علاوه بر آن نیز تعدادی نقشه جدید به آن اضافه شده است و حتی تعدادی از نقشه های قدیمی نسخه های پیشین نیز به بازی برگشته اند.

مکانیزم جدیدی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ دارای مکانیزم های جدیدی است که روح تازه ای به آن بخشیده اند. عدم وجود بازیابی سلامتی مهم ترین مکانیزم جدید این بازی است که آن را واقعی تر جلوه می دهد که به جای آن از سرنگ های جدیدی استفاده می شود

سبک بتل رویا

زنده نگه داشتن سبک بتل رویال توسط این بازی یکی از مهم ترین ویژگی های آن است که باعث شده طرفداران پابجی یا فورتنایت نیز به سمت آن بیشتر جذب شوند. گیمرها می توانند Blackout را به صورت تک نفره، دو نفره و ۴ نفره تجربه کنند و از هیجان آن لذت ببرند

بخش زامبی

بخش زامبی این بازی توانسته تجربه بی نظیری به گیمرها بدهد. این بخش با داشتن داستانی ساده و قابل قبول دارای دو سناریوی مختلف است که شامل سناریوی  A Chaos Theory یا تئوری هرج و مرج و سناریوی Blood of the Dead می باشند که هر کدام دارای شخصیت های مختلفی هستند و در لوکیشن های مختلف بازی انجام خواهد شد.

حالت های جدید مولتی پلیر

بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty Black Ops 4 دارای دو حالت جدید به نام های کنترل و هایست است. در کنترل هرکدام از حالت ها کاربران می توانند به صورت تیمی روبه روی هم قرار بگیرند و می توانند از ۲۵ فرصت احیای مجدد استفاده کنند. در هایست فرصت احیا وجود ندارد و تیم ها باید یک کیف پول را به نقطه مشخصی منتقل کنند و در ازای آن جوایزی دریافت نمایند

اطلاعات کلی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

تروفی و  اچیومنت در واقع همان جوایز و امتیازاتی هستند که گیمرها در طول انجام یک بازی می توانند دریافت کنند. این جوایز به گیمرها انگیزه می دهند که بازی را با هیجان بیشتری دنبال کنند. بازی کال اف دیوتی یا همان بازی ندای وظیفه توانسته گیمرها را با چالش ها و هیجان های متفاوتی مواجه کند. به صورت کلی می توان اطلاعات مختصری در مورد بازی ندای وظیفه بلک اپس ۴ بیان کرد که به شرح زیر هستند:

  • مدت زمان بازی با توجه به عملکرد بازیکن در بازی و میزان مهارت او متفاوت است.
  • در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ درجه سختی، تروفی و اچیومنت ها نیز با توجه به عملکرد بازیکن مشخص می شود.
  • تعداد کل تروفی ها در این بازی ۵۳ عدد است که شامل ۴۴ برنز، ۷ نقزه، یک طلا و یک پلاتینیوم می باشند.
  • تعداد اچیومنت ها ۵۲ عدد بوده که معادل ۱۱۶۵ امتیاز هستند.
  • تعدادی از تروفی ها و اچیومنت ها دارای گلیچ هستند.
  • درجه سختی بر روی تروفی و اچیومنت بازی تاثیر ندارد.

راهنمای تروفی و اچیومنت در بازی Call of Duty Black Ops 4

به صورت کلی و با توجه به اطلاعات کلی که در مورد بازی داده شد می توان گفت برای استفاده بهتر از تروفی ها و اچیومنت ها می توان از راهنمایی های زیر استفاده کرد.

  • گیمرها در بخش پلاتینیوم می توانند تمام تروفی های بازی را کسب کنند.
  • بازیکن در نقشه IX می تواند حتی بدون باز کردن یک در تا دور بیستم زنده بماند.
  • بازیکن در نقشه IX می تواند مورد احترام ترین دشمن خود را شکست دهد. همچنین گیمر قادر است که در این نقشه ۱۳ زامبی را در منطقه The Pit بکشد.
  • در این نقشه و در حالت زامبی می توان در کمتر از ۵ دقیقه تمام باس هایی که توسط ناقوس ها احضار می شوند را کشت.
  • بازیکن می تواند در نقشه IX در حالت زامبی از طریق مغز فاسد ببر یک ببر زامبی را از پای در بیاورد و در محیطی که می توان تله های اسیدی را ساخت می توان زامبی ها را کشت
  • در نقشه IX حالت زامبی می توان با استفاده از یک شلیک شارژ نشده و از طریق Death Of Orion 9 زامبی را کشت
  • در بخش Abandon Ship می توان تریال مربوط به نقشه Voyage of Despair  را کامل کرد
  • گیمر می تواند در نقشه Voyage of Despair حالت زامبی، سه استوکرز را از طریق شلیک به نقطه‌ ضعف آنها از بین ببرد و پنج دور متوالی را در محیط Cargo سپری کند
  • در داخل نقشه  Voyage of Despairبازی Call of Duty Black Ops 4 بازیکن می تواند بدون خالی کردن آب تا راند بیستم زنده بماند. همچنین گیمر می تواند در این نقشه و در تمامی محیط هایی که دستگاه Pack-a-Punch قرار دارد، از این ویژگی استفاده کنند.

دیگر نکات جوایز و امتیازات بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

از دیگر نکات مربوط به بازی Call of Duty Black Ops 4 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازیکن می تواند در نقشه‌ Voyage of Despair حالت زامبی، در یک بازی ۹ زامبی را از طریق Catalytic Detonations  از بین ببرد. همچنین بازیکن می توان از راه های  Fast Travel استفاده کند.
  • گیمرها می توانند در نقشه‌ Voyage of Despair بیست زامبی را در حالتی بکشند که زیر آب هستند.
  • در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ بازیکن می توان در نقشه Blood of the Dead بدون خارج شدن از سمت غرب جزیره، تا دور بیستم زنده بماند.
  • می توان  ۹ زامبی را در نقشه Voyage of Despair از طریق یک شلیک Kraken از بین برد.
  • بازیکن می تواند در حالت زامبی راش امتیاز افزاینده خود را به ۱۰۰ برساند و به امتیاز شخصی ۲۵۰ و امتیاز تیمی ۵۰۰ برسد.
  • می توان Sentinel Artifact  را در نقشه Voyage of Despair به‌ دست آورد.
  • گیمر می تواند در نقشه Blood of the Dead در یک بازی واردن را از طریق  Blundergat، Acidgat  و Magmagat  بکشد.
  • بازیکن می تواند در نقشه‌ Blood of the Dead در یک زمان خود را به Hell’s Retriever، Spoon، Blundergat  و تامی گان مجهز کند.
  •  کاربران قادر هستند در نقشه‌ Blood of the Dead یک Magmagat را بسازند.
  • گیمر می تواند در نقشه Blood of the Dead حالت زامبی، از طریق واردن یک Gandola Ride را کامل کند.
  • بازیکن می تواند در نقشه  Blood of the Deadفرار کند و با یک شلیک یک بازیکن دیگر را زنده کند. همچنین در این نقشه می توان از  از طریق Hell’s Redeemer، پنج زامبی را در حالتی کشت که Hell’s Redeemer شروع به بازگشت نکرده است.
  • بازیکنان قادرند در محیط‌های  Gandola، Citadel و Model Industries نقشه‌ Blood of the Dead، به Wolf Head غذا بدهند.
جمع بندی

به صورت کلی بازیکنان با انجام بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ به صورت مستمر می توانند از انواع ترفندها و قوانین آن باخبر شوند و آنها در زمان بازی به کار بگیرند تا بتوانند نهایت استفاده را از تروفی ها و اچیومنت ها ببرند. علاوه بر موارد ذکر شده در طول بازی می توان با انواع راهکارهای دیگر برای لذت و هیجان بیشتر بازی استفاده کرد.

خرید سی پی بازی کال اف دیوتی

 

اگر قصد دارید در بازی Call of Duty Black Ops 4 پیشرفت داشته باشید، باید CP یا همان سکه این بازی را خریداری کنید. برای خرید سی پی بازی کال اف دیوتی کافی است که به وب سایت ایران موجو مراجعه کنید. این وب سایت یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت های فروش بسته جم به شمار می آید و شما می توانید یک خرید مطمئن و کامل را تجربه نمایید.

منبع این آموزش: https://iranmojo.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%81-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%84%DA%A9-%D8%A7%D9%BE%D8%B3-%DB%B4/

درباره : کتاب و کتاب خوانی , بازی و سرگرمی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 46
تاریخ : دوشنبه 05 خرداد 1399 زمان : 12:07 | نویسنده : ادمین | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 144
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 12
باردید دیروز : 43
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 879
بازدید سال : 2,601
بازدید کلی : 15,650

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

موضوعات

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir